Tuesday, September 8, 2009

I wanna cry... (no i actually dont. Why should i.. Im in japan afterall!)

T2na on j2lle selline p2ev.. kus ma tahan lihtsalt p6geneda.. P6geneda koolist, Chibast... elust?
ahmaitea... k6ik on nii keeruline... Vaikselt hakkab tulema aasta algus tagasi.. Inimesed ei utle mulle enam nii palju Hey... Varem hey oelnud inimesed ignoorivad.. K6ik muidugi minusuul.. sest mul pole olnud energiat, tahtmist ja k6ike muud. et olla koguaeg t2helepanukeskpunktis... k6ndida koridoris naerda ja huuda k6igile Konnichiwaaa... T2na... nt.. I just want to dissappear... Ma ei taha n2ha inimesi.. sest kui ma neile vastu ei jookse ja ei naerata ja Konnichiwaa ei karju... ei tee nad must enam kunagi v2lja... Ma saan inimestelt tagasisidet AINULT siis kui ma ilgelt vaeva n2en.. ja ringi suumin...
ja sugise tulekuga tulevad need muuzimistujud aina tihedamini ja tihedamini.. Ja kui m6nikord... ma tahaks v222ga kellegagi r22kida... v6i lihtsalt olla kellegiga koos.. mitte uksinda...
siis ei ole lihtsalt mitte kedagi.. Mina.. ma ja minaise..
L6ppudel6puks olen ma ju t2iesti uksi kuskil maailmal6pus saarepeal...
ja tegelikult ei ole mittekedagi...
ja ma pean n2gema vaeva ja tootama selle nimel et mitte uksi olla... See k6ik ontore.. ja ma ei taha escape`ida... aga
v2sitab.. ma olen v2sinud...
Lol.. ilmselt homme 2rkan ules tujus.. Today I`ll zooom!
nt.. eile 6htul oli mul selline tunne.. k6ik oli nii tore.. ja ma r22kisin inimestega ja tegin rekordkiirusel rattagakojus6idu.. laulsin veel mingit randomit japsi rattaseljas... T2na.. 2rkasin ules.. ei teadnud mittemidagi.. mis p2ev kaasa toob.. m6tlesin et.. no olgu hea p2ev.. vt6i halb.. Im not gonna bring myself down.. (or let anybody else do that..) iga hommiku algus on nagu blank page... Ma ie tea mittemidagi.. l2hen kooli iga hommik etteaimamata mis juhtuma hakkab.. v6i mis tuju mul p2eval6puks kujuneb... v6i uldse.. maitea..
Koolis kuskil p2eva keskel hakkan aru saama alati.. milliseks p2ev kujuneb... See on k6ik ju minu teha milliseks mu p2ev kujuneb. millisena ma seda n2en... BUt.. I can`t help o.O Ma ei saa muuta p2eva kulgu minu m6tetes vms.. issand jumal mis teksti ma panen... kusoo.
uhes6naga... Mul on veel PE... ja shodo.. PEs ma tahan lihtsalt Joosta niipalju kui v6imalik, karata ringi niiet hing kinni..
mis on ilmselt v6imatu.. teades millised meie kehka tunnid on.. Ehk siis ma ilmselt l2hen p2rat poole jooksma.. kuskil... aga lol... siin on ainult maanteed ja kaubanduskeskused ja minu kooli inimesed ... GOD GIVE ME FOREST! lol.. yuh.. ei ole siin seda eriti.. Tahaks lihtsalt joosta eesti metsas... Issand..mul tuli ilgelt hea idee praegu.. o.O I can listen to Supe.. :D peale kooli .. hohoo.. ma saan v2lja elada.. ma unustasin t2iesti 2ra et mul ipod on.. pole viimaselajal seda kuuland (now now i beg for sum batttery! o.O )
aga kas ma elan ule p2eva l6pu= kus ma olen 6petajate toa koristusnimekirjas see n2dal.. ja kust k6ik inimesed l2hevad mooda.. ja siis ma pean k6igile bye kilkama jne... et nad must kunagi veel v2lja teeks... Ja siis yamamoto... t2na oli muusika tund.. well.. I thought we were friends..
apparently.. t2na l2ks ta teisest uksest v2lja.. kust ta MITTE kunagi ei v2lju.. Ainult sellep2rast et peauks on minu koha k6rval ja ma veel pakkisin oma asju seal.. j eelmine musatund ma r22kisin temaga... Kas ta T6ESTI kartis et ma hakkan temaga r22kima? miks ta kardab seda!!! ei oelnud ohayou ega midagi.. lihtsalt block ignore i dont exist... But nowthat i think about it... I wanted to be invisible ne..
isssaaand.. braindeath.
Aa.. ma v6tsin just enne netiruumi tulekut ennast kokku... ja r22kisin yamazakiga.. volleyball teemal.. ta utles et ta ei saa tiimiga liituda ta on juba 3yearstudent.. (mis on duh.. but i just wasnt thinking) aga kui ma poleks midagi lolli oelnud (uldse midagi oelnud) siis ta kardaks mind nuud... sest ta kardaks et ma ignoorin teda j2rgmine kord kui ta v6ibolla minuga r22kida tahab.. v6i maitea.. Hirokoga pole ka ammu r22kind.. ma lihtsalt ei tea millest r22kida... Mis sa hommikusoogiks s6id? banaanikr6buskeid. End of conversation. What should i doooo... Wait for tomorrow.. and hope to have an open brain tomorrow? to be like yesterday?
pekki...
*l2heb PE`sse...*
Jaapan on ikkagi maaaaaanl

Edit... lol... l2ksin netiruumist v2lja ja k6ik hakkas laabuma.. r22iksime hirokoga eluteemadel.. mis viimaselajal toimund on jne... ammu pole r22kind. Siis ta kutsus mind oma s6pradega l6unat sooma reedel.. (koolis) aga koos... 2-3kumi.
jasiis oli shodo. kuhu ma j2in lootusetult hiljaks.. sest eelmine oli PE...
seal ei r22kind keegi eriti.. lihtsalt veits loomingut..
ja siis l2ksin koju.. paljud utlesid mulle byebye... ise.. (enne mind) ma ilmselt poleks kellegile eriti öelnud.. esimesena.. Aga ikkand. nad n2gid mind... soovisid mulle head koduteed.. ja uks utles isegi Eri-chan byebyee! need keda ma ei tunne.. well.. klassile olin ma juba oelnud... klassiruumis..
vihma hakkas sadama.. aga ma kuulasin head mussi... ja tuli selline tunne peale et.. omg.. ma raiskasin terve p2eva koolis.. Miks ma ei suumind.. Miks ma ei nautind seda p2eva.. ma ei saa ju seda tagasi enaaam!!!
deem...
aga nuud olen veits m2rg.. j6udsin koju... l2hen varsti dusi alla.. siis joon empsiga nagi piimakohvi jne.. Oh p2ike tuli v2lja praegu o.O Siis v6ibolla hiljem suumin veel v2lja... et mitte lasta p2eva raisku...

Kobukuro - Yell. kuulake.


yell - Kobukuro

3 comments:

Anonymous said...

Tsau, Liisu. Kui tunned, et tahad metsas joosta või muidu akusid laadida, siis üks ilus koht on Takao-san. See on sinu poolt vaadates küll teisel pool Tokyot, aga mulle tundus täielik muinasjutumets, umbes nagu printsess Mononoke filmis. Linna ja maa erinevus oli Jaapanis ikka tohutu.
Hakkasin millalgi su blogi sirvima ja nüüd mõtlen aina tihemini Jaapani peale.
Gambatte-ne, ki o tsukete kudasai ja ole tubli jne...
Meelis (meelis22@yahoo.com)

Gin said...

Oeh, lõpuks jõudsin su kõige uuema postini. Alustasin paar päeva tagasi arhiivist.

Mul on hea meel, et sa hakkad nüüd tihedamini postima, sest ma ei saa lihstalt järjest su poste lugema, vaid pean ootama enne kui sa neid postid.

Su teekonda Jaapanis on huvitav olnud jälgida. Jaapanlased tunduvad olevat päris unikaalse mõtlemisega. Aga ega sa vist kõigile ka ei saa meeldida. Kui sa ei viitsi kõiki kogu aeg tervitada, et nad sind tähele paneks, keskendu lihstalt oma lähematele sõpradele.

Võib-olla oli Yamamotol ka raske päev ja ta tahtis sel hetkel üksi olla? Kes teab, loodetavasti see oli ühekordne tegutsemisviis Yamamoto poolt.

Also, ma olen ka suht huvitatud sellest jelly fantast, tundub imelik o_o.

Christian said...

Hei hei:)
kahju on kuulda, et jaapanlased hakkasid ignoma... Äkki on põhjus selles et nad on sind nagu acceptinud, sellesmõttes, et enam sa ei ole mingi sensatsioon vms? Ja nagu Gin ütles, peaksid sa vist tõesti keskenduma rohkem oma lähedastematele sõpradele, kes sul seal on. Ja kui sa tunned end üksikuna, siis sul on ju host-family e. saad nendelt nõu ja toetust? Igatahes parimate soovidega Eestis. Ole tubli. GAnbatte ne! Kyouskete! Christian

 
template by suckmylolly.com flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com