Monday, August 31, 2009

O happy day...

Ureshiiiiii!!! life is getting better and better... t2na on mu esimene p2ev uuest hostfamilys.. Nad on niiiii nummid :D t6siselt.. I love them... Ma tunnen end kuidagi nii koduselt.. o.O i never felt this way in nakatsuno's house..
venna on jubenunnu.. 13a. p6hikooli6pilane.. kannab prille.. selline v2ike.. aga kui ta naeratab siis on juuubeeee nunnu :D lol.. i just wanna smile together with him :D Lol.. I love this family.. otoosan keeps saying that im really good at japanese :D heh..
ema r22gib l6putult.. aga see on ilgelt tore. sest saori ei küsind mult kunagi midagi.. mu elu v6i eesti vms kohta..
ma ei taha enam kooligi minna.. ol.O t2nasest algas kool... mis on maan... aga kodus on niii hea...
maja on suur.. ja modernne.. aga all korrusel on tatami ruum.. kus on v2ike altar vms.. mingi budismiv2rk.. vms.. see on vanaisa tuba.. Perele meeldib korea stuff.. ehk siis lol.. nad küsisid mult et kas ma korea toite soon.. (i was sooo happy when she asked that) ma utlesin et ammari tabeta koto nai.. (havent eaten any..) demo.. i wanna try!
ja siis ma kusisin Shouei'il (vend) mis mussi ta kuulab... ja nad emaga koos vastasid .. TOHOSHINKI xD OMfg seriously.. i love them xD ja siis shouei utles veel et Johnny's on ka maanid :D Arashi meeldib..
' ja siis me vaatasime vennaga koos yamapi uut dramat... nummmi oli... 6htusoogiks oli yakiniku... (pms jaapani grill... ise grillisime lauapeal loomalihaviile.. vms.. ja siis juustuga juurvilju..) oishii.
Ja siin on PÜSIÜHENDUS!!! ehk siis ma saan oma l2pakaga uksk6ik mis ajal netis olla!!! isa on funny :D Aa.. vanaisa on ka peres :D ma ei r22kind temaga eriti.. t2hendab.. ma utlesin konnichiwa. kes ma olen jne.. ja yoroswhiku! lol.. ta ei r22kind uhtegi s6na minuga 6htusoogi ajal.. aga ma olin ilmselt busy emaga r22kimisega.. ja soomisega.. ta vist r22kis isaga paar s6na vahepeal... aga uldiselt vaatas mulle otsa sellise helde pilguga.. lol.. idk... naeratas veits... :) nummi.. Aaa ja see on ka nummi et.. ma v6in homme kella poole 8ni magada xD kodust lahkun kell 8.20.. niimaan eks!! sest kooli l2heb 5 minutit autoga.. ema viskab mu kooli 2ra homme.. tuleb j2rgi ka.. siis l2hme mulle jalgratast shoppama :D ja siis hakkan ma rattaga koolis k2ima... ainus mure on see et ma pole v6rgus tükkaega k2inud.. nuud ei taha ka eriti minna sest see on taihen .. tanoshii aga taihen (fun but hard) ja ma j6uan nii hilja koju... kodu on maaaaaaan... ok kellon juba veerand 1 niiet mul on veel 7 tundi magada.. aga ilgelt v2ssu olen.. nv'l oli yfu camp...mis oli tanoshii.. ma r22kisin uhe korea tüübiga kella 4ni öösel juttu.. ta t6lkis mulle big bangi laulus6nu :D siis laulsime koos.. dbsk'd ja big bangi.. ja shinee'd.. ja rain'i ja SuJu'd :D maaan... ja siis ta 6petas veel mingit n2pum2ngu vms.. j2rgm aasta eestis 6petan :D
k2isime kanuuga s6itmas.. lol. mul oli private kanuu millega ma siis kimasin seal lombis... eriti ruumi ei olnud jah.. v2ike pleiss.. Aga Mellie ja Ilse lendasid t2ie hooga vette :D kanuu k2is uleselja...haha.. aga k6ik tahtsid vette hupata sest ni palav oli.. aga meelega vist ei tohtind... :D ma k2isin lihtsalt pinda teistele.. pritsisin nati... ja siis nad maksid mulle kambaga k2tte ja pritsisid mind l2bim2rjaks... aga see oligi mu eesm2rk :d t2na oli mingi 18c ainult.. maite.. illgelt külm oli.. teksade ja jakiga oli megakulm.. v6ibolla v2hem isegi kui 18.. sest Taifuun on.. reaalne taifuun.. tuul on mingi hullim xD ja vihma kallas.. jubejube... ma v6iks oma t2nasest p2evast l6putult r22kida.. aga laps peab magama.. homme on muusika tund koos 3yeari maanidega :D (yamamotokun lol xD ) btw.. mu praeguse hostfamily nimi on ka Yamamoto :)
i shall mentionit to him tomorrow :D but now... oyasumi.... ashita mata ne :D
*sleeps* (IN A BED)^^

1 comments:

mammu said...

Mhh! Mis mõttes...ma pean ärkama iga päev kell 6 -.- xD

Mmm! Täna oli esimene koolipäev...oeh...nägin uusi inimesi:D Suht toredad on kõik...peaaegu kõik:D Eks ma pean neid veel tundma õppima. Homme kooli 8-ks koos teki ja padjaga...meil toimub mingi vestlusring xD

Ole siis tubli!
Suprekallid sulle siit^^

 
template by suckmylolly.com flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com