Tuesday, June 9, 2009

Random post...

Nii.. Mis siis vahepeal juhtunud on... :D
Laup2eval k2is siin Kisarazus kulas Saori vend oma perega...
ehk siis naise ja kahe h22sti nummi v2ikse poisiga...
Nad olid uliiiinummid....
alguses... v2iksem puges vetsu minu eest peitu.. :D aga p2rast sai hirmust ule.. teine k2is vist 3ndas klassis juba... aga megav2ike oli... Ja pani hullu tarka teksti! T2itsal6pp... L2ksime k6ik koos Narita airporti.. lennumuuseumisse vms... igast lennukiosad jne oli seal... 面白くない... veits igav oli... P2rast l2ksime restosse sooma... V2iksem tahtis ka seda suua mis mina.. ja tuli minu k6rvale ja luristas xD (ramenit vms s6in...) H22sti nummmi....
P32rast l2ksime tagasi koju.... (kisarazusse...) Me YumiChaniga m2ngisime nendega... Tuletas meelde vanu h2id aegu... Ja p2rast &htul.. l2ksime Kimitsusse 6htust sooma...
]lol... Yumi istus lauda.. Ma tema k6rvale.... (meil oli kaks lauda tegelt..) 1 laud oli lastele m6eldud... aga poisid ronisid meie vahele... V2iksem ronis Yumile sulle..ja teine minu k6rvale... Laua alt puges l2bi.. Niinummi... S6ime palju sushit o.O
p2rast nad ei tahtnud 2ra minna... Autos veel m2ngisime p2rast pehme m2nguasjaga palli... Me yumiga pidime k6igele `Woaaah` vastama.. kui v2iksem midagi meile n2itas... ElmoChian rippus laes... see oli p6hiteema.. 'Elmo on see punane elukas... maitea vahest vbolla sinine xD @
enivei... &htul oli nats kahju et nad 2ra l2ksid...ja siis ma sain teada et oli 6 juuni... ehk siis Tohoshinki piletite v2ljamuuk.. ehk siiiiiis eriti ebamaaan.. ja masetsesin nati selle p2rast et ma maha magasin (kuigi ilmselt poleks ma piletit nii v6i teisiti saand..)
Puhap2eval l2ksin Parki... ja siis Chibasse.. Park oli eriti nunnu.. m2e otsas... ilgelt suur ja pargis oli mingi torn... for lovers vms... seal otsas olid mingi kaks kujukest.. ja legendi lugesin ka.. sinna juurde oli kirjutatud...
Mingi tsikk uppus ja tuup vaatas seal m2e otsas kuidas ta tsikk upub vms.. Maitea.. igatahes ta ei saan p22stma minna... mingi kamm uhes6naga... L2ksin siis torni otsa... K6IK oli n2ha! Tokyo Bay, terve Kisarazu.. talvel n2eb ka Fujit.. praegu on liiga niiske 6hk..
aga maan vaade oli k\ull.. tegin m6ned pildidka sellest...
ja torn oli t2is soditud... Ehk siis mingid sellised kirjad et... Yuki-chan.. Sukidayooo... (yuki.. i like you vms..) Ja igast confessioneid... ja siis oli mingi `Five Houmiiyyz` vms.. ja siis mingid japsitsikkide nimed... Igast jama. Joonistusi oli ka... No ma panin siis ka oma m2rgi maha.. kirjutasin uhele pisikesele nurgale kes ma olen ja kust tulen ja kuup2eva jnejne..
mingi tsikil6usta joonistasin ka :3
see on v2ga random post ja ma ei kujuta ette kui palju kirjavigu ma juba teind olen.. ja et kas kegi uldse saab sellest tekstist aru vms.. Japstonian ju u..
A. Sain meili Mellielt.. et ta ootab mind Chibas.. (ma saatsin talle hommikul messi et saaks kokku kell 11 chibas... aga ma ei l2ind sest ma ei saand vastust et kas ta saab v6i ei) No siis ma jooksin mingi 5 km kauguselt pargist olematute pl2tade v2el t2iehooga m2est alla rongijaama.. Sealt korra koju.. grabisin banaani ja huppasin Chiba rongi peale! Melliet ma enam chibas ei leidnud.. aga Chiba on maanide inimeste linn.. niie ma tsillasin uksi... J2lle l6i mingi 4 vanameest mulle kulge .. aga tutvusin uhe gaijiniga... Filipiinidelt mingi tuup... pani huumorit seal... Vbolla saab veel m6nikord r22kida..
Ja t2navvamuusikud on nummid.. Panevad Jpop`i... NUMMMIIII... Window shoppisin nati... Chibas on uks shoppamisparadiis.. seal on k6ik olemas ja k6ik on nummi... aga kui raha pole siis on ikka maan sest seal on hea l6hn ja maanid inimesed ja hea muusika ja ilusad asjad jne... uhes6naga.. Chiba on hull koht o.O
ok jooksen nuud v6rku m2ngima.. (kuigi energiat ei oleee) no 27 ringi siis jooksmist... Siis paistab helgem pool... Oeh..
Ganbarimasu!
byebyee...

4 comments:

m. said...

:D
Vb mäletad mind. Väga ei tea. 2007 sai malevas koos oldud.
Su postitusi on alati väga mõnus lugeda. Kokkuvõttes teeb tuju heaks.
Sinu puhul on kohe tunda kui väga sa seal olla tahad. (kui eestisse tagasi tuled siis soovitan sulle töökohaks Sushicati "restorani"/söögikohta. just täpselt sinule. töökoht kellegile, kes huvitub kõigest mis seotud Japsiga).
aga jah. Enamjaolt postitustest läheb osa tekst kaduma japstonia (oli vist) kaudu, aga sellest pole midagi. :D

Ma ütleks, et sul veab väga Jaapanis olemisega. saad kõrval olla kikidest nendest poliitilistest uudistest jms. väga väsitab. Rohelist ka enam näha ei tahaks. kollase-sinise kombinatsiooni ka mitte. :D

Aga hoia kõva & ole "maan" ja kõike muud head. (:

Christian said...

Viimane postitus oli tõepoolest random, kuid sinu lohutuseks võin öelda, et kõigest oli võimalik täiesti aru saada;) Kuidaskanjisi suumid? Kui palju juba oskad/ ära tunned.

Have fun:)

m. said...

Kasutasin just esimest korda millegi positiivseks mainimiseks väljendit "maan". I blame you. :D

Elisabeth said...

HAHAAA!!! Yatta! Sest maan on ju maan s6na!
M2letan m2letan :D tegelt ma olin ullatnud et mu blogi loeb rohkem kui paar inimest :D
Uritan tegeleda selle Japstonianiga...
Sushicat.. hmm... Kus see on... Raudselt l2hen tsekin kui Eestisse saan :D
Ahjaa.. poliitika... Savisaarelt sain ikka s6numeid...
Ait2h muidu kommenteerimast.. et ma siis sain teada kes veel mu blogi loeb xD Jaa uritan olla m,aan :D
Christian :
Mitte eriti palju... Need mis japsikeelekursuselt sain.. neid enamv2hem suumin.. ja neid ka mis on Kumonis...
Ei oska muidu oelda paljsin ma tean.. sest P2ris paljudel tean ainult kun yomi v6i on yomi...

 
template by suckmylolly.com flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com