Wednesday, August 26, 2009

Ok so now i just died. o.O

see v22rib caps locki :D
MA R22KISIN NAKAYAMA YUMAGA!!! I TALKED TO A JOHNNYS`!
so... ma trukkisin oma eelmist sissekannet.. olin ilgelt excited... 2ljusin netiruumist.. ja lol.. There he was... pesi k2si.. tuli just vetsust vms.... Ma olin mingi.. *k2si v2riseb* Konnichiwa :) hehe..
tuup ignooris.. (johnnys`id ei r22gi tsavaliselt suvalistega.. nad on liiga vipid... Koolis ka inimesed uritand r22kida temaga aga ta ei vasta vms..) Ma siis utlesin.. Nakayama Yuma? Konnichiwaa... k6va h22lega :D tuup pooras ringi.. Naeratas.. noogutas... Oli ilmselt shokis et keegi temaga r22kis.. tavaliselt k6ik fangirlivad 100 m tagant.. ei julge. No ma olen ka shy eks.. k2si v2rises/// aga julgesin lol... :D im proud of myself. ilmselt tegin hulu margi maha.. aga vaevalt ma temaga kunagi enam r22gin niiet pohh.,.. nunnu m2lestus lihtsalt... :D
aaga jah... t2nendab... Ma siis utlesin talle Ganbatte neee.. :) naeratasin.. ta naeratas.. utles Arigatou! ja kummardas veits... Ma ka lool... siis jooksin minema oling mingi OMFGOMFG MA JUST R22KISIN JOhNNYS`iga o.O
l2ksi artclubi klassi... k6ik mingi muuzisid seal suhteliselt... midagi ei teind.. Ma kiljusin OMG ma r22kisin nakayama yumaga.. K6ik olid shokis o.O ja siis utlesid.... Because youre Eri :D
Sest ma olen gaijin vms.. sellep2rast ilmselt vastas mulle... ohjah... Im sooo happy.. i talked to a celebrity.
huhuu... nuud l6ppes bugatsu (club) ma l2hen chibasse korra.. K6rvaklapid utlesid ules.. niiet t2na pean uued ostma..
lol mul ikkkaveel n2rv sees... filmigrupp lahkus tukk aega tagasi.. vist.. praegu pole enam kedagi... Klassikaaslastega r22kisin ka... neil algasid mingid special tunnid.. Uks tsikk.. kelle nime ma ikkaveel ei tea.. klassis on mingi m6ned inimesed kelle nime ma ei tea... Aga jah.. ta andis mulle omiyage. (suveniiri) mis on jaapanis alati soodav... ma vist mainisin.. aga jaapanisisestelt reisidelt tuuakse alati mingit sellele kohale iseloomulikku foodi vms... ma sain siis rice crackeri..
aga nummi.. :) lunachan`i ikkaveel ei n2ind..
aaga tore.. Klassivendi n2gin ka.. k6ik huudsid konnichiwaa mulle :D lol.. Sekijou vms.. (klassivend) olijuukseid v2rvind.. pruunid juuksed olid.. ja hull geelisoend lol.. :D I miss school :D
ilmselt ta peab enne koolialgust uuesti v2rvima.. v6ibolla on selline tumepruun ok ka.. kesteab..
Kunagi kirjutan ka oma kirikus k2igust... K2isin puhap2eval kirikus.. mis n2gi v2lja nagu v2ike kontserdisaal.. mingi modernse maja sees... v2ike lava oli...pms tantsup6rand vms.. ja Ma pole MITTE KUNAGI elus n2inud niipalju ilusaid , edukaid, 6nnelikke inimesi koos...v See oli mu elu parim kirikusk2ik lol.. Band esines.. really loud music oli.. ja loeng ja v2rgid.. elust... ma hakan v6ibolla iga puhap2ev k2ima.. see oli nii maaan... kirjutan pikemalt kunagi...
kk.. Tsauuuuu!!

3 comments:

mammu said...

Yay! Sa oled tubli, ma küll ei oleks julgenud :D:D:D

Appi! Panic attack! Kool algab mõne päeva pärast. Meil on juba homme mingi 10.klassi koosolek...KOOLIS...õõh. Jube. Natuke hirmutav on see ka, et me näeme kõiki uusi, kes meile tulevad. Vaata, mäletad ma rääkisin, et meil hakkab olema mingi nõme süsteem, et meid jaotatakse tarkuse alusel gruppidesse...nt. kas sa matas oled tark või loll. Pmst nii matas, inkas, füsas ja estas. Niiet on võimalus, et mind lahutatakse kõigist mu eelmistest klassikaaslastest -.- Niiet ma üldse ei taha kooli nähagi.
Praegu tahaks hullult sinu juurde kooli teleportida:D Iga kord kui ma loen su blogi, siis mu silme ees käib nagu mingi film, et kuidas sul seal on. Tahaks näha kõike päriselt:D

Elisabeth said...

Hahaaa.. .SEE ONGI NAGU FILM!!!
reaalselt... o.O
ommg.. ma loodan et saad s6pradega koos continueda... kuigi ma ei imestaks kui sa k6ige targemate gruppi pandaks...
lol GANBATTTE!!

mammu said...

Mina ja kõige targemate... Hmm...good one Liisu xD Basically...not gonna happen:D:D:D

 
template by suckmylolly.com flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com