Saturday, September 19, 2009

Issand ma vist hakkan vaikselt oma maali l6petama o.O (still very pink o.O)

Lol selle video leidsin eile 6htul xD haha.. natsukashiii (nostalgiline veits) ensokust (school trip) Douzo! T2na ei viitsind maalida.. lol t2na oli nii maan p2ev tegelt. L2ksin hommikul vara v6rkpalliclubisse.. hisashiburiii.. Üle pika aja... ehk siis taihen oli! (ränk) Tulin rattaga koju.. s6in l6unat.. kiirnuudleid (mis siin on tervislikumad ja paremad) emps ostis.. Siis tegin uhe singiv6ileiva Yaoko saiaga.. megapehme.. v6id m22rides vajus kokku xD s6in mandariinijelly't.. j6in kohvi lol.. nagu alati.. ja hüppasin ofurosse.. (dussainult) siis l2ksin pugesin voodisse.. niihea oli.. k6ht t2is puhas.. mm6tlesin blogi suumida aga ooei. :D uni tuli.. vaatamata tassit2iele kohvile.. v2lkkiirelt.. nuud kolm tundi hiljem 2rkasin ules :D ronisin allakorrusele.. aww emps oli nii nummi. utles ohayou :D (kell oli 6pm siis) Kaimono ni itta (went shopping) varem.. ehk siis oli pagarist vms mulle saiakese ostnud vms.. nii armas.. tegi mulle kohvi.. ja ma siis istusin silmad kinni lauataga.. j6in kohvi haigutasins6in saiakest.. aga niii tore oli... hommiku tunne.. sain v2lja magada :D Kodus on ikka nii hea olla.. lol enne Kisarazus olin mingi.. Oh 5 minutit on aega kella 8ni.. saab veel v2ljas olla 5 mintsa!! maaaaan. v-.-v nüüd ruttan koju kohe p2rast kooli ei viitsi ringi suumida.. :D kodus on ikka k6ige parem.. ja lol.. kui ma tokyosse kinni j2en millegip2rast (nagu nt neljap2eval.) siis koju hilja tulles oeldakse mulle OKAERI!! :) Kuidas l2ks?ma utlen ikka Gomennasai osoku ni natta (sorry became late vms)ja mule oeldakse.. ZENZENDAIJOUBU :D xD (mari thats for you.. again ) (k6ik on parimas korras! ) mul on niiheameel et mulon vend.. ta tuleb vahest kella 10 11 ajal koju kuna tal on igast klubid ja sppecial inka keeltekoolid ja v2rgid.-... see on t2iesti tabvaline et tullakse poole öö pealt koju... Tegelt.. neljap2eval j6udsin ma mingi 8 ajal xD mmis on vara... j6udsin isegi enne shoei't.. aga ma olin oelnud et t2na ei l2he kaua... j6uan vara.. :D selep2rast pablasin nati...aga mu pere on ikka nii tore! :D hehe... ja ma m6tlen et.. issand kuidas mul vedand on... millegi arvelt on ilmselthea.. ehk siis miski peab kunagi halvasti vist minema... kuna praegu on nii hea. Aaaga jah.. ok aitab pl2mast.. Mis siis toimund on? KOlmap2ev! oli lahe :D ma vist mainisin enne et isa oli mind kutsund kuskile kotom2ngu kuulama... Pms tal oli miiting mingi s6pradega vms... k6ik on t2htsad 2rikad chibas... isa on ka t2htis. mingi chiba foodmingiv2rgi boss... The world's best kotoplayer on ka tema s6ber o.O hontoo.. M2ngis kotot.. see on jaapani trad. pill vms.. L2ksime mingsse hullult fancy'sse hotelli...Keisei Hotel.. chibas... 8ndal korrusel oli kabel.. l2ksime sinna ja vaatasimekuulasime tundaega umb kotom2ngu..

nii maan minuarust... koto pill oli ka p2rit mingi edo perioodist.. ule 300 aasta vana.. ma siis liikusin ka ajast taasi edo periooodi selle kotom2ngu ajal. siuke tunne oli. et mingi samuraid jooksevad ringi ja sakura6ielehed lendlevad.. niim6nus oli... viis reaalsusest v2lja... t6esti pro kotom2ngija. o.o

mnjh.. siis kogunesime hotelli hullult fancysse restorani... seal oli mikrofon ka.. uhes resto 22res. siis mingi 6htu rahastajad jne r22kisid.. ja siis k6ik hakkasid sööma.. issand ma ei teadnud kuidas suua.. .D Ma postitasin orksi pilte ka.. k6ik on vist n2ind juba.. aga jah.. mingi 5 taldrikut toodi selle aja jooksul.. ja igal taldrikul oli uks amps midagi kallist.. allguses oli mingi kaheksajala shashimi maitseainetega.. aga seda polnud uldse n2ha sest see oli ka valge.. ja taldrik ju ka valge.. ehk siis selline tunne nagu saad mingi paar hernest. (vt orksi pilti) lol. sis oli mingi magussoolane (ei tuvastandki kumb) virsikusupp... uks lusikat2is.. aga see oli nii hea o.O reaalne.
siis mingi mitu erinevat kalatükki ja lihatükk ja salat ja siis oli sai.. mida ei tohtind hammustada.. tuli murda tükk saia küljest ja see tervelt suhu pista...Lol ja veini sain ka juua.. isa utles et douzo! k6ik j6id.. ma sis sain ka klaasi. Agasiin on komme et..kui kellegil tühjeneb klaas.. siis k6rvalistuja v6i vasts. vms.. juuresistuja pidi juurde valama.. ja siis kui keegi ei m2rgand valada siis isa valas ise.. ja siis n2hti et ta valab endale ise 6lut ja kuidas siis k6ik kukkusid vabandama xD ja siis p2rast mingi.. klaas oli t2is.. ja keegi tuli ikka juurde valama :d ja siis isa v6ttis uhe lonksu.. et ikka midagi veel mahuks valada sinna klaasi :D lol igatahes...
aaja siis .. LÖol.. ma pidin mikrofoni 22rde minema.. Koos isaga l2ksime.. Aga reaalseltseal olid kohal mingi Chiba linnapea ja Chibaülikooliproffessorid jne (chiba daigaku on mingi suht v6imatu.. h2sti raske.. ainult atama-ii inimestele) ehk siis for smartppl.
ja siis maailma parim kotom2ngija jnejne.. Nende ees pidin k6net pidama... ma pole kunagi nii viisakat vormi kasutand isegi... Lol.. Atashi (mina) on informa.. nati formalim on watashi.. ja siis v2ga formal on watakushi.. mingi veeel formalim on vist olemas.. aga pms jah seda kasutati. o.Omul pole varem p6hjust olnud nii formalit r22kida. :D veits feil.. r22kisin siis seal mikrofoni k6igi ees et miks ma siia tulin ja mis mulle siin meeldib jne :D jav2ljendasin t2nu 'kutsumise eest jne... isa tegi introductioni 2ra.. loomulikult pidi mainima et ma 6pin 5te keelt.. Neile on keele6ppimine kuidagi raske.. ja siis nad imestavad alati kui ma utlen et ma 6pin 5te keelt... k6ik arvavad e ma olen mingi imeolend sellep2rast xD
aga normilt l2ks lol :D p2rast sain t2htsate inimeste visiitkaarte.. ja mind kutsuti külla jne.. :D uks isa s6branna ma ei tea millega ta tegeleb.. aga juuvist ka mingi chiba tegelane.. kuna ta sinna oli kutsutud.. Ta elab mu kooli l2hedal ja kutsus mind teele ja koogile ukskord :D ma pean helikstama p2rast kooli xD haha... aga nummi!
lol.. siis l2ksime koju kummardasime mingi miljon korda.. l2kisme rongijaama... ema t6i meid enne autoga 2ra.. aga koju pidime rongiga minema.. isa oli 6lut ja veini joond.. rongijaama siis tuli ema autoga vastu.. aaga.. chiba rongijaamas.. ma pole kunagi nii hilja olnud.. kell oli mingi poolüksteist 6htul.. lool.. ja ajal kui isa ostis piletit.. ja ma ta k6rval seisin.. tuli mingi 2rikas minu juurde ja hakas r22kima.. ma olin mingi.. shokk o.O kas ta on nuud see t2htis isik sealt hotellist.. isa s6ps. v6i mingi suvakas külgelööja.. xD siis ma olin lihtsalt vait. ma ei osand miagi oelda.. ei kuulnud ka t2pselt mis ta utles.. l2ksin isale l2hemale ja siis kadus tüüp 2ra.. Küsisin p2rast isalt kas ta teadis seda tüüpi.. isa utles et no idea o.O
Vot nii nahhaalsed on nad.. ja 6htuti on really abunai (ohtlik) chibas nt. ringi suumida... just igast chikanite p2rast :D
aaga ilgelt tore oli... 6htul olin v2sind.. jooksin ofurosse kohe kui koju j6udsime.. ja magama. Neljap2eva hommikul kooli ei l2ind :D seen2dl oli test week. ehk siis ainult testid.. kool l6ppes varakult.. mingi 2-3 tunndi oli ainult. ja ma l2ksin ainult kooli muuzima.. 6psid isegi ei teadnud kas ma olen koolis v6i ei.. neid ei kottind vist ka.. ma teste ei pidand tegema.. (ei saa küsimustest aru.. kanjis.)
ehk siis neljap2eval ma yasumisin (puhkasin :D) esimest korda...
lol..aga ega ma ei magand :D
l2ksin Tokyosse.. BBQ party oli.. mul polnud 6rrnaaimugi kuhu minema pid.. mul oli ainult öeldud monoraili stationi nimi.. aga mul polnud 6rnaaimugi kustokyo monorail asub sest polnud suumind sellega varem..aga mul oli metroo map, JR map. ja lahkusin kodust 3 tundi varem. et 2ra eksides ikka 6igeks ajaks j6uda.. Pidime saama kokku mingis Daiba monorail stationis...K6igepealt s6itsin chibast kinshicho'le JR'iga. Siis suumisin kinshichol nati ringi m6tlesin et aega on xD kell 11.30 pidin seal daibas olema :D kell8.30 lahkusin kodust..
Kinshichol. ei leidnud metroo sissep22su.. lol.. Ei leidnud kuidas maaalla minna :D Tavaliset on rohkem probleeme maapeale tagasi tulemisega.. hah.
suumisin mingis pargis ringi.. tegin paar pilti. siis kusisin ekiini (station workeri) k2est et kuidas maaalla saab :D ta seletas.. ja ma siis suumisin.
L6petasin maaaluses rattaparklas xD lol.. aga sealt parklast sai kuidagi metroosse ka.. peasissek2iku ei leidnudki :D Suumisin selle subwayga Shimbashile.. l2ksin maapeale.. Ginza oli.
K6rged majad mitmetasandilised autoteedjnjejne.. h2sti highteck.. tegin j2llegi palju pilte. (orks)
siis leidsin monoraili.. kaardi abiga.. Suumisin sellega daibasse.. monoraim s6itis ule tokyo bay mingi osa.. Odaiba on suur tehissaar tokyo bays. mingi hull park ja entertainment on seal.. rand vist ka.. Seal toimus grill.. aga monorailiga k6rgel ule rainbow bridge'i ja v2rkide oli ilgelt maan s6ita.. tahtsinvideot v6ta aga aku sai tühjaks :( seeeest on pilte palju.
niiii ilus oli... ja ilm oli ka hea.. :)
ok.. ma j6udsin sinna odaiba stationisse 11.31. inimesed ootasid seal juba.. ma siis joinisin.. ootasime veel mingi 10 mintsa.. inimesi tuli juurde..
ja siis l2ksime grillikohta.. h2sti palju uli6pilasgruppe jne oli seal koos.. m2ngiti v6rku , frisbee't (?), pesapalli.. igastv2rke.. Me tegime vees6da vahepeal :D v2iksed 6hupallid olid.. kuhu valati vett sisse.. ja s6lm peale. siis m2ngiti palli..nendega.. kellel katki l2ks.. sai.. m2rjaks :D
aga p2rast l2ks j6hkraks v6eti veepüstolid v2lja ja toodi kilekotiga t2itevett .D haha,. ja siis visati 6hupalli teiste pihta... k6ik olid m2rjad.. :D Siis tegime igast pilte ja v2rke.. photosession lol :D grill muidugi.. r22kisin sellest orksis... well.. siis 2kisin satoruga gandamit vaatamas.. mida enam polnud.. (hiigelrobot) selle exhibition olijuba l6ppend.. ja ainult k2ed olid j2rel xD aga lol.. ma n2gin seda tervet v2rki Colini blogis pildi pealt.. niet maan tulle oli.. N2gin ka siis midagi kohapeal 2ra.. (lol. k2ed)
siis peeti Seiya sünnat.. visati taldrikut2is kreemi n2kku... Japsis on selline traditsioon et sunnip2evalapsele visatakse kreemitort n2kku.. :D lol.. Sellest on facebookis video ka. hahaa... Jasiis Karby sai revenge'i osaliseks.. (karby oli see kes alustas kreemis6da :D )
meil polnud p2ris kreemitort sest see on kallis lol :D ainult mitu pudelit kreemi :D aga kreemitort osteti ka... Söömiseks.. igauks sai siis tüki torti veel.. jne.. maaaaan p2ev.. grill tokyo pilvel6hkujate silueti ees...
aa.. siis l2ksime Hernaniga (kanada ulikoolivahetus6p) FujiTV buildingusse.. see on nagu turismikas.... teleshowd toimuvad k6ik seal aga turiste ei lasta niikaugele... fujiterebi n2nnisai pooidest osta.. ja mingile vaateplatformile sai ka minna aga see pandi kella 6st kinni.. ja mul polnud sularaha... jooksin siis lawsonisse.. m6tlesin et saan selt atm'ist v2lja v6tta.. ei saand..siis l2ksin tagasi poodi.. suumisime hernaniga ringi.. ma küsisin et kas krediidiga saab maksta poes.. ja mulle vastati NIHONGO UMAI! (et mu jap. keel on hea)
ja siis et.. jah saab küll :D sis üks muujatest jooksis mulle j2rele.. ja me r22kisime nati ta küsis kust ma p2rit olen.. ja utles et talle meeldib t2iega inglise keel.. ja et ta 6pib seda uni's vist.. aga uldse külge ei j22... ja siis küsis j2lle eesti kohta.. ja siis utles et ma valetan :D naljaga.. kui ma utlesin et ma olen keskkooli6pilane :D
sest ma n2en vanem v2lja.. Mnjh.. Ma ostsin ka omalesiis suveniiri. v2ikse volleyballi maskotikeyringi vms..
sest mul polnud veel midagi fujitv volleymaskotiga.. V6rguklubitsikkidel on k6igil s2rgid jne.. selle maskotipildiga jne.. :D ja telefonijubinad jne.. m6tlesin et nuud olen ka siis v6rgumaskotiomanik :D kuigi ilmselt varsti.. kui raha on.. siis ostan ka s2rgi omale.. pikkade k2istega. kui l2heb külmemaks... trenn on igap2ev ju.. siis on vaja. :)
siin ilmad juba p2ris sügisesed :P
aaga jah. p2rast fujitv'd suumisime monorailiga tagasi shimbashile.. ma olin hoidnud t2pselt monoraili raha tagasimineku jaoks... ei ostnud isegi jooki ega midagi sealt odaibalt..
Raha saan v2lja v6tta ainult 7/11 convenient store'is.. v6i yuubinkyokus (postkontor)
ehk siis .. shimbashist tagasi kojuminekuks mul raha polnud.. JRis oleks saand kaardiga ka maksta.. aga ma tahtsin metrooga minna nii kaugele kui v6imalik (ma m6tlen kodu poole.... Aga metroo on ainut tokyo piires.. ehk siis tokyo sudamest niikaugele (kodule l2hemale) kui v6imalik) sest metroo on odavam. No ma siis suumisin mingi pool tundi t2iesti randomis linnaosas.. shimbashil.. küsisin jaamatöötajalt kus on l2him postkontor v6i 7/11.. 7/11 oli l2hemal.. sina jooksin ka ikka uks 10 mintsa.. sain siis raha k2tte.. ja l6puks sain jooki ka osta.. ostsin energiajelly drinki ka kuna k6ht oli tuhjaks l2ind selle aja peale.
siis uritasin uuesti stationi sissep22su leida. v6ttis aega.. sest pime oli juba.. ja shimbashil oli MEGALT inimesi.. eestis arvataks et mingi kogunemine f6i maitea.. laulupidu on tulekul.. aaga ei .. see on jaapan :D
siis sain oma metroopileti osta.. suumisin nishi funabashisse.. n2rvasin koguaeg sellep2rast et ma olin oelnud et ma j6uan varakult.. ja ema oli oelnud et ta muretseb.. ma siis pablasin selle p2rast.. aga ma j6udsin mingi pool 8 kamatori stationisse... (nishi funabashilt sain JR'iga edasi kamatorisse) chibas tegin norikaeru (umberistumine) ja helistasin et olen nuud chibas..Siis tullakse mulle autoga jaama j2rgi.. sest sealt on nati kauge tulla jalgsi.. (ok mingi paar kiltsi ainult.. aga pimedas ei ole soovitatav.) shoet k2rujtatakse ka alati igast jaamade vahel.. k6ik on 2ra harjunud.. :d
j6udsin koju.. selg valutas hullult.. jalgu enam ei tundnud.. sest lol.. rongides pidin terve aja seisma... metroos oli hullll o.O inimlükkurid pidid tööle asuma :D inimesi lükati rongi. :D lol.. ma olin siis litsutud ming i5 2rimehe vahele... jellydrink ka veel k2es
:D taihen oli! v22ga hull.. pole varem nii t2is rongi n2ind.. Ja lol metrood k2ivad iga paari minuti tagant o.O
k6ik tahtsid koju suumida,.. n2dalap2ev ju.. puhap2eviti olen ikka tavaliselt tokyos k2ind... siis pole eriti inimesi... puhkep2ev.. (siin pole laup2ev puhkep2ev.. enamasti) mu isal pole puhap2ev ka.. 7p2eva n2dalas töö.. ja puhkusi pole ka japsidel.. et mingi suvepuhkus vms. j6uludeajal minnakse ka tööle.. nii on elu.
terve p2eva olin püsti eribgi tõmelnud.. ehk siis koju minnes oli t2pselt siuke tunne nagu nightwalkilt tulles :D
ei tundnud jalgu. valust tuimad.. (rongis veel tundsin valu)...s6ime siis 6htust.. shoei ja ema j6udsid ka koju.. Curry oli 6htuks :P
siis ofurosse ja magama... ma siis r22kisin oma p2evast.. k6ik kuulasid ilusti :D ja ma ostsin v2ikse suveniiri.. mingid kommid fujiTV'st.... kuna perele tuuakse suveniire kui kuskile mindi... karbi p2rast tegelt ostsin... fujiterebi logo kujuline. ummargune plekkkarp.. nagu mingi ufo :D
aga pere oli h2sti t2nulik et ma neid meeles pidasin :P vanaisa oli ka mulle mingit kooli uksp2ev toond... Suveniirid on peaaegu alati söödavad sin.. sedA olen vist mainind mitu korda juba..
isssand kui pikk see tekst on juba o.O nirm :/
aaga jah.. pms hommikul tahtsin küll 2ratuskellale sussiga virutada.. siis veel lambiga peale taguda ja patakad aknast v2lja visata. ja k6ike koledat o.O aaga pere kell.. suutsin end tagasi hoida.. suumisin v6rku.. ja magasin p2rast :D nüüd pole absull enam und.. just oli 6htusöök kah... s6in viinamarju juustuga ;)
shashimi.. riis ofkoors.. mingi lihav2rk... aedviljadega.. Pms.. japsid soovad h2stipalju erinevaid toite korraga.. aga natuke..
:) homme j2lle v6rku.. Taihen on... t2na nt.. tegime k2ruk6ndi vms.. maitea.. k2tepeal k6ndisime noh.. teine hoidis jalgadest kinni.. pool saaliringi.. siis oli kotai (vahetus) jube o.O
lol. ja siis pall jalgevahel k2ed kuklataga hüppasie ka uhe saaliringi.. korvpallipoisid seisid k6ik 22res ja vahtisid ja naersid :d ja siis tegid mind j2rele naljap2rast xD ebamaan :D
lol.. ja kui ma pall sulgpalliplatsijuurde veeres.. ja ma vabandama l2ksin ja palli v6tma.. Siis mingi tüüp sulgpallist.. v6ttis pali.. ja ei visand.. lol. tuli minu juurde.. vaatas silma ja andis isiklikult palli mulle k2tte :d lol ma siis utlesin et arigatou gozaimasu, sumimasen! (suur ait2h vabandust.. ) :d lol. kui pall kuskile lendab siis tuleb hullult vabandada üksk6ik kes selle sinna lennutas.. aga kui ma olen k6ige ligemal. siis ma vabandan teiste eest ju ka.
p2rast ostsin apelsiinijelly't j2lle..nagu tavaks.. k6ik joovad seda p2rast trenni... pms taastava m6juga! okok.. l6petan nüüd.. on veel igast randomeid videosid nt mingi tokyos.. filmin suuuri maju jne. m6ttetud.. aga kunagi eestis siis n2eb.. ma ei teadnud et see videon2itamine söötab o.O sest gdragoni heartbreakerit ei saand uploadiida millegip2rast.. V6ibolla liiga suur :/
ok.. Olge tublid.. ja edu lugemisel :d cookies for those who read until the end :D lol.. ja küsimused ja v2rgid on v2ga teretulnud.. sest vahest kui ma ei viitsi kirjutada eriti.. n2en küsimusi.. siis vastan alati.. aj tulebki kirjutamisetahtmine peale :D
kk.. TSAUUUUUU! kallid.

21 comments:

Liina said...

Cookies for meee~~

Hee, mulle meeldivad su orksi pildid ^^.

Kusjuures, kas sa said lõpuks teada, mis selle.. ee.. senseiga viga oli, et ta enam üldse sinuga rääkida ei tahtnud ja koguaeg põgenes?

Christian said...

Hei, hei! Selline küsimus, et kas vastab tõele väide, etsüües sushit jaapanis ei taha sa enam kunagi eesti sushu e. kas toidu maitse/kvaliteet on megaparem JAapanis?

Elisabeth said...

on parem aga ei vasta t6ele xD lol.. kui parimat pole v6tta.. eks peab siis leppima eesti jamaga.. :D aga iga sushilaadne toit on maan. .ehk siis eestis l2heb igaljuhul :D
ma pms tean miks ta seda tegi.. ja ma saan temast t2iesti aru aga ms poleteda mingi 2 n2dalat n2ind.. maitea.. vahetpole ka enam...

mammu said...

Heii...niiet et ma saan cookiesid:D

Sinu blogi lugedes on ikka selline tunne nagu sa elaksid kuskile teisel planeedil. Seikled kuskil Tokyos, mis on pmst maailma suurim linn:D Ja seal teisel planeedil on tavaks tort sulle näkku visata kui sa ühe aasta vanemaks saad xD lol

Ole ikka tubli ja kirjuta edasi:D Ja maali!!!

Anonymous said...

a ma see j2lle, kes sulle pika teksti juba eelmisele postitusele maha pand :D et tegelt mul see jama, et ma jumala h2belik janii aga kui ma t2iesti v66raste keskel olen, siis julgen r22kida, aga mitte mingi siis kui ma kellegiga koos olen, niiet jah :D eks ma siis pean uuest aastast taotluse saatma :D sest dets saan alles 15 :D agaa tegelt ma jumala ootan juba seda, et isale veelkord seda p2he m22rida jasiis mingi taotluse saata janii :D. et t2nks siiski, et r22kind oled neist asjadest, alguses mul polnud vapsee aimugi, mis ma tegema pean :D aga ma loodan et varsti kirjutad veel midagi, tahaks t2iega lugeda juba :D a kas japsid s88vad enamjaolt kala v ? :D no seda ma tean, et nad riisi ja nuudleid s88vad, v6i ma panen oma loogikat maitea, aga mul see v2rk, et mais88 kala jasiis oleks tore teada :D tegelt sushit tahaks kyll proovida :D

Anonymous said...

tegelt pole enam v6imalustki, mingi ma jumala ekstaasis, janyyd siuke v2rk, et ma ei tohi saada 18, ja maitea, mul soovitati 2011/2012 minna aga maitea kas ma isa n6usse nii ruttu saan, sest ma saan alles detsembris ju kandideerida :D

Christian said...

to Anonymous
Loen juba teist korda sinu kommentaare ja olen aru saanud et sinule on kõige raskem praegu otsustada, kus materjaalsed vahendid saada. Lugesin üht postitust, kus sa kirjutasid, et laenu pealt on hullult suur protsent, tegelt see ei vasta tõele- YFU'l on pankadega kokkulepped olemas seoses laenudega st spets laenud, kus on väike intress ja minu teada läheb siis intressideks nii 20000kr ... mitte rohkem kindlasti, pigem isegi vähem. Sponsorkoolitustega on osad saanud endale kogu summa ära katta, nii et see oleneb sinu osavõtlikusest sponsorite leidmises. Samuti kui alguses soovijaid ei ole siis võid sa rahulikult sponsoreid otsida ilma kartuseta, et jääd ilma kohast, alles lepingule alla kirjutades. Ole ise aktiivne, küsi läbi meili infot võid ka kohale minna ja küsida nõu kuidas oma minekut finanseerida... Ja neil on seal kogenud inimesed, nii et mine ja küsi!:)

Anonymous said...

tegelikult polegi asi enam selles, sellessuhtes sain isaga kokkuleppele, kuid nyyd on see, et alla 15 aastased ei saa ju taotleda seda ja ma kardan, et ma lihtsalt j22n lepingust ilma :D aga eks ma ikka yritan jah midagi leida sponsoriks ka :D

Gin said...

Jäin veits hiljaks commentimisega, kuna juba uus postitus on väljas, räägin edasi siin =P.

Aastal 2012 ei saa ma minna sellepärast, et ma olen juba järgmine aasta 18, Jaapanisse lastakse alla 18 aastaseid T_T.

Igatahes, pikad postitused on väga head, rohkem asju mida lugeda. Loodetavasti hakkad sa tulevikus rohkem videosi postima, neid on mõnus vaadata.

Paistab, et su blogi on päris populaarseks muutunud, kommentaarid tuleb aina juurde ja juurde. Aga kas muidu curry maitseb (vähemalt see mis sa seekord said)? Mingi curry võiks ka ära proovida mingi aeg (kui kuskilt saaks). Heh, kui Jaapani treenging laagrisse lähen, siis mul peaks mingi 4 päeva vaba aega ka olema, peaks leidma siis midagi.

Elisabeth said...

lol.. curry on maaaaaan!! love.
sushi ka..anonymous: mine kohe silki! elad tallinnas? tln on palju h2idsushirestosid. mine tee tutvust! kindlasti! Kui kala ei l2he.. siis tehakse sushit ka pajude eri asjadega... lihaga, juustuga, krevettidega, krabiga, munaga jne... Ma tean teisi vahetus6p'e ka kes kala ei suumi... pole hullu. siis pead lihtsalt oma perele utlema.. kui saad normi pere siis nad teevad sulle eraldi toitu vms.. Amaitea minu peres.. kui ma utlen et mulle miski ei maitse.. see on ikka laual aga ma ei pea v6tma.. teised lihtsalt söövad... ma soon seda mida tahan.. lual on alati mingi miljon eri toitu.. Varsti postitan uue postituse toidust.. v6ibolla homme 6htul/ulehomme. sest homme l2hen tokyosse shinjukue karaokesse yfu maanidega :D Tanoshimi!

Anonymous said...

Ega ma juba kysisin yfu'st niiet, hakkan vaikselt kandideerima :D mul pole aimugi, mis ma sinna juttu kirjutan, et miks just mina vms v6i maitea mis seal oli :D sul v6iks sellest kodust ka pilte olla, tahaks n2ha , millised jaapani kodud p2riselt on :D

Anonymous said...

tegelt ma tahaks siukest asja ka kysida, et sa panid sinna veel mingeid riike, kus pidi vaata need 3 valikmaad panema vms ? :D

Elisabeth said...

Sorrii.. vastamisega l2ks niipalju aega... lol busy olen olnud.. kool algas etc..
aga 2012 aastal sa ju saad 18 ne?
aga minekuajal oled veel 17.. siis saad ju minna vabalt.. ma sain jaapanisse tulles kohe teisel kuul 18.. aga kuna ma olin tulles veel 17 siis polnud probleemi.. Ma valikmaid ei kirjutand... sest ma ei oleks sellel ajal tahtnud kuskile mujale... tegelt praegu m6tlen et oleks v6inud koreasse ka minna..ag tol ajal oli jaapanjaapanjaapan!
poleks ilmselt uldse l2iund kui seda uhte japsikohta vaba poleks olnud.. Ja j2rgmiseks aastaks tean ma juba mingi 5te tahtjat.. niiet j2rgmiseks on suht raske... minuteada on juba kaks lepingut 2ra s6lmitud ja uks t@druk palub praegu et ta saaks erikorras kolmandaks vms... alati l2heb ju ainult 2 inimest aastas..
ja ma usun et aastaks 2012 peab ka kiirustama.. ja sa saaks vabalt... ilmselt praegu veel on kohti selleks...
Lol.. pilte kodust.. mnjh.. tahaks nagu teha aga ei viitsi xD
teen kunagi! aga see n2eb v2lja nagu mingi eesti maja pms.. suht modernne..mingi suht vahet pole vist....
Aga sindy (ameerika vahetus6p...)talpolnud mingi diivanitki majas... istusid maas... ja s6id tatami matil riisi ja v2rke...
telks oli ka mingi hull mini...
ja katus oli selline japsistiilis... templi taoline...
aaga jah.. ten pilte kunagi oma majast...
Aa.. juttu.. pms ma kirjutasin ainult oma iseloomustuse...
ja siis l6ppu et tahaks japsi 6ppida ja et japsid on toredad ja i have a special bond.. ja kuulan japsimussi ja meeldib kultuur jnejne... pms >D see oli k6ik...
Aga ma kirjutasi p2ris p6hjalikult igast hobidest ja v2rkidest...
nad valivad huvitavaid vms inimesi kes tegelevad mitme asjaga ja on avatud... (LolLol)
ja seal l6pus kus nad k@sivad sult paar k@simust.. urita vastata v6imalikult konkreetselt ja kiiresti ja t2pselt... v6i noh.. ma uimasin.. ja olni mingi.. ee.. 22m maiteaa... aga ikka sain.. aga pms p2rast kuulsin et uldiselt peaks vastama konkreetselt... ja n2itama et tahad minna jne... ma t2iega uimasin ja feilisin.. sellep2rast n2rvasin vets.. et ka ikka saan... See oleks olnud ulifeil kui ei oleks saaand...
mingi paari p2eva p2rast sain kirja yfult.. et mind on vastu v6etud.. lool.. ma huppasin mooda maja ringi ja kiljusin MA L2EN JAAPANISSE!!! hakkasin mingi nutma kaa... lool
aaga.. ma soovitan kirjutada ikka mingid teised maad ka.. sest vahetusaasta uldisel on v222ga kasulik.. uksk6ik kuhu minnes... v2ga soovitan. :D ja ma tean osasid kes l2ksid hiinasse kui nad japsi ei saand.. lol.. ma hinasse ei l2heks.. aga korea kull.. JAYYY!!!misssuuu.

Anonymous said...

ma saatsin sinna yfu'sse mingi kirja, siis see mingi ytles, et vahetusaastal ei tohi 18 saada vms :D a sa 17/18 ? :D jasiis et mingid teised tahavad ka sinna juba ja et kohad vabad, et ma ikkagi proovin ja ma kirjutan ja midagi veel, sest kui jaapanisse ei saa, siis tahaks ikka kuhugi veel :D

Elisabeth said...

jah muidugi proovi... mind küll ei taksitatud.. sest ma olin ikkagi 17 minekuajal... paberitesse ja v2rkidesse kirj ka ju et 17.... praegu olen sempai k6igile :D haha

mants said...

oh jube lahe blogi sul :) aga mind huvitaks selline asi, et ma olen kuulnud sellist sõna nagu aishiteru vms, et kas tead, mis see tähendab ? Ja kuidas ''minu nimi on..'' jaapani keeles on ? :p olen netist palju erinevaid versioone kuulnud, kuid ei tea, milline on õige :P

Anonymous said...

ja, ofc ma proovin, ega ma nii lihtsalt alla ei anna ! :D aga 2kki soovitaksid m6ne hea jaapani artisti ? :D ajaa, see ka, et mis see purikura on ? (:

Elisabeth said...

Hahaaa.. :D Aishiteru means I love you.
Minu nimi on.. Sellele on mitmeid vasteid.. sest s6na 'Mina' on mingi h2stipalju.. meessoost, naissoost, viisakas vorm, uliviisakas vorm tavaline.. ja veits rude (v6i lihtsalt v2ga tavaline s6pradega.. rohkem meessoost)
Pms.. nimo on.. Namae wa..
Mina:
Ore - ms. s6pradevahel
Boku - tavaline ms
atashi - ns. s6pradevaheline
watashi - viisakas.. See k2ib m6lema soo kohta..
siis on veel Watakushi.. üliviisakas.. ja siis on mingi veel vist.. mingi uliuli viisakas :D pms kui tahad emperoriga r22kida vms :D lol maitea pole kindel eriti.. ma kasutan pms atashit koguaeg..
aga igast asju öeldakse mingi tsikid utlevad ka vahest ore.. ja boku enda kohta.. lol.. v2ga segane v2rk...
Pms tutvudes sooviks ikka öelda Watashi no namae wa ...
maitea...
Ok.. :D
Purikura on pms selline koht kus saab pilte teha.. mingi kabiin vms.. ronid s6pradega sisse.. Maksab 400yen.. aga see jagatakse s6prade vahel 2ra..
siis tehakse lolle n2gusid ja siis kaunistatakse k6rvalolevas kabiinis neid pilte.. arvuti kaudu vms.. pms saab mingit teksti kirjutada juurde jne.. mingi elektroonilise pastakaga
:D lol.. siis saab valida mis suuruses tahetakse.. Üldiselt on nad v2ga v2ikesed sest inimesed topivad neid oma mp3dele ja mobladele.. :P
siis tuleb kuskilt kabiini nurgaswt.. alt v2lja pms uks leht vms.. ja k6ik need v2ikssed pildid on seal.. siis minnakse kabiinik6rvale laua juurde.. kus on k22rid.. ja l6igatakse lahti need pildid... ja jagatakse 2ra s6prade vahel...
v2ga fun.
ja m2lestused. Japsi artist? well.. ma vahest postitan siia mingeid lugusid.. Pms.. k6igi tsikkide lemmik on Exile.. mingi meestegrupp pms.. maitea.. mulle eriti ei istu.. ainult uks laul meeldib.. Siis.. Mulle meeldib Mongol800, kobukuro, yui, greeeen, Siis on Johnny's (mingi entertainment agency) News, Kat-tun, hey!say!jump, arashi, smap, kanjani8 etcetc.. aga need on p6hiliselt tsikkidele m6elud.. Aga ma v6in jagada nt h2id lugusid kunagi.. emailidele.. v6i msn'is vms..
Kuulake mongol800 - chiisana koi no uta..
siis on veel radwimps (order made on hea lugu), Koda kumi, Ayumi hamasaki, otsuka ai, ayoma thelma, anna tsuyoshi.. issand siin on nii palju... V6ite yt'st nt otsida Music stationi nime alt.. Music station on muusikaprogramm.. kus iga n2da l tulevad kokku artistid kes on midagi releasinud.. ja siis esitatakse neid lugusid..
Issand see kommentaar on juba nagu entry o.O kk uritan kirjutada kunagi mis toimund on.. ilmselt v6ibolla t2na6htu aga hetkel olen ilgelt unine.. tulin v6rgust. .t2na oli k6ige raskem v6rgutrenn uldse... ma ei saa k6ndida ka valus on xD ha..nightwalk tuli meelde...
aga magan nats.. ja siis olen recovered.

Kristiina said...

see muusika oli väga ilus

Gin said...

Olen meeldivalt üllatunud, et mõned mu lemmik Jaapani artistid olid ka sinu listis, nagu Yui, Otsuka Ai ja GReeeeN.

Hehe, järelikult peaksid mulle ka teised nimetatud artistid meeldima, üritan varsti kuulama hakata.

Elisabeth said...

Lol.. tegelt ma panin pms listi esimesed mis p2he tulid... Ma kuulan pms K6IKE >D hhaha

 
template by suckmylolly.com flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com