Wednesday, September 9, 2009

Lol... as i said...

eile.. utlesin et t2na hommikul 2rkan kindlasti ules ja m6tlen et.. Hohoo... m6nus p2ev.. t2ha suumin..
Tegelt.. 2rkasin ules ja m6tlesin mpekki poleks pidand msnis kella 2ni istuma...
uimasin nati ringi...
ja siis m6tlesin.. T2na suumin...
ja suumingi.. :D t2na on nii tore p2ev... Tegelt.. eilse p2eva rikkus 2ra ainult yamamoto..
muud asjad lihtsalt tundusid n6medad kui mul juba oli n6me tuju...
aaga jah.. ma ei utle k6igile heey jne.. polegi vaja vist..
aga ma sain teada mis yamamoto probleem on.. :D Hostdad`iga r22kisime pikalt sellest.. ja ta utles et mis on ilmselt p6hjus.. ja see on v2ga loogiline! t2na l2hen yamamoto juurde kui ma teda n2en.. Utlen et.. hohoo :D mu perekonnanimi on ka yamamoto... Okashiii nee :D
v6i midagi v2ga randomit.. ma lihtsalt tahan teada kuidas ta reagerib.. lol.. alati kui ma temaga r22kima l2hen.. siis ta naeratabja on n2rvis.. Lool.. nalja peab saama...
aaga just sai hullult koomi... Maths guy oli uksi koridoris.. ma l2ksin klassist v2lja.. ei oelnud midagi.. mathsguy vaatas minupoole.. ma korra naeratasin ja jooksin trepist alla.. aga enne seda kuulsin kuidas ta s6ber mathsguyle huudis minu nime :D ja midagi veel... lol.. Ja maths guy huudis tagasi.. Urusaaii! (shut up pms) :D:D ja siis naeris.. ja ma ka naersin.. sest ta obviously sai aru et ma kuulsin seda...
aga see oli nii koom...
Ja k6ik selle p2rast et ma l2ksin uksp2ev lambist tema juurde ja utlesin... Sugaku wa muzukashiii nee.. zenzen wakannai.. (maths is diff. uldse ei suumi)
juu ta r22kis oma s6pradele.. jne.. haha aga see on loool...
mul on vahest selline tune et k6ik 2 aasta poisid plaanivad midaig
pidevalt..
mingi esmasp2eva musatund.. ja mathsguy uksi koridoris seismas, muigamas.. ja mulle j2rele k6indides ja siis vetsu p6genedes...
wtf seriously? aga kool on interesting..
ja nuudsest ma tead mis nende probleem on... BUt that makes me only want to talk more with them..
huumor.
varsti l6ppeb l6unapaus.. ja siis hakkab vaba tund.. ehk siis l2hen suumin oma emo raamatut... Hitomi Kanehara.. Autofiction..
Maaaan raamat.
aga kowai.
Lol.. mingid tuubid passisid mu selja taga praegu o.O ma keerasin ringi ja ehmatasin.. What? siis kusisin.. Nani ga miteru? (mida te vaatate? pms aga mitte in a rude way)
ja nad utlesid et hayai to omotta.. (m6tlesid et ilgelt kiiresti trukin) haha.. ja ma siis utlesin et klaviatuur on inglise keeles :D
ja nad utlesid Oo.. nihongo umai nee.. (good at japanese) lol..
ja siis jooksid..
:D
ok .. ma siis suumin ka minema.. oma lemmikpleissi kahe buildingu vahepeal... kus on m6nusad istumiskohad..
Ok tsauuuu

5 comments:

Gin said...

Maybe I'm just dense, but I didn't get what Yamamoto's problem was ._.

Igatahes, ta reaktsiooni tahaks küll teada saada, kui sa seda mainid =P.

Elisabeth said...

yeah.. it took me 3 hours of conversation with my dad..to get it.. xD Im actually the same as him..
ma ei taha siin lahti seletada seda probleemi.. sest on ikka veel v2ike v6imalus et mul pole 6igus... vaatab.. :D

mammu said...

Ma just kuulasin seda laulu, mis sa eelmisesse posti panid:D Täiega meeldib:D:D:D

Elisabeth said...

hahaaa. mulle meeldib algus.. aga selles eelmises postis on mingi n6me preview koht ainult... mine netti kuskile ja kuula tervet!
.) mulle ka meeldib. me laulsime seda muusika klasis (koos yamamotoga) xd rofl

mammu said...

Üüüü yamamotoga:D

Okei, lähen ja kuulan:D

 
template by suckmylolly.com flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com