Monday, September 14, 2009

Tokyo station on ainult lollidele turistidele.. ja 2rikatele... o.O

Eile k2isin Tokyos... Tegin eluavastuse. Kamatorist Kinshicho`ni on 400yen. Kinshicho on Tokyo stationist eelmine.. nad on v2ga l2hestikku... Pms.. Kamatorist tokyo ekini on 830yen.. Niiet Kinshichist tokyoekini kahekordistub rahasumma.. lol.. Ja tegelt on tokyo eki m6ttetu xD sealt ei l2he isegi Ginza liune tokyo subway`d.... aaga ilgelt suur on.. niiet 2ra eksib koheselt.. Lol.. vahetpole kas turist v6i japs. Ikka on keeruline.. sest on mingi miljon silti mis n2itavad erinevate v2ljap22sudeni.. o.O ja ma ekslesin mingi tundaega seal jaamas .. ei leidnud exitit... aga reaalselt.. ma uritasin minna mingite siltide j2rgi.. mis n2itasid et no.. Higashi orikuchi (idav2ljap22s) on siinpool... aga lol.. l2ksin siltide j2rgi ja v2ljap22su polnud... ja sildid l6ppesid ka otsa... mingi poed ja v2rgid olid... ilgelt kalliste obentode jne`ga.
l6puks leidsin randomi v2ljap22su.. oligi vist higashi orikuchi.. ja siis otsisin m2lu j2rgi subway sissep22su... aga kuna l22nev2ljap22sujuures polnud eriti suumind varem.. siis loomulikult l2ksin ma vales suunas.. L2sksin mingi l6unav2ljap22su juurde.. tegin mingeid pilte ja v2rke... suumisin ringi.. l6puks j6udsin l22nev2ljap22su juurde.. ja seal kusisin jaapani keeles infost.. Kus on l2him tokyo metro sissep22s.. ja mulle oeldi JR p6hjasissek2igu juures xD ma ju suumisin idast l22nde terve aja.. l6una kaudu.. ja oleks pidand hoopis p6hja minema.. lol thats me. ringi peale tegemine ja uimerdamine v6ttis mult j2rgmise tunni.. lol L6puks j6udsin 6igesse kohta.. ja s6itsin mingi siukse subwayga mida ma varem polnud n2ind.. aga see l2ks h2sti sest mul oli kaart... Nuud on mul see subway map koguaeg rahkotivahel.. JR map on ka.. Ise meisterdasin >D
Nuudsest on v6imatu 2ra eksida... (v6ibolla ainult kuskil department store`is..) aga tegelt on tokyo v2ga loogiline..
Aga nii h2a on m6elda et.. Ma suudan mitte 2ra eksida maailma suurimas linnas! ja et ma v6in vabalt suhelda maailma suurima linna inimestega.. seda on nii hea m6elda.. ma korrutan seda juba maiteamitmendat korda..
Aaaga... k2isin shibuyal.. seal on alati ilgelt palju inimesi.. aga k6ik olid end hullult ules loond et minna shoppama.. Shopping on nagu mingi ulitegevus siin o.O
tsikid 20cm kontsadel.. miniseelikud, blondiks v2rvitud juuksed.. louis vuittoni kotike.. Ja siis mingi l6ngus.. l6vilakaga... (ules geelitatud sonks).. rebadel puksid ja lilla ts2rk.. tirib tsiki miljonit kilekotti.. mis kokku ostetud... Aga see on nii nummi.. kuidas alati maanid veavad hulle kuhje tsiki shopatud asju... >D ja tsikk k6nnib rahulikult ees.. mingi Oh.. l2hme sinna! >dteehee

Lol.. Ive got lots to talk about.
Edit.. in the evening.. maybe.
sauudy

5 comments:

Gin said...

Lühikesed Japsid tahavad ikka pikemad olla =P.

Ma pole siiani aru saanud mida nad nendes super geeli soengutes näevad, et nad nii ülipopid on. Aga ma pole aasialane ka.

Elisabeth said...

lol.. ilmselt tahavad 2kki olla tough vms.. sest lol.. kui nadon tillukesed ja mustade potisoengutega k6ik.. siis nad on lihtsalt nummid :D aga osad ei taha olla.. :/ 2kki.. :D

mammu said...

Aga need potisoengud on hoopis armsamad ja sobivad neile paremini:D

Gin said...
This comment has been removed by the author.
Gin said...

Heh, mind huvitab inimeste juures iseloom tavaliselt rohkem kui välimus, aga mingi geelipeade kõrval ma hakkaks tõenäoliselt lihstalt naerma.

Need mustad potisoengud mulle isegi meeldivad xD.

*Fixed a typo.

 
template by suckmylolly.com flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com