Thursday, August 13, 2009

Pissed off...

Ok nuud ma tahan t6esti pere vahetada juba.... Yumichan k2itub nagu eluteismeline... -.- Okaasan on ikka tore.. ilmselt selle vannikqatte p2rast lol :D
aga Yumichan... well... ta on mingi mingi 4 p2eva ignoorind... me pole r22kind terve selle aja.. nagu uldse o.O
umb sellest ajast peale kui me koos shoppamas k2isime... See p2ev oli tore.. tegime purikurat jne...
ja tal oli hea tuju.. ostis omale mingid puksid.. r22kisime elust ja ameerikast jne... ja j2rgmine p2ev r22kisime veel sellest shoppinguasjast. .et oli tore jne.. ja p2raast seda... IGNOOR -.-
t2na ma kusisin et... Yumichan.. Chotto ii? (kas hetkeks on aega vms.. st ma tahan korra r22kida vms.. ei oska t6lkida) ta utles Mm.
ja siis kusisin et Miks sa minuga r22kida ei taha. kas ma tegin midagi.. kas midagi juhtus..? yumichan ei oelnud midagi.. lihtsalt vaaatas tuhja n2oga telekat... LIHTSALT IGNOREERIS!
ma siis ikka kusisin et Vasta.. kas sa kuuled mind... Ma ei tea ju palun vasta... Ikka ignooris...
siis ma utlesin et .. Well thats a bit rude u know... IKKA ignooris... siis pinnisin veel et no MIks siis kas sa kuuled mind.. Aga ma r22kisin koguaeg heleda s6braliku h22lega.. ma omaarust olen koguaeg olnud samasugune temaga.. maitea.. alati olen s6bralik olnud ja uritand teda aidata jne... maiteaa... Siis l6puks utlesin et Ma l2hen nuud v2lja.. Mis kell okaasan tuleb? ta utles Eitea.
ja ma l2ksin...
Lol.. Baskin Robbinsisse n2rve rahustama... ostsin mingi v2ikse j22tise.. ja sain tasuta kupongi mingist loteriist vms.. maitea... b&r vastas oli see loterii v2rk.. ma siis l2ksin p2rast v6tsin loterii.. ja v6itsin kummist m66ga.. selline suur.. :D ise sain v2rvi valida :D ma valisin sinise..
(sest seda oli k6ige v2hem.. hehe tuupiline eksole..)
jalutasin siis ringi kummim66k k2es.. (way too big to fit into my bag.. lol) Mingi vanamees tuli.. Utles OU BABEE.. -.- xD ma naersin...
ja siis mingid tsikid k2isid mul j2rgi mingi aja... ma vaatasin nendepoole ja nad kiljusid Kawaiiii kawaiiiii... -.- weird p2ev... Siis ostsin hakitud arbuusitukke... ja pudeli vett ja l2ksin mere 22rde..ja siiss neticafesse.. eriti ei taha koju minna -.- aga kell on juba pool kaheksa.. eek what should i do...
Oh ma ootan kooli niiniiv2ga.. kool on niihea :D
6igemini.. isegi v6rku.. j2rgmisest n2dalast alates... Yaay! Mu suica (rongikaart) l6ppes ka otsa.. ja ema ei ostnud mulle uut (yfu kull utles et on ok... aga maitea...) ema annab mulle yfu poolt ga kord sularaha kui ma kooli l2hen... aga ainult siis kui ma kooli l2hen... ehk siis nuud pole mul kaarti.. enne sain chibasse minna selle kaardiga.. kuukaart vms.. aga nuud... kuna see n2dal kooli ei l2he.. im stuch in kisarazu... sest ma pean ise maksma... ja et koolipeatusse ja tagasi s6ita.. see maksab ule 100 kr..
ebamaan v6i nii...aga YFU ostab mulle jalgratta kui ma uude perre l2hen.. niiet maaaan siis saan chibas rattaga ringi portida...

aga noh.. vaatab mis saab kodus.. Ikkagi minu vahetusaasta.. seda ei lase ma mitte kellegil rikkuda :)
v6ibolla r22gin okaasaniga et mis yumichanil on...
Kommenteerige kuidas eesti brasiilia jalkam2ng l2ks??? DEEEM ma oleks tahtnud n2ha!!
homme on jaapan-brasiilia v6rkpalli mingi world thing... eitea t2pselt.. aga jaapai venemaa m2ngu n2gin.. ja puerto rico ka... m6lemad v6itis jaapan! yaay.
brasiilialt saab japs ilmselt p2he.. aga noh.. homme tuleb tugitoolispordi6htu... (6igemini k6va jaapanip2rase tooli..spordi6htu :) )
Im proud of myself. olen mingi 3 p2eva juba j2rjest blogi update`ind.. :D
aaa kas ma juba mainisin et t2na oli juba 3. maav2rin selle n2dala jooksul o.O KOWAI!
aga nats v2iksem... 6igemini.. vist suurem aga kaugel chibast.. aint nati tundsin.. hakkan vaikselt 2ra harjuma tegelt.. lol... Aga see on weird et m2rtsist siiamaani polnud mitte uhtegi.. ma tegelt nati ootasin... tahtsin 2ra kogeda ikka.. Aga nuud on t6siselt tihedasti.. ei ole v2ga vaimustusesnendest... Maitea. vist on hooaeg praegu... Maav2rinahooaeg omg k6lab halvasti o.O
気もい !
olge tublid...
tsaaaaaaaauuuuuuuu :) (ja ikka kommenteerige jne) eks! :D hehe

2 comments:

mammu said...

Heiii!!!
Eesti-Brasiilia mäng..hmm...tead, ausalt öeldes ootasin ma Brasiiliast rohkemat. Nagu see Kaka (vms ta nimi on xD) ei teinud mitte midagi...läks poole pealt pingile istuma ka. Noh, pmst oli näha, et nad heas vormis ei olnud. Aa, Brasiilia võitis 1:0. Ja see 1 värav oli ka mõttetu!!! Täiesti juhuslikult läks värvasse xD Aga Eesti oli tubli. Nagu meil oli täiega palju väravavõimalusi, kuid pall sisse ei läinud xD Okei, tegelt oli tõesti Eesti tubli. Brassid pärast rääkisid, et omg Eesti mängis liiga vägivaldselt-.- Mis mõttes? Nemad olid need, kes iga väikse puudutuse pärast selili maha lendasid. Mäng kiskus ikka päris tuliseks. Mõned mängijad (eesti meeskonnast ja brasiilia meeskonnast) läksid sõnasõtta ka xD

Üldiselt...jah, ootasin ma rohkemat. Brasiilialt. Ikkagi ju Brasiilia xD Aga Eesti oli tubli. Ausalt:D


Btw, ma nüüd lugesin su viimased postitused ka ära:D Omg...maavärin, siin Eestis oli see ka uudistes xD Aga kas sa tunned, et maa väriseb 24/7 ka? See pidavat nii olema:D Enamus ei tunne, aga mõned ei saa kohe üldse olla:D

Elisabeth said...

eeh? ma kull midagi ei tunne.. enne mingi 2,5 pallilist maav2rinat ei saa midagi aru.. OMG 1-0 Maaaaan... aga ma kardan et me j2tsime nuud brasiltsidele halva mulje kui m6ned nendega molisesid... ahmaitea.. Brasiilia ikkagi :D Muide.. v6rkpalli v6itsid kaa brasiltsid
aga polnud mingi ime.. japs on maailmas mingi 6.s v6rgus.. ja brasiilia on 1. Aga japsid v6itsin uhe seti.. 4 seti oli kokku Kolme v6iduni k2ib m2ng. (5 setti kokku) ait2h info eest kallis mari!

 
template by suckmylolly.com flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com