Tuesday, September 1, 2009

heihei!

Parandus eelmise postituse kohta... Mulle tuldi mersuga j2rgi o.O valge... suur o.O mersu!! maan..see fakt lihtsalt vajas parandust.
ma sain omale punase ratta :) maaaan.. homme l2henveel mersuga.. siis hakkan rattaga suumima,... o.O hopely i wont get lost o.O that would suck...
also... t2na.. r22kisin yamazakiga.. Long time no see utles mulle :D ma siis kusisin et mis suvel tegid.. ta utles et 6ppis xD lol... ta on tarkade klassis sellep2rast.. Benkyou bakkari.
haha.. ja siis jooksis minu eest minema o.O ebamaan.. ma oleks veeltahtnud r22kida... Luna-chan ja Minami-chan ei soo minuga enam koos bentot.. nad l2hvad sooklasse mingite teiste s6prade juurde...ebamaan desho..
ja uks v6rgutsikk ei olnud eriti friendly...aga muidu oli maan koolis...seisin kooli ukse ees (kust keegi tavaliselt v2lja ei tule.. aga k6ik mooduvad.. V2ljutakse garderoobide ustest... esiust ei kasuta keegi lol :D )
sellel ajal kui ma siis oma teleporti ootasin... utlesid k6ik mulle baibai v6i sayounara vms... ja gotcha ja spagetthy kaa!nad l2ksid mooda.. ma huudsin heeey gothca.. Spagetthy mo ..lol.. Baibaai ja nad olid mingi.. BAIBAI ja siis r22kisid omavahel et omg ta m2letas maaan.. :D that made me happy. She bangs moodus ka.. ma siis utlesin heey she baaangs baibai.. ta lihtsalt noogutas korra... japsid on hullult arad ikka... Kas ma hammustan vö? ei juu.
ma olken koguaeg nii s6bralik ja r22gin k6igiga ja n2en ilgelt vaeva. aga no japsid on japsid... kurivaim... kui ma kellegi poisiga r22gin.. siis ta on mingi krambis ja m6tleb et OMG ta r22gib minuga DOUSHIYO! what shall i do what shall i do o.O save me xD
ja siis p2rast suumivad ringi r22givad et I TALKED TO THEM.. lol.. issand kui unine ma olen... jalgrattapoest s6itsime rattaga v2lja .D emaga l2ksime sinna poodi.. piedas s6itsime koju.. kuu s2ras ja kergeolt jahe oli. nii m6nus tunne... hisashiburii" Ja siin suuakse 6htust normaalsel ajal.. kella 8paiku vms..Uniii
kellon juba 00.40 o.O ok tsauks.. home j2lle! baibai

2 comments:

mammu said...

"From now on... I shall post something every day!" Näha on Liisu, näha on xD Ei, pole hullu, ma lihtsalt tahaks veel lugeda, mis sa teinud oled...veel tihedamalt:D

Elisabeth said...

Hahaa.. ma ju utlesin et mul oli jama netiga eile :D
Ill try!

 
template by suckmylolly.com flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com