Wednesday, June 3, 2009

Yay!

uus post.. juba xD
aga ma lihtsalt pidin mainima.. nati huumorit..
Japside inka noh...

Riiete peal on inglise keelt palju.. sest see on cool. -.-
Okaasan kannab igap2evaselt sellist pluusi mille peal on kirj. `Da Hui Girls`
ja ma vaatan uhte sarja teisip2eviti.. ja ma siis eile avastasin et p6hituup kannab pidevalt pluusi `Glamorous Gross`
Beck (vahetus6p. Aussie) leidis menuu... milles olid mingid desserdid... Chocolate Mousse, Kiwi Fruit and パン (Pan) means. Bread... (japside bread on peaaegu alati poolmagus...v6i ilgelt magus)
aga see oli Kirjutatud romajis v2lja...
Chocolate Mousse

Kiwi Fruit

PAIN.

o.O
(Pan misspelled)

Mis veel...
L ja R probleem... Japsid ei oska oelda L t2hte...
`Children where singing and craping` (claping)

Feile olen ma v2gapalju n2ind.. aga praegu ei tule eriti meelde...

Also.. Maitea kas ma juba mainisin uhes postis... aga Nishikata (homeroom.. also english teacher.)
Kirjutas tahvlile suurelt `He is Smeller than Her` mis on arusaadav et noh.. ok Japs.. tahtis kirjutada Smaller aga l2ks alt... aga Nishikata 6ppis inkat ulikoolis... o.O ahmaitea...
also.. Oohara sensei.. (see kes suumib vahetus6pilastega alati.. k2is ameerikas ka) ei oska kirjutada Writing... Selline tund on nagu English Writing... ja ta kirjutas mulle tunniplaani... Kirjutas Riting... ja ma utlesin et... A まちがいました...(made a mistake vms...viisakas vormis)
ja ta kirjutas ule Ryting. -.-
aga muidu on respect neile k6igile japsidele kes oskavad inkat.. sest see on v2ga raske neile o.O
sama mis 6ppida venekeelt sellises keskkonnas kus keegi venekeelt ei kasuta...
ja lol... Ma olen ise palju suuremaid japsifeile ilmselt teind.. 'aga see on andestatav kuna ma pole veel ulikoolis 6ppind japsi)

Eile ma tutvusin mingi tsikiga kelle nimi on `Kana`
:)
Aga ta on maan... r22kisime bussis hommikul pikalt juttu...
k2is ka kunagi v6rkpalliklubis... P6hikoolis.

Lol t2na tulin kooli.. r22kisin Youkoga juttu teel bussipeatusest kooli... Ja kooli kolmandalt korruselt lehvitasid 3 aasta maanid mulle. mai pand t2hele kuna nad olid nii k6rgel.. Youko siis utles et lol vaata ules... Maoling mingi What o.O jasiis lehvitasin vastu.. aga ma ei harju 2ra Pesapalliklubituubid on k6ik uhesugused... olen m6nega juttu r22kind aga siis j2rgmine p2ev ei tee uldse vahet millisega ma nuud r22kisid...
Sest neil on k6igil luhikesed juuksed... Ma juuste j2rgi teen vahet.. Nt Jalkaklubis.. on k6igil erinevat stiili geelisonks xD st ma teen vahet. Aga uldse.. jalkaklubmaanid on geniaalsed... trenn kestab igap2ev mingi 4 tundi.. ja nad jooksevad terve selle aja o.O hullllud.
Kahju ainult et see n2dal klubi pole... Alati p2rast trenni r22givad k6ik juttu ja ma tutvun uute inimestega jne... Ja v6rgusempaid on ka maanid.. Nati igav on kell 11 koju minna (t2na kull kell 12... sest on 3 testi)
... A t2na ilmselt l2hen l6petan oma perspektiivijoonistuse... v6ibolla alustan uut.. m6nes vaiksemas kohas... (kuigi kisarazus on igalpool vaikne)
aga liisu l2heb nuud japsi 6ppima... がんばります。 (Liina... Kas selle kanji v6ib olla 頑張ります? )
ok
Buhbyee...

*V2ike edit uleeelmises postis*
Ma utlesin et p2rast kadri blogi lugemist m6tlesi et v6iks ka elus succeedida.. See k6las nagu ma m6tlesin esimest korda elust xD
Tegelt ma ikka pidevalt m6tlen mida edasi teha ja kuidas ikka parem olla jnejne... lihtsalt Too p2ev moodus v2ga m6ttevabalt niisama ringi tsillates.. Ja 6htul ma siis m6tlesin.

Ja emale: ma tegelt et l66nud see p2ev raha laiaks... xD Oli v6imalus aga kulutasin ainult nati... Karaoke ja purikurad jne...

Phew.

3 comments:

Anonymous said...

On küll see kanji 8) (Võib ka hiraganas tegelt kirjutada, kuidas kellelegi meeldib, aga ametlikes peaks sõna siiski kanjina olema, kui tal see olemas on.

A, muideks, eelmisele postitusele lisaks.. sa oled seda vb juba õppinud, kuid siiski - kui sulle tehakse ala mingi ettepanek, millele sa tahad ära öelda, (nagu see ärikas tahtis su kareshi olla :P), siis võid lihtsalt öelda - すみません、(それは)ちょっと。。。 Ja siis koogutada vaikselt ja siis ära minna või jutuga edasi minna. Viisakas, lihtne ja väga jaapanlik, st kõik saavad aru :D.

Aga su praegune postitus tegi mu meele rõõmsamaks jälle (st eksam sai poolteist tundi tagasi läbi - FEIL).

Mariliis said...

Hei! Muide, ma just tegin prantsuse keeles Mousse de Chocolate'i ja see oli mega mega mega hea:D

PS! Kullake, ma panen sulle homme kirja posti^^ Ma siis loodan, et see jõuab kohale ka xD

Mo said...

Istun kodus (padu)vihmase sünge ilmaga oma läppari taga ja loen su kahte viimast sissekannet...hea meelelahutus:D:D
Muide, kui sul mingit kunsti valmind on, siis uploadi mõni pilt blogisse kaa

 
template by suckmylolly.com flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com