Monday, June 15, 2009

Random post nr... 6? :D ee.. tegelt Melliega Chibas ja random.

Loool I had the funniest day today! Praegu istun voodis, kuulan Katy Perry’t (dont ask) ja kirjutan.. oma l2pakaga.. niiet t2pit2hed on aga kui palju ma neid kasutan.. on juba teine teema...
Enivei... T2na k2isin Chibas.. Saime Melaniega kokku Chiba stationis...K6igepealt k2isime Starbucksis... istusime r22kisime koolielust.. j6ime Jelly Frappechinot.. :D Siis l2ksime Parcosse shoppama... Mellie ostis kleidi omale.. Mina... nagu alati.. ei ostnud midagi..
Aga mingid randomid tsikid tulid meie juurde.. neil oli minu kooli vorm seljas.. ja nad utlesid hey Erisabesu...ja siis utlesid et tenniselkubist tulevad.. Tutvustasin Melliet.. ja mellie küsis et.. Kas Tomodachi? (friends) ma ei osand midagi oelda.. ja siis tsikid utlesid Mm.. tomodachi tomodachi. 
Utlesid siis byebye.. ja me Sayounara... ja lehvitasime ja nad l2ksid... Ja siis ma utlesin Melliele et.. I had no idea who they were xD rly... ma n2gin neid tsikke esimest korda... ilmselt jah koolikaaslased aga kool on nii suur et ma ei tee enamusel vahet.. aga mind teavad muidugi k6ik...
No siis shoppasime edasi... Ja mingi hetk l2ksime parco 2. Korruse vetsu... xD Mellie l2ks esimesena.. ma olin j2rjekorras tagapool... J2rsku kuulen nurga tagant kabiinide vahelt h22lt ’sumimasen, sumimasen, GOMENNASAI’ (im sorry ühes6naga) ja siis tuleb nurgatagant v2lja Mellie... naerab ja pobiseb ’Hazukashii hazukashii... Eri, Lets get out of here...’ (hazukashii means mark.)
I was like. .What? I want to go to the toilet too... waait.. Mellie hakkas vetsust v2lja jooksma.. ja j2rsku murravad naiste vetsu sisse mingid mundris mehed.. Nagu politsei oleks vms.. xD ma olin mingi WHAT Mellie.. Did you rob someone? Mellie utles veel paar korda vabandust neile meestele.. Meeeste n2od olid priceless... siuke ilme oli peas xD ’We’ve got work to do.. Who is dying?’ aga Mellie ’vabandust’ peale rahunesid maha.. utlesid veel Daijoubu jne.. ja siis me jooksime v2lja.. mul polnud 6rnaaimugi mis toimub xD Lol... Politsei tuli Melliele vetsu j2rgi xD Aaga siis me jooksime 1 korrusele ja ta selgitas... Ta ei leidnud ’Flush’ nuppu.. k6ik oli kanjis kirj. Ehk siis ta vajutas k6ik nupud l2bi xD rofl... (KAASAARVATUD PUNASE NUPU) aga ma olen juba aru saand et ’You shall never touch the red button!“
Aaga jah... Politsei tuli melliele j2rgi kuna ta vajutas punast nuppu xD Srsly... Milleks seda nuppu vaja... Mis peab normaalsel inimesel juhtuma et ta tahaks et politsei talle vetsu j2rgi tuleks.. Maybe for mentally ill ppl... V6i maikujuta ette... Infarkt maybe.. Paljudel ikka infarkt vetsus juhtub... :/ Siiski... Melliet tuli politsei vetsust p22stma XD see oli priceless... mind siiamaani kummitavad nende meeste n2od.. :D Ja Mellie utles veel p2rast et.. Ta m6tles et teda viiakse jaoskonda vms.. xD (for pushing the button xD )
Aaga jah.. siis k6ndisime edasi... Tuli mingi dude meie juurde... hakkas inglise keeles r22kima..esimese asjana utlevad k6ik Where are youfrom.. Ma siis utlesin Estonia.. Mellie utles Austria.. ja siis me r22kisime edasi... Ja ta veel utles et.. Yup.. ma tsillan vahest Roppongis (Roppongi on uks Tokyo linnajagu.. klubitamiseks jne...) utles et.. Sum great parties there.. you shouold deffo come check it out xD lol.. r22kisime nati veel.. et miks me siin oleme jne.... ja siis tahtis meie emaili.. me siis kirjutasime naljap2rast halvas k2ekirjas.. xD aga ta oli nice guy... ja huumorit peab saama... Siis me tegime Purikurat...
Ma ei saa siin blogis praegu seletada t2pselt millised nad v2lja tulid.. aga nad p6hjustasid mulle tunniajased krambid ja me istusime mingi madala t2navaposti otsa ja lihtsalt nutsime.. kuna see oli niiii LOL...
L6puksrahunesime maha.. puhkisime pisarad 2ra t6usime pusti.. itsitasime nati edasi...ja k6ndisime edasi.. K2isime odavas sushisoogikohas.. sellises kus on liht ja siis sa grabid lindi pealt mida tahad...
Seal oli tore.. :D me kusisime mingit makid menuust.. mida lindi peal veel polnud.. Ja kokk siis seal lindi keskel kes neid tegi..utles inglise keeles No problem.. ja wink’is.. lol :D Aga p2rast k6ndisime edasi t2navapeal... Tulid mingi dressides higschoolboys.. me siis vaatasme nende poole... Ja j2rsku huuab uks... ERISABESU! K6igepealt sain ma shoki... Ja siis hakkasin lehvitasin neile.. utlesin Heey... ja naersin k6va h22lega.. Mellie ei saand pihta asjale.. Mul tuli meelde et ma olen neid vist kunagi n2ind... Ma siis m6tlesin et olid vist minu koolikaaslased.. aga kuna nad kandsid mingeid imelikke dresse et saand ma aru... Ja siis kui mnad olid moodunud.. hakkas mellie pinda k2ima et.. Lets go talk to them.. Ma olin mingi. . NOOOOOWAAAY!! Nati aega vaidlesime.. ja siis mellie tiris mind kaasa.. ja jooksime neile j2rele xD lol.. ma nii lootsin et nad oleks juba kuskile kadunud..Aaga v6ta n2pust... Nurga taha j2id pidama.. mingi juttu r22kima vms.. ja Mellie leidis nad ules.. Ja l2ks nende juurde.. Utles Konnichiwa.. mul oli muidugi elumark.. me olime just terve t2navavahe neile j2rgi jooksnud xD lol...
No siis hakkas mellie oma v2ga german-japanese’is r22kima nendega.. tuli v2lja et neil oli just handball shiai (v6istlus) kusisin siis et kuidas l2ks.. Nad utlesid et nad kaotasid.. ja ma siis utelsin et.. aga Minna jouzu nee.. (youre all good at it ne..) nati naersid.. Ja siis mellie huudis et.. elisabeth wa kawaii nee.. ja siis k6ik utlesid.. Kawaii.. Haai.. xD lol.. (they had no choice to say yeah kawaii) :/
Aga nad siis naersid nati.. me ka naersime.. ja ma siis utlesinet.. Byebye we’re going then... nad utlesid sayonara ja siis ma jooksin ees 2ra.. mellie jooksis j2rgi.. ja olime krampides...j2rjekordselt.. xD Siis tutvustasin Melliele jelly fantat.. (I cant belive she had never tried it)
Siis l2ksime mingisse parki... kus toimus midagi maitea.. ei j6udnud eriti kohale mis see oli.. aga mingi onkel r22kis roosa ruuporiga ja h2stipalju inimesi oli seal.. me siis istusime ka kuskile sinna pingipeale... Mindig japsi skeiterid suumisid purskkaevus...Me melliega lahendasime Kadri saadetud s6bra-abi xD naersime veel nati.. m6tlesime et.. maybe only once in a lifetime.. saame olla jaapani randomis pargis... naerda muretult ja niisama muuzida..Mingi mees tuli veel korra meie juurde.. küsis (ullaulla) Where are you from.. me siis vastasime nagu alati estonia, austria... r22kisime nati,.. ja tuup suumis minema... aga Ainult need tulevad r22kima kes suumivad inglise keelt... teised ainult lehvitavad v6i naeratavad v6i vahivad j2rele...
Aga oli deffo lol p2ev.. Mellie tuleb Kisarazusse esmasp2eval.. siis suumime siin ringi.. esmasp. On ule terve Chiba-ken’i puhkep2ev k6igile 6pilastele...
Siis ilmselt saab veel nalja..
Ja j2rgm. Nv l2hen mellie kooli festivalile.. tundub et mellie on k6igile minust r22kinud.. Mellie utles et k6ik ootavad mind xD lol.. ja et ta olevat mu pilti n2idand k6igile.. aga see pilt oli karaokes tehtud.. ehk siis halb valgus, 2ra moshitud soeng ja k6ike muud :/ v2gaebamaan...
L2hen nuud sulandun seltskonda (k6ik vaatavad telkut suures toas... Hiro on ka t2na kodus)
.. ja siis ofurosse...
Back from ofuro etc...
R22kisin okaasaniga et mul on plaanis minna Luna juurde otomarima... (ööseks j22ma) ja mis okaasan vastas... „Iie.. sore wa dame.“ (ei see on keelatud vms.. uhes6naga.. Eisaa)
Ma olin shokeeritud... sest kuidas ta saab keelata o.O ja siis ta r22kis mingitest yfu reeglitest... et yfu keelab vms... ja siis ma n2itasin mingit paberit kus oli kirjas et kui yfu teab kus ma olen (ehk siis ma pean telefoninr’i saatma ja luna vanemate n6usoleku ja igast jama) siis saab... Ema oli ikak et eitea.. ikka ei saa jaaapani yfu on v2ga strickt jne... ja yumi ütles ka takka j2rele et tal keelatakse ameerikas ka otomarimine 2ra... ja otsis isegi dokumendid v2lja kus oeldakse et ei saa... jiisus miks peab fun’i rikkuma...
Maitea... Ja maia juba otomaris jaapani s6bra juures...
Why cant i..........!!!! +___________+
Veidi weird.. sest yfu keelab uldiselt 2ra k6ik mis ei kuulu hea jaapani keskkooli6pilase elu juurde... aga otomarimine on osa k6ikide studentite elust.. OSA JAAPANIST.... ja pealegi mu jaapani keel areneb ju p2ris palju sellega... sest otomarimine on ju... halva jaapani filmi vaatamine, mussikuulamine, riisikr6psudesoomine, vbolla millegi jaapanip2rase kokkamine.. elust r22kimine.. ehk siis koolikaaslaste klatsimine jne... (jaapani keeles)...ja heade s6prade s2ilitamine... Ma ei n2e p6hjudt miks see peaks olema keelatud... Kui keegi endine japsi vahetus6p. N2eb seda postitust.. palun kommenteerige! Et kuidas teil oli...
Aga see oleks reaalselt v2ga ebafun kui ma peaks aasta l6puni ainult oma toas p6randal oma sinise futoni peal magama... ja kui k6ik otomarivad.. siis ma tahan ju kaaa’
P2h.
See on h2sti imelik.. kuidas iga p2ev on mingi osa p2evast v2ga hea ja mingi osa n6me... Ja iga jumala p2ev... Kunagi pole sellist p2eva olnud kus k6ik l2heb h2sti ja k6ik on ulitore.. isegi kui l2heb siis mingi meeleseisund ikkagi p2eva jooksul muutub... ja isegi kui k6ik on megamega siis vahest on enesetunne lambist halb... aga kui tavaliselt hpmmikul midagi halba juhtub.. nt j22n bussist maha vms.. siis ma juba tean ette et 6htupoole l2heb midagi h2sti.. sest nii juhtub alati...
Nii ka t2na... Ja eile ka.. ma kirjutasin oma eelmises postis kuidas elu on jubetore jne... Nagu v6is arvata.. ja nagu ma juba ette teadsin oli 6htu veits ebamaan... V6rkpall... mind ei lastud m2ngima... ja mingid 2 tsikki tulid kes oskasid m2ngida.. ja m2ngisid siis sempaidega.. h2sti..p2rast mingi l6id plaksu sempaidega kui spike vms 6nnestus... ja tegid nalja seal... siis ma tundsin kull et no kurivaim I suck at volley... ja et ma olen uliebatanoshii.. (fun)
Sest alati kui Ma sempaidega m2ngin uritan ma vaikselt oma nurgas palle receivida... ja kui l2heb h2sti siis keegi ei pane t2hele. Sest see on loomulik et nii peabki minema... aint kui halvast l2heb siis ma utlen gomennasai ja sempaid utlevad iiyo..
Ja uks tsikk bitchis nati... Mitte kull v2ga arusaadavalt. Aga n6medalt tundsin end kull mingi aja...
Japsitsikid on v2ga tihti kahepalgelised.. ehk siis uks hetk on Yaay oleme nuud hullud tomodachid k6ik on fun.. ja teine hetk on mingi. .whatever (ei utle isegi hey v6i hello vms.. )
Nati k2ivad pinda sellised inimesed... Aga poisid j2llegi ei ole kunagi sellised.. nagu ma olen aru saand.. maitea ka tegelt t2pselt... aga poisid on teistmoodi...
Jaapani poisid v6ivad ilgelt head s6brad olla.. Nad on v2gav2gav2ga funnyd.. (kes utles et japsid ei m6ista nalja o.O )
Ja nad actually care’ivad ka... aga tsikid on vahest jamh.. nii nagu nad on...
Aga osad... Luna on v2gatore... ja Minami ka...
Ja volleyballist Mayu.. kes on alati ALATI v2ga s6bralik ja isegi kui ma ei r22gi kellegagi v6i olen mingi whatever.. siis ta tuleb ja r22gib minuga mnidagi lampi.. nt Kyou wa atsui nee (its hot today isnt it)
Ja Midori ka... Me pidime kolmekesi juunikuus minema Tokyosse asobima (m2ngima..lol) aga mayu j2i haigeks vist.. vms.. teda pole v6rgus n2dalaega n2inud... Ja midoriga pole ma nii close... Ta on kull palju toredam kui paar teist v6rgutsikki aga ma saaan temaga rohkem r22kida kui Mayu on ja juures.. conversationist osa v6tmas..
V6rgust on veel tore Kapten... who i really respect.. ta pole selline lamp tsikk...selline kes suumib kunstripsmetega ja teeb hommikul 2tundi lokke... ta on s6bralik ja 6petab mind ka ikka vahest xD aga meil ei ole eriti millestki r22kida.. ja pole aega ka tavaliselt.. sest ta v6tab seda v6rgundust ikka v2ga t6siselt.. ja no ta m2ngib ikka v2gav2gah2sti ka..
Ta ei anna kunagi alla ja kui miski on n6me siis ta lihtsalt harjutab veeljaveeljaveel n6rkemiseni.. ja siis veel missest et energiat pole..
ja ta alati utleb hey ja kui m2ngus toimub vahetus siis ta annab ka mulle plaksu.. :D
V6rgus vahest m6tlen et no kurivaim mida ma siin teen... this is not my place... I’m in a reaaallly wrong place... aga siis m6tlen et ko pohh... kui keegi mind siia ei tahaks siis keegi ikka utleks ka...vist... ja Kui ongi wrong place siis I’ll make it right. V6i make the wrong place tanoshii... aga ma ei ole ainuke kellel selliseid hetki on.. Mellie ka r22kis et tal on samamoodi... aga eks see ole vahetus6pilase elu...
Ja see on ju loomulik sest siin on ikkagi t2iesti teine kultuur, inimesed.. ja tuleb v6tta viimast... k6igest sellest kogemusest... Vahetusaastast.. Aeg suumib halastamatult... ja varsti on tagasiminek.. ja siis p6eks elul6puni ilmselt et miks raiskasin v22rtuslikku jaapaniaega m6ttetult...
Selle 3 kuuga on paljupalju muutunud ka...Ma olen vist l2binud turistifaasi.. ees on kultuurishokifaas.. aga ma ei usu et see tuleb... sest ma ikka naudin meeletult seda elu siin... aga vahetusaasta alguses.. uritasin ma ikka k6igile meeldida ja olla tubli tore hea jne.. bleh...
Nuud ausaltoeldes ei koti osade arvamus.. ehl siis.. like me or not. .thats me.. ma ilmselt ei suhtuks niimoodi kui mul poleks siin h2id s6pru.. aga t2nu lunale ja minamile i got through the tourist phase...
Ega k6igile ei saagi ju meeldida... p6hiline on olla yourself.. See on advice k6igile tulevastele vahetus6pilastele...
Kuigi i think that osad arvavad et ma olen tore ja osad ei arva midagi sest nad ei tunne mind..
Ilmselt.. v6i siis arvavad et ma olen tuupiline gaijin (which i am) ...
Jasiis on veel niipalju inimesi kes arvavad et nad peavad end muutma et minuga kontakteeruda.. ehk siis uritavad kedagi teist m2ngida... vist.. maitea. Aga p2ris imelik on vahest... Ukskord uks tüüp stalkis mind veidi... xD mingi tuup teisest koolist.. meitoku l2hedal... ta tuleb alati koos s6pradega sama bussiga millega mina... aga l2heb alati koos s6pradega hilisema rongiga.. ma tean sest ma l2hen ka vahest hilise rongiga... kui ma l2hen lawsonist l2bi et jooki osta vms...
Ja tüüp l2heb koos paari s6braga Iwane stationis .. maha.. enne Kisarazut... uksp2ev siis ta tuli varasema rongiga.,.. uksi.. s6brad ilmselt l2ksid j2lle kuskile poodi vms.. maitea tavaliselt k6ik k2ivad poes peale klubi.. niiet ma eeldan et nad tavaliselt l2hevad ka koos... aga tookord tuli ta varasema rongiga uksi... (bussis olevaid s6pru polnud) Ma istusin uhes 22res rongis.. Ta istus minu vastu teise 22rde maha... lol.. imelik oli sest ta oli just mu k6rval istunud bussis.. k22ris varrukat ules ja m2ngis hullu machot.. maitea.. lihtsalt imelikult k2itus... ei o2lnud midagi aga pidevalt vaatas minupoole ja oli lihtsalt lol xD ma panen selliseid asju t2hele.. Seda juhtub p2ris tihti.. aga ma ei salli sellist v2rki.. ja mul on nati kahju sellest tuubist.. sest ta oli ilmselt nice guy... pesapalliklubitaja.. pesapallikad on k6ik hullult korralikud... neil on luhikesed juuksed ka.. Tookord s6itis ta Iwane stationist mooda... kuni kisaraszuni.. siis ma v2ljusin rongist.. ja ta hakkas oma kodinaid (pesapallikott, koolikott etc) kokku suumima.. vaats veel minupoole.. ma vaatasin korra temapoole... rohkem ma teda ei n2ind..
Siiski on k6ik v2gapalju s6bralikumad olnud, kui ma eestis ette kujutasin...
Ma ei saa aru kui nad m6tlevad oma Heey elisabeth lets be friends vms whateverit t6siselt v6i mitte.. aga ma lihstalt l2hen vooluga kaas a vaatab mis saab... elu on seiklus.. nagu Katrin ultes :D
Selle ule on ka hea meel et mul on universaalne nimi... uldiselt ei feilita v2ga palju selle h22ldamisega.
Ja see otomari v2rk ka.. ma pean ikka ilgelt t2nulik olema et uldse siin olla saan niiet pole m6tet vinguda. Ok
L2hen nuud magama.. thank god homme on puhap2ev. Ehk siis saab magada.. ja millegip2rast ei viitsi ma homme v6rku minna...
Teisip2eval seisab ees katsumus... selgitada neile tuupidele handball clubist et Melliel on r22kimisvajadus ja et lause ’Eli thinks you’re ikemen’ ei t2henda midagi. +___+
Igatsen 6htuti hilja 6ues kondamist, otomarimist ja singiv6ileibu.
**igatsen!



Lool.. ma loodan et see ilmus siia... Ma ei oleks uskunud etma kunagi seda utlen.. aga Ma sain selle loo jaapanikeelsest osast rohkem aru kui inglise keelsest xD

2 comments:

Christian said...

Hey, hey. No see oli tõsiselt pikk postitus. Ei teagi, kas sul enne nii pikka postitust olnud on.:D;D Otomarimise kohta võid äkki advice'i küsida kohalikust YFUst? Nad võiksid täpselt öelda, ma vähemalt eeldaXD. Aga jah fun fun on sul seal. Ja ilm on ka kindlasti parem kui Eestis- vihm, vihm ja vihm.

Päikest sulle seal;)

Elisabeth said...

Lol.. ei tegelt see ei olnud k6ige pikem.. see oli mingi 5 lehekulge.. ukskord oli 6 ja pool.. Sorri pikkuse p2rast... xD

 
template by suckmylolly.com flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com