Thursday, June 18, 2009

o.o

Vabandan veelkord oma v2gav2ga vigase Eesti keele p2rast.. v6i bsiis pool inglise - pool jaapani...
Uritan kull vahest seletada ja nii.. aga mu blogitamise aeg on v2ga piiratud.. ehk siis ma suumin lampi teksti (n2ed.. j2lle o.O )

Aaga.. eile ma v6rgus ei k2inud..
Uleeile k2isin.. ja sain kergemat sorti shoki... Treener l2ks hulluks sellep2rast et kapten ei suutnud uhte palli receivida... Kapten viskas teda palliga ja siis l6i jalaga pallikorvi pikali.. mooda saali laiali.. ja siis karjus nagu vanakurat...
ja utles et ta l6petab oma t66 2ra.. et tast ei saa asja o.O issand ta on k6ige parem m2ngija uldse... Aga k6ik teavad et treener tegelikult ei l6peta.. see on lihtsalt see Jaapani klubi.. nii ongi.. Ja nii on olnud kaua aega.. lihtsalt ma olen liiga uus.. pole veel midagi n2inud...
Siis jooksime k6ik trenerile j2rele.. ja kapten hakkas paluma.. Onegaishimasu, Onegaishimasu.. (ehk sis.. palun xD ).. umb et 6petage meid edasi...
ma oleks ise ka vahele oelnud ONEGAISHIMASU! aga kuna k6ik oilid vait ja treener oli 6udne.. siis j2in ka vait.. Palus mingi 10 minutit.. ja siis treener m6lises nati veel.. ja siis harjutasime edasi.. Treener spike`is palli ja k6ik receivisid...
P2rast kui paus oli.. siis ta nuttis husteeriliselt.. aga hoidis terve harjutamise aja tagasi... o.O hull inimene Ma ei suudaks. ja ta on t6siselt hea m2ngija.

Laup2eval l2hen Funabashi keskkooli kultuurifestivalile... puhap2eval ka.. aga koos Lunaga...
Tanoshimii...
Olge maanid.
Byee

2 comments:

Hellekas said...

liizu tuleb tagasi pulk peenikesena XD kui selline põrgu trenn teil koguaeg toimub sis raudselt oled juba mingi 10 kilo alla võtnud XD jaa, oli ka mõttes suveks saledaks saada.. no such luck XD Go Liizu! :D

Elisabeth said...

LOL HElle... Kas ma pole mainind w...
ma olen juba 3 kilo juurde v6tnud.. ja ma veeren ringi... V6rku l2ksin ma sellep2rast et natukenegi leebem asi oleks.. aga Jaapani toit on maikujuta ette kellele o.O Japsid peaksid olema maailma paksemad inimesed. Ja nad soovad freaking palju o.O
ja toit on 100 korda parem kui eestis...
neil on lihtsalt mingi teine organism vms.. aga enamus v2lismaalasi jaapanis on pallid...
see ei ole tegelt uldse p6rgutrenn.. . ma v6in teha mida tahan... looderdada palju tahan jne...
Uks tudrukl taanist.. vist.. vms.. on juba 7 kilo juurde v6tnud.. ta k2ib ka v6rgutrennis.. agajuu neil siis on leebem trenn :D jaa allav6tmisest v6ib ainult unistada.. ilmselt tulen koju tagasi langen masendusse ja ei soo kuuaega... Tuleks kasuks o.O :D
Aga peab mainima et v6rk on mingitsorti lihaseid kull suumind...
:D hehe... aga edu teilee...

 
template by suckmylolly.com flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com