Wednesday, August 26, 2009

OMFG YABAI URESHIII o.O

niisiis.. Olen tagasi kisarazus... veel m6neks p2evaks... Praegu tulin kooli... artclub on t2na... K6ndisin siis veits... J2in pidama.. vaatasin et drama shooting on.. See sari mida nad mu koolis filmivad. see vampiiriteema..
ja lOL.. Ma seisin seal vaatasin teises suunas.. ja j2rstu poorasin pea tagasi.. ja NAkayama-kun k6ndis minust mingi 4 meetri kauguselt mooda.. vaatas korra minupoole... Ma lihtsalt naeratasin ja passisin suu lahti.. oling mingi SHokis v6i nii... mitte et nakayama yuma nuud nii maan oleks.. aga ta on mingi elukuulus.. ma ostsin rootsist uhe ajakirja ja ta oli suurelt esikaanel.. Siin on ta mingi miljonil ajakirjal peaal maitea.. neid tehakse siin ka ilgelt \palju ju. japsid ei ole nii poordes... sest nad n2evad Johnnys`e pms igalpool.. k2ivad kontsertitel etc.. aga mul on peaaegu v6imatu kontserdipileteid suumida... ja ma kaugel eestis teadsin nende olemasolu.. ehk siis nuud n2gin esimest korda elus oma silmaga Johnny`s entertainmenti maani :D lol
aaga jah.. M6ttes utlesin NAKAYAMA KUN KONNICHIWAAA GAMBATTE NEEE *blink*
rofl...
p2riselt oelda ei suutnud ma midagi... see toimus k6ik nii kiiresti ka.. o.O
ja p2rast.. l2ksin teise korruse vetsu.. ja n2gin teist johhny`t!! ta on samas b2ndis nakayamaga... nime ei tea.. aga ta on ka maan :D
staarid noh... Ma mingi smile`isin ja noogutasin vms.. (noh see noogutamine on pms koguaeg.. k6ik noogutavad kui 6petaja l2heb mooda v6i kui keegi utleb tere vms... see on pms nagu mild kummardamine.. aga pead peaaegu ei liigutata)
ja siis see tsikk.. peategelane (Sakuraba Nanami) vaatas minupoole.. ma k6ndisin mooda.. (l2ksin vetsu) ma kummardasin korraks... naeratasin olin ilgelt excited.. ta mui\gas ja kummardas ka... :D loool/....
THEY`rE FAMOUS!!! o.O lol.. ok... nuud l2hen continue`in aknast nende poole vahtimist...
Aa... Ja lol... IGA P2EV v6tan ma oma kaamera kaasa.. JA JUST F T2NA pidin ma selle koju j2tma.. KUS ON 6IGLUS??
khhhh... Ill just be happy that i ever saw them.. :D hhi..
kk.. BYEeee

0 comments:

 
template by suckmylolly.com flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com