Monday, September 28, 2009

o.o Mul pole midagi oelda.

>D emps k2ib mulle pinda et update`iks blogi etc... No ma siis pl2man midagi...
haha
Issand reaalne m2luauk on elu kohapealt...
mingi.. Silver week oli uhes6naga... (kevadel on golden week ka)
St palju puhkep2evi...
Laup2ev.. mm.. vist ei teind midagi.. lool uldse ei m2leta... P@hap2eval j2in spetsiaalselt koju kuna isal oli puhkep2ev.. ja ma olen iga puhap2ev kuskil suumind.. ma siis m6tlesin et oleks vaheldus.. j22ks koju.. v2simus oli ka n2dalast...
tegelt me midagi ei teinud...isaga.. Mingi k6ik sumisid omi asju.. M avist suumisin seda maaliv2rki eitea..
aaga jah.. esmasp2eval siis.. l2ksime ema ja isaga Tokyosse.. Autoga.. v6ttis aega mingi 3 tundi reaalselt sest ummikud olid chiba-tokyo teel...
sest silver weekil suumivad k6ik ringi ju..
L2ksime Tokyo museum of modern art vist..
Gauguini n2itus oli... See tuup kes tahitil mingi suht kaua oli.. maalis niggasid..
tegelt oli p2ris huvitav n2itus.. ilgelt palju oli rahvast.. Emaisa olid Goghi n2itusel ka k2ind.. utlesid et siis oli veel rohkem rahvast.. haha
mnjh..
enne mulle gauguin niieriti ei meeldind.. nuud on p2ris norm...
mingi haha.. ma n2gin k6igist v2ikestest muttidest ule.. niihea on pikk olla.. Ei pidand trugima k6ige ette.. .>D vaatasin lihtsalt ule ;)
Lol.. mul on ikka ilge eestikeel siin... kirjavead jne... Ma lugesin eelmise posti l2bi enne... haha.. ma ei saand ise ka aru mis ma sinna kirjutasin.. kuna vahest lol.. m6tlen uhte ja trukin teist...
...
aaga jah.. siis see gauguini n2itus... L2ksime v2lja.. seal oli mingi hull gauguini stuffi pod vms.. mingi gauguini maalidega r2tikud, pliiatsid, karbid, shokolaadid, raamatud jnejne..
Ma siis m6tleisn et midagi tuleks ikka n2lestuseks osta.. midagi v2ikest.. Ja siis isa tuli minujuurde ja andis mulle Gauguini kilekoti...
Seal sees oli raamat gauguini piltide ja oli ka ohtralt japsi..
aga ma olin nii 6nnelik.. See oli kingitus.. isa poolt mulle.. aww..
Tol p2eval ei kulund mul sentigi..
L2ksime l6unt sooma mingi kallisse itaalia restosse.. (western food for a change..)
yay.
see resto asus ginza mingis kaubamajas.. issand ma ei m2leta mine.. aga ma tean et Mitsukoshi on no.1 kaups japsis... Ja see kus me k2isime pidavat olema no.2
lol.. k2isime ringi ka seal kaubsis.. mingi beebifashion oli seal.. ja siis lastele hullult kalleid moeriideid.. Mingi sellised inglise stiilis.. mantlid jnejne..
lol.. k6ik olid ulipisikesed... lastele.
Siis l2ksime tagasi auto juurde (pidime metrooga minema.. sest see oli kauugel)
mu piletid maksis ka isa kinni...
siis l2ksime Tsudanuma art shop`i.. ja isa ostis mulle k6ik vajaliku stuffi 6limaalijaoks.. kaks l6uendit ka... Aga ma pean talle maali tegema.
huh.. maikujuta ette.. tuleb feil v6i jaa..
siiamaani pole alustand.. (ta pole pilti ka andnud.. mille j2rgi teha) pekki.. aega ka pole.. samas.. koolis on nii igav.. maolen j2lle weird.. ei r22gi.. ma ei tea mis mul viga on.. I cant bring myself to say konnichiwa..
o.o
I just so `mm` or.. bow abit or sth..
ok 6psidele jah.. aga teistele.. nn shiranaihitodele koolis (nn nonfriends..) ma olen lihtsalt tumm.. Miks ma 2i r22gi.. ja maths guy ilmselt tahtis ka et ma midagi veel r22giks.. lol.. p2rast seda maths is difficult convot..
ja mul on olnud nipalju v6imalusi r22kida.. aga ma ei kasuta neid.. MIKS? eitea.. Omg SIndyy!! CAROLINE!!! Where are youuuuu i missuuuu.
come baack!
kool on ilgelt interesting kui ma r22giks.. ok klassi6dede.. ja pms s6pradega r22gin.. aga nagu.. neid ei ole eriti palju.. Ja siis kui mul on self study.. ma istun uhes nurgas.. koridoris.. sel 6pin.. sal on m6nus.. mingi pingid on jne...
ja siis poisid kes must m66duvad utlevad alati midagi.. konnichiwa v6i hello vms.. ma siis naeratan ja m6misen midagi.. aga tegelt ma tahaks t2iega mingi r22kida.. Jouuu``SUPdawg.. >D Lol.. ukskord.. uks tuup ultes mulle Hey! ja haha.. mul oli mingi weird tuju.. ma utlesin ilgelt madala h22lega heeey! nagu ma utleks mingi sally maanidele.. katrinile nt :D
.. oops.. i think i scared him o.o
haha
sellest ajast peale pole ta mulle hey enam oelnud.. haaaha but its ok :D
ma utleks ise.. aga ma olen ju oma tummas perioodis praegu.. ei alusta juttu.. Miiikss!!!
on see laiskus? v6i kardan ma midagi? I cant be scared.. I have no reason.. they`re scared.. >D but i guess.. im scared that they`re scared..
eek..
enivei..
Yamamoto ilmus v2lja.. maite.. polnud teda mingi kuuaega n2ind.. ja siis mingi eelmine n2dal.. n2gin teda mingi igap2ev suht... neljap2eval mmingi 5korda vms..
kool algaski neljap2eval.. Ainult kaks p2eva oli kooli... siis j2lle laup, puhap. puhkus.. '6igemini.. lol puhkus ei olnud vist kellegil... k6ik ilmselt 6ppisid.. Mul oli laup2eval elu k6ige raskeim volleytrenn uldse.. m6tlesin constantly et ok siin ma suren...
ilmselt k6ik m6tlesid.. Me tegime intensiiivset kintoreed.. (j6utreening) ja siis p2rast seda.. pidime saaliringe kukakil k6ndima.. ja siis k2ruk6ndi vms.. noh.. k2tepeal.. aga teine hoiab jalgadest kinni... TAIHEN.. terve saaliring nii teha... mingi v2iksena oli lihtne. .siis olin kerge.. siis oli paariline ka kerge...V2sisin juba Non-chan`i jalgade tirimisest nii2ra..
kintoree oli tappev.. ja lol.. p2rast seda hakkas v6rk >D
v6rgutrenn... lol.. mingi huul j2i hamba taha kinni sest suu oli liiga kuiv.. siis ma n2gin v2lja nagu Teele. hah.. ebamaaan... juua uldse ei saand vahepeal..

edit...

Parim tunne on see.. kui .. laup2eviti..olen teind jubedalt trenni... l2bi eland selle.. ja siis p2rast trenni Yaokost mingi hea bento ostnud (l6una.. kuna ema pole tavaliselt l6unaajal kodus) ja Jelly.. vms..
ja siis v2ntan koju.. dussialla...siis l6unas66k.. JA SIIS.. saan minna magama... terve p2ev on ees.. ja ma saan lihtsalt puhata lihaseid valutada >D ja l2paka voodisse tirida.. Laiselda uhes6naga.. aga see on 2ra teenitud! sest seriously p2rast laup2evast v6rku pole ma eriti produktiivne...
/./
puhap2eval l2ksin uuesti tokyosse :P hommikul l2ksin Jesus lifehouse`i :D siis istusime B.. (mingi koht for doughnuts..) r22kisime Laura, Laura s6psi ja melliega..Nad l2ksid sinna lifehouse`i tagasi... ma t6mbasin shibuyale.. Kuna ma olen master in Breaking umbrellas AND earphones... olid mu paar n2dalat vanad earphone`id katki.. nagu.. pooleks reaalsel.t. maitea kuidas see juhtus.. No ma s6itsin rattaga.. ja siis...
oh well o.O Uks isegi t;;tab veel.. Aga ostsin Shibuyalt uued.. nati paremad.. aga seal poes on odav... Mingi kett vms.. ma ostsin kaamera ka sellest denkishopist..
aga teises kohas ainult..

mm..
esmasp2ev?... Aa.. eile!
l2ksin kooli ja algas bunkasai jumbi!! (ettevalmistus school festiks)
School fest on reedel, laup2eval.. aga kuna paralleelklassis on juba mingi 5 seagrippi haigestunut... Ja terve funabashi jnejne.. on haiged.. siis ei tohi s6pru kutsuda.. sellele.. ehk siis saab olema booooring.
Aaga jah.. eile siis... Joonistasin postkaarte mingi mitu tundi... Sest me hakkame neid m@@ma 50 yeni eest bunkasail.. kunstiklubina...
Aaga nuud lippan jumbisse.. (ettevalmistus.. Again! ) kella 5ni vms...
Baibaii.. kui midagi huvitavad juhtub siis annan teada hah lol.
Igatsen.

8 comments:

Christian said...

Hey hey! see postitus oli jah, kohe näha et rohkem sunniviisiliselt kirjutatud:D Kuid olgem ausad, sa polnud juba seda nii 10 päeva uuendanud, viimane aeg!:D. See Tokyos käik oli põnev isegi lugeda. Aga jah, äkki oled sa liigsest suhtlemisest tüdined ja vajad lihtsalt aega, et tagasi suumida norm olkukorda? Või sügisväsimus äkki peal? Igastvariandid ju? No nüüd sa juba oled olnd üle poole aasta japsis ja kas sa võid öelda et mõnes tunnis võid sa juba teistega võrdsetel tasemetel kaasa tööd teha?
Ole tubli seal!
tsau

Gin said...

Silver week, huh?

Amusing, kui vaid Eestis minu-nimeline püha-nädala-värk ka oleks...

Kas sul muidu on mingit aimu, kas Katsuura on Jaapanis mingile mõnusale kohale lähedal? Ma eriti ei oota et keegi seda teadma, aga küsida võiks ju ikkagi.

Elisabeth said...

Hahaa.. ega ma ei kirjutandseda sunniviisiliselt tegelt xD ma olin koolis jamul polnud midagi teha.. :P

Haha.. It just hakkens that i know where Katsuura is :P see on v2ike pleiss.. Sotobo line'il... Chibas...
Muidugi ma pole kindel kas see on ainus katsuura nimeline koht japsis... Aaga jah.. katruurs vms on seal :P vahest on sotobo line'i rongid bound for katsuura...Miks sind see huvitab?
seal ei ole midagi erilist... Praegu vaatasin oma sightseeing map'ilt.. mingi submarine park on.. ja onsen :D thatsall..
Aa ja christian.. Lol keegi ei suuda mind millekski sundida siin.. sest te olete liiga kaugel minust
:D Tegelt ma nagu tahaks kirjutada.. ja suhelda.. aga ma ei viiitsi xD sügisv2simus 2kki... V6i bolla fakt et ma ei j22 magama öösiti Lol... Silver week :P

Gin said...

Nice surprise. Katsuura huvitab mind sellepärast, et ma lähen umbes aasta pärast oma trennikaaslastega sinna laagrisse, with a Japanese sensei.

Elisabeth said...

Ooo.. maaaan ;P laager katsuuras.. Ise pole k2ind.. aga sinna bound for rongiga olen küll s6itnud :P l2him koht sellele on vist ooami.. kus nightwalkisin :P

mammu said...

Kuule tšikk! Update'i ja tule msni ka :D

jo said...

misasi see nightwalk on ? :D

Elisabeth said...

ma kirjutasin kunagi sellest blogis.. Jalutasime öösel Kamatori stationist randa.. 30 km.. kella 8st 6htul kella 5ni hommmikul jalutasime... et n2ha pacific oceanilt p2ikset6usu.. a p2ike oli juba t6usnud kui sinna j6udsime... v2simus oli tappe :)
ma kirjutasin mingi pool teksti valmis uueks blogisissekandeks aga mingi arvuti pani n2kku kustutas 2ra.. nüüd v6tab pallju efforti et see uuesti kirjutada -.- sors.

 
template by suckmylolly.com flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com