Friday, June 12, 2009

``Nishikata Special Hair`` xD

Yup.. recently on kool olnud megal6bus... Ehk siis esmasp2ervast peale soome me Luna ja Minamiga koos bentot... alati saab nalja... R22gime Japanglishis.. Luna tahab ameerikasse vahetus6pilaseks minna... Ma 6petan talle p2rast tunde vahest inkat.. ehk siis r22gime niisama... aga ingl. keeles.. ehk siis ma r22gin.. ja luna kusib mis see t2hendab...
aga imestuseks tean ma jap. keeles vastata mis see t2hendab... suht alati..
etsiis.. maan..
Aga kild..
Ma sain teada et Nishikata kannab Parukat... Ja ma ei saand aru nende `Wig` h22ldusest.. ja olin mingi.. watt
ja luna utles.. Special hair... Just enne seda olin ma aru saand et ta r22gib Wig`ist... aga Nishikata on LOL... nuud veel Lol`m tema special hairi p2rast..
ja t6epoolest.. ta hair tundub `special`
:D
eile ta jagas laiali mingid lehed kus olid ulesanded Turn the sentence into passive...ma siis sain seda ka kaasa teha.. ja paari minutiga leidsin ma trukitud lausete seest 3 viga... Utlesin nishikatale.. nishikata oli shokeeritud.. ja naeratas siis ja utles... Soo soo on jah :D
vead siis: People say that he`s a gonius.
`She should send for the doctor at once`
`Turn your page 54` xD
Muidugi nishikata h2benes seda ja ei oelnud kellegile.. ja siis j2rgmine p2ev parandas selle goniuse 2ra umb nii et.. ta ise avastas selle just... :D
k6ik olid mingi.. mmwhatever..
aga lol ikkagi...
Kusimus:
`Who was this cake made by`... meile ju koolis 6petati et nii.. , mitte `By who was this cake made`... V6i v6ib m6lematpidi?
keegi kes suumib hetkel inkat.. (kadri nt :D ) anna teada.. onegaishimaaasu
Lunale kohutavalt meeldib High School Musical... maitea kas ma seda k\juba mainisin... aga Highschoolmusical on nagu the crappiest crap ever.. aga kuna lunale see niiv2ga meeldib.. siis ma ainult mainisin et... norm.. a bit empty tho.. (as in no action) but norm :D ja siis ma utlen alati ii naa kui ta mulle plaati n2itab vms...
Aga.. J2rgmine n2dal neljap2eval l2hme kolmekesi Karaokesse.. .Chibas..
ja reedel j22n Luna juurde ooseks.. `Otomari`
ehk siis Tanoshimiiii :D
ilmselt kuulame palju highschool musicali soundtracke.. (ehk siis laule `yay lets have fun... high school yay... so fun... everybody lets party, summer yeaaa...)
---.---
aga ikkagi tore :D

V6rkpall on ka maan.. .Viimasel ajal olen sempaidega isegi r22kind nati xD tegelt.. Nad ei ole enam `Oh a gaijin.. prolly cant understand japanese.. gotta stay silent`
Kusivad alati.. Daijoubu? 'are you ok) kui midagi on.. nt kui ma v6tan palli valesti vastu ja nati valus on vms... Ja eile nt.. a olin ainukesena sempaide v6istkonnas.. Ja ma olin alati taganuirgas.. aj ei liikund.. aga nemad liikuseid (as in servijate ja kohtade vahetumine) aga nad andsid mulle ka vahepeal serviv6imaluse.. jne.. :D
P2rast l2hvitasid mulle utlesid heleda h22lega Byebye Erisabesu..
Ja selleule olen ma ulihappy et ma saan spagaati teha o.O Ma olin ise ka ullatunud..

Bijutsu on maan.. lol (didn`t see that coming)-.-
Mingi tuup... kunstimaan noh.. TOkyo mingi international university of arts vms.. kuskilt sellisest kohast tuli.. 24 aastane tuup mingi... oleme p2ris palju juttu r22kind... Tema kursusekaaslane on eestlane.. Keegi Anni.. (tervitusi :D )
ja siis ta n2itas oma macbookist mulle oma sisseastumiseks tehtud toid.. geniaalsed olid k6ik ofkoors..
aga t2iega maan.. 6petab arti meile.. :) a k6ik on artiklubis minig.. `UWAA SUGOI eioleniiii.. maaaaan` kui ma midagi joonistan v6i teen vms.. k6ik l2hvad poordesse... lol.. Kolmap2eval tegin ma selle tokyo university tuubiga kiirjoonistusv6istlust.. mingit v6itjat ega kaotajat ofkoors ei olnud.. aaga me joonistasime mingi suvalise v2rvilise kriidi vms.. Feelinguga-inimest :D ehk siis kiirkrokii...usna sarnased tulid :D
K6ik tulid minujuurde ja olid mingi.. Ooo sugooi subarashii.. j2lle -.- aga senseile oeldi. Nice.. (sest see on iseenesest m6istetav et tal tuleb igakell maan sest ta on ju Tokyo universityst..)P2rast 6petas mulle kuidas 6una joonistada.. Millest oli tegelt suht palju kasu! sest minu 6unad on alati kuidagi weirdid...
:D
Ja iga esmasp-kolmap.. kuima kunstiklubise l2hen.. Saan ma uhe klubikaaslase ema autoga Soga stationisse.. See tudruk.. ma ei ole nimes 100% kindel.. Ta on sunnist saati olnud ratastoolis... Uks jalg on tal vist v22rarenguga vms... K2si ka.. aga bijutsu l2heb maanilt... Kuna ta on ratastoolis tullakse talle alati autoga j2rgi.. Muidu on ta h2sti armas tudruk...naeratab koguaeg ja teeb nalja :) ja ta ema on ka h2sti tore. Ulles et Nuudsest alates tuled iga kunstiklubi p2ev meiega sogani eks :)
nimaaan.. Bussipiletiraha ei l2he.. ja ma ei pea poolttundi ootama enne bussi...
ja saan r22kida nendega... Ema r22gib paljupalju japsi alati autos :D aga ma saan aru ja vastan kaa.. aj siis ta ikka utleb et mu japs on hea jne ..D
Uldse viimasel ajal suhtlen k6igiga rohkem... as in... T2nases kehkatunnis.. m2ngisime Kickbaseballi... ja ma olin esimeses pesas.. ja alati kui keegi pesasse jooksis.. r22kisime me juttu :D K6igi klassi tsikkidega.. Varem ma ei suhelnud k6igiga... nuud r22gin k6igiga ja k6ik on ikka nii s6bralikud ja elu on tore.. mis ma siin ikka kilkan...
Gotta study ne...
Aa 1 asi veel...
Oktoobris on school fest.. Meil oli h22letamine.. Kas teeme oma klassist Food shopi, haunted house`i v6i mingi labyrinth`i..
k6ik tsikid tahtsid food shopi.. seega tuleb food shop :D ehk siis cotton candy, yakitori (chicken on a stick 8) ) pickled igast jama (fruits, veggies etc ;D )
jnejne... Maaaan... teistest koolidest tullakse meie koolifestivalile.. teistel p2evadel saan ma minna teiste koolide festidele... Festid on h2sti toredad asjad.. Kui EHtne n2ide `Nobuta wo Produce`i sari.. mai m2leta mis episode.. aga seal tegid nad Haunter house`i... umb sellised ongi school festid...
Homme l2hen Melliega CHibasse... windowshoppima.. (kui ma veel ei mainind)
jaa...
niiongi..
olge siis ka j2tkuvalt Maanid..
Head ilma teile.

6 comments:

m. said...

"`Who was this cake made by`... meile ju koolis 6petati et nii.. , mitte `By who was this cake made`... V6i v6ib m6lematpidi?"

Ma ütleks, et mõlemad sobivad. :)

Mo said...

*"By whom was this cake made" ehk

Mariliis said...

Mõlemad võivad ikka olla :D

Mõttekääbus said...

Igatmoodi saab seda öelda, aga by whom on veaohtlik ja mingi stiilijama oli ka kuskil... bwh, I'm horrible at this.

Elisabeth said...

Ma m6tlesin ka et mingi stiiliv2rk ehk on...

Hellekas said...

XD im laughing :P Your so kawaiii :D tahan kaa :P

 
template by suckmylolly.com flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com