Tuesday, June 2, 2009

Elust...

Kadrile: Suur aitäh puhenduse eest.. kuigi sunnip2ev moodus juba ammu.. leidsin ma alles nuud mulle puhendatud sissekande su blogis. Tegelikult... leidsin ma selle blogi alles praegu *hides* millegip2rast ei joudnud mulle kohale et sa ka nuudsest blogi pead... oijuudas.. ma kirjutan juba automaatselt Õ asemel O’d ja Ä asemel 2’d.. japsiarvutid teevad seda.. Praegu olen kull oma eestikeelses l2pakas.. aga japs on vallutand aju.
Kuid...T2nase 6htu on vallutanud m6tted Eestist ja tuli nostalgiahoog. Hommikul k2isin uhe vahetus6pilase (Austriast) sunnip2eval.. mis ei olnud tegelikult sunnip2ev.. lihtsalt hangaround... p2ev raha laiaksloomiseks ja fun’i havimiseks... K2isime karaokes.. (ja ma laulsin ka kohustuslikku Bohemian Rhapsody’t.) p2rast suumisime purikuraid.. Karaokes sai tasuta j22tist... automaadist lasid omale palju tahtsid... Melon sodat ka... +.+ J6udsin koju... olin ilgelt 6nnelik et p2ev oli kordal2inud.. Ma olen juba harjunud sellega et ma suumin ringi japsidega ja r22gin japsis ja igap2evane pulkadega riisisöömine on ilgelt loomulik... Tunnen end nagu kodus.. ja vaikselt hakkab ununema elu Eestis.. Nagu ma juba Sirtsule meilis mainisin... Siinne elu oleks nagu kellegi teise oma.. nagu minu elu oleks lambist pausi peale l2inud sel hetkel kui ma Tallinna lennujaamas checkin’i l2ksin...ja praegu on kuidagi m6istatuslikult mingi teine elu k2imas.. ja ma ei saa aru mis v2rk on... Tegelikult ma ei tahagi aru saada.. sest ma olen juba harjunud sellega mis siin toimub.. ja k6ik on hea... Ma küll arvan et see nn ’teine elu’ on siiamaani mulle kasuks tulnud ja japsi6ppimine edeneb j6udsalt..lol... seda olen ma vist enamus sissekannetes oelnud :/
--
Mul oli ilgelt palju öelda enne seda kui okaasan mind ofurosse ajas...
Ofuros oli hullem brainsuum.. Oleks mul olnud veekindel l2pakas oleks ma ilmselt v2ikse j6giromaani maha pand... aaga nagu arvata tekkis vannitoa koristamise ja ofuro kuivatamisega suur m66naperiood... ehk siis nuud ma l6petasin koristustood ja sain l6puks enne ofurot alustatud jutule ligi... Aga koristamine blokib aju. Ma olen seda varem ka t2hele pand :D ehksiis praegu lihtsalt muuzin ja kulutan l2paka akut o.O
Aga jah... Enne ofurot siis... m6tisklesin natuke selle meili peale.. mis k6ik eestis toimub ja et Kadri on viimaselajal uks v2hestest kes mind eestiga kursis hoiab.. (no offence emps.. aga sa kirjutad ainult sellest mis teil plaanis onjne.. ja palju kusimusi mulle..) kokkuv6tlikult.. ma ei taha l2bi elada kultuurishokki tagasi eestisse tulles. Kristiinale ka t2nud :D 1. Paned huumorit... ja ka veidi uudiseid...mis siis et sa isegi eestist eriti ei tea... ikkagi rohkem kui mina :D o.O Ja 2. sa mainisid oma blogis et minu blogi on huvitav... That made me feel... special :D arigatou.
Kadri blogist: Kui ma lugesin kuidas sa p2rast Triinu, Stiina l6petamist parki istuma l2ksid... kuidas ilm oli ilus ja sa s6id karbist lusikaga kooki ja korgitsesid v6tmega veini lahti ja muru oli sukkades ja m6tted maanid... Tekkis mul ilge tahtmine teleportida.
Parki puu alla... r22kida sinuga nagu normaalne eestlane (ehk siis eesti keeles – h22ldada t2pit2hti jne :D) moodunud paarist kuust.. k6igest... Ma ei j6ua siin blogis 1 % ka v2ljendada sellest k6igest mida ma tegelt oelda tahan...
Aga Stina, Triin... Palju 6nne l6petamise puhul... Mul tekikis t2na 6htu sama tunne mis p2rast eelmise aasta Pivarootsi laagrit ja enne Jaapanisse lendu... selline jube tunne et k6ik on l2bi... Nothing’s the same... *laulab avril lavigne’i laulu Everything changeeees... out of my control im a mobile’ ok whatever* brainblock.
Oli ju hea p2rast jubejubedat kooli uleetatud p2eva minna enne sallyt rimist l2bi, osta vene shokolaadi ja 6 krooniseid kiirnuudleid v6i ulesoolatud rimi salati.... siis sallysse.. ja halada sellest kui jubedad on fraktsioonid, funktsioonid, kaaliumbensoaat jms whatever..Ja alati vastati... MAAAAAAAN! Unustame mata paneme kunsti! Ja nuud o.O K6ik l6petavad.. mul veel pikk aastaees sally noorematega... mis ilmselt saab olema teistsugune.. aga ilmselt ka maan sest sally on alati maan... but I want it to be the same... ONAJI.
*halab*
Aga ma uritan ka siin kaugel nati kunsti panna et siis ka kunagi v22rikalt sally l6petada nagu enamus maane seda juba suutnud on o.o
J2rgmine aasta saab olema v2ga emo... Sest ma juba kujutan ette kuidas ma k6igile halan et... buhuu tahan jaapanisse tagasi, tirin kooli sooklasse soogipulgad kaasa ja vehin kalligraafias Shodot... Ma arvan et aasta on paras aeg.. olla Eestist eemal.. aga rohkem ei tahaks.. Aga ma hoiatan siin k6igile ette et kui ma j2rgm. Aasta halama hakkan siis mul on tegelikult hea meel olla tagasi eestis ja et eestiga uuesti kohanemine v6tab nats aega... See ei ole ju tegelt midagi olla aasta eemal.. niiipaljud suumivad v2lismaal... 6pivad v6i tootavad vms... ega see pole midagi erilist.. Aga siinne elu on ikkagi minujaoks nii erinev.. aga special.. Aasta ilma kohukeseta on minujaoks saavutus.
Igatsen juba neid jaapani esimesi n2dalaid mis sa veedetud t2ielikus ekstaasis ’MA OLEN JAAPANIS ei ole v6imalik’
Aga ma olen k6ik need n2dalad uritanud igat hetke nautida... ja kui m6ni asi ka viltu l2ks.. nt m6ni keelefeil vms.. siis ma j2in m6tlema et’ Miks ma raiskan seda hetke halamiseks/pp6demiseks’ rongis vahest m6tlen et.. Omgnuud pean nautima seda hetke kus ma lihtsalt istun jaapani rongis muuzin, umberringi japsid.. jaapani loodus... Kohe saab hetk l2bi ja see ei tule enam kunagi tagasi... Ja kunagi saab aasta l2bi ja ei saa enam kunagi olla keskkoolivahetus6pilane jaapanis. Kanashiiiii
Ja mul on paar korda niimoodi muuzides isegi pisar silma tulnd... sest see japs on ikka uskumatu...
Kaua ei tohi muuzida muidu tuleb emo. Aga niimoodi ma olen uritand oma siinveedetud aega veeta.. aga 2 kuud pole MITTE KUNAGI elus niii kiiresti moodunud... mul pole s6nu lihtsalt v2ljendamaks seda... Oleks justkui eile oma hostfamilyga tutvunud... 6ppinud alles numbrite kanjisid, soonud esimest korda kaheksajalga... Kui siin poleks kalendrit arvaks ma et paar n2dalat on moodunud...
Aga jaapani keele ule on mul niiniihea meel.. Keele 6ppimine pole kunagi nii hea olnud. Jaapani keel on ikka maan :D japs on selline napisõnaline.. paari s6naga saad terve m6tte v2ljendada... sellessuhtes on japs v2ga mugav... Ja ma suutsin 2ra 6ppida informal speechi... Enne ma r22kisin ikka k6igiga formal speechis .sest ma 6ppisin seda k6igepealtö... aga nuud japsid tunnevad ka end vabamalt ma arvan.. kui ma r22gin informalis... T2na panin mingi tundaega japsi okaasaniga.. r22kisime elust.. ma jahusin sedasamajuttu et eestis on ikka teistmoodi ja et praegu on l6petamiseaeg eestis.. vana l6pp ja uue algus jne... okaasan vahtis mu purikurasid ja naeris ja parandas mu japsikeelefeile...
Ma arvan et t2naseks aitab suumimisest... 4 tunni p2rast 2rkan ules ja l2hen kaasa elama v6rgutsikkidele.. Homme on viimane v6istlus... ja nad m2ngivad ikka kurivaim h2sti.
T2nane saavutus: ma 6ppisin 2ra kuidas kasutada sona ’Ammari’ sellel pole konkreetset t6lget... grammatikaosa... See s6na on mind tukkaega kummitand.. ja nuud ma l6puks suumin :D
A ja veel.. Kadri... sinu tulevikuplaanidejutt oli kasulik... P2rast lugemist tulid m6tted et.. Jaap.. v6iks ka kunagi elus midagi maani saavutada. Milleski hea olla jne... ja ma n6ustun sellega et ’pole plaane, vaatab mis elu toob’ filona... on puhas jama... sest no... plaanideta ei saa.. lol.. xD noway LOL ma pean ikka magama j33ma nuudö... pekki...
Siin japsis uldse.. Koguaeg olen v2sind ja koguaeg magaks.. AGA MA EI TAHA ULDSE MAGADA.. ma tahan koguaeg suumida.. sest iga p2ev on erinev ja huvitav ja magamiseks ei ole aega noh.
Jah ... Oyasumi :/ homme ilmselt j2tkan suumimist.. rongis maybe .. seal tekib alati brainsuum.

Isverisver o.O 3 wordilehekulge mittemidagiutlevat hala... Cookies for everyone who readsit through...
As always..

Hommik.. 4 tunni asemel magasin 5.. see 1 tund sai saatuslikuks.. Kell j2i j2lle öösel seisma.. ja v6istlusele ei saand minna... (see mingis randomis koolis...)
T2na on suur koristusp2ev... maja on meil koguaeg korras.. seda pole vaja koristada.. aga k6ik koristavad oma majaesist... ehk siis umbrohi jms.. (majaesine on japsimajadel tavaliselt paar meetrit niiet... ’koristusp2ev’ on nati vale m6iste.. ’Koristusminut’ oleks parem...
Uhesonaga... Otoosan (hostpaps) kusis et ’Do you want to see how people are cleaning’ :D
Ma v6tsin seda kui ’Kas tuled ka meiega koristama’ ... ja ma siis panin ka hkoristusriided selga... kindad k2tte.. okaasan v6ttis hekik22rid, isa kuhvlid ja putukat6rje ja igast jama... kolisime siis k6ik koos õue... Okaasan utles ’Nuud hakkame koristama’ ! ja siis... isa l6ikas hekik22ridega uhe rohututi... ma t6mbasin uhe v6ilille teeservast v2lja... ema pani v6ilille prugikotti... ja l2ksime tuppa tagasi xD ma siis r22kisin nati kuidas meil 10 aastat tagasi k6ik metsa koristasid ja vana moobli majast v2lja tirisid.. ja kuidas k6ik 6htul v2sinuna grillimisega p2eva l6petasid...
Aga t2naseks l6unaks on Mac xD lol.. mu pere k2ib v6ibolla 2 korda aastas m2kis... aga jah.. t2na nad ostavad l6una macist.. mis j2llegi n2itab et Japsid peaksid v2ga paksud olema.. Mac on lahedatele inimestele o.O -.-
Ehk siis k6ik k2ivad macis koguaeg.. Ma olen siiamaani japsi macis k2inud 3 korda... aga pole eriti midagi soond... kohvi jms....
Jubejube... aga t2nane l6una ei ole pulkadega ja ei koosne riisist o.O yay
T2na 6ppisin juba 2ra s6na ’futatabi’ means ’J2lle’ v6i uuesti...
Sain Kiku blogi lugedes m6tte minna perspektiivi suumima Kisarazu rongijaamal2hedusse... sis ilmselt p2rast l6unat... aga... Mulle tundub et t2na ma ei suumi...
*ei suuumi, ei suumi, ei suuumi, ei suumi.*
Ja enne m6tlesin ka veel nati sorki jooksma minna... kuna ilm on megapalav ja ma ilmselt kaua vastu ei pea... aga japsikliimas sork on t6hus... uksp2ev koolis ka... V6rgutsikkidega.. l2ksime tavalise 27 ringi asemel kooliterritooriumilt v2lja jooksma...
L2bi metsa.. sellesse parki kus ma ukskord piknikul k2isin.. (ma postitasin paar pilti ka kunagi pargipiknikust) Aga jah... siis uuesti l2bi metsa... ja siis k6ik surid...
J6udsime tagasi koolini... Ilgelt uhke tunne oli et ma l6puni vvastu pidasin... aga nno ebamaan oli olla ikka küll... mu n2gu oli samat v2rvi nagu mu shortsid... ja pluus l2bim2rg... siis tulid mingid tsikid cheerleaderiklubist minujuurde ja kilkasid mingi ’kawaiiii’ j2lle -.- m6istatuslikud japsid o.O
Nati masendav on... j2rgmine n2dal pole uhtegi bugatsut... (klubi... ehksiis v6rk ja art j22vad 2ra testin2dalap2rast)
Ja k6ik seaavad koju mingi kella 11 ajal.. ja hakkavad 6ppima.. no eks ma siis urita ka rohkem 6ppida.. kuna see n2dal on k6igile etten2htud piinan2dal... :/
Aga t2nane p2ev (koristus’p2ev’) means... algamas on suur rainseason... ehk siis tavaliselt sajab terve juulikuu vihma.. ja on megapalav... Eile ja uleeile sadas ka vihma.. aga t2na on millegip2rast ilus.... Tuleb kasutada ilma perspektiivisuumimiseks :D
Aa... ja ma oleks ilgelt t2nulik kui keegi viitsiks mulle kirjutada v2ikse plaadi photoshopi v6i m6ne m2ngu vms..’ga... vahest on selline muuzimisvajadus... kui nt vihma sajab ja telekast midagi eriti ei tule (kuigi japsitv on maan ssealt tuleb alati midagi.. probleem selles et ma ei saa aru)
Aga... vahest ebamaani ilmaga istun omatoas joonistan midagi.. vahin lage... V6i m2ngin solitairi.. sest mul on arvuti aga ma ei saa midagi eriti sellega teha.. Ja solitairist on juba hullem kopp ees... tahaks mingit maani m2ngu suumida.. keegi v6iks saata :D muidugi... see on ju jaapan siiin on l6putult igast arvutim2nge ja jama... aga need k6ik maksavvad... kull osad ilmselt v2hem kui euroopaas vms.. aga ikkagi rahakulutamine selliste asjade peale on m6ttetu... arvannii...
Tahan ka veel 2ra mainida et ’Shimizu Shota – Home’ on ilgelt maan laul kuulake.. kes ei karda japsi. xD Uldse Shimizu on maan tüüp. Uus plaat mingi tuli v2lja ja 15 laulust on umb 13 maanid..mis on v2ga rare. ’Diggin’ on you’ see laul mille ma postitada tahtsin uleeelmises(?) postis...on maaaaan xD aga diggin you algus on koom.. nagu lehm aiavahel...lol... Anyway...
Forgot the thought... :/ ebman.

LOL olen tagasi kodus.. k2isin perspektiivi joonistamas.. nagu enne mainisin...
Joonistamisest ei tulnud kull midagi v2lja sest ma pidin koguaeg kellegiga r22kima... Ma m6tlesin et lol.. japsid kull mingi gaijini juurde lambist ei tule.. Ma saan aru et Uks eks. Kiku :D aga no japsid ei ole sellised...
No vist eksisin nati... K6igepealt tuli mingi mees istus mu k6rvale... kusis siis kust ma p2rit olen ja mis ma siin teen.. ja et mu joonistus on ilgelt hea (ma olin just sinna j6udnud st ma olin kaks kriipsu j6udnud t6mmata) Siis j6udis j2reldusele et ma suumin japsi.. ja pani mulle terve oma eluloo japsis maha.. Ma lihtsalt noogutasin vahele ja oligi nii... :D mingi tundaega latras... et mis keeli ta oskab jne.. Ma siis utlesin ka paar koreakeelset sona vahele.. Tuup pani mulle vene keelt seal o.O ebamaan
Aga komplimenteeris ka ikka k6vasti -.-
L2ks 2ra.. siis tuli mingi j2rgmine mees.. vahtis nati k6rvalt mu pilti... utles et OMG Jouzu desu (means good at it.. vms) jne.. :/ siis kadus korraks 2ra.. ja 5 mintsa p2rast oli tagasi kohik6rrejoogiga.. NII NUMMI. T6i mulle heast peast kohvi...ma siis t2nasin.. ja tuup soovis mulle edu jne....
Koguaeg k6ndisid inimesed mooda ja k6ik vaatasid korra pildi poole.. m6ni naeratas.. m6ni utles SUGOI m6ni UMAI m6ni JOUZU (sugoi means awesome vms.. Umai means good) Nooremad uldiselt vaatasid naeratasid ja utlesid midagi...siis l2ksid edasi.. paar tuupi vaatasid et ma vaatasin tagasi... siis kilkasid et omg ma vaatasin nende poole ja siis lehvitasid husteeriliselt.. :/
Siis tuli mingi mutike minu juurde... utles et Watch out for the wind.. (japsis muidugi) ja et pilt on hea ja kusis kust ma p2rit olen.. millegip2rast k6ik arvavad et ma olen venku.. o.O ja k2in tool... mingi 5 inimest kusisid et mis tood ma teen.. siis ma utlesin et ma olen vahetus6pilane.. et tool veel ei k2i.. ja siis arvati et ulikoolivahetus6p. Enivei... siis see obaachan r22kis veel midagi et tema 6de on filipiinidelt ja et kisarazus on palju filipiinlasi.. Manilast... ta r22kis veel palju teksti aga ma teesklesin et saan aru... 8)
Siis vahepeal tulid mingid tuubid j2lle minujuurde vahtisid natiaega kuidas ma seal suumin.. utlesid Chooo Umai ja l2ksid edasi... Mingid t2dikesed suumisid ka seal vahepeal.. soovisid edu jne...
Ja siis tuli see kohvituup tagasi koos mingi teise mehega ja mingi t2dikesega... R22kisime nati juttu.. ja t2dike andis mulle virsikumahlapudeli... ja ma pidin siis selle vastu v6tma ja naeratama ja t2nama jne.. muidu nad solvuvad... uhesonaga.. nati veel r22kisime ja siis nad soovisid mulle head koduteed.. kuna vihma hakkas tibutama panin oma kodinad kokku... ja nii kui ma ratta sadulasse sain hakkas mingi mees minuga j2lle r22kima... mingi uus... a ta oli pintsakus.. mingi 2rikas ilmselt... Kusis et kas l2hen koju.. ja et kas ma olen venku jne.. xD siis ma viisakalt ikka r22kisin.. Alati kui keegi japs minuga r22kima hakkan siis ma uritan v6imalikult palju vastu r22kida sest see on hea japsi praktika. K6ik need t2did ja onkelid utlesid et mu japs on hea :D
Aaga jah see mees siis.. ta pani huumorit t2iega...
R22kisimenati veel. .kusis mult et kas mul on kareshi (bf) Ma siis vastasin et ei.. aga ma nuud l2hen... Tuup kusis kiiresti et Can i be your kareshi.. lol.. (japsis) Ma ei osand midagi viisakat vastu o2lda .. utlesin sayounara ja t6mbasin minema.... pidin ule raudtee minema.. uletuskoht oli nati kaugemal... l2ksin ringiga... terve tee itsitasin :D sest see oli lihtsalt nii koom... j6udsin teiselepoole raudteed.. rongijaama ja seesama tuup oli l2inud l2bi rongijaama otseteed.. ja karjus mulle Hey Estonia-san :D ma ehmatasin t2iega... et tuup mingi teleportis... aga ma siis lehvitasin.. ja v2ntasin minema... ja olin krampides srsly.. rattaga s6ita ja naerda samal ajal on v2ga mark.. k6ik japsid kes mind teepeal n2gid hakkasid ka naerma... :D lol
Aga see on nii lahe kui keegi tuleb lambist t2nava peal juurde ja utleb et mu pilt on hea J
See on nii nummi.
Olen koolis.. magasin just inka tunnis ja mind 2ratas selline s6num:
„Tõuse ja Sära! Vali 104. Sinu Edgar.“ Unise peaga esimene m6te oli.. Who the f is Edgar? Siis j6udis kohale...
Siin Jaapanis ei r22gi keegi eriti majandusemadalseisust...k6ik teavad ja k6igil on nati v2hem laristada aga nad ei tee eriti vist paanikat... Hoiavad nati vett kokku, elektrit.. ja k2ivad ikka shoppamas iga n2dalavahetus.
Aga eks asi ole palju hullem Euroopas.. Japsidel on ju oma ehitatud majanduskindlus... Nad suumivad k6ike...
Ja töökohti on ilgelt palju.. ja v2ga imelikke.
Kui nad nuud pakendite pealt ka nati kokkuhoiaks oleks maan.. sest siia l2heb kaugelt liigapalju naftat... Poest v2ljudes on mul kaks kotit2it pakendeid ja pool kotti foodi. :/ aga eks nad uritavad edasi toota et ukski pakendaja oma tood ei kaotaks...

Palun hoidke mind ka kursis eesti majandusliku olukorraga eks J ait2h.
T2nasest algas Testweek.. st k6ik surevad terve n2dala...
Ma olen ’raamatukogus’ siin pole tegelt uhtegi raamatut aga see on selline lugemissaal vms... kus keegi tegelt eriti ei k2i.. paar 6psi suumivad siin arvutitega ka... ja mul on Sakamoto Senseiga siin private Nihongo.
Aga see on ikka nii maan kui r22gid japsiga ja japs saab sinust aru xD
Nuud said testid l2bi... ( kaks testi oli kokku) k6ik suumivad koju... niimaan... kell 11l6ppeb kool.. Nuud l2hen neticafesse ja uploadin k6ik selle v2rgi ules... uritan ka m6ned pildid ulida... Ensokust... (ekskursioon)
Olge tublid...
Byeeeee!!!!


piltide jaoks teen ilmselt eraldi posti...

7 comments:

Mõttekääbus said...

Wehehehe :D. Ma lugesin kõik läbi! On heameel ja tore ja suurepärane lugeda... igasuguseid asju. Aga ma teen pikema jutu mõnes teises kanalis siiski, varsti. Kalli-kalli, palju rõõmu.

Kristiina said...

lugesin ka kogu asja ikka läbi :) ikka on huvitav


ja tänksu :)

oo btw ma võiks sulle photoshopi kindlasti saata. kirjutan meili. kas hotmail on norm?

Christian said...

Aitäh, et ikka viitsid kirjutada. ;) Ikka huvitav on lugeda gaijini elust Jaapanis. Vahepeal saab naerda,sest sul ei ole ju täpi tähti ja sõna tähendus võib mõnikord totaalselt muutuda. Näiteks "K6igepealt tuli mingi mees istus mu k6rvale... *kusis*" :D:D :D:D Aga ole siis tubli;)

Anonymous said...

Esimene osa oli nii nummi :3
Mul on homme jp keele eksam! 12 tunni pärast. Ma ei tea, mis saab. :P

Euroopas on ka soe praegu. Mingi päevitaks iga päev, istuks pargis ja suumiks niisama. Aga homsest saab ^^, siis ongi viimane eksam.

Aah, puhata tahaks!

Elisabeth said...

Eee maaan!
Edu sulle o.O

yup.. siin on viimaseid p2evi soe.. Siis l2heb kuumaks ja algab taifuun.... (mis l6ppeb juulis)
maan.

Mo said...

:O See oli su parim jutt:D. kõik need emotsioonid, mis seotud teistsuguse eluga...jaapanis, on just see mida ma tahtsin teada kõige rohkem FTW! Pikk sissekanne, aga seda väärt. Shimizu sota lugu sobis ka blogi lugemise taustaks hästi:)

Hellekas said...

suumi endale netist supaplex ;) saad kergelt alla laadida ja lõbu kui palju :P:P nii tore on sinu tegemistest lugeda, sry et sulle ise ka ei ole eriti siinsest olust kirjutanud :P vbl nüüd hakkan seda tegema :P megakallid ja ole tubli eks!!!

 
template by suckmylolly.com flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com