Tuesday, June 23, 2009

Oli kultuurifest... ja palju toredaid sundmusi.. mida ma kahjuks enam ei m2leta o.O

Hommik.

Uhes6naga.. t2na on teisip2ev...
Eelmise n2dala elasin kuidagi mustiliselt.. mingis teises dimensioonis vms xD mittemidagi ei m2leta eelmisest esmasp2evast alates.. kuni reedeni...
Aa.. ota..
Ahjaa reedel ma ei l2inud v6rku.. vahtisime terve p2eva Lunaga kooli raamatukogus `Dreamgirls`i
Aga siis laup2ev....
Hommik algas toredalt... Pidin kohtuma Melliega Higashi-Funabashi jaamas kell 8.30 ehk siis mu 2ratuskell oli setitud kella 6.ks...
2rkasin kell 6.50 :D maan eksole...
siis 10 mintsaga rabelesin valmis.. ja kusisin okaasanilt et kas ma v6in vana jalgratast kasutada.. (et kiiremini kisarasu st. j6uda) uuemat ratast ei anna okaasan laenuks kui ma kisaraszust v2lja l2hen... sest see j22b jaama jattaparklasse vms.. ja okaasan tahab tavaliselt kasutada seda...
aaga jah.. keegi polnud selle rattaga mingi mitu aastat s6itnud.. xD Ma siis huppasin ratta selga...
olin poolel teel.. 6 mintsa oli aega rongini.. m6tlesin et Ohjess vist j6uab.. ja siis tuli punane tuli xD ja mu pidurid ei tootanud.. &igemini... nad t66tasid liiga h2sti.. sain pidama.. Tuli roheline.. aga ratas ei liikund... pidur j2i peale... Sikutasin igast juhtmeid ja v2rke rattakuljes... aga ei aidand.. no ma siis lukkasin ratast m2est alla nagu mingi debiil... k6ik teised s6itsid rattaga mooda.. nn vabalangemisel xD ma lukkasin t2iest j6ust et ratas m2est ALLA saada xD Loomulikult ma sellele rongile ei j6udnud...
aga j2rgmine tuli suht kiiresti.. huppasin sellepeale.. aga see oli Keiyo line.. K6ik rongid l2hevad Sogani... sogast j2rgmine peatus on Chiba.. mis on suur station... sealt l2hevad enamus rongid l2bi mis chiba pref`is suumivad...
Aaga keiyo on special.. Sogas peatub (ehk siis ma saan kooli minna sellega) aga Chibas ei peatu.. l2heb mingile eri teele.. ja peatub Hon-Chibas.. vist..
Oleks pidand sogas maha minema.. rongi vahetama.. chibasse minema uuesti rongi vahetama.. j siis funabashisse..
Tulin siis Hon chibas maha.. (sest ma ei teadnud et see ei l2he Chibasse.. Tegelt teadsin vist kull.. lihtsalt ei m6elnud) S6itsin uhe stationi tagasi.. sogasse.. huppasin chiba rongi peale.. ja chiba stationis suumisin omale uue kaardi et teada millal t2pselt higashi funabashi station tuleb... suumisin Sobu-line`iga funabashisse.. j2in aint veerand tundi hiljaks.. (saavutus o.O )
aga Melliet polnud.. M6tlesin et ta oli juba 2ra l2ind.. Ootasin veel pool tundi.. m6tlesin et no kurivaim... midagi polnud sest suumimisest kasu.. l2hen tagasi... ja tuli m6te et.. Vaataks korra l2bi telefoni meili... Mellie vahest saadab hommikul meile.. a mul loomulikult hommikuti netti pole Ei saa vaadata.. (Sorri emps...) ignoorisin fakti et internett l2bi mobla on kallis.. Aga see oli h2davajalik.. sest sealt leidsin meili.. "Sorri.. Saaks 2kki 9.30 kokku... koolis on mingi v2rk sellel ajal.. ei saa 8.30 vastu tulla..."
:D Ma oleks 22repealt 2ra l2ind... Aga p2rast meili..ootasin veel 10 mintsa ja siis tuli Mellie :) Niii tore oli... p2rast k6ike seda jamamist...
J6udsime siis kooli... Mellie tutvustas mind tema s6pradele jne... suumisime mooda kooli ringi.. Igas klassiruumis toimus midagi... umb et.. Klassiruumidest oli tehtud kohvikud, lavad, mingid m2ngud vms... `kummitustemajad vms.. ` ma ei tea siiamaani kuidas see eestikeeles on...
japsis on mingi.. obakeyashiki vms.. (Liina, palun parandusi :D )
igast v2rke oli...
K2isime melliega uhes haunted v2rgis. .obakeyashikis vms.. xD
loool.. see oli niikoom... Se oli science klassi poolt tehtud... Ja me olime uhtede tuupidega r22kinud enne... koridoris..
need tuubid m2ngisid laipu seal `klassis` vms.. prugikottid olid akende ees.. ja mingi laburint oli tehtud klassi... Iga nurga tagant huppas keegi v2lja vms...
ja siis lol.. Ma kusisin laipade k2est et `Daijoubu?` (Are you ok) Uks laip hakkas itsitama xD siis
`2rkasid nad ellu` ja hakkasid meile j2rgi roomama.. me muidugi kiljusime ja jooksime omaarust v2ljap22su poole.. Ma kaotasin oma sussi 2ra.. kuna seal oli nii pime..K6ik kulalised kandsid susse... Melliel olid vahetusjalan6ud..milleks on japsi koolides tavaliselt tossud... Nati mugavam :)
Mingi tuup r22kis veel koleda h22lega h2sti spookylt... Ainult h22lt kuulsime.. aga ma utlesin j2lle et Zenzen wakaranai... (Mittemuffigi ei saa aru) ja siis me naersime nati. .sest see oli niikoom kuidaskeegi uritas olla h2sti spooky.. aga ei tulnud v2lja sest me ei saand aru... :D
Siis l2ksime v2lja.. ja need laibad ja v2rgid tulid ka v2lja.. l6id plaksu meiega jne.. :D
siis r22kisime nati.. aj suumisime edasi. Mellie klass tegi Austria j22tist vms.. Siis l2ksime s6ime seda nati...
Mellie osales ka uhes n2idendis p2rastpoole... Ta oli mingi muuja.. poes kuhu tuli mingi p2tt... Mellie r22kis midagi kileda h22lega.. andis mingi rahapurgi vms... p2tile.. P2tt andis talle vastu banaani sest ta oli `kawaii` ja mellie pidi utlema.. `NANI KORE?` mis on mu lemmiklause xD
means `Mis seee veel on`
Suumisime veel nati ringi... Tegelt mellie tahtis minuga r22kida uhest korvpalliklubi tuubist.. kes tundub melliele.. sumpaatne :D
Korviklubil oli tol p2eval v6istlus...ehk siisa neid ei olnud koolis.. ehk siis neid EI OLEKS pidanud olema koolis.. aga see sama tuup oli korvpalli riietusruumi ees.. suumis midagi.. ja me melliega jalutasime mooda.. Melliel oli kramp o.O Shokk... ma siis utlesin Hellou :D ja ta utles ka.. Mellie siis sai paar s6na suust v2lja.. She is Elisabeth.. Tomodachi.. ;D
me siis seisime ja naeratasime paar sekki... Jooksime nurga taha ja naersime :D
lol... Veits piinlik...
&htul ma aitasin mellie klassil nati koristada.. R22kisime juttu jne...
Siis jalutasime rongi peale... M6tlesime et l2hme t2histame nati esimese bunkasai (kultuurifesti) p2eva edukat kulgu... et l2hme Chibasse patseerima... J6udsime siis Chiba rongi peale.. Rong hakkas 6iges suunas liikuma... K2is Tsudanuma stationis 2ra.. (mis on funabashist eelmine.. ehk siis Chibale l2hemal) ja siis rongil vist juhtus midagi vms.. aga j2rgmine peatus oli uuesti higashi funabashi xD veits confusing... Rong pani lihtsalt valesse suunda... o.O aga vahetpolud.. l2ksime hoopis ulej2rgmises maha..Funabashis... Mellie elab suht l2hedal stationile... K6ndisime mooda funabashi peat2navat.. see on nii lahe t2nav... Selline turisti tunne oli.. Nagu oleksime puhkusele tulnud... 6htu oli megasoe mingi 25 kraadi vms... ja Palmilehed liikusid tuules.. tee22res.. ja grillil6hnad olid soogikohtade umber... Autod olid maanid ja inimesed olid shortsides ja seelikutes, pl2tudega.. J2ime seisma silla peal.. ule j6e.. seal oli mega vaade.. ja mellie r22kis kuidas ta iga 6htu korrak selle silla peal seisatab ja m6tleb p2eva ule...
Me j2imegi sinna silla peale... r22kisime mingi tund aega.. Sai diipi panna nati... Japsis eriti ei oska.. ehk siis Nati igatsesin diibitsemist...
inglise keeles veits mugavam :)
R22kisime elust.. k6igest.. ootustest, miks me seal olime just sellel ajal jnejne... bleh..
aaga kell hakkas 8 saama.. ja ma olin jeenud melliega jutustama... Jooksime siis funabashi stationisse tagasi.. ja ma suumisin rongi peale... mellie l2ks veel kooli ratta j2rgi..
Koju j6udsin kui kell oli nati 9 l2bi.. Utlesin siis et sorri t2ha j2in nati hilja peale.. ja ema hakkas t6sisel toonil r22kima et kas ma tulin jaapanisse ainult `m2ngima` m2ngimine means v2ljas k2imine...
ma vastasin muidui et ei jne.. ja ta utles et jaapani inimesed ei ole sellisel ajal enam v2ljas (lol rong oli t2is kooli6pilasi...)
aaga jah.. ta nati pahandas minuga.. Ma j2rjekordselt neelasin alla k6ik mida ma tegelt oelda tahtsin.. ja utlesin veel et.. Wakarimashita, gomennasai.. (sain aru, vabandust) jne...
Ja okaasandutles et nuudsest alate pean ma puhkep2eviti koju tulema kella 5ks... Sellest olin nati shokis.. utlesin veel et.. aga ainult n2dalavahetustel on mul aega inimestega kokku saada ja ringi k2ia.. palju japsi r22kida jne.. Ja ta siis utles et.. Aga natukene.. Aitab ju kella viienu :)
Tegelt pms aitab.. ja kodus saan ma ka ju japsi r22kida jne... lihtsalt kella 5 ajal on 6htusook..ja okaasanile ilmselt meeldib kui me koos 6htust soome n2dalap2evadel.. mis on iseenesest ju nummi..
ja Kui suvevaheaeg tuleb siis ma saan esmasp2evast reedeni koguaeg ringi suumida.. sest okaasan l2ks toole... ja N2dalap2evadel j6uan ma ju kella 8 ajal tavaliselt koju... :) nati kardan ka tegelt suvevaheaega.. Kardan seda et kellegiga ei ole ringi suumida...

Aaga jah... j2rgmine p2ev pidin ju uuesti funabashisse minema... Koos lunaga...
Tol p2eval 2rkasin varem kui tavaliselt, j6udsin ilusti k6ik valmis.. lonkisin rongipeale... Olin Chibas 10 mintsa varem... m6tlesin et huvitav mis sorti riideid luna kannab jne.. (ta on koolis ju alati koolivormis) ja et kuidas teda Melliele tutvustada jne... ootasin... kell oli juba pool tundi l2bi ajast mil me kohtuma pidime.. Helistasin siis talle.. Ta v6ttis unise h22lega vastu ja utles... Didnt you see the email? mul polnud aimugi millest ta r22kis...
Utles et ta ei saa t2na.. On k6ik ikka ok? Daijoubu? ma vastasin ikka jaa jaa.. pole midagi.. :D
tegelt olin ulipettunud...
ja siis vaatasin hetkeks meili telefoniga.. Ja ta utles et ta ei saa tulla.. Kuna... xD VIHMA SAJAB!
selle peale ma lausa naersin.. I mean.. Havent you heard of a word `umbrella` ... :/
Japsid on ikka teistsugused...
ma tulin isegi ilma vihmavarjuta.. sest nati ainult tibutas...
p2rast muidugi kahetsesin seda.. sest siis sadas juba rohkem.. aga uldiselt olin ma v2ljas ainult niipalju et minna rongijaamast mellie koolini... 5 minuti jalutusk2ik...
Tuju oli samavilets kui ilm.. utlesin melliele tsau ... et luna ei tulnud ja ma suumin uksi siis nati ringi.. ilmselt l2hen varsti koju.. Aga tulin kuna olin lubanud et ma tulen puhap. ka.
Mellie oli r66mus et ma ikka tulin.. suumis miuga nati ringi.. aga tal oli kaks n2idendit ja palju j22tist muua.. niiet enamusajast olin uksi... Ja osad lehvitasid mulle.. Osad vaatasin mind nii nagu ootaks et ma lehvitaks.. (paljud japsid ei julge esimesena lehvitada)... st need olid need inimesed keda ma ofkoors ei m2letand. .aga kellega ma olin eemline p2ev r22kind. .v6i keda oli Mellie mulle tutvustand vms.. Nati tundsin suudi end.. et eelmine p2ev olin olnud mingi Yaaay heey.. `sup :)
ja see p2ev olin ignoooor.
aga hiljem.. n2gin 6pilaste tehtud filmi.. mis oli h2sti nummi... r22kis uhest koolipoisist (Otaku :D ) kes oli armunud animetegelasesse... Terve tuba oli selle animetsiki pilte t2is. ja arvutis oli mingi programm kus see tsiki pilt r22kis virtuaalselt remaga.. vms.. maitea.. tehika noh.. Ts2rk oli selle animetsiki pildiga.. jne.. :D aga uksp2ev jooksis ta kokku mingi koolikaaslasega.. mingi tudrukuga.. Kellest siis tuup p2rast terve p2eva m6tles... Ja n2gi unes (vist.. nati segane oli see koht.. kuna japsist eriti aru ei saand) tsiki kes utles talle et talle ei meeldi anime.. ja et kas ei ole uksik olla koguaeg arvutitaga pimedas toas.. ja j2rgmine p2ev l2ks tuup mere22rde.. koos plakatite ja s2rkide ja pliiatsitejne..-ga ja pani p6lema k6ik selle hunniku pahna.. siis nuttis nati.. ja j2ttis selle animetegelasega huvasti.. :D Ja siis l2ks sele tudruku juurde ja confessis.. Tudruk vastas midagi ootmatut.. ja sellega film l6ppes... k6ik naersid l6pus.. aga me melliega vahtisime tuhja.. kuna ei saand aru sellest viimasest lausest.. Mis oli ilmselt k6ige point...
Aga tore oli ikkagi vaadata. see oli nii h2sti tehtud.. ja n2itlejad olid head.. :D See tegi tuju heaks... P2rast r22kisin Daisukese (Yup.. Daisuke.. nummi nimi eks... Tuuupiline jaapani poisinimi.), uhe kollases pluusis tuubiga (kes eelmine p2ev laipa m2ngis ja plaksu tegi :D ) ja siis mingi roosa pluusiga tuubiga... jalkaklubikapten vms.. vist.. mellie s6brad.. nad on h222sti naljakad.. Kusisin kuhu mellie kadus ja et mis nad teevad jne.. Nati r22kisime juttu... Utlesid siis mulle Ganbatte, Fighting! (et ma ikka leiaks mellie :D ) ja lehvitasid...
ma jooksin ules mellie klassi juurde ja seal ta oli.. Klassis oli uks tuup kes oli vist Hiinas olnud mingi perioodi.. ta ingl. keele h22ldus oli parem kui tavalistel japsidel.. ja ta nati suumis ikka inkat... Kuigi me p6hiliselt r22kisime japsis...
Andis mulel oma facebooki aadressi.. laup2ev kusis mult et kas mul on facebook... (tavaliset gaijinidel on) Ma siis utlesin ka et jah on.. ja ta utles et homme annab aadressi.. et 2kki r22giks juttu facebookis vms... Lol. .tuup oli ilmselt n2rvis nati... sest r22kis gaijiniga :D koom oli... (veelkord meeldetuletuseks.. Gaijin - v2lismaalane)

aga ta oli s6bralik. ja inka oli norm :D
P2rast sai nati tasuta j22tist... sest neil said muud asjad otsa (lisandid jne) aga j22tist j2i ule.. Topse ainult polnud.. me siis s6ime melliega nati uhest topsist.. ja siis ma hakkasin minema...
L2ksin Chibast l2bi.. kuna pidin niikuinii seal rongi vahetama.. patseerisin mooda t2navat nati.. uksi pold nagu midagi teha... Siis l2ksin koju.. J6udsin veel 10 mintsa enne 5te... :)
ja tore oli.. Sest me l2ksime Yakiniku soogikohta 6htust sooma... kergelt fancy koht oli.. aga igas vanuses inimesi oli seal... Mingid eraldi nurgad olid eraldi laudade jaoks.. Bambusemati vms. eraldatud... Istuti nn. p6randa sees.. P6randa sees oli auk mille keskel oli laud mille keskel oli grill... Me istusime p6randa 22re peal laua taga :D
ja toores liha toodi lauda.. Isa grillis seda ja siis k6ik s6id... Tore oli.. ja grill oli ilgelt oishii (hea:/ )
Too p2ev oli isadep2ev.. Ja ma pole siiamaani oma issile head isadep2eva soovinud... Hirole soovisin... aga Eesti issile: " HEAD MOODUNUD ISADEP2EVA!" mul on kahju et ma niipalju hiljaks j2in.. aga hiro arvutit ei saand kasutada see puhap2ev.. :\
Esmasp2eva hommik algas nagu iga tavaline esmasp2ev.. aga tavaliseks koolip2evaks see ei kulgenud... o.O TUndides istumise asemel k2isin shoppamas. "rge saage valesti aru.. Ma ei skippind tunde ja ma ei kulutand raha...
Lihtsalt...
Hommikul koolis avastasin et t2na on eriline tunniplaaan.. Teil oli kolm testi.. (kolm tundi ainult. kell 12 pidid tunnid l6ppema) nuud tean et tunnid l6ppevad kell 12 terve n2dala v2ltel...
Aagajah.. hakkasime testi kirjutama.. ja Nishikata utles et Oohara ootab mind all 6petajate toas.. Ma siis arvasin et nagu alati.. mul tuleb japsikeeletund mis j2i eelmine reede business tripi p2rast 2ra... Ja v6tsin k6ik japsikeeleasjad kaasa.. aga v6ta n2pust.. Japsi ei saand ma uldse r22kida xD nimelt.. N2gin ma 6petajate toas Ooharat.. ja kahte tsikki.. uks oli blond.. uks oli brunett.. Ma siis ehmatasin. .ei saand aru mis toimub. .Ja siis tuli meelde et Oohara oli mainid uksp2ev (eelmine kuu) et Suvevahetus6pilased Ameerikast tulevad siia kooli mingi hetk ilmselt juunis... Siis j6uis kohale et mis toimub.. Oohara n2gi mind, kutsus enda juurde.. ja utles et.. Douzo.. palun r22gi endega.. xD lol.. ma siis hakkasin r22kima inglise keeles et.. ma olen selle aasta vahetus6pilane.. jnejne.. et mis toimub.Nad on toredad tsikid.. Uks on Carolyn.. 15 a. ja teine on Cindy 17 a.
L2ksime kooli peale.. ringk2igule.. oohara tutvustas kooli... p2rast tunniplaane ja v2rke.. Ja siis tuli Ueda sensei.. ja utles.. Nuud l2hme SHoppama o.O k6ik olid shokis.. (ehk siis me kolmekesi vahetus6pid.) Huppasime Ueda sensei Hondasse.. ja s6itsime mingisse x kohta mida ma polnud varem n2inud.. Mingi suur kaubamaja... nagu huperrimi pms...
100yen shop oli seal.. L2ksime sinna.. suumisime ringi nati.. olime shokis et me tulime just 6petajaga shoppama...
p2rast l2ksime tagasi. .ja ueda sensei kinkis k6igile salfr2tihoidjad... o.O 100yen shopist.. aga ikkagi olid nummmid.
niiitoree. :) Soga st`is jagatakse alati reklaame koos salfr2ttidega. ma v6tan alati vastu sest salfakaid l2heb tarvis.. aga kuhugi pole neid panna.. Nuud on v2ike riidest salfakahoidja :)
l2ksime tagasi kooli... r22kisime veel nati.. utlesime tsau.. ja ma j6udsin parajasti p2eval6pu homeroomi...
P2rast l2ksime Hirokoga koos uhe bussiga.. m6tlesime et l2hme Baskin robbinsisse.. sest eelmine kord oli v2ike misunderstandind.. ja kokkulepitud ajal ei saand minna.. Niisiis. Hiroko s6itis minuga Kisarazusse. l2ksime Juscosse.. s6ime baskinrobbinsi strawberry cheesecake j22tist..Ma s6in bentot (kuna ma ei teadnud et eile ei olnud vaja bentot kaasa v6tta.. kuna terve p2ev tuli ullatusena..) ja hiroko ostis mingi nuudliv2rgi.. Sai ikka p2ris palju ringi suumitud.. k6hud olid tuhjad.. aaga p2rast l6unat.. suumisime tagasi kisarazu stationisee.. siis olid juba k6hud t2is ja hea olla.. aint nati vihma tibutas ja ilgelt palav oli... See on mustika kuidas kaubamajas sees on niihea olla.. selline kergelt jahe.. Ja kui v2lja minna siis tuleb soe 6humass.. nagu astuks sauna sisse t2pselt selline tunne.. Aga vihma ainult tibutas :D selline tupiline troopika.
ja silmapilkselt voolas higi laubapeale.. o.O uskumatu see kliima ikka...
aaga suumisime korra veel kisarazu stationi kaubamajja... niisama vaatasime. kuna hiroko rongini oli veel aega.. ja p2rast lonkisin kodupoole.. hiroko l2ks ka rongipeale.. Yumi moobeldas kodus.. maitea mis ta seal tegi aga k6ik oli sassis xD lol ta ilmselgelt ei oodand mind niivara koju.. Aga segamini toa vastu ma ei ole ;D
T2na on siiamaani suht tavaline p2ev olnud. va. ma andsin passikoopia ueda senseile. .sest me l2hme keisri paleesse vms.. millalgi.. siis on vaja passikoopiat...
maan eks :D
a ja kui am Cindyga vahepeal ringi suumisin ja inkat r22kisin siis k6ik j2lle vahtisid... Tutvustasin ka m6nele Cindyt.. Cindy ei oska uldse japsi ja. seisis ja vahtis terve aja xD aaga k6ik on ok.. ma olin ka alguses selline...
Nati on kurb ka.. sest nuud pole ma enam special xD Tegelt v6ibolla ongi parem kui ma ei ole special.. .siis japsid 2kki ei karda minuga r22kida niipalju...

okvist tuli j2lle pikk postitus.. kell on juba 1 l2bi.. Tulin kooli arvutisse poole 12 ajal :/
ebaman
ok.. olge tublid.. ja kui midagi pole kommenteerida.. siis v6ite nt. r22kida kuidas eksamitulemused olid :D kelle omi ma veel ei tea.. :P
yup..
BAIBAI!

7 comments:

Liina said...

Ola!
お化け屋敷 - haunted house, jah. Neid ikka koolifestivalidel on igalpool vist.
Tundub et su okaasan hakkab üha karmimaks muutuma :P. Alguses nii ei tundunud.
A sulle otseselt ei ole ükski jp poiss veel teatanud et: "エリサベス。。。大好きだよ!"? :P

Haha, isegi Inglismaal on hetkel suht soe. Välja astud, lööb ka mingi kuum õhk näkku. Hommikul üldse magada ei saa, nii palav o.O. Siin pole ju konditsioneere ega midagi :P.
Hoia kõva!

Elisabeth said...

Lool :D
ei ole.. keegi ilmselt ei utle seda ka... kunagi.. sest 1. keegi ei tea mind eriti...
2. ma ei oska keeelt veel niipalju, 3. nad on liiga shyd...
Siin on jubejube palav...
aga konditsioneerid on olemas.. phew >D
ole maaaan

Liina said...

Njah, keskkooli poisid on vist tõesti natuke häbelikumad, kui ülikooli omad.... 8D

Mariliis said...

Heiiii:D Kuule, mul on sulle niiii palju rääkida...orksis sa ei käi...ja msn's ka mitte xD...niiet mul on vaja mingit emaili aadressi, mida sa regulaarselt vaatad, et siis saaksin sulle kõigest pikalt kirjutada ^^ Let me know, hon :D

P.S...Ja ruttu!!! :D

Elisabeth said...

Lol mism6ttes ma orksis ei k2i.. peaaegu igap2ev k2in!
ja sa v6id meilida elisabethsau@gmail.com`ile.
ootan meile 8)
ja Liina... likoolituubid o ka h2belikud.. when it comes to gaijin... Keskoolis on ka hullud elumehed ja tuusavad ringi etc.. ga ikka on h2belikudd.. sest m olengajiiinnn xD

Liina said...

No, ma ei tea, mis ülikooli tüüpidega sa siis kokku oled puutunud ;).
Kuigi jah, need, kes ikka julgevad välismaale mõneks ajaks õppima tulla, eks need on muidu ka julgemad. :P

Mariliis said...

NIIII!!! Yay! Saatin sulle kirja elisabethsau@gmail.com`ile. Vaata siis seda kindlasti, eks :D


Kalliiiid!

 
template by suckmylolly.com flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com