Monday, August 17, 2009

Truth behind Yumichan`s weirdness...

Ok... Niisiis... kas ma juba mainisin et ma leidsin uks 6htu enda toast vihase kirja.. yumichanilt.. s6imas mind et ma olen halb vahetus6pilane jne...
ja siis r22gib minust emale.. umbes kui halb ma olen.. aga ma olen kuulnud seda p2ris palju... aga okaasan uritas minuga r22kida.. et ma olen hea ja minus pole probleemi. .lihtsalt yumichanil opn praegu v2ga raske.. ei tea mis toimub.. ta ei kuula uldse s6na ja temaga on v6imatu r22kida.. ja tapole uldse viisakas enam jne...
R22kis veel midagi eaga ma ei saand p2ris t2pselt aru..
lol... aa.. ma kirjutasin talle kirja vastu.. vabandasin ja utlesin et palun utle kui ma midagi valesti teen vms.. ma ei tea ju ma pole japs.. vahetus6p. olen..
siis ta r22kis minuga j2lle mingi aja.. aga see r22kimine oli Mm utlemine.. pms luhis6naline vastamine.. enne ta lihtsalt ignooris mu kusimusi ka.. nagu oleks tumm
uhes6naga.. ta r22gib minuga vahest.. ja ei utle uhtegi halba s6na kui ma juures olen.. aga siis kui ma toast lahkun hakkab okaasanile bitchima.. okaasan on ka temaga h2das.. vaene okaasan... Me saame nuud palju paremini okaasania l2bi.. sest kuna yumichan bitchib.. siis okaasan uritab tasa teha...
Yumichan on ilgelt armukade praegu.. sest okaasan keskendub minule vm.. ta on koguaeg ainus laps peres olnud jne..nuud kus tema Ameerikasse vahetus6piks s6iduni on j22nud n2dal..on ta ilmselt n2rvis ka.. ma kardan et ta on selle ameerika suhtes meelt muutnud vms... ilmselt ei julge oelda et ta ei taha minna vms... k6ik on ju makstud.. talle osteti l2pakas ja kaamera ja igast v2rgid uued..
isa seletas mulle...yumichanil olid kunagi mingid probleemid.. k2itus imelikult kui ta v2iksem oli...mingi 2 aastat vms...ja isa arvas alguses kohe et vahetus6pilane ei ole vist hea idee kuna ta teadis yumichani aga yumichan oli n6us vahetus6piga..
kuid nuud on ilgelt armukade.. ma istusin eile tema toolile korra... sest minu toolil olid asjad.. (k6ik toolid on uhesugused.. soogitoas. ) 6htuks oli selle tooli peal suur silt THIS IS MY CHAIR ja ta r22gib et ma olen ilgetl tuutu jne
ja ema ja isa vabandavad koguaeg mulle....jube eks
aga v6ibolla pean ma lahkuma teise pere juurde.. enne yumichani 2raminekut.. kuna ta on t6siselt liimist lahti praegu...ma ei teadnud midagi sellest.. k6ik tuli shokina o.O aga mul on ema isaga head suhted... ja yumichaniga ma eriti ei r22gi ...kui ta bitchibki.. ma ei lase end h2irida sellest.. Usa tripp tuleb talle ilgelt kasuks ma arvan... n2eb maailma.. n2eb et inimesed ei k2itu k6ik nagu siin.. nagu tema... ja et ta peab end muutma... muutuma tolereerivamaks, lahtisemaks... etc.. oh jah..
kurivaim.. yumichan kirjutas mulle kirjas et miks ma tohin v2ljas olla kauem kui tema (lol sest ta pole tahtnud olla v2ljas p2rast 6htusooki.. kella 8ni on ok... 7sthakkab vaikselt pimenema... lihtsalt.. okaasan ilmselt utles kunagi kui ta nii 5ne oli vms.. et p2rast 6htusooki eriti ei l2he v2lja jne... Tegelt pole asi nii karm.. Ma tulin uleeile kell 10 koju... j2in ellu :D
lihtsalt yumichan arvab et reeglid on elu vms. miks mul on teised reeglid.. lol mul pole.. Aga ma teen enda reeglid.. sest keegi ei sunni mulle mingeid hulle reegleid peale.. sama on temaga. .kui ta ainult vaataks oma ninaotsast kaugemale... niisiis .. ma uritan selle siin peres oleku aja korralik olla.. eile 6ppisin terve p2eva kella 8st hommikul 10ni...6htul...
kanjisid suumisin.. ilge 6ppimistuju tuli lol.. (yeah laugh) t2na ka.. ma tahan juba t2iega kumonit teha :d mis mul viga on :D
aaga kell on 4.50 ehk siis 6htusook on 10 mitsa p2rast. missest et okaasan tuleb kell 8 koju (st et okaasan ei tea kas me oleme kodus vms.. ma lihtsalt ei taha j2lle mingeid kirjakesi kuskil saada et ma tulin j2lle hilja koju vms.. (kuigi ta v6iks vabalt ise ka v2ljas suumida kui tahab. p2ike paistab ju.. :D lol.. ) ta ei utle mulle kunagi mida ta tegelt m6tleb.. lihtsalt m6miseb (ukskord kusisin joonlauda temalt... Ta laeas m6mises heledal h22lel.. mps et Ii yo.. (palun.. ja andis mulle) p2rast bitchis et ma laenasin tema joonlauda.. kas ma enda oma ei v6iks osta vms.. lol
aaa jah.. Wish me luch.. olen kella 8ni yumichaniga kahekesi kodus... :D
saab olema fun... (ilmselt soome eraldi tubades.. ja ma jooksen oma tuppa 6ppima kohe p2rast sooki. lol.. ) 6htul j2lle elutuppa kui okaasan koju j6uab..
ok.. l2ksin siis.. omg kell on 16.57
mul on tegelt ilgelt palju veel oelda.. Ma ikka arvastan seda japsi.. peab veel mainima :D
ja kooli ootan t2iega.. ja v6ibollas osalen tokyos muusikalis tantsimisega..
lol.. nad tahavad gaijin`e
ok... SAUUKS... m6ne aja p2rast updatein j2lle..

3 comments:

Kristiina said...

mingi eriti tropp bitch

mammu said...

No täpselt...grow up Yumichan!
Aga sina pea vastu veel natuke, Liisu:D

Liina said...

Aah, mul on veits kahju sust. Aga varsti saad pere vahetada, Yumi läheb ka Ameerikasse, siis on perel ka kergem. Pea vastu veel veits aega! ^^

 
template by suckmylolly.com flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com