Tuesday, September 1, 2009

From now on... I shall post something every day!

T2na on jube palav j2lle... Hommikul oli v2ga vip tunne... valge toyotaga toodi mind kooli ukse ette :D p2rast tullakse j2rgi ka :)
esimene tund oli muusika.. 6ppisime flooti... ma oskan heliredelit floodiga m2ngida.. but thats about it... k6ik tegid mingi lihtsa meloodia j2rgi.. aga mul v6tab liiga kaua aega.. sestma ei suumi neid jaapani keelseid 6petusi ja v2rke mis noodis kirjas on... nokurivaim.. I prefer piano... (muide mu peres on klaver.. ja ma ostsin dbsk noodikogumiku... ja kuna vennale meeldib lugu `bolero` siis ma kavatsen selle selgeks 6ppida..!) Aaga muusika tund siis.. lol.. Yamamoto ei harjutand uldse.. ja kui kokkum2ngimine oli.. siis oli perfect o.O pekki miks ma ei oska...
Kanarazu Ganbarimasu!!
Gotcha oli ka musa tunnis.. ja Kuma.. maitea mis ta nimi on aga ta kandis mu kotti vahepeal nightwalkil... lol.. I just say kuma (karu) to him... sest ta n2eb v2lja nagu Gokuseni `Kuma`
aga nad on niiii s6bralikud...
ma ei saand isegi tere vms oelda neile sest nad l2ksid ees.. ma j6udsin tundi hetke enne algust.. siis alustasime ja k6ik olid vaikselt...
aga p2rast k6ik jooksid must mooda.. ma keskendusin Yamamotole Hey utlemisele... ehk siis gotcha ja kuma lihtsalt t6mbasid mooda.. ja ma ei oelnud midagi.. nuud kahetsen seda.. sest nad on nii toredad tegelt ka!
veits mark on et.. Nightwalkil.. ma utlesin yamamotole et Oh we`re in the same Music class... lol.. aga Gotcha ja Kuma on ju kaaaa.. neile ma seda ei oelnud... ma ma ei teadnud ka seda! ma m2letasin ainult yamamotot millegip2rast.. Im a bad person o.O j2rgmine kord huuan gotchale KONNICHIWAAA!! kitto!
aaga jah.. siis p2rast yamamotole hey utlemist.. ta oli ullatunud ofkoors.. aga ma utlesin et.. Supe.. Sagashita yo! (ma otsisin Supe`i.. see on uks band mille ts2rki yamamoto nightwalkil kandis.. ma siis kusisin et kes se supe on.. nightwalkil.. ja ta utles et yuutuubi :) {Otsi youtube`ist}
ma siis utelsin musa l6pus et.. ma otsisin.. ja et ma downloadisin plaadi.. Ta siis utles et Cd Motteruyo! (he has the cd) ja ma utlesin Ii nee.. (nice) ja utlesin et mulle meeldis uks lugu :D (ainult) ta naeris... Perfect Libra.. ma vist mainisin seda kunagi blogis.. i really like it.. YT`ige siis ka! :)
siis utlesin veel et olin ilgelt ullatund et k6ik on inglise keeles jne/.. ja kusisin et kas ta saab aru k6igest.. Ta utles et jah saab ja naeratas :D ma ultesin et even i dont understand :D (aga ilmselt taon neid niipalju kuuland et on 2ra t6lkind ja v2rki :D )
asiis naersime nati... siis tuli ta s6ber... tahtis koos yamamotoga klassist v2ljuda vms... Yamamoto oli mingi.. Sshh! go away :D ja ma kusisin et Kuidas suvevaheaeg moodus... ja utles et Igav oli :D ja siis s6ber tiris ta v2lja ja utles Tsauuu :D (japsis) lehvitas...
I like talking to jap. ppl!!!
ja lol.. every time i talk to somebody.. they always say OMG JOUZU! (good at japanese..) Im really not.. but im fluent when it comes to chatting :D
lihtsa grammatikaga, mitte v2ga suure s6navaraga.. aga normilt saab hakkama.. k6ik saavad must aru jne.. :) muidugi.. Kanjid! 6ppisin eelmise kumoniga mingi 150 kanjit.. ja kui palju ma praegu m21letan.. 50? xD sellest kumonist.. aga ma tegin mingi kanji tabeli endale. niiet ma kleebin selle ukse peale omale.. ja siis vahin neid iga 6htu kuni magama j22n...
mul on lamp voodis o.O reaalselt voodis.. aga see ei seganud mind sisse magamast hommikul.. T2na pidin kell 8.15 lahkuma.. aga ma lahkusin kell 8.30.. 35 olin koolis.. ja kool algas 40.. niiet no problem.. tegelt rattaga on p2ris kauge see.. mingi 3-4 km.. aga tee on nummi.. ja se on alati meitoku koolivoprmis patseerijaid t2is..
Yamazakiga pole veel r22kind... aga oh well... Kunagi...
Eile.. laenas Hiroko mulle oma vihmavarju... no ja ma siis jooksin selle vihmavarjuga 1 km. kisarazu stationist koju... (enne uude perre minekut) Taifuuni k2es.. tuul v22nas k6veraks vihmavarju.. niiet ma ei taha eriti seda talle anda.. Aga homme v6tan kaasa.. ulten sorrisorri.. ja ta on DAiJOUIBU dayo! (no prob.) :)
ilmselt..
lol
K6ht on megatuhi praegu.. o.O maitea milles probleem.. ma s6in hommikust normaalselt.. isegi rohkem kui tavaliselt.. ja just enne kooli.. praegu l6ppeb 3 tund.. hakkab 4s.. m6lemad on mul self study... :) p2rast 4ndat on lunch break... Must suffer..
aga ma ostan ilmselt uhe orange jellydrinki... see on nagu maagia.. enesetunne paraneb koheselt..
mite et mu enesetundel midagi viga oleks.. liiga happy olen praegu... aaga jah.. heh.. :D nuud l2hen raamatukokku jaapani filmi vaatama... :D
Olge tublid.. ma v6ibolla postin 6htul j2lle.. (since i havea Pusiuhendus!!! ) i just have to mention it once more :D !
kk.. head oood teile.. te ilmselt magate k6ik veel..
ja..

HEAD KOOOLI ALGUST K6IGILE!!!! Ganbatte ja kiotsukete ja k6ike parimat! 6ppige matat minu eest ka. :D hehe

2 comments:

Christian said...

Hei, hei. ISegi ootamatu, et sul äkki nii palju postitusi järjest ilmub, mis on tegelt väga tore. Sullegi toredat kooialgust. Ostsid ratta ära? Meil Tallinnas on 1. sept. inetu pilves ilm. Samui desu! Ja loomulikult olen õnnelik, et sul uues peres nii hästi läheb, nii palju kui ma juba aru sain, siis isegi paremini kui eelmises.:) Ja pealegi on sul nüüd enda voodi! Sugoi desu ne? hehe. Aga kuidas hüvastijätmine eelmise host-familyga oli? Toredat päeva.. :) Ja ne!

Liina said...

Haha, lahe et hostfamily sul normaalne on!
Good luck with them~!

 
template by suckmylolly.com flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com