Wednesday, August 12, 2009

...

heyy... Tahtsin oelda et uleeile oosel oli veel uks 4 palline maav2rin.. kell 5 hommikul ma t6usin raputuse peale ules paanitsesin nati. ei julenud liigutada.. vahtisin lage.. kuni mooda l2ks.. siis magasin edasi...

t2nane p2ev oli tore.. hakkan juba vaikselt kisarazuga huvasti j2tma.. k2isin kisarazu starbucksis rattaga... Siis tokyo bay 22res p2ikest v6tmas.. sea on t6siselt ilus 6htuti kui p2ike loojub.. terve tokyo bay 22rne on palmidega umbritsetud.. (kisarazu osas) v6tsin ka palju pilte..
kuulasin dbsk - phantom`it... googeldage see on maan laul.

a ja kommenteerige ikka ka.. et ma ikka tean et te elus olete jne.. .Keegi mulle ei emaili... Ma ju r22gin siin blogis oma elust.. k6igile ei hakka privaatselt emailima... te v6iks ka mulle r22kida kuidas teil l2heb vms.. igatsen teid ju k6iki!

ok sauks1

4 comments:

Katariina said...

Meil läksid ilmad koledaks, ja räägitakse, et suvelõpuni on rõve ja pilvine, aga loodan, et asi ikka paraneb. Aga ole ettevaatlik (omg, maavärinad O.o), ja ära unusta blogida ;) btw, see on mõnus laul, ty ;D

Liis said...

Kas sul hirmus pole kolida ära niimoodi jälle mingite suvaliste juurde? :O
Jaaa ole tubli seal kaugel ikka edasi :)

Elisabeth said...

Aaeee.. Kommentaaarid!!! maan :D
eei.. ma juba tahan teise pere juurde.. Siin on igav :D ei tegelt.. ma tean oma uut hostfamilyt... ma olen emaga r22kind.. pikalt... oleme tokyos koos k2ind jne... olen isegi maja n2inud.. Nati on ikka hirmus.. aga nuud saan koolile l2hemale.. kool on elu.. Kool on k6ige parem :D HAHAAAA im serious!

Elisabeth said...

A ja siin on ikka 40 kraadi.. mingi septembri l6puni.. p2hh.. Ait2h kommentaaride eest :))

 
template by suckmylolly.com flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com