Tuesday, October 13, 2009

Finally!!! l6unapaus!

Sorrisorrisorrii... pole uldse update`ind.. aga... Mul pole mingi 3 n2dalat l6unapausi olnud koolis o.O Ma postitan tavaliselt koolis l6unapausi ajal sest siis on igav...>D
Mingi hetk m6tlesin et aikurivaim peab ju update`ima sest niipalju asju on juhtunud...
ja siis kirjutasin mingi pool teksti valmis.. m6tlesin teha pausi.. suumisin ringi veits.. ja arvutijuurde tagasitulles oli aku t@hi -.-
ehk sis see tekst kustus 2ra ja ma ei viitsi kunagi uhte teksti mmitukorda kirjutada.. Vahest juhtub nii meilide ja v2rkidega.. kui 2ra kustub siis ma ei vastagi.. o.o n6me eks. ?D

Niisiis.. mis vahepeal toimus...
Olen juba pikemat aega n2rvand... ilmselt j2tkan ka...
sellep2rast et mu paar viimast kuud on j22nud.. need l2hevad isssaand kui kiirest o.o ja siis ma pean k@lma eestisse tagasi poorduma ja face`ima fusa ja saksa 6psidega o.o
ja iga p2ev m6tlen ma et... Pekkiii.. uks p2ev l2hemal 2ras6idule.. Doushiyo!!!
ja japsi ma ka niipalju ei oska et teha 2ra see 3 taseme test...
aaga..
peale n2rvamise juhtus ka p6nevat :P
Aga h2sti luhidalt.. sest ma olen niiiniiimaha j22nud selle updatimisega..
mnjh..
K2isin jaapani algkoolis.. Minig 6petaja tutre kool oli.. ja iga aasta (eelmisest aastast saadik) l2heb meitoku vahetus6pilane lapsi kulastama...
ma siis l2ksin ka... issver.. alguses olid kull h2belikud.. aga mingi peale tundi aega.. kui ma neis palju pilte tegin ja niisama ringi tsillasin.. avastasid et ma ei hammustagi.. ja siis tulid huppasid mulle kukile ja n2ppisid l6putult mu juukseid ja rippusid mu k2te otsas etc.. aga see oli niiiniiiinummi!! issand.. Kutsusid mind enda juurde m2ngima.. ja joonistasid mulle pilte.. animestiilis eri :D Nummi. Ma jooonistasin ka.. ok.. ma joonistasin mingi v2ikse junni kiirelt.. ja nad olid mingi MAAAAAN JOONISTA SEDA KAAA>.. ja seda ka jnejne.... k6ik t6id mulle omapokemoni pinaleid ja disney kaustikuid.. et ma siis copyks nende pealt.. ja jooistaks sama kujutise neile kuskile paberile ... >D ja siis nad l2ksid kaklema kelle pildi ma jooonistama peaks.. sest niipalju soovijaid oli ja aega v2he... L6unaajal mindi kaklema sest ei suudetud j6uda komprmissile kelle lauas ma istuma peaks.. alguses tirisid mingid tsikid mu tooli enda laudade juurde.. siis tuli mingi teine tsikk teise laua juurest utlema et.. nad on v2ga l2rmakad.. pole just parim koht istumisseks :D Tule hoopis meie lauda :P
K6igehuvitavam oli see et poisid ja tudrukud istusid k6ik koos... igas lauas oli poisse ja tudrukuid...ja k6ik olid head s6brad.. jakuigi nad ulatusid mulle vooni.. (t2itsal6pp kui pisikesed o.o) olid nad ikkagi m6istlikud.. uks poiss tuli ja pesi lapiga mu laua puhtaks.. (enne soomist)... niinummi.. ja siis uks teine kusis p2ras miu k2est et kas toit maitses mulle.. ja et kas ma ikka k6hu t2is sain etc.. niiiinummi :D neist kasvavad suurep2rased inimesed.. Kitto.
p2rast 6petaja andis mulle shokolaadikommi :P ja j2tsime huvasti... kusisid mult veel igast kusimusi.. umb et kuidas on pokemonitegelaste nimed inglise keeles (millele ma vastasin et ilmselt sama mis japsis) ja et kas mul on kareshi.. :D jne...
hah.. ok..
siis oli mingi n2dalaega bunkasai jumbit.. ehk siis ettevalmistus school festiks..
see olinii maan.. k6ik mingi tegutsesid.. v2rvisid ja koristasid ja tassisid igast v2rke..nagu.. hull teamwork k2is.. Ja kui keegi ei tulnud kohale.. siis ei bitchitud uldse et no dsiisus ei viitsi jah.. Vaid siis kui ta kohale tuli siis oli warm welcome. :P
tegin palju pilte arti panevatest inimestest jne.. k6ik poseerisid mulle ja umbpms.. kaamera l2bi sain uusi s6pru :D
sest kui ma vahest ei viitsi/ei julge vms.. r22kida.. siis ma teen lihtsalt pildi .. ja nad on mingi.. maan sa panid t2hele et ma siiin olen.. maan.. sa ei hammustagi.. (j2llegi.. avastus)
o.o
bunkasai.... esimene p2ev.. oli nats n6me.. l6ppes h2sti kiireti.. ja ma ei j6udnud erii kuskile.. Aga avamine oli... ja k6ik poseerisid mulle.. ja karjuti mu nime ule koridori konstantselt.. ja joosti minujuurde et Tee meist pilti.. ja et teeme koos pilti jnejne.. kuna muloli kaamera koguaeg k2es.. issandkuihea ikka et mul see kaamera on!!
teisel p2eval... oli maan.. youko ja madoka utlesid mulle pms oma saladused.. kes neile meie klassist sumpatiseerib vms.. ma olin shokis o.O aga utlesin et aawww.. am teen palju pilte neist :P ja siis youko madoka olid mingi MAAAN p2riselt v2? youre the best :D ja siis ma pms stalkisin neid.. v6tsin pilte :D aha.. ei no nad poseerisid mulle.. aga ilmselt ei kahlustan midagi et ma olin palgatud nendest pilte v6tma :D
p2rast n2itasin madokale youkole.. nad kiljusid ja olid mingi MAAAAN ja kirjutasid oma meili.. et ma need pildid neile saata saaks :D hah
Huumor.
pms l2bi selle school festi olen ma saanud oma klassikaaslaste t6eliseks.. klassikaaslaseks :D enam pole nii et mingi.. eri tuleb uksest ja k6ik on mingi...ignore.. must act normally etc.. :D
nuud on mingi pohh.. inimesed r22givad minuga.. poisid on ka vabalt.. v6i noh.. vabamalt.. kui ma nendega r22gin.. vahest isegi r22givad minuga ka. :D
teisel p2eval.. ma tegin randomilt annast pilti.. ja anna oli migni.. Oh ma teen teist k6igist pilti.. Sulle m2lestuseks :P k6ik mingi sagisid ringi klassiruumis suumisid airgun`ideg... (orksist vist piltidelt n2gite et me tegime airgun`i shootimist oma klassis) ja anna mingi karjus ule klassi.. K6ik kogunege.. teeme grupipilti Erile m2lestuseks!! ma pidin ise ule kordama et paalun tulge poseerige :P ja k6ik tulid.. poisid ka nagu k6ik.. ja poserisid mu pildi jaoks.. aw niiii nummi lihtsalt!!
artclubis joonistasin postkaarte. ja inimesed siis ostsid.. mingi 5 kr tukk.
jooksin koolipeal ringi... tegin hullult pilte.. ofkoors.. ja siis k6ik huudsid mulle et tule osta seda ja seda.. enamasti food... Noh et siis said minuga r22kida kui ma ostsin.. ja siis utlesid et ma olen kind.. et ostan et nad saaks raha teenida xD hah...
Yamamotot n2gin paarkorda.. ta oli mingi suht muuz... paar korda ma ei n2indki teda.. utles mulle ise YO! ja tegi mingit k2eviibet.. a ma olin mnjh..ok yo.. :D
ei suumind eriti...
Yamazaki.. Hahah ta on weird o.o Nagu seriously.. tuup tegeleb k6igega.. ja oskab k6ike.. o.o ja on s6bralik ja maan.. hah.. ukshetk l2ksin kooli aulasse (v6i v6imlasse pigem.. uksjasama asi)
ja seal esines rockband.. k6ik mingi moshisid umberringi... l2ksin siis l2hemale kusisin inimeste k2est kes laulab.. k6ik olid mingi Wooaaaah! 3-year student..
Ma siis kaameraga suumisin l2hemale ja olin minig WTF YAMAZAKI-kun!!!
laulis laval.. k6igi ees.. Shokk o.o
Lol ma filmisin seda :D Ta lehvitas mulle lavapealt vahepeal... P2rast esitasid veel uhe loo.. ja siis ta m2ngis trumme... reaaaaaaalselt prolt m2ngis.. nagu o.o oleks trummid ainult olnud.. oleks ka juba megakontsert.. aga mingi klassivend tal laulis ka ja basskitarr oli jnejne... !!
hull.
p2rast koridoris r22kisime.. tuli mu juurde.. ma olin mingi ISSAND SA oskad laulda v2? ta oli migi.. hah. mm.. maitea lol :D (ta k2is kunagi mingi b2ndi clubis vms)

ja ma olin minig.. MA V&TSIN PALJU VIDEOSID!!! ja ta oli mingi zomg o.O bad girl xD hah
ja lehvitas.. ja ma jooksin.. et j6uda maths guy klassi planetaariumisse... J6udsin sinna ja mulle oeldi et see l2ks katki.. ehk siis ma ei j6udnudki!!! muide.. mingi paar tundi varem.. kui ma kuskile ruttasin.. huudis maths guy mulle Tule planetaariumisse :P uritas minig inglise keeles r22kida feil :D et mingi 200yen` maksab ka vist.. vms
mul on nii kahju et ta kutsus ja l6ppudel6puks ma ikkagi ei l2inud.. /./
ta k2is vahepeal meie klassis airgun`iga shootimas... ta maksis raha 2ra ja ma utlesin et.. Tee mulle nummi poos... :D ja siis ta kutsus Tateyama.. ja tegid koos nunnu poosi.. ja ma tegin pilti :D
oli nummi :D
siis n2gin chearleaders`eid.. nad on migni jaapanikeskkooli mingi parimad suht.. v6itsid mingi v6istlus vist.. k2isid ameeerikas mka minuteada.. hullud prod... o.o ise n2gin.. p2rast kusisid et kas on vabatahtlikke kes tahaks ronida neile kukile ja teha Wopeeee :D
mind uritati tirida.. aga ma ei tahtnud kedagi invaliidistada niiet ei l2inud. Aga souljaboy ronis kohale (btw.. tal on nuud juuksed... 3 year studentid l6petasid ju k6ik klubid.. sest hakkavad kooli l6petama...) pesapalliklubis on k6ik pms kiilakad :D
a nuud on neil k6igil juuksed. lol Ma ei tundnud Takoyaki-twins`e 2ragi...
Aaga yup.. souljaboy ronis tsikkidele kukile.. cheeris veits.. ja mingi kukkus maha xD feil..
Siis jooksin klassi ja k6ik olid juba l6petamas.. mingi koristati etc.. Illlge masekas tuli peale... o.o et ongi l2biii.. fak..
aga v2ga edukas oli.. ja mul on ilgelt hea meel tegelt et s6pru ei tohitud kutsuda... sest kui oleks ilgelt palju rahvast olnud siis ei oleks nad k6ik nii s6bralikud olnud.. ja siis ma poleks meitokulasi 2ra tundnud ja randomitest inimestest pilte suumind.. poleks olnud nii l6bus... Ainult homies ;P on maan.
ok siis l6ppes 2ra.. ma nagu l2ksin minema.. aga p2rast sain teada et klass l2ks tegelt.. (need kes veel kooli j2id) koos linnapeale suumima.. t2na n2gin purikurasid.. msi nad tegid. veits nordinud et ma ei l2ind.. aga j2rjekordselt ma ei teadnud.. ja olin valel ajal vales kohas.. ebamaan...
p2rast bunkasaid oli n2dalaega puhkust.. sest mingi alati on peale school festi p2ev puhkust.. ja Silver week tuli ka... ehk siis.. veel puhkust :D
ja siis neljap2eval... pidime j2lle kooli minema..
Hah... liisu pani k6ik talve uniformi selga.. pakkis k6ik lunchboxi ja v6rkpallistuffi kotti 2ra vilusti.. ema oli valmis mind 2ra viima (kuna taifuun oli tulemas.. vihma sadas ja h2sti kulm ja tuuline oli) emp@s siis viskas mu kooli 2ra. ma olin ilgelt 6nnelik et omg maaan kool algab.. nuud on nii maan.. palju s6pru ja pole uldse igav ja mingi pidev suum...
seisin siis kooliees.. ei n2inud uhtegi inimest.. kooliuksed kinni etc o.O Shokk.
Siis mingi 6ps ronis v2lja jooksis vihma k2tte minu juurde.. utles et.. See n2dal pole uldse kooli... kas sa ei teagi v2? Et umb pool kooli sai seagripi.. ja praegu on seagripipuhkus vms.. (noh et p2ris k6ik ei nakatuks)
et veel n2dalaega pole uldse kooli ega klubisid ega midagi.. o.o
Bikkuri desho :D
Ma olin mingi.. fk Nishikata miks sa mulle ei helistanuud!!!???! nagu.. k6ik teadsid peale minu.. sest mulle lihtsalt ei helistatud... nishikata vist uustas 2ra et ma olen ka klassis.. :D
iigatahes jah.. ma siis helistasin emale et ta mulle uuesti j2rgi tuleks.. ja seisin oma vihmavarjuga vihmak2es turvaputka juures...
j2rsku ilmus turvamees.. hakkas naerma.. Hahah sa ei teadnudki et kooli pole v2.. hea loll hahahaha... -.- mingi naeris n2kku noh.. trssss loomulikult ma ei tea kui ind ei teavitata...
ebamaan.
l2ksin koju ja magasin kella 2ni.. sest mu Kumon (japsi6ppimismaterjalid) olid kooli kapis... -.-
ja v2lja ei saand minna sest oli taifuun...
ja m6tlesin et ei n2e klassikaaslasi veel uhe n2dalajagu.. et pms n2dal l2heb raisku...
aga ma sain end v2lja puhata...
taifuuni oli kull veits scary.. ma ei saand magada siis.. mingi maja suuumis tuules o.O igast h22led kuidas tuul mingi puid murrab jne kuulsin.. v2ga scary... hommikul oli veel ilge tuul.. aga p2ike paistis.. taifuun oli moodunud.. headis p6hjapoole.
K2isin paarkorda emaga shoppamas. sis kui head ilmad olid... korra Sogos.. ema ja isaga.. See on mingi big department store chibas... ja stuff on t6eliselt kallis seal.. Aga k6ik keskkoolitsikid k2ivad seal tsillimas peale kooli.. umb nagu viru.. aga poolekallim... Starbucks oli ka seal.. j6in Jely Frappuchinot :D
(Jap. make everything with jelly.. and everything-flavoured jelly) o.o
siis k2isin korra Tokyos.. shoppasin nati... ainuke koht kus ma saaks oma eelarvega tokyos shopata.. on Forever 21.. see onlihtsalt niiii maan poood.. odav ja maan.
:D
ilmselt juhtus veeligastasju.. aga praegu ei meenu...
T2na olen esimest p2eva koolis.. esimene l6unapaus ule pika aja...
Esimene tund oli muusika.. haha.. tulin klassi.. ja Yamamoto lehvitas mulle uleklassi..
hah..
mingi laulsime veits.. siis tuli yamamoto minu juurde.. tegi mingi imeliku n2o.. nagu V2GA weirdi n2o.. uritas mind naerma ajada.. Siis viskas midagi mu selja taha prugikasti.. l2ks tagasi oma koha juurde ja tegi mingit tantsu mulle veits teiselpool klassi xD vms.. Hah.. ja siis vaatas minupoole naeratas ja viipas k2ega.. ma pms krampides et mis see nuud oli :D lol see tants oli v22rt videosse v6tmist.. :D a ma polnud uldse valmis selleks.. o.O hah.. (kaamera oli kull kotis olemas.. :P)
mnjh.. ja siis tuli j2lle minujuurde.. utles Matane.. ja l2ks minuk6rvalt ukeset v2lja.. seriously.. I need a dictionary vms.. miks nad nii k2ituvad... o.O ma ei saaaa neist aru... jap. guys -.- ei hakka ka kunagi aru saama ilmset.. hah..
aga huumorit saaab. :D Praegu hakkab kehka.. Ootan homset juba :P n6medad tunnid.. aga ikkagi.. Kool! :D L2hen jooksen nuud riideid vahetama... kui midagi meenud viist uritan update`ida.. loodan et enam nii pikka vahet sisse ei tule... OK.. olge tublid ... ja terved ikka! (seagripp.)
Ma olen zenzendaijoubu! (terve.)
Byeeeeeeee! kallid.

eh deem miks tervet lugu ei n2ita o.o wbamaan
明日がくるなら - JUJU with JAY’ED

0 comments:

 
template by suckmylolly.com flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com