Friday, August 7, 2009

やばい! palav on.

Elu on l2bi kui ma kooli jahedast internetiruumist 20 minuti p2rast lahkuma pean... Roomasin just siia.. suutsin viimased energiavarud kokku kraapida et apelsiini jellydrink`i joogiautomaadini suumida... ja siis netiruumi.. Thank god it was open!
see on ainus ruum... v6i 6igemini vist ainus koht uldse kus on v2hem kui 30c.
eile nt.. ma tsekkasin oma toa k6rval olevat toatemperatuurim66tjat... kella 11 ajal 6htul... n2itas 34c.
Sureme? jaaa
Miks ma t2na koolis olen... V6rkpall! See on tappev.. aga kummalisel kombel mulle meeldib... P2rast on muidugi tunne et Ill never be the same.. Dehydrated, exhausted, hungry...
Jellydrink p2rast trenni on nagu radiaator jaanuarikuus.
p2eva 6nnemoment! muidugi kallasin selle alla paari sekundiga.. nuud istub tuhi purk laual... M6tlen et l2heks ostaks uue... Ei jaksa... J2rele on j22nud 14 minutit elu.
Bussipeatus on lageda taeva all ehk siis sinnamaani ma ilmselt ei j6ua.. varjus on 40c praegu vist.. pole kindel.. aga kui p2ikse k2tte satun siis on instant death mulle eestlasele.
T2nane trenn oli jube sellep2rast.. et Tanaka utles kogemata treenerile めんどくさい(tu`u`tu.) ja siis treener oli shokis... ja utles et t2na tehke ise trenni.. t2na ta kull ei hakka suumima.. sest ta on tuutu, trenn on tuutu, koristamine enne ja p2rast trenni tuutu... Subete mendokusai! (k6ik on tuutu) m6elge u`le t2pid juurde. .see on japsiarvuti.
P2rast vabandasime ja palusime ja jooksime treenerile 6ue j2rele jne... no me tegime siis ise trenni... aga teine treener (kintoree treener.. ) kintoree on j6utreening.. vms..
see treener vahtis meie poole.. niiet me pidime ikka k6ik 27 ringi jooksma ja venitusi ja v2rke tegema t2pselt nii nagu ette 2htud.. ja karjuma ICHI NI SAN k6vasti ja entusiastlikult.. (ukskord treener pidas siukse loengu maha teemal meie ICHI NI SAN pole piisavalt entusiastlik.. nii et paar v6rgutsikki hakkasid nutma...nad ei ole mingid n6rgad.. aga see oli jube lihtsalt! ma ei v6ta midagi sudamesse.. am ei saaks ka.. sest treener on minuga alati mingi `Oi Eri ganbatte ikka .. sina oled hea ja tubli ja tore.. teised on halvad -.- ` eek.
aga t2na oli ekstreemne.. jooksime j2rele palusime Onegaishimasu! (palun)... Kuna teised ei osand keegi midagi oelda.. olid aionult onegaishimasu ja noogutasid jne.. ma siis utlesin et EI ole mendokusai... renshuu wa mainichi tanoshii.. minna tsuyoku ni naritai! ehk siis (trenn iga p2ev on fun.. me k6ik tahame paremaks/tugevamaks muutuda.. vms.. mai oska t6lkida.. -.-) ta siis utles et mina pole suudi j2lle.. ja et ma m6istan et sa m6istad jne.. nokurivaim! dsiisus...
siis jooksime nati veel j2rgi ja viimase k6nega millest ma eriti aru ei saand.. cheerleaderite kisa summutas japsi... ma pean v2ga hoolikalt kuulama iga kord... et aru saada...
aga p2rast seda l2ksime k6ik saali ja tegime k6ik soojenduse ja v2rgid 2ra sest teine treener vahtis.. Siis hakkas kintoree.. muscle training uhes6naga.. Teine treener polnud selle Mendokusai jutu juures enne.. niiet ta oli veidi leebem... aga t2na oli raskust juures k6igil asjadel.. Lol.. kas ma mainisin juba et meil on j6usaal koolis? v2ga v2ike.. aga lahe :D
ma tegin k6ik 2 set`i 2ra.. siis muuzisin ja puhkisin higi.. aga teised surid kangide all... Ma olin tegelt nati ullatunud et nad ei suuda ilma pikemate pausidetta seda 2ra teha... See ei ole nii hull... aga ma olen ilmselt lihtsalt eestlane.. j2llegi :D
p2rast suumisime pallidega nati.. mingi viskasime palle ja karjusime selle juurde midagi.. jne... siis tuli treener ja utles j2rsku.. Ok tavaiks siis tahate trenni?
me mingi. jess ta ei ole solvunud vms.. Aga lol... K6ik olid kintoreest uliv2sinud.. ja lol.. nuud hakkas alles t6eline trenn.. olime k6ik reas treener viskas palle ja me pidime receivima neid nii et Oleme k6huli maas... peame ulikiirelt pusti t6usma ja palli teisele poole v6rku portima... teine oli selili maas.. sama asi.. siis oli uhele poole hupe, teisele poole hupe, ja palli suumimine, siis oli selili maas, rullumine vasakule, paremale pusti ja pall.. aga see v6ttis liiga kaua aega k6igil sest k6ik olid juba liiga v2sind.. eriti ei n2ind ka midagi sest higi voolas... (j2llegi tuletan meelde 40c sees toimus see k6ik o.O )
ja k6ik pidid mitu korda tegema.. kuni ajani mil 6nnestus.. Mul on tunne et treener viskas mulle nati aeglasemalt palle.. mai tea.. aga ma sain esimese korraga tehtud.. siis k6ik olid mingi.. Wow eri! lol.. aga pall tuli poole aeglasemalt mulle... siin koolis tahaks ma nagu japs olla.. mitte gaijin... pidev erikohtlemine on veits mendokusai.
mingeid harjutusi oli veel.. siis pallide kokkukorjamine etc... sellest ajast oli veel 2 tundi trenni.. Kokku oli 4 tundi trenni... kella 9st 1ni.. aga tavaliselt l2heb 1.30 v2lja sest riiete vahetamine n6uab aega ja puhendumist...
Aga.. ma avastasin et kell on 2.10 ja mind pole veel v2lja aegud siin netitruumist... yahoou :D
Eilne trenn oli lahe.. Kintoree asemel oli automaatselt palli vastuv6tmine.. ehk siis... paariline viskas palli ja ajal mil pall oli 6hus n2itas k2eva kivi/paber/k22rid... Ja ma pidin utlema k6vasti mis see on... Kas Go, Pa, Chogi...
lol.. v6rk on olnud ilgelt hea japsitrenn.. numbritega ka.. praegu tulevad automaatselt numbrid...
aga meil oli v2he aega k2e vaatamiseks, pidime juba palli receivima.. aga ma kontsentreerusin sellele kivipaberk22rid asjale.. niiet v6tsin automaatselt palle vastu... lendasid kull igakord kuskile x suunda.. :D aga polnud hullu.. teistel oli ka samamoodi... Go - kivi, Pa - paber, Chogi - k22rid.. .P2rast pidime utlema Go.. kui n2idati chogit... Pa kui n2idati go`d Chogi kui n2idati Pa`d... Mis v6idab selle pidime utlema... OLi raskusi!
ja siis mata :D kahe k2e peal n2idati s6rmi Pidi utlema ajal mil pall on 6hus numbri.. (mitu n2ppu on pusti :D )
Jaapani keeles j2lle... 4 ja 7ga on mul raskusi.. Me peame utlema yon ja nana.. Aga neil on kaks vastet.. Shi ja Shichi... Kui me alguses venitusi teeme.. peame k6ik huudma ichi ni san shi go roku shichi hachi.. sest shi ja shichi sobivad rohkem.. maitea.. nagu riimuvad vms.. Aga p2rast peame shi asemel utlema yon.. ja shichi asemel nana... No siis sellel n2ppude kokkulugemisel olin ma mingi.. Eem... Kyuu.. Juu? eeeee Shichi... Nouuu Nana!
Confusing o.O
Sellest ma ei saa aru kuidas Maia veel elab.. ta on jooksuklubis. ehk siis jooksevad mingi 10 kilti iga p2ev... 40 c-ga... V6rkpall ok.. on fun.. kergelt tappev.. Jooks v2ljas 40 c sees on ilmselge p6rgu. o.O Aga Maia! Ganbarou! 8)
V6iks m6elda et japsid on K6iK massohistid.. Aga ei.. tegelt.. kui siin olla k6ike seda kaasa teha jne.. Alles siis saab aru. Ma saan aru.. muidu ei k2iks ma ju ka igap2ev siin... Ja ma pole ka just inimene kellele meeldib selline v2rk... Aga Jaapani klubinduses on mingi asi... That keeps you going there every day.... eioska oelda mis.. Aga on veel aega et aru saada.. Veits suumimist :D
Ootan kooli juba t2iega.. M2letan m2rtsikuud... 2rkasin ules toas oli 9`c l6disesin kolme teki all... pistsin uhe k2e teki alt v2lja et krabada kampsun ja teki all selga panna.. et siis uks tekk eemaldada..
ja kuidas ma siis ootasin augustikuud.. kuulsin et siin on kuum sellel ajal :D lol.. yup.. thats right.. Nuud on see k2es.. ja ootan detsembrit kus j2lle tekihunnikus lebada saab...
samas.. on m6nus.. Oosel saan vahest oosergis r6dule minna... m6nus tuul on.. aga kulm ei ole oooei... Soe on ooseti... m6nus jahe tuul. temperatuur on suht k6rge.. aga tuul on maan.. ja p2ike ei paista lagip2he. niiet mulle meeldib 6htuti r6dul istuda..Ku`lm ei ole mittekuskil.
mulle tundub et homme ma laisklen... (v6rgust puhkus) ilmselt lihtsalt valutan... t2nane tenn oli nati liig minu jaoks.. aga ma olen uhke et ma elasin selle ule.. ga ei feilindki.. Aga nadu nad utlevad ma v6in puhata ukskoik millal.. pole probleem.. Avasta jaapanit etc! (pigem Chiba-ken`i/tokyo...sest selles raadiuses saan ainult reisida.. uhe p2eva jooksul... ooseks ei saa kuskile minna -.- v2ljaspoole chibat.. K6ik s6brad on ka chibas.. )
ok... buss l2heb 10 mintsa p2rast.. Ei tahaks eriti oodata j2rgmist.. seal palava.s.. Niiet parem suumin praegu.
Nautige suve6htuid... Grillige minueest ka! siinne grill on teistmoodi... veits feil.

0 comments:

 
template by suckmylolly.com flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com