Friday, August 21, 2009

hehe. New place.

Niisiis :D Elan ma praegu Anegasakis... :D ma pidin lahkuma Nakatsunode juurest uheks n2dalaks.. kuna nad peavad t6siselt keskenduma yumichanile.. .Ta s6idab 25nda 2ra... ja palju sebimist on...
Ehk siis ma olen ajutiselt Oohashi-san`i juures.. Ta on YFU area rep... pms nagu tugiisik vms...
ta on nii tore.. v2ike 70 a mutike.. (n2eb 20 aastat noorem v2lja kui ta tegelt on)
elab uksi sest mees tootab tokyos ja lapsed on suured... Ehk siis nuud me opleme kahekesi.. niitore p2riselt ka.. tal on ka hea meel et ma tulin... tal on aega minujaoks :) hehe... s6itsime eile tema autoga ringi... siis 6htust s6ime hilja... kokkasime koos.. mingit hiinap2rast asja... vasatasime v6rku koos.. enne veel k2isime naabri ja tema koeraga jalutamas.. ja poest l2bi ostsime kapsast ja porrut.. lol
aga jah.. 6htul r22kisime juttu kella 12ni ja hommikul ootas mind mustikamoos, rostsai, banaan, puuviljasalat、klaas piima ja pudel vett laual :) NUMMI... hommik oli nii tore... magasin esimest korda 5 kuu jooksul VOODIS!
lol.. :D
aga ilgelt unin olin.. Praegu olen kooli netis... siia ma edaspidi ei saa.. sest kogu suvel6pp on p6hjalikult 2ra planeeritud.. ehk siis v6rku ei j6ua... ja Oohashimajas on nett aga 2 tundi on tasuta.. ning tema tutar kasutas juba mingi aja... tutar k2ib vahest anegasakis ka.. muidu elab kuskil mujal oma mehega... V6ibolla saan nati kasutada... aga see on j6leaeglane since keegi ei kasuta seda eriti...
P2rast v6rku l2hen kiiresti koju/... soome puuviljajelly`t koos.. ja ilmselt l2hme kuskile drive`ile...t2na on maan ilm p2ike s2rab aga tuul on m6nus...
ulehomme l2hjen mellie juurde ooseks.. kuna oohashisan`i poeg abiellub niiet ta peab minema kuskile mingile suurele kokkusamisele suguv6sa vms..ga.. funabashis.. mellie l2heduses.. aj ta on hea s6branna mellie hostmom`iga.. ehk siis ta kusis ka sma v6in sinna ooseks j22da.. (ilma et ma oleks teadnud xD lol..) lol.. niisiis vma l2hen otomarima mellie juurde homme.. ulehomme ilmselt sightseeing etc.. To tell the truth.. i miss kisarazu but I dont really wanna go back..
praegu on nii m6nus... :)
25ndal l2hen tagasi.. lol.. ilmselt 26ndal kasutan oma tasuta neti p2evakaardi 2ra... (sain puntidest kokku uhe free p2evapileti lol xD ) 27ndal pakin.. j2lle.. 28ndal on yfu suvecamp.. ehk isis l2hme kuskile countrypleissi tokyo ja chiba vahetus6pidega.. kanuuga s6itma, grillima ja niisama muusima..lol.. mingi orientatsioon on ka.. heh
see kestab kuni 30ndani... 31sel kolin uue pere juurde... ja siis algab ka kool... ja uus sisseelamine etc... ohjah.. Aga ma olen happy praegu.. Yumichaniga j2tsin ka ilusti huvasti.. utlesin et kui tal mingeid probleeme vms on ta v6ib mulle igakell meilida etc.. lol ta oli mingi.. Hhmhm that sounds good (yeah right) lol.. soovisin talle head vahetusaastat.. lehvitasime ja ma l2ksin...
ok.. volley algab kohe.. ma olen niiiii unine... umbes nagu eestis kui kella 2ni uleval passida ja siis kel 6 2rgata.. lol.. OMG praegu oli maav2rin o.O rofl... mingi h2sti v2ike.. hetkeks raputas nati.. lol k6ik 6petajad (meenutan.. olen koolis netiruumis) olid mingi.. OMFG jishin? j2lle? (jishin on maav2rin) haha..
aga see oli ainult hetkeks.. maitea. .v6ibolla keegi v2ga raske inimene jooksis netiruumist mooda.. eitea..
Sorri ma vastan k6igi meilidele ja v2rkidele kooliajal.. praegu t6esti opole aega, netti etc..
ok Sauuuks!

6 comments:

Christian said...

Hey, hey, meil on ka siin ilus ilm: +21 C (H). Olen õnnelik, et said eemale enda praegusest host-perest, sest see võis kindlalt depressiivne olla kui selline suhtumine oli. Õnneks on uus koht super:) Mis linnas su uus pere elaski? Ole tubli. Päikest. tsau

Elisabeth said...

Ei olnud tegelt.. eelmine pere on tore.. lihtsalt yumichan oli endast v2ljas nati... n2rvas selle usa p2rast etc... Ema isa on ulitoredad.
ja ma l2hen nende juurde tagasi j2rgm. n2dal.. aga ainult 3ks p2evaks.. sest p2rast seda on yfu laager.. ja p2rtast seda kolin Chibasse...
Praegu elan Ichikawa city`s... see on kisarazu ja chiba vahepeal...
:D tore et teil on ilus ilm.. aga 21 c tundub praegu illlgelt kulm.
siin on ikka 30c.. ja kohati on kulm.. kui tuul tuleb... olen ilmselt 2ra harjund selle palavaga... eestisse tagasitulek saab olema raske o.O

Christian said...

Hehe, arvata võib:D Tuled ju jaanuaris e. meil on nii -10 kraadi, see võib tähendada tapvat külmust sinu jaoks:D:D

Kristiina said...

Kle kui oled kolinud ja värgid särgid siis anna uus adre ka. saadan sulle jälle midagi ehk. aa ja sa PEAD seda jelly fantat kuidagi minuni suumima :D see kõlab nämmalt


ole maaan

Elisabeth said...

Hahaaa.. tavaiks :D
millist soovid? originali, greibi, viinamarja, meloni?
k6ik maitsevad nagu keemia.. aga see jellyv2rk on geniaalne minuarust :D meil muuakse kooli automaadis greibioma...

aa ja ma pole ikkaveel midagi saatnud -.- bleh.. jamalugu.. osad kirjad on ka posti panemata ja v2rke.. praegu kolin mitme eri koha vahel... kooliajal ehk j6uab suumida.. .Veel uks n2dal suvevaheaega j22nud...

Kristiina said...

kuule ära pabista. tõmble ringi ja tee pulli! küll jõuab veel muretseda asjade saatmise pärast!

ma lihtsalt mõtsin et mingi hetk kui ise ka jõuan ehk no nii umbes 2 kuu pärast :D saadaks ka midagi

a ja see maitse on pohh
ma arvan et kõik läheb :D

 
template by suckmylolly.com flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com