Thursday, June 4, 2009

Aitäh.

Maan. Ait2h k6igile kes on viitsind lugeda ja kommenteerida. Kommentaare on niihea lugeda..see nagu tagasikaja vms. Ühesõnaga jah. Kommentaarid on maanid. A ja eelmisele postile lisaks veel.. Üks keelefeil tuli meelde. Mul on selline japsi keele 6ppevahend nagu 'kumon' lol :) see on nagu l6putu töövihik. Ma vist ükskord mainisin ka. Aga t2na ma leidsin ultimate phaili. Bento on terve kumoni ulatuses t6lgitud 'box-lunch' arusaadav aga lihtsalt lol..ma parandasin paaris kohas lunchboxiks aga seda feili on terve kumon täis. See on mingi 20 a. Vana 6ppeprogramm mis on vist kergelt international.. Ja selle aja jooksul pole ära parandatud..v6i olen ainult mina loll kes pole kuulnud sellist t6lget.. Boxlunch on tegelt nummi s6na... Selle entry kirjutasin moblaga rongis megaigav on siin.. Isegi weirdides poosides magavate japside üle ei saa itsitada..sest neid polnud ma olin mingi üksi kella 12 rongipeal sest mitt keegi ei suumi sellisel ajal koju -.- ok.. Kisarazu station on j2rgm. Siinkohal l6petan oma äärmiselt sisutiheda sissekande.. Thank god i left my cash at home.. And that i cant use credit card in BaskinRobbins. Matanee :D

0 comments:

 
template by suckmylolly.com flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com