Tuesday, September 15, 2009

For Jay. *sniff*

2PM liider Jay lahkus b2ndist 8ndal septembril... T2itsal6ppp...
Sellep2rast et mingid fännid leidsid Jay facebooki 5 aastat vana lehe kus ta oli saatnud scrapi s6brale ja oli oelnud I hate koreans i wanna go back to USA.. (He's USA Korean... means.. looks like korean... but was born in USA ) Mnjh.. ja siis hakkasid f2nnid protestima.. et sellised ongi v2liskoreakad.. et mingu tagasi Usasse jnejne.. s6imasid ja mingi insistisid et ta peaks lahkuma bandist..
Jay ise andis sisse vabanduse.. (pressi vms) Umb et see oli saadetud ajal kui ta oli noor ja rebel ja miski ilmselgelt botheris teda selajal...Utles et ta ei m6tle enam nii jejne ...ja siis p2ev hiljem (vist) Andis Jay sisse 2PM'ist lahkumisavalduse.. ja ultes et ta l2heb tagasi Usa'sse... Ja issand siis hakkasid YT'd ujutama talle puhendatud videod... massiliselt fangirle JYP Entertainmenti ees protestimas ja nutmas et omg Jay dont leave we love you...
jnejne... ja teda l2ks lennujaama saatma mingi miljon f2nni vist o.O
aga see on ilgelt kurb. sest 2PM will never be the same.. Jay oli 2PM'i heart pms... Leader.
ta on funny .D ja tantsib j6leh2sti... mul on tast niiii kahju.. ja veel Cec'ist kes on hull 2PM f2nn.. kes on juba n2dalaega nutnud.. o.O isssand
Cec" Hugs to you!!


Nuudolen 2ra otsustanud et l2hen Jaapani ülikooli. Ja ma ei lase MITTE MILLEGIL mu plaane h2vitada... 6pin kasv6i igap2ev :D ok tegelt.. I just have to come back to Japan.. sest ma ei saa lahkuda siit m6ttega et ma ei tule kunagi tagasi.. sest siis ma lihtsalt ei lahkuks siit kunagi.. V2hemalt kui mul on kindlad plaanid ja visioon.. siis on mul kergem lahkuda teades et Ma j2tan jaapani elu lihtsalt korraks pooleli.. Pausile.. L2hen eesti eluga vahelduseks edasi.. ja siis kunagi j2tkan siin jaapanis k6igega mis pooleli j2i.
teen v2ikest eelluuret sin ülikoolide kohta.

Ma n2gin paar p2eva tagasi kuidas mingi nolk mu k6rval 7/11'st suitsu varastas.. Lol... ma ostsin oma jasmiiniteed.. ja müüa. mingi lõngus vahtis mulle otsa nagu n2eks esimest korda gaijin'i.. ja siis tuup mu k6rval vahtis ringi.. k2si ulatus suitsuletti... suitsupakk suumis taskusse.. ja tüüp jalutas niisama wondering around uksest v2lja... aga mulle ei j6udnnud see ka enne kohale kui ma uksest v2lja astusin.. ja n2gin seda tüüpi hondasse istumas.. Olin ju ka busy maksmisega enne.. ja müüa konsentreerus minule..
aga lol.... suitsun2ppajaid on ka jaapanis..

Üleeile Tokyos..
lol.. ma istusin metroos.. ja mingi tsikk mu k6rval vahtis minu poole.. ja siis kui ma temapoole vaatasin korraks.. siis naeratas :D siis mingi 5 mintsa p2rast hakkas minuga r22kima. et kuhu ma l2hen jne.. siis kusis et kas sa oled fluent japsis.. :D ma vastan alati et Ma-ma :D
(niiv6rdkuiv6rdmitteeriti)
sis r22kisime nati randomit... ja ta utles et teda huvitab hullult inglise keel.. ja siis kirjutas mulle oma nime meiliaadressi ja telefoni... ja utles bye pidi lahkuma j2rgmises stationis..
lol.. t2na siis emailisin talle.. :)
ja totally forgot to write Genki desu ka? xD (howareyou) :D:D v2ga feil.

kool kestis t2na kaks tundi.. m6lema ajal tehti eksame.. vms.. Test week.. see n2dal on pea igap2ev kaks testi... muid tunde ega club'i pole.. Homme on kolm testi vist. sest ma olen special class..
enivei.. ma istusin sellel ajal kui k6ik teste suumisid.. koridoris.. ja 6ppisin japsi.. kirjutasin ajaloo6pikust kanjisid v2lja.. ja ma olen ilgelt 6nnelik selle ule et ma teen seda vabast tahtest.. o.O loomulikult sellest kahest tunnist pooltundi ma magasin ja pool tundi vahelduva eduga muuzisin.. sain ma siiski 4 lehekulge kanjisid 2ra kirjutatud! :)
nuudseks pean ma k6iki neid teadma... ilmselt ei oska veel lugeda.. sest ajaloo6pik ikkagi.. mingid siuksed kanjid nagu Kultuur, territoorium, kliima, regioon, piirkond etc... o.O phail.
aga nuud tunnen v3hemalt 2ra.. ekki..
mul on neid 34 lehekulge.. Aga ma olen 2ra kaotanud umbes 4... algusest aga vahet pole.. sest algus oli juba 6pitud..
p2rast kooli l2ksin yaokost l2bi (supermarket) ema oli mulle hommikul 500yen andnud et ma ise omale l6una (bento) ostaks.. sest teda pole kodus l6una ajal..Ma siis l2ksin ja ostsin 390yen eest sushit.. Sellle raha eest saab t6esti palju sushit! ja head sushit. siinne supermarketi sushi on umb 100 korda parem kui eesti sushirestorani oma.
kuigi juustutempurasushit pole veel kuskil n2ind.. se on ilmselt mingi gaijin'ide leiutis vms.. xD
P2rast yaokot rattaparkla juures n2gin Gotchat ja Naokit.. ma alguses ei tundund teda 2ra.. nightwalkil eriti ei r22kind sellep2rast.. ma lihtsalt utlesin talle yellow shirt guy koguaeg..
aga ma teadsin et ta on Naoki.. Aga kuna ma utlesin GOTCHA HEEEY man :F ja siis eem.. Naoki? Siis ilmselt naoki solvus veits et ma NAOKI HEEEY polnud -.- oh well.. v2hemalt utlesid mulle Byebye ja hisashiburi jnejne..
.D lol
siis l2ksin koju.. ema polnud hommikupoole kodus.. ehk siis ojiisan (vanaisa) ja vend ainult.. vanaisa ei kommunikeeri eriti istub oma side of the house'is.
vend tuli tegi ukse lahti.. utles OKAERI! (welcome home vms..) mulle.. nii nummi..
ma siis utlesin TADAIMA! (im hoomee)
ja lol. t2na l6hkusin 2ra hommikul ema antud vihmavarju.. kuna tuul oli ja ma s6itsin rattaga samal ajal hoides vihmavarju xD Lol ma olen vist vihmavarjuh2vitaja. Siis kusisin vennalt et omg mis teha o.O l6hkusin ema vihmavarju 2ra.. aga siin on nii et iga p2eva jaoks on pms uus vihmavari.. siin ostetakse mingi odav.. kasutatakse seda p2eva.. 6htuiks l2heb see katki ja visatakse minema.. selline l2bipaistev mittemidagi ei olnud peal.. mustrit ega midagi.. Vend utles et ZENZENDAIJOUBU!! (k6ik on korras pole probleemi) see oli vana ka :D ja v6ttis mul vihmavarju.. ja pani kuskile nurka ja naeratas :D aga kui ta minuga r22gib siis ta on n2rvis vms... maitea.. ta ei ole vabalt kui ta minuga kahekesi kuskil toas on vms.. lol :D another proof that im scary xDon küll alati Daijoubu! ja naeratab ja k6ik on tore ja korras ja lol kui ma küsisin et kas midagi telksist tuleb t2na.. midagi huvitavat siis ta j2ttis soomise pooleli ja l2ks telekava minujaoks otsima xD haha nummi.. aga pole vajalik..
ohjah.. japsid :D

sellest vihmavarjuh2vitajast veel.. Nakatsunode roosa vihmavarju l6hkusin ka 2ra.. aga see on ainult normaalne kuna ma kasutasin seda iga p2ev ja see oli kokkupandav jura. ja ma utlen nad ostavad siin pidevalt uusi...
seda saab ikkaveel kasutada aga mingi niit tuli lahti vms.. lol see niit oli peaaegu olematu ja tuulek2es l2ks kohe tagurpidi..
mnjh.. ja siis see vihmavari mille mulle üks tüüp andis.. Soga stationi juures.. kui ma r22sta alla vangi j2in.. M6tlesi et selle j2tan m2lestuseks et nii nunmmi et ta mulle fihmavarju andis :D
et tore memory.. aga lol... j2tsin selle rongi sest olin öösel v2he magand ja j2in rongis magama (lol tavaliselt olen ma ainus loll kes hommikul rongis ei maga.. k6ik 2rikad jne kasutavad aega praktiliselt.. magamiseks :) ) tol p2eval magasin ma ka.. ja oleks soga 22repealt maha magand.. ja unustasin vihmavarju kuna see pannakse istme v2liskuljele.. seal onalati 4 vihmavarju koos sest neli istet on uhe v2liskulje..küljes xD vms.. maioska seletada..Sinna ta j2i.. mu nummi kingitus.. Vana l2bipaistev vihmavari... (aga see oli niiinii nummi)
Ok.. siis Hiroko.. laenas mulle samal p2eval vihmavarju sest oli taifuun ja ma olin oma vihmavarju rongi j2tnud..
see l2ks ka muidugi tagurpidi taifuunik2es.. iseenesest m6istetavalt. aga oli p2rast ainult natuke m6lkis.. maitea kas ta on seda t2hele pand.. aga hiroko on niinummi... Ma arvasin et ta tahab youkoga koguaeg ringi tsillata ja minujaoks vms aegaei ole vms.. aga tegelt ma sain teada.. HIroko utles mulle et ta tahaks tegelt minuga obentot suua ja et youko ei meeldi talle eriti.. aga youko on koguaeg temajuures vms.. Maitea.. ja hiroko on nii tore ju ta ei utle kunagi midagi halba.. japs ka ju.. nd ei utle ka kunagi otse v2lja mis nad m6tlevad.. aaga jah.. Hiroko r22kis sellest mulle.. mul on hea meel.
Uksp2ev s6ime hiroko ja tema s6branna Kaori'ga bentot koos... Kaori on armas.. :) nimi ka.. Kaori means L6hn. xD.. Muide... uhe s6branna Midori p2risnimi on Midori morita.. mis t2hendab roheline metsap6ld. midori -roheline. See nimi on kusjuures p2ris populaarne.. volleys on ka midori.
uldse.. jaapani nimed on m6istatus.. mittekunagi ei v6i teada kumb on eesnimi.. mul olid kunagi head n2ited (kunagi kui ma veel rongis muuzida sain.. hommikuti) siis olid head n2ited.. Nuud ju suumin rattaga kooli. ehk siis olen unustand k6ik mida ma kunagi hommikuti rongis suumisin :D

lol see sissekanne on uks m6ttetumaid :d viimased paar p2eva on tegelt nii igavad olnud ma lihtsalt leiutasin ilgelt pika blogisissekande pannes randomit. o.O
Las see sissekane olla siis Jay'le.. kuigi ma ei tea teda eriti,..
(korean name Jaebum)

2pm'i pole eriti kuuland.. aga performanceid olen n2ind.. mingi music awardside jagamistel jne..

aga ma sis postitaks uhe loo Female Big bang'ilt.. 2EN1
Ja kes pole ikkaveel big bangi G-dragoni viimast breakthrough music videot n2ind.. minge k6ik vaadake Youtube : G-dragon heartbreaker mv (otsingusse) :D Kerge soomlase mulje on nuud.. kui ta blond on..
Aaga 2EN1 on female big bang sellep2rast et neil on ka pms bigbangile sarnane style. ehk siis v2ga random kuid liiga stiilne et tavainimene suumiks :D
mnjh... pole vist mullitada rohkem... ilmselgelt ma seda igap2ev-postitamiselubadust pidadaei saa.. Lol kirjutaks.. isegi oleks kijutada igap2ev mingit jura aga no ei viitsi.. Nett on ka olemas.. aga kui k6ik maanid on koguaeg msnis siis ma istun ka koguaeg msnis pms... blogi on teisej2rguline xD






2en1_-_Fire.mp3
Download Free Mp3s @ iMusicz.net



eh? vist ei tööta... nah..
Ok.. tsauuuu kallid :D

26 comments:

Mariliis said...

Sul on ikka tõsine teema vihmavarjudega, ma märkasin :D

Tead, iga kord kui sa kirjutad mingi jaapanikeelse asja, siis ma proovin seda järgi hääldada...täielik müstika:D ma hääldasin "ZENZENDAIJOUBU" ja ma hakkasin seda tehes u 28 korda naerma...ja naersin iga kord mitu minutit xD Igatahes jah...ma ei saa aru kuidas sa oskad japsi:D Ulme minu jaoks:D Aga eks see keelekeskond mõjub ikka hästi:D

Mu word verification on "mokie"... see oleks ülihea mingi jaapanitüdruku nimi xD

Gin said...

On sul tadaima juba harjumuseks saanud? Pärast Eestisse tulles hakkad ka seda ütlema =P.

Oled mõndasi Eesti vihmavarje ka juba hävitanud või siiamaani on ainult Japside omad olnud?

Kui sa Jaapani ülikooli lähed siis blogi edasi, kui viitsid, huvitav on lugeda.

*Tahab ka mõnda head Jaapani nime oma word vertificationi* Järgmine kord... järgmine kord!

Elisabeth said...

Hahaaaaa Mari! See on sulle harjutamiseks .. v6i huumoriks :
Gochisousamadeshita. haha seda oeldakse p2rast soomist (umb et ait2h koht on t2is vms) selle harjutamine v6ttis mul p2ris pikalt aega eestis... niiet ganbatte mari! aga tadaima oli mul juba esimesel n2dalal harjumus.. .D
Mokie hahaa minujaoks on see rohkem koeranimi kui japsi :D Haha.. siimaani ainult japsivihmavarje.. eesti omad on liiga kallid h2vitamiseks... pealegi.. eestis ma ei kasutandki vihmavarje eriti.. mul oli kapuuts.. ja r22staalused ja buss...nt Issand kui paljud asjad j22vad mulle japsist vist külge... t2nks et te viitsite kommenteerida.. nii maan on kommentssre lugeda :D

Katariina said...

Ma sain juba järgmisel päeval teada, et Jay lahkub, nuu :( Ma olen just mingi 2PM fan :D Kui sa kunagi aega saad, siis vaata 2PM Wild Bunny youtubeist [üli koom] :D Just siis kui mulle hakkas 2PM niiväga meeldima, siis peab mu üks lemmikuid lahkuma :S G-Dragon näeb seal heartbreakeris välja nagu Brüno :D Ja kirjuta veel randomeid poste, niimõnus on neid lugeda ;)
Meil siin Eestis 13 kraadi ja vihma sajab :S

mammu said...

No mida sõna "Gochisousamadeshita" :D:D:D Lol...ma saan selle selgaks kui sa Eestisse jõuad:D Ja siis sa kuuled...arvatavasti väga koleda eesti aktsendiga xD

Anonymous said...

tsau, millise firma vms asjaga sa sinna jaapanisse l2ksid ja palju maksis ? ma tahaks ka mingi 1-2 aasta p2rast minna, pole veel 15 t2is aga yfu's oli 105 000, sa l2ksid ka sellega ? sul olid sponsorid v6i omast taskust plekkisid nii palju ? ma tahakss ka minna aga vanemad ei taha nii suurt hinda maksta ja ytlevad et loll idee :D su blogi lugedes tekib mul veel suurem isu minna ja ma teeks maitea mida, et saada :D yks kysimus veel, kust jaapani keelt oskad ? ma vaataks kyll lolli n2oga otsa kui keegi mulle midagi jaapani keeles ytleks :d aga seega v2ga lahe blogi on sul, mitu tundi juba lugend :D kade olen ka t2iega :)

Anonymous said...

ajaa, unustasin 8elda, et kui sa avalikult ei taha vastata , (ma see eelmine anonyymne eks :D , ) etsiis mu e-mail on jtj123@hot.ee , loodan , et vastad, ait2h :)

Gin said...

Kahju, et YFU vahetusõpilas reisid Jaapanisse on kõik täis kuni aastani 2011... mis on aasta millal ma lõpetan keskkooli.

Oleks ka tahtnud minna, natuke kahju. Vähemalt külastan ma Jaapanit seoses oma treeningu laagritega, aga see pole sama, mis elada seal.

Elisabeth said...

Aga aasta 2012? ma tulin jaapanisse kui ma olin juba kaks aastat keskkoolis k2ind.. Kuni 18 aastaseni v6ib minna ju :)
Jah ma l2ksin YFUga... maksis kokku 93000 jama sain mingi nati ule poole vist sponsoritega.. aga sponsoreid olio v2ga raske leida.. aga isa aitas v2ga palju... Sul nati raskem... kui vanemad eitoeta.. Mul vedas.. Aaga jah.. kui ikka t2iega tahta ja otsida ja suumida siis saab raha sponsoritelt.. isegi sellise majandusolukorraga.. Lithsalt t6esta et sa oled tubli ja sa v2gav2ga tahad minna! Hoian sulle pöialt! v6id üksk6ikmida küsida.. mulle meeldivad küsimused ja kommenteerid ja.. issand kui hea meel mul on kui inimesed utlevad et blogi on maan et hea lugeda xD (sest seda pole uldse hea lugeda sest see on minu mingi v22rastunud keel :D ) aaa japs.. sa ei pea oskama seda enne japsi tulekut.. siin antakse spcial 6ppeprogramm t2iesti tasuta...ma küll 6ppisin aastakeeltekoolis enne.. aga teised j6udsid minuga umb samale tasemele mingi 2 kuuga.. AGA mind aitas t2iega see et ma vahtisin igast japsi dramasid ja kuulain V2GA palju japsikeelset mussi ;)

Anonymous said...

a, ma vaatan neid jaapani filme ja vanematel juba t2iega siiber neist :D aga ikka selgeks pole yhtegi s6na saand :D ega saaks ju j2relmaksu ka aga intress mingi 10 000 aastas, isa mul j6hker kooner, sellep2rast ma usun, et ma ei saagi aga eks ma j2rgmine aasta hakkan p2he m22rima neile :D yfu tahab ju aint 15-17 aastaseid sinna saata ? ma tahaks ise ka minna mingi 2011-2012 :D ma praegu kaheksandas :D aga kas mingi sa l2ksid poole aasta pealt 2ra koolist ja v2ga head hinded pidid olema, et kooliga kokkuleppele j6uda ? ega ma siis pean hakkama 6ppima :D:D

Elisabeth said...

PEKKI.. kirjutasin mingi essee siin ja siis vajutasin kogemata mingeid nupe korraga..tegin typo ja tahtsin seda kirjutada.. tegelt aktiveeris arvuti automaatselt vs kogu teksti 2ra ja k6ik kustus -.- j2lllle... issandkuiebamaan see on. Aga vahetus6pilaseks saab minna ka 18 aastaselt.. no ma l2ksin m2rtsis.. olin 17 ja mais sain 18.. polnud probleemi.. siin olen 2 year student...k6ige vanem :D aga vahet pole nalja saab ikka. Hinded ei pea uldse head olema.. well... liigapaljude kahtedega ikka ei saa... aga kui mingi kolmed siisneid ei koti... sest vahetus6pilased toovad koolile kuulsust ja vbolla t6stavad eksamikeskmist.. sest on ju aasta vanemad. v6ibolla teevad ka siis eksamid paremini...Ma j2tsin 11nda pooleli.. sain mingi osad kursusehinded k2tte mis l6ppesid enambv2hem m2rtsis... ulej22nud pean j2tkama varsti.. Tulen ju jaanuarist tagasi.. kooli l2hen vist veebruarist vms.. ja m2rtsini siis kordan nati..harjun veits ja uritan suumida.. sis m2rtsist alustan k6ige sellega mis mul pooleli j2i. ikka 11ndas. veits ebamaan.. aga ma v6tan seda aastat kuio suurt puhkust.. ma küll ei puhka erti.. aga fun on rabeleda siin :D Tee vanmatele selgeks et sa ikka really tahad minna.. ja utle et ma olen juba ladus japsis... Et kui sa l2hed ja aastaga japsi selgeks 6pid siis saad ju igast t6lketoid jne teha et ilgelt kasulik on.. turisminduses ka.. teenid neile kunagi raha tagasi.. aga ma arvan et sponsorlus on ikka k6ige t2htsam.. mine yfu sponsorkoolitusele.. Filmidest ei j22gi eriti s6nu.. aga saab tunnetuse.. jaapahi keele.. Noh et kuidas h22ldada jne. Kuidassee keel k6lab.. maei r22kind uldse enne siia tulekut.. ma küll 6ppisin keeltekoolis uhe aasta.. Btw anonüümne..Kus sa elad? nt tallinnas on v2ga maan keeltekool..saab ka internetist 6ppida.. :) agakohapeal 6pid kuidagi maagiliselt... japs lihtsalt j22b külge ei pea pingutamagi eriti.. lol :) Lol.. ja mida hullem siiber vanematel japsifilmidest tekib seda parem :D st kuula k6vasti netist japsimussi ja n2ita et sa ikka t6estit6esti tahad... :d ganbare.

Anonymous said...

tegelt ma emale juba k2in n2rvidele et ma tahan minna ja et vaata see 6ppelaen mingi 4 aastaks , 3000 kuus, no kui ma kodus pole ja ei s88 nii palju (naGU Mul kombeks ) siis saab kokku hoida ja riideid egamidagi ka ei pea ostma :D agajah, mu isa ainuke rahateenija hetkel , et ma peaks talle r22kima :D tegelt ma midagi ytlesin, aga ega ma pean ikka j2rgmine aasta hakkama rohkem r22kima, sest jaapanisse ju l2hevad kohad ruttu :D seal oli mingi, et kohe ei pea lepingule alla kirjutama, kui programmi v6etakse eks ? :D maitea, keda sponsoriksgi kysida :d mul yhe tuttava 6de k2is (mitte jaapanis) siis otsis ka t2iega sponsoreid aga maitea :D peaks hakkama uurima seda :D hinded tegelt normid, aga vaevalt, et keegi mulle soovitust tahab kirjutada :D mu isa tahab, et ma hiina keelt 6piks, et saaks mingiks t6lgiks, ma tahaks kasv6i jaapanisse giidiks saada mingi, et teen eestlastele reise janii eks :D aga maitea, ema lubaks kyll minna kui raha oleks :D meil pole mingeid tuttavaid ka firmaga, kes laenaks :D seega ma vist pean hakkama seda 6ppelaenu jama r22kima neile :D tegelt maiviitsi annyymne olla, seega peaks kasutaja tegema :D:D aga ja maiela tallinnas :/ aga no eks ma yritan selgeks teha neile, et ma niiv2ga tahan minna :D su blogi ajas hullema isu peale ikka, tahaks mingite jaapanlastega tuttavaks saada ja need koolivormid ja koolisk2imine ja see loodus (need roosad vms puud) , et nagu sellep2rast tahan kooli ajal minna, et koolis k2ia, :D

Elisabeth said...

Haha.. lahe jah :D k2i ikka t2iega pinda.. see on v22rt seda.. muide... minu kool nt maksab juba 60 000 iga aasta.. ma san t2iesti tasuta... see on v2ga v2ike summa tegelt sellekohta kui palju jaapani yfu sinu peale edaspidi jaapanis kulutab.. nt.. maksis mulle pooleaasta rongi bussipietid kinni o.O sest mu kool oli 40 km kauguse.. iga p2ev l2ks 200 kr.
Aa.. see jah et..lepingu allakirjutamisega saad sa programmi.. aga enne seda saad teha valimisp2evad ja v2rgid 2ra. selle ajaga saad veel kaaluda kas ikka t6siselt tahad.. aga ma usun et tahtmine ainult suureneb selle ajaga.. v2hemalt mul. aaga siis on teiatel ka v6imalus koht 2ra napsata.. aga yfu siis teatab sulle kui 'keegi uus soovija on... siis tuleb kiiresti tegutseda.. nt.. ma tegin valimisp2evad ja muud jama 2ra.. ja kogusin juba sponworeid.. ja siis tuli k6ne yfult et keegi tahab ka lepingule juba alla kirjutada.. Siis ma s6itsin j2rgminbe p2ev vanematega kohale ja kirjutasin alla.. siis oli koht minu.. ilgelt hea tunne oli :D ja ma tegin seda mingi poolteist aastat varem... ja see oli ka viimane koht...Maia.. sa vist tead.. tema blogi.. Ta kirjutas lepingule 2 aastat varem alla... :) aaneed roosad puud on sakura... Ma soovitaks nt hullult jaapani kohta uurida.. v66rkeeleraamatukogus o palju ingol. keelseid japsi kohta travelbooke jne... v6id neid suumida.. n2idata vanematele jne... venekeeles on ka.. kui suumid.. ma ei suumi uldse xD aga inkas on hea.. saad harjutada.. sest alguses r22gid sa ainult inglise keeles.. sest sellest ikak nveits saadakse aru.. nt mu hostdad r22kis vabalt.

Anonymous said...

aa, inka tuleb mul suht ladusalt, inkas mul koolis t88del ka peaaegu maksimumpunktid :D ega ma hakkan jaanuarist juba pihta selle 6ppelaenuv2rgiga, mul pole aimugi, kes mind sponsoreeriks :d mida sa siis r22kisid, et keegi n6ustus su sponsoriks hakkama ? :D Tegelt ma nagu hullult tahaks minna liht , see tundub nii p6nev jav2rki, saaks keele ka selgeks 2kki :D aga mida siis sellejaoks teha tuleb, et mulle koht antaks ja programmi v6etaks ? seal valimisp2eval peab mingi seletama ka, miks tahan v ? :D Ma nagu niii jubedalt tahaks minna :D tegelt saaks 2012/2013 ka minna, saan alles 2012 l6pus 18 aga siiski mida varem seda parem :D sul mingi vald sponsoreeris ka v6i aint mingid suurfirmad ? ;) ma vaatan mingi 10 korda p2evas, kas sa vastand :D jumala huvitav teada selliseid asju :D

Anonymous said...

ja ma v66rkeeltest oskan aint inkat, saksat ka aga ei jaga yldse seda btw :D niiet aint ingliskeelseid saaks lugeda :D

Elisabeth said...

hahalol.. :D jaa inkas loe! sest eestikeeles ei ole eriti infi.. japsi teemal...
minuarust on vanemana p+arem minna.. siis ei ole vanematest nii s6ltub.. juba iseseisev.. ja 6pid ennast rohkem tundma avastad maailma jne..
aaaga mine sponsorkoolitusele.. yfus. neid tehakse mingi pidevalt.. nad r22givad mis paberid peab koku kirjutama jne... sa lihtsalt kirjutad ules info.. ikmselt tuleb terve toat2is inimesi kohale...k6ik tahavad teada..
Ma sain vallalt mingi 15000.. :) viimsi vald. alguses anti 10 000 ja siis isa küsis veel utles et 5000 on puudu kas oleks veel v6imalik saaada.. Ja siis anti.. :P vallast küsi igaljuhul! aga ma pean mingi artikli kirjutama oma japsi elust siin. lol siiamaani pole kirjutand ... Feil o.O
aaga suurfirmadelt pole eriti uldse lootust saada.. ainult v2ikefirmadest... Pms peab minema litsalt suvakate juurde.. ja andma kausta paberitega ule.. kus on yfu poolne kiri et palun sponsoreerida.. ja siis veel sinu cv ja jutt endast ja mud p6nevat mida sa neile öelda/n2idata tahad.. v6id kunsti ka panna seak :D aga yfu oskab paremini sellest r22kida.. uldiselt sponsorlusega jamas mu isa. sest utles et mul on uksi raskem.. aga ma ei tea... sa v6id vaadata yfukodulehelt seal on osad firmad kirjas kes on sponsoreerind varem... uldiselt firmad arvavad et mis nad selle eest saavad et sind sponsoreerida.. siis sa utle et yfu paneb nende nimed 2rip2eva.. ja saadab mingi t2nuavalduskaardi jne.. ja sa igaljuhul küsi et kas saad kuidagi aidata neid.. nt infoga jaapanist.. v6i mingi.. edaspidi 2kki firmaga mingit sidet hoida vms.. 2kki isegi kunagi sinna tööle minna.. vms.. aga üldiselt oli igast jama selle sponsorlusega.. n6me v2rk.. aga tuleb ule elada kui japsi minna tahta... suurfirmasid ei koti mingi v2ike vahetus6ps.. v2iksemad vajavad reklaami jne...Praegusel ajal on veits keeruline.. aga v6ib loota et 2kki 2012 aastaks l2heb majanduslik olukord paremaks.. siis on 2kki kergem... Vahest on mingid randomid firmad t2iega n6us sponsoreerima.. kui neile firmas on jagatud mingi summa sponsorluseks ainult vms. maitea ka.. issand mu eestileek longab..
avga vahest s6imatakse n2gu t2is ka.. et tuled siin raha kerjama! aga sellest tuleb ule olla.. ja see pole uldse kerjamine.. see on maailmale kasulik.. Sinu tulevik :d
aga saad rohkem infi yfust.. mine uuri :P Ja googelda! paljud varasemad exchange studentid on kirjutand sellest.. :) edu1

Anonymous said...

appi maioska kuskilt alustadagi :d ennem peaks vanemad n6usse saama kui ma tahan kasv6i selle ankeedi t2ita ja sponsorkoolitusele minna :D aga eks ma hakkan nuiama neilt seda reisi :D a sa juba r22gid h2sti jaapani keelt ? :D ja mis su orks on, tahaks neid pilte n2ha :D

Elisabeth said...

sa ei pea enne midagi tegema.. v6id lihtsalt sponsorkoolitusel 2ra k2ial.. isegi valimisp2evale ei pea enne minema.. lihtalst suvakad l2hvad kohale sinna sponsorkooltusele.. minuteada.. t2iesti random.. kui oled huvitatud.. v6id minna.. ja orks on Elisabeth Sau.

Anonymous said...

okei, t2nks et r22kisid midagi sellest nyyd oskan veits v2hemalt midagi teha :D ja su orksi pildid olid t2iega lahedad ;) a ma tahtsin teada, et kas jaapan on kallis ka v ? :D nagu ma m6tlen jeenides ja palju yldse on see eesti rahas nt 1 yeni vms :D

Elisabeth said...

k6ikb on ilgelt kallis.. paegu vastan lühidalt. sest uneaeg on... 10 yeni on umb 1 kr.. ehk siis poes ma v6tan lihtsalt uhe komakoha vasakule. :D uldiselt on k6ik kallim.

Anonymous said...

et mingi n2iteks siis j22tis on ka nt mingi 300 yeni, sest kurss on selline, et teeb eestis 30 krooni v2lja ?:D

Elisabeth said...

yup.. ja 3oo yen j22tiseid on v2ga palju siin.. (v2iksed topsid)
k6ik euroopa kaup on v2ga kallis.. japsid udiselt suumivad oma kaubaga... kodumaisega :D aga v2lismaa on lahe sellep2rast on v2lismaa kallis kaup ka.. siis vahel ostavad..

Anonymous said...

sa eelistad ka kodumaist jah ?:D ega hind suht kirves siis jah :D

Anonymous said...

tegelt ma t2na r22kisin isale juba jasiis r22kisin neid ka, mis sa blogis oled kirjutand ja mulle siin r22kind ja ta ytles, et m6eldav v2rk, et tal raha peaks umbes olema piisavalt vb jasiis et ma rohkem uuriks :D aga see, et mis seal valimisp2eval tegema peab maisaa aru ?:D

Elisabeth said...

sa v6id uuema posti alla kirjutada j2rgmine kord.. ma ei viitsi vana juurde tagasi minna :D aaga valimisp2ev... well see on lihtsalt fun... aga peab suhtlema.. Nad p6him6tteliselt valivad kes on sobivad vahetus6pilaseks... Ehk siis .. mingi 15 inimest tuleb kohale.. vistumbes.. oleneb. ja siis te teete ningeid m2nge ja v2rke.. mis on fun.. ei pea uldse muretsema ega pablama.. p2rast muidugi nad küsivad sult asju ka.. teevad kindlaks et sa ikkagi tahad minna mitte et vanemad k2sivad vms.. Pms nad valivad peaaegu k6iki kes v2hegi avatud on... Selleks pead sa teiste vahetus6p. soovijatega suhtlema.. umb et hei Kuhu sa minna tahad? etc.. lambist... kui na n2evad et sa suhtled teistega.. siis nad utlevad ok. Seal küsitlusel l6pus.. on ka pms küsimused.. aga ei tule v2ga t6siselt v6tta seda.. nt mulle öeldi.. Laula midagi.. :D ma siis hakkasin laulma.. ja keegi tuli lambist uksest sisse ja ma hakkasin t2iega naerma.. nad ka naersid... aga uldiselt.. kui nad paluvad sul midagi teha siis see on ainult naljap2rast. sest ma olin pms ainuke kes oli n6us laulma .D feil oli.. aga pohh Nad pms valivad k6iki.. see valimisp2ev on lihtsalt fun'iks.. tutvud teiste yfulastega.. Varem vahetusaastal k2inud r22givad ka oma aastast jne... ma n2rvasin enne seda.. aga t6siselt p6hjust polnud! :D See on lahe et su isa suumib.. :D

Anonymous said...

Ameeriklased kutsusid sõjaajal jaapanlasi mõnitavalt japsideks. Siiamaani kõlab see mõnitavalt. Kohutav on seda teksti lugeda! Kõiksuguseid kirjavahemärke täis topitud, laused poolikud, igasugused lühendid absoluutselt iga lause lõpus. Ühesõnaga, mitte ühtegi korralikku loetavat lauset, et jutu sisule pihta saada!!!!

 
template by suckmylolly.com flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com