Saturday, August 15, 2009

Ok nuud ma enam ei taha.. (pere vahetust) Rofl.. nii kiiresti k2ibki see meelemuutmine...

Probleemid lahendatud.. Mul on hea pere.
Praegu istun neticafes Yukata seljas (selline kimono moodi kostuum... ainult 6huke ja suvine.. Festivalidel k2iakse sellistega ringi... mul orksis pilte ka palju erinevatest yukatadest... ) heh.. T2na on ilutulestik Kisarazus.. ja ma L6PUKS sain hiroko k2tte.. ta utles et ta pole mult mingeid meile ega midagi saand.. aga oli r66mus et ma ta tel. nri v2lja suumisin (helistasin annale, anna helistas marinale jnejne... lol)
t2na saame kokku ja l2hme festivalile, ilutulestikku vaatama.. 6igemini mis l2hme.. ta tuleb siia ju.. neticafe on ka keset festivali :D
aga me kanname m6lemad yukatat.. ja kui ma juba siia tulin siis olid k6igil pead kuklas vahtisid mind.. eek saab olema m6nus fest.. ootan et pimedaks l2heb... :D
tegelt tahan t2na ka h2stipalju pilte teha.. Ilmselt nuud kui ma hiroko k2tte sain.. l2hme uksp2ev randa koos.. ja fujile ka.. (mount fuji) :)
aga mul on vaja enne mingid uued pl2tad osta Daisost (100yen shop) ma ostan pidevalt pl2tasid sealt.. aga praegu on ebasobivad.. yukata juurde... 10 kr eest v6ib ju sobivad ka osta... (japsip2rased.. praegu on mingid emokad.. ruudulised mustavalgekirjud hehe)
khh.. tahaks juba kakikoori suua.. lol jaapanikeel noh :D see t2hendab j22d... pms.. hunnik j22d.. paljas j22.. mille peale valatakse mingit siirupit.. ja siis ise saab valida mis siirupit... maitseb nagu mahlaj22tis... Nad h22ldavad midagi r ja l vahepealset. ehk siis vahest kuulen kakikooli vahest kakikoori... veider igatahes.. :/
kell sai 4.. ja ma tulin liiga vara kodust v2lja.. (lol liisu ja liiga vara. naerge nuud)
m6tlesin et suumn omale pl2tad ja istun etis nati aega.. Kell 5 saan hirokoga kokku kisarazu st.is.. nuud on veel tundaega aega.. sain pool tundi netiaega 100 yeni eest.. aga nuud olen k6ik veerandtunniga 2ra tsekkind ja tru`kkind jne.. lol.. Liisul pole netiaega vaja.. haa (siin siis j2lle naeruoht) aaga ok.. t2na Tanoshimi!!!
BYeee...

2 comments:

mammu said...

OOta, aga kuidas te ära leppisite?:D:D:D Ta ju ignos sind lihtsalt heast peast:D

Christian said...

Sama küsimus, kuidas su host-õega lood on? Mis tal viga oli? Kuidas see lahenes jnejne?

 
template by suckmylolly.com flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com