Monday, September 7, 2009

niipalju siis sellest lubadusest....

Netiga olid vahepeal jamad... nuud on k6ik korras.. aga postitada ei saand.. eile 6htul oli v2ga korras aga kuna p2evaajal neti kasutamiseks aega pole.. siis 6htul enne magamaj22mist... l2pakas voodis :D Ja eile apparently.. j2in ma enne magama kui see aeglaselt blogilehe lahti v6ttis..
niiet jah...
Ega mul v2gapalju huvitavat r22kida polegi...
Aa.. nt..
Uleeile.. vaatasin ma High school quiz`i... Well... Ma arvasin et Japsid on targad... aga uleeile siis sain ma shoki!!
Reaaaalse shoki.... Te ei kujuta ikka ette kui targad nad on!
50 jaapani parimast keskkoolist tulid tiimid kokku (uhes tiimis oli 3 inimest..)
V6itis l6puks mingi Tokyo university ettevalmistusv2rk vms.. (Todai.. See on Jaapani parim univ. jaa.. sinna on v6imatu sisse saada...) Ja teiseks j2i mingi hull erakool.. kus k2inud inimesed on paljud arstid... Koolivormi uks s2rk maksab 10 000kr.. jne.. oeldi et nende IQ on eliidis... vms..
Ja siis need kusimused.. lol.. ma m6tlesin et ma oskan ka midagi eelvoorukusimustest 2ra vastata.. Uhe vastasingi 2ra.. Balti riikide pealinnad.. Normaalsel japsil ei ole 6rnaaimugi mis baltiriigid on... Targad teavad et nad on p6hjaeuroopas.. Veel targemad teavad nimesid.. aga pealinnu ei suumi uldiselt keegi... Ma siis seda teadsin hohooo >D
Siis oli mingi kuldvillakuvoor.. Kusimust hakati kusima.. ja juba keegi vajutas nuppu et tema teab vastust.. Pms oligi nii et nad n2gid kusimusi ette vms.. sest Oli jt6utud 2ra kusida Mis on elektro... ja siis oeldi jubepikk vastus.. mis oli 6ige o.O ja siis p2rast kusiti kusimus uuesti et publik ka aru saaks... ja siis kusimus oli minhi Mis on elektromagne....atpspdngtpirgt...aalvedeliku komponendid vms...
Julm o.O that was reallyreallyreally scary.. Siis olid veel kusimused et... n2idati 1. awetpdngadsp, 2.afpiahgpe, 3. ??? Kirjuta 3nda juurde suvalised t2hed... 4st tiimist kirjutasid kaks t2iesti samad t2hed o.O Sest sellele oli mingi haige susteem... Ma t6in praegu valesti need 1. 2. n2ited.. aga pms.. minnes k6ikide t2htedega tagasi t2hestikus.. v6i edasi maim2leta.. 1. juures 1 koha, 2. juures 2 kohta ja 3. juures kom kohta.. siis esimeses moodustub Summer triangle taevat2htede kolmikust Altair ja Deneb.. ja siis pidi teadma et mis kolmas t2ht on.. See on Vega... k6ik j6udsid selle vegani.. Aga vegas pidi t2hed 3 kohta tagasi minema ja seal eksiti neits.. Aga kaks tiimi said 6ige vastuse.. no pekki kes m6tleb selliseid asju v2lja.. -.-
Ja nad tegid 2ra selle no time`iga o.O
siis olid hullud mataulesanded... kus pms arvutati 5 minutiga kirjalikult seinasuurune leht t2is...
But huvitav oli see quiz...
Mingit keemiakusimust teadsin ka.. ammoniaagi kohta.. aga ma lihtalt ei suumind kuidas see japsi keeles on :D
aga eelvoorus.. eelvorust aid edasi 8 tiimi... ja langesid v2lja mingi 45...
Melanie kool sai 10nda koha seal quizis.. o.O
aa uks kusimus veel.. Mis on universumi suurima m2e nimi? ja siis ma vaidlesi oma hostfamilyga et seda ei saa teada.. Nad utlesid et need seal quizis on lihtalt nii targad et teavad..lol.. Ja ma utlesin et KEEGI ei saa seda teada... o.O reaalselt universum on l6putu..
ja siis ma lihtalt leppisin sellega et ilmselt oli see kusimus m6eldud p2ikesesusteemi kohta.. sest vastuseks oli mingi Marsil olev m2gi... ma olen isegi kuulnud seda.. ming ifusa 6pikus v6i kuskil...
a ja siis veel kuulsin et need hullud 6pivad p2evas 15 tundi.. ja loevad 300 raamatut aastas...
nirm!

Muidu.. Reede oli n6me veits.. istusin uksi koridoris ja tegin oma kumonit.. inimesed voolasid mooda.. m6ni utles hey vms.. ajalooprivate j2i 2ra ehk siis ma muuzisin... v6i ahem.. 6ppisin kumonit...
Yamazaki tuli minuga r22kima... kusis kas mul on t2na bugatsu (klubi) ma vastasin et jah.. ei olnd eriti r22kimistujus.. tuup n2gi seda.. uritas ise siis midagi oelda.. Utles et Talle meeldib ka volley.. lol see oli nii nummi :) ja siis ma utlesin et tule joini klubiga! a ta ei saand aru vist millest ma r22kisin ... utles.. aa.. soo.. :D (klubis on hetkel ainult tudrukud)
nujah.. siis ta p6genes.. utles bye.. ja l2ks randomisse suunda kuhu ta tavaliselt kunagi ei l2he...
i hate it when they run away...
mnjaa...
She bangs jookseb mulle iga p2ev s2rades vastu.. lehvitab utleb tsauu :D hahaa...
T2na oli muusikatund eriti weird... ma utlen.. mul muusikas on ju need tuubid kellele mellie ukskord Chibas shopates j2rgi jooksis... K2sipalliklubist... neil on see siiamaani ilmselt meeles.. Aga nuud uks tuup sai teada et ma type`in kiiresti.. Ukskord j2i mu selja taha vahtima kuidas ma siin 6petajatetoas emaili kirjutan.. ja oli mingi WAAAAOOOOUUUU... siis ma r22kisin et.. noh.. inglise keeles ju.. mul on lihtne.. Ja olen ikka harjutand ka pikalt >D
ja ta oli ikka mingi... omfg.. plaksutas mulle vaikselt.. haha see oli nummi...
aaga jah.. t2na enne mussi.. l2ksid k6ik musa/k2sipallipoisid minust mooda.. m6ned utlesid Herrou! see waaaoouu tuup naeratas mulle utles hey.. ja siis r22kis uuesti k6rval olevale s6brale.. SUGEEE kuidas ta type`ib.. siis ma enam ei kuulnud.. aga k6ik vaatasid veel taha minupoole.. naeratasid ja olid imelikud.. Ja p2rast p2ris mussitunnis.. nad sosistasid.. vaatasid minupoole... siis naersid nati... siis vaatasid niikaua minupoole kui ma nad avastasin.. siis vaatasin nende poole ja eventually neil hakkas mark.. vms.. vaatasid mujale.. aga see oli ilgelt weird.. nagu neil oleks mingi plaan vms.. uks tuup l2ks teise klassi otsa ja utles midagi klassivennale k6rva... kohe p2rast seda vaatas see klassivend minupoole.. siis nad vahtisid veel mind mingi hetke j siis tuup l2ks omakohale.. ja siis nad itsitasid salakavalalt xD hahaaa.. I got scared! ja siis kui ma utlesin vaikselt Sayounara... l2ksin uksest v2lja.. siis k6ik lehvitasid mulle utlesid SAYOUNARA >D
weird weird.. siis paar tuupi tulid uksinda minu juurde t2na.. seisid korraks.. utlesid.. Ahem. Konnichiwa.
:D ma siis vastasin konnichiwa... nad hakkasid itsitama ja jalutasid minema...
-.- trsss
N2dalavahetusel... st laup2eval l2ksin katsetama oma uut ratast :D punane ja pimp...
:D hihi... eksisin 2ra.. .j6udsin soga stationini v2lja.. lol.. siis l2ksin tagasi kamatori stationini.. siis jusco... ja siis ekslesin veel nats kolijuures.. ja 6htul pimedas j6udsin koju... haha ..aga statioi vahed pole nagu bussipeatused... 2 stationi vahel on ikka uks 10 km... tavaliselt...
Puhap2eval l2ksin toyosse.. p2rast uploadin m6ned pildid... Melanie ja ta Austria s6bra Tobi`ga...
ta tuli melliele kulla.. elas mellie vahetuspere juures kaks n2dalat.. heh.. ja me l2ksime siis koos bowlingut m2lngima.. siin on see populaarne.. aga OMFG ENAM MA EI L2HE... see on meeeletult kallis siin.. ma sain shoki.. 6nneks ei olnud hullu kui me summa 2ra jagasime.. aga no t2itsal6pp... o.O
Ok.. jooksen nuud v6rku.. t2na viimane v6rk.... Ok.. sauudy.. 6htul editin vbolla veel...

0 comments:

 
template by suckmylolly.com flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com