Tuesday, June 16, 2009

Otomarimiseteema...ja ullaulla.. Random :D

Lol... ma lugesin eile oma postituse l2bi ja sain ise ka naerda kui palju lollusi ma kirjutasin (ehk siis eestikeelefeile jne..) ingkl. keele ka... Aga ma ei viitsi 2ra parandada.. loodan et saate ikka aru :)
Eile 6htu oli sugav masendus... istusin uksi r6dul vihma sadas.. xD lol..
aga yfu utles et otomarida ei tohi.. okaaasan spets helistas sellep2rast yfu repile.
ebaaamaaaaaaaaan o.O ja ma ei saa okaasanist aru... Yfu utles et aasta l6pu poole v6ibolla saab kui ema lubab jne.. aga okaasan oli ikka mingi.. oom ei.. Miks? its not like im 5yrs old... Ma saan aru et ma olen siin tema pereliige ja siin pole ma veel t2isealine ja see on k6ik osa sellest jaapaniv2rgist.. aga siiiski... elun6me... Seda ma muidugi okaasanile ei oelnud.. tegin n2o et ah vahetpole ja naeratasin ja k6ik oli tore j hea ja okaasanil oli ka toe ja hea... Ta on s6bralik jne.. aga veits strickt kell 8 kodus ja otomarimine ei ole teemaks. -.-

Kadri: jah sain su s6braabipaki k2tte.. AAIT"h.. lol.. Vaatamata sellele et praegu on juuni... oli see siiski mu esimene sunnip2evakingitus eestist.. Ait2h sulle :D
ma kirjutasin sulle pika kirja ka vastu.. aga see l2ks nati liiga pikaks... (hetkel 7 a4ja xD ja see on usna m6ttetu niiet maitea.. ma veel m6tlen mida saata :D )
ja ma olen mingi 10 kaarti kirjutand ka eri inimestele.. aga ma ei saa neid 2ra saata kuna pole sularaha hetkel.. ja ilmselt kui oleks siis ikkagi millegip2rast ei saadaks.. sest postkontori lahtiolekuajad on pededele... varsti tuleb suvevaheaeg... siis saan suumida :D sorri.

Olge maanid.
Bye

7 comments:

Mõttekääbus said...

MAAAAAAAN. See jõudis enne juulit kohale! :D Mul on kahju, et vahel on kurb ja otomarimisega on jama (see on naljakas nii, 'otomar' on nimi ju :D), aga eks teisiti ei saa vist.
Tubli oled.

Mariliis said...

Heii!!! Ma just panin sulle ka kirja posti...enne ei olnud raha, et ära saata *punastab* Aga ma väga loodan ka, et see jõuab ikka enne suve lõppu kohale...ja et see kuhugi Bahamale ei sõida Jaapani asemel. Näiteks mu isa tuli Soomest, ja ta kohver läks Madagaskarile xD LOL

Igatahes, jah...ma lõpetan homme põhikooooli!!!! :D :D :D Ma nii vaäga-vägaväga soovin, et sa oleksid siin ^^


Kallis oled

Elisabeth said...

Issaaand sa juu l6pedaad!!! MA NIITAHAKS SEAL OLLA o.O
haha Otomar... kes debiil paneb oma lapsele nimeks otomar :>
ew :D
LOOOL Madagaskar!

Issand kadri.. sa utled mulle tubli! o.O ise sain kemmis 95p. o.O ma ei suuda siiamaani seda uskuda.. terve rongis6iduaja hommikul kooli m6tlesin sinu keemia tulemusest xD eluu

Mõttekääbus said...
This comment has been removed by the author.
Mõttekääbus said...

Oled jah tubli, sa mõtled tarku ja toredaid mõtteid, mida on hea ja tore näha-kuulda-lugeda. Ei saa üldse kõigi kohta öelda, tegelikult hoopis väga-väga väheste.
Keemias pole mu klassis vist keegi alla 90 saanud, kui on, siis vaikib end maapõhja, 2x100 ja 2x99 on juba tulnud :D.
Ja Otomar käib mu paralleelis.

Elisabeth said...

ROFL LOOOL. Otomar... norm nimi... Ja see ka et Liisu targad m6tted... ma olen j2lle 6petajate toas arvuti taga... mingid pesapalliklubituubid suumivad ringi.. ja ma naeran k6va h22lega...
nirm.
Isssaaand jumal.. hullud inimesed need reaalikad...
Ole siis tubli.. edasi.. nagu alati :) ja 6nne sulle toojuures.. et seekord oleks ka toolid montonis... :)
Ja mul on ilgelt kahju seda oelda.. aga su `kiri` pigelm kirjaplokk.. oli mul kotis.. koos piparmundikakaoga.. Ja rohelisest paberist on nuudseks saanud pruun... ja ma ei julge seda enam saata o.O

Mõttekääbus said...

*cries*

 
template by suckmylolly.com flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com