Wednesday, April 1, 2009

Kisarazu uusi piirkondi avastamas...

Eile sain ma teada, et Kisarazus on Starbucks!!

MAAAn
ja mina - keskmine kohvisõber pidin minema kohe samal hetkel seda otsima... vihmase & tuulise ilmaga xD
Yumi-chan tegi mulle veel kaardi... et kust ma minema peaks.. ja mis j22vad veel teele ette etc...
Ma siis v6tsingi ratta.. panin 7 jakki selga ja hakkasin minema.... 10 mintsaga pidi sinna j6udma...
aga nagu arvata v6ib... mul l2ks kauem xD
3 tundi kauem xD rofl... *hides*
kella 12 paiku hakkasin minema... ja kella poole neljaks pidin tagasi olema.. sest yumichan pidi minema kuskile...

ja ma siis omaarust v2ntasin... õiges suunas... aga no tegelt ka... ei leidnud... ja siis m6tlesin et.. pohhui see kaart... l2hen s6idan terve linna l3bi xD p2rast kahte tundi teidsin ma sellise sildi:


Pms peaks t2hendama Drive-in starbucks vms...
ja ma siis l2ksin noole j2rgi... vaatasin et tee k6rval on gas station (nagu kaardil oligi) m6tlesin et no see peab 6ige koht olema xD ja l2ksin sealt vasakule...
ja mida ma n2en.... o.O eees on mägi!! Mitte mingi suvaline munam2gi.. vaid real mägi!!!
aga kuna seal oli gas station ja 100 yen shop siis ma tulin ratta pealt maha.. ja hakkasin seda ülesmäge lükkama xD ja kuna ilm oli selleks ajaks ilusaks l2ind.. ja mul oli p2rast seda 2 tundi searchimist ilgelt palav... siis ma hakkasin oma 7 jakki seal teek6rval eemaldama xD
ja no arvata v6ib et inimesed vahtisid weirdilt... o.O
ja kui ma poole tunni p2rast m2e otsa j6udsin... ei olnud seal mitte kaubamaja (kus starbucks olema pidi) vaid pikkkkkk tee allam2ge.. aga ma omaarust n2gin kauguses mingit kaubamaja ja hüppasin sadulasse.. ning oligi 50 km/h allamäge sõit xD
kui ma alla jõudsin n2gin ma mingit amusement parki, gas stationit ja teed p6ldude vahele o.O Noo.. vale koht või jaa... o.O
müttasin siis kibekiirelt m2kke tagasi... (mäe pealt avanes maan vaade... a mu digikal sai aku tühjaks... o.O)
kisarazu muide ei ole nagu mingi suvaline p2rnu.. see on megahuge... Miljon elanikku xD aga eriti suuri maju pole.. niiet võiks öelda pärnu...
Aga jah.. ma l2ksin sinna sildi juurde tagasi.. tõmblesin nati ringi veel kiirelt.. ja hakkasin tagasi kodupoole minema... siis aga vaatasin kaarti korra veel.. ja ma n2gin seal mingit Kisarazu schooli..vms.. et ma pidin sellest mööduma xD siis keerasin otsa ringi.. ja väntasin megakiirusel kaks km edasi sellest starbucksi sildist... mingist huge schoolist mööda... (seal olid mingid koolipoisid.. üritasid minuga ingl. keelt praktiseerida.. aga mul oli liiga suur hoog sees.. xD jõudsin ainult 'Hello' vastu öelda...
aaga jah.. j2rgmisest teeotsast keerasin ära ja voila! mida ma näen! Yellow Hat ja Department store.. Kus pidi starbucks olema.. ) ja siis ma jooksin kogu department store'i läbi xD igast kohvikud ja jama oli seal.. vahepeal pillasin mõned mündid maha.. ja 20 japsi jooksid kohale ja aitasid neid üles korjata... :/
:D
jooksin veel paar korda korrused läbi.. ja siis lõpuks küsisin oma halvas japsis.. Starbucks wa doko desu ka? ja niipalju kui ma aru sain... Starbucki seal enam pole... mingi.. kinni pandi vms...
kõik mu loootused o.O purunesid... energia oli läind.. ja poole tunni p2rast pidin kodus olema,....
läksin ja võtsin oma ratta... hakkasin kodupoole suunduma.. ja siis vaatan seljataha... SUUR STARBUCKSI KOHVIK... tee kõrval... kõigest muust eraldi.. Mingi Megastarbucks!!!
Kõik mu energiavarud taastusid.. xD tõmbasin üle tee... starbucksi... Ja sealt lehvitasid mulle ingl. keele õpsid-... xD need kelle barbecue partyl ma käisin xD ma siis ütlesin mingi... Hey jne.. ja jooksin sisse...
Ja saatuse tahtel... ei ostnudki ma starbuckist kohvi xD
võtsin mingi maasika jää vms xD sest mul oli liiga palav... ja kulistasin selle allla sekundiga xD VÄGAKÜLM OLI!!
aga time.. njetu...
Võtsin ratta.. ja hakkasin kodupoole väntama... aga olin üliõnnelik et starbucki üles leidsin... ^^
Maaan... See oli minu esimene starbucksi kogemus...
koju jõudsin õigeks ajaks... aga yumi läks alles 10 mintsa pärast seda kui ma koju olin jõudnud...
Suht pikk kirjeldus... aga ma arvan et starbucks väärib seda! enivei... nüüd ma tean kus see on.. ja hakkan seda tihti külastama.
^^
aamuide.. ma ostsin ükspäev omaarust purgis fantat... xd ja lol.. see oli Jelly!! o.O reaalselt mingi tarretis...
pidi loksutama et fantaks muutuks.... ma panin mingi asja ette avale.. loksutasin nati-... ja see läks gaasiliseks.. ja DIGIMUUTUS FANTAKS!!! japsid lol xD
Olge tublid!

7 comments:

Mo said...
This comment has been removed by the author.
Mo said...

Mu esimene starbucksi kogemus oli shanghais, kus oli rohelist kohvi. ja ma mõtlesin et misasi see veel on, proovisin , aj mingi megahea pool jäätis pool roheline tee vms., mingi külm segu igastahes, ülihea oli eriti selle kuumusega

Christian said...

Sul läheb ikka päris lõusasti, ma vaatan. Ei oleks arvanudki, et japsid NII abivalmid on XD Kas su kodulinnas õitseb sakura, sesmõttes, kas sul on olnud võimalus seda vaatamas käia? Päikest!

Elisabeth said...

veel mitte... kohe kohe....
lõunapool juba õitseb...
lkol.. xD jah nad on abivalmis.

Unknown said...

ohsa pele ! :D sa ei kujuta ette kudias ma su blogile kaasa elan :D mul jookseb nagu filmilint silmade eest läbi... "The adventures of Liisu" või " liisu jaapanit avastamas" või " liisu salajasel missioonil, tuvastamaks lähim starbucks" :D nii vingee! joo siis minu eest ka ikka onju :D ja mina lähen homme sinu mälestuseks sushit sööma!

Elisabeth said...

Hahaaa.. Vabalt!

xD lol.. ja mina pole veel japsi 6iget suhit soond :/

Kristiina said...

täiega kõva on :D maannideleee!
ma alles nüüd lugesin. ebamaan bitch ma
trss ükspäev mõtlesin et oleks maan külla suumida kuid see on vähe ebarealistlik!
maan lugeda mis värk on :D


muide starbucks tegelt sukib täiega. see on see haip mis temaga kaasas käib aga jah. viimane kord hakkas halb kui seda jõin ausalt. esialgu ka hullult flippisin selle peale iuuuuu
kuid nojah kuidas kellelegi

 
template by suckmylolly.com flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com