Tuesday, April 7, 2009

ESIMENE PÄEV KOOLIS o.O I SURVIVED!!! surbaiboooo... (okok..)

Ma kirjutasin selle eile pärast kooli wordi.. nüüd copypaste'in siin neticafes..

'OMFG'
Ma olen hetkel oma futoni peal siruli... SEST SIIN ON NIIII PALAV! I’m not going to live through the summer... koolip2ev l6ppes.. ja j6udsin l6puks koju.
Oeh... hommikul ma m6tlesin et.. omg kui ma elusana tagasi j6uan.. siis on success. Lol... k6ik vaatasid hommikul imelikult mind xD et.. gaijin koolivormis xD Ma istusin mingi tüübi vastu rongis... tüüp koguaeg muigas... ma hakkasin t2iega naerma... Agal6puks j6udsin bussipeatusse... l2ksinlihtsalt randomi bussi peale, kus ma n2gin oma koolivormis inimesi... :D p2ris norm oli bussiga s6ita.. k6ik vahtisid -.- aga nad k6ik teadsid et ma olen exchange student.. sest neil on alati keegi gaijin koolis... Iga aasta.. eelmine aasta oli mingi tsikk Saksamaalt...aga.. ma j6udsin kooli... paar 6petajat oli mingi.. Kawaiiiii neee (nummi..) xD ma ütlesin koguaeg k6igile ohayou gozaimasu (tere hommikust) aga..
ma sain teada et ma pean terve kooli ees... (umb. 27 klassi o.O ja minjon 6psi)... k6net pidama... mul oli antud 30 mintsa n2rvamiseks... siis hakkas mingi ceremony.. see oli gym’is...megasuur!... o.O nagu mingi sisestaadion.. aaga jah.. ma tulin kuskilt nurgast sisse koos mingi.. Ohara senseiga...
ja istusin kuskile 3nda aasta spordiklassi poiste kõrvale.. sest ohara tõmbas kuskilt tooli v2lja ja pani sinna...a vahekäik oli vahel. Pms-... kõik lehvitasid mulle.. kes mind n2gid... ja mingi hull sosin hakkas pihta.. üks tüüp tõusis püsti ütles.. Ooo kawaiii xD ja midagi veel..mida ma ei kuulnud.. ceremony polnud veel peal.. inimesed alles kogunesid.. niiet nad v6isin ringi sagida... lol.. see sama tüüp tegi p2rast airkissi minuopoole xD ma hakkasin naerma... osad tsikid lehvitasid.. ja kui ma vastu lehvitasin siis olid mingi.. omfg jee... -.- xD aaish.. oleks mul olnud varjatud kaamera xD see oli niiii kooom... t2itdalõpp.. siis mingi..mõned tüübid eespool hüüdsid vahepeal.. oo.. Hellõu :P ja ma vastasin.. Hey.. ja nad olid mingi... hihihi... xD
siis hakkas uute õpside tutvustamine... ja enamus õpilasi j2i magama.. osad n2ppisid midagi.. mõned s2ttisid oma hair’i... lol... enamus poistel oli mingi hull haircut... mingi hommikul raudselt 2rkasid kell 5 üles et geelitada xD keegi eriti minupoole ei vaadand enam.. kõigil oli hullult igav.. aga pidi tasa olema... mingiõps k2is vahepeal ringi ja 2ratas magajaid.. kusjuures.. see ceremony oli suht lühike... aga siis... pidin ma minema nn ’lavale’ xD ja mikrofoni jaapanikeeles ennast tutvustama.. xD lol.. põlved v2risesid xD ohara juhatas sisse.. niipalju ma sain aru et... ’Kas keegi on kuulnud midagi eestist.. Meie vahetusõpilaneon sealt pärit... ssiis jahus midagi Barutost xDjne... ja siis r22kisin mina... kõik läks plaanip2raselt..aga kõik õpilased hakkasid j2lle t2iega sosistama... mõni lehvitas mulle.. xD ma lehvitasin lava pealt vastu xD kui ma ära hakkasin minema.. ütles direktor mulle möödaminnes ’Good speech’ xD
ja kui ma tagasi oma kohale jõudsin.. siis kõik ju teadsid mu nime.. sest ma tutvustasin end... ja lol.. ma kuulsin oma nime KOGUAeg... kõik olid mingi.. Elisabesu...blahblah...
jasiis hakkasid kõik tasakesi hüüdma mind.... Elisabesu!! Hellõu... ’sup.. xD jne...:D muig.
Siis lõppes ceremony ära—ma l2ksin suht ees v2lja... ja kuulsin mõned veel hüüdsid.. Kawaiii... elisabesu.,,,,, heeey... ja r22kisid omavahel... :D P2rast ceremonyt l2ksin j2lle oharaga õpside tuppa... Homeroom lessonini oli aega nati.. käisin veel invavetsust l2bi.. sest invavets oli ainus western-style vets. Muud olid kõik japanese style.. ehk siis auk p6randas.. ja nad k6ik eelistavad seda. Tulin vetsust v2lja. Ja mingid tsikid olid mingi.. Oooo elisabesu...Konnichiwa.. Ma vastasin konnichiwa.. ja nad olid.. Kawaiii hihihiiii xdxd jne -.-
J2rgmisena oli homeroom.... ohara juhatas mind klassi... Ma olen 2-9 klassis.. ehk siis 2.-year.. 9.-class. (9 paralleeli xD suhtnorm.) aga 2 aasta õpilased on kõik palju v2iksemad.. Lapsed :D
Ma olin 3 yeari õpilaste kõrval ceremony’l..
Lol.. klassi poisid on erilised lõngused... sellised miniotakud xD (otaku – nerd) prillid peas ja m2ngukonsool vms käes xD tsikid rääkisid h2sti kileda h22lega... omavahel .D vahepeal minuga ka mingi... Ooo kawaii... j2lle... -.-
Ja mõned ütlesid.. Yoroshiku neee... :P (ma vastasin Yoroshiku!) (ma ei oska seda tõlkida eriti... pms.. Edu meile mõlemale klassikaaslastena vms... selles kontekstis)
Ma ei saand eriti midagi aru mis õps r22kis tunnis... see ei olnud nagu eriti tund.. esimesel n2dalal ei ole kellegil tunde.. lihtsalt.. klassijuss r22gib et mis toimuma hakkab... homme on j2lle mingi ceremony.. ülehomme ka... :/
Ahjaa.. vahepeal öeldi mingi uue õpilase nimi vms.. ja siis ta tõusis püsti ja ütles midagi.. ja siis öeldi minu nimi.. ja ma olin ’mökmök’ eitegelt.. ma tõusin püsti vahtisin nati.. pobisesin midagi inglise keeles hästi kiiresti.. ja ültesin kõvasti YOROSHIKUUU ONEGAISHIMAAAASu
Ja kõik olid ikka mingi.. kawaii ^^
Õps muigas xd
Aga kui see l2bi sai.. siis ma küsisin mingitelt klassi tsikkidelt.. et Kuhu me jalanõud paneme... ( kõigil olid jalanõud näpuvahel.. ja mul olid kotis...
Ja nad olid mingi... Isshoni ikimasu .D st.. nad ütlesid et Lähme koos... sinna kohta kus need pannakse...
Ja siis ma küsisin et mis nende nimed on.. ja nad ütlsid ka.. mõned jäid meelde... need kelle nimed on aastaajad... Aki...Akiko kaa... xD Haruki ja Haru olid ka eraldi vist xD vms... yup... aa.. ja.. Midori kaa... (haru – kevad, aki – sügis.. midori – roheline xD )
Siis me rääkisime suht palju veel... kõndimise ajal... aga garderoobis oli megapalju õpilasi.. mõned lehvitasid mulle mu nina all.. ma lehvitasin vastu aga see oli weird.. sest nad olid täpselt minu vastas xD
Ma ütlesin ka vahepeal et.. Minna ga Sugoi““ ja nad vastasid.. Neee.. :D nummi!
Minu kapinr oli 37... aga loomulikult olid kapid ainult 36-ni xD niiet üks tsikk leidis mulle migi numbrita kapi... ma ikka koguaeg vastasin arigatou gozaimasu... xd siis hakkasin minema...
Busside suunas. Aga bussid olid koolibussid... mul oli vaja mingi random võtta.. mis Soga stationisse sõidaks..
Ma jalutasin sinna kus ma hommikul bussi pealt maha tulin.. aga seal ei olnud mitte kedagi ja ma mõtlesin et äkki läheb buss sealt ’poolt kuhu poole kõik suunduvad..
Ja muutsin suunda... vahepeal tegin mõned pildid ka sakurast mis kooli ees õitseb.. niiiiiinummi.
Aga ma nägin et need samad klassikaaslased.. 3 tsikki.. Akiko ja crew xD lehvitasid mulle.. ma siis läksin juurde.. tegin neist ühe pildi ja üritasin küsida et kus see bussipeatus on... nad üritasid inglise keeles seletada. Aga really.. maisaand midagi aru... ja nad ütiesid jälle.. Jaa isshoni ikimasu ^^ ja me muutsime suunda tagasi sinnapoole kust ma tulin...
A nad täiega tahtsid näidata... :d Nummi.
Bussipeatuses (7 mintsa oli aega) nati rääkisime.. ma ütlesin et nad ei pea miuga koos ootama.. aga nad olid mingi.. Isshoni motteimasu! Hahaa... Aki on täiega maan tüüp.
ja ma võtsin oma eesti japsi sõnaraamatu välja... nad vaatasid seda.. ja terve selle 7 minutit xD üritasid nad välja lugeda sõna ’Hakklihakotlet’
Lol.. ma olin krampides... siis tuli buss.. :D ja nad jõudsid järeldusele et see on Hakurihakotoretto. xD
Nad lehvitasid mulle.. ma ikka veel naersin xD
Tanoshikatta deshita.. neeeee....
Enne rongipeale minekut ostsin ühe jelly-drink’i.... õues on.. ma kordan.. ikkka veel megapalav.
Aaga jah... kisarazu stationist kodupoole minnes.. on üks nummi park... ma läksin sinna oma bentot sööma... host-mom oli teind hommikul... aga koolis ei olnud aega süüa... me olime ka suht vähe aega koolis...
Ühesõnaga.. ma läksin sinna parki.. seal oli hästi palju piknikupidajaid... mingid tuulelohed ja paat oli almis pandud sakurafestiks.
Sakura allee on seal. Jõgi on vahel.. ja sakura puud on jõe ääres.. meganummi.. mul on mingi umb x200 pilti neist ka :D istusin lava trepile.. jõe ääres.. kus teised inimesed olid.. ja sõin oma bentot... :D riis omurice wannabekevadrullid vms... gyoza... ja mingi must taimevärk mille nime ma ei tea.. aga megahea oli,. :D Ühtegi molluskit polnud niiet mul oli üliheqa meel.! Siis loivasid tagasi koju... mingid vanamehed üritasid vahepea’l muga rääkida ka... :/

Aaa.. kui juba romaanikirjutamiseks läks.. siis :D
Reedesest pä2vast nati... M pidin üksi Chibasse minema.. oma koolivormile järgi.. minu nimi tikiti sisse jne... :D nummi... Chiba obn megasuur linn.. muide.. chibas on maailma suurim monorail.
Isa ütles et ma pean minema Chiba stationi central exitist välja xD CENTRAL EXITIT EI OLNUD!!! Reaalselt.. oli west exit.. mamõtlesin et on se on vale koht.. läksin nati edasi.. oli east exit... ja rohkem exiteid polnud!!! Ma läksin east exitist välja.. ja mul polnud õrnaaimugi kus ma olin xD aga kuna me olime korra käind seal varem... kui me koolivormi proovimas päisime... niiet ma enamvähem teadsin... kuidas central exitist edasi minna.. Ma pidin leidma Mitsukoshi maja üles...
Mingi megasuur.. mitsukoshi on mingi rikaste kaubamaja..klassikaline muusika tuleb liftis.. ja kõik on ilgelt kallis xD hullult fancy..
Läksin 8ndale korrusele.. sain oma kolivormi kätte... mingis suures karbis. Millega ma mööda linna tuuseldasin pärast 3 tundi (Y)
Aaga jah.. käisin starbucksi vetsust läbi.. ja läksin läksin mingile shoppingutänavale... sain oma koolikoti.. 2000 yen’i odavamalt kui oleks saanud kisarazust. Muud ma ei ostnudki... vaatasin lihtsalt ringi.. aga inimesed jälle vaatasid mind... ja osad hüüdsid Hellou jne... hellou hõõdjaid oli küll vähem kui kisarazus... a ma arvasin et sellises suurlinnas ei ole üldse.. Aga oli“ ja mõne ajapärast tuli mingi fancy guy minujuurde.. hakkas minuga rääkima.. lambist.. Tänava peal tuli külge lööma! Eek.
Mingi kutsus mind tee-ajale xd (Tea-jikan :D ) tegelt küsis et kas mul on nati aega jne... ma küsisin millejaoks... ja ta ütles Tea-time :D :D could you come.. blahblha,... halvas engrishis :D ma ültlesin oma legendaarse lause ’Juu nana sai desu, koukousei desu!’ mis tavaliselt peletab kõik eemale (st I’m 17 years old... highshool student) ja tüüp vastas mulle sellepeale... Tea-time ^__^ ? xD sis ma küll vastasin et... nothanks.
Lõpuks jõudsin koju.. ja proovisin om koolivormi selga.. :D yumichan tegi pilti ka aga ei tulnud kõigeparem välja.. :/’
To Liina: :P Isa pidi mulle Kat-tuni kontserdi pileti suumima...
Dbsk ei saand.. aga kat-tun’ile lähen :P hihiiiii....
Jaa teen sulle ’palju fancam’e xD
Man!
asee ka et.. lol.. Rescue on nii koom :D Alguses ütleb koki oma madala h22lega... I'm not scared... I'll rescue you vms... xD ja siis jin'i hääl mis kostub teistest üle.. I don't wanna cry alone..... please take me back home xD rofl :D as in koki should rescue jin...
OK...

Cookies for everybody who actualy reads the whole text through xD
Ja neee :P

lol.. nad tahavad et ma joiniks cheerleaderite klubiga xD
Sakura.. kõik pargid on neid täis.. inimesi ka...

kooliesine...

park..

koolikaaslased...

Yumichani ja okaasaniga shoppamas...

Sakura ^^

Aki & crew xD

bleh... mina koolivormis -.-

Kodu :)) nummi ja väike... :P



Chiba o.O


Jaaneee:P

Hugs!

6 comments:

Katariina said...

Aah, mul on nii imelik kirjutada võõrale,
aga ma loen su Jaapani blogit pidevalt, sest ma vist lähen 2010 Koreasse YFU-ga ja nii põnev on :D. Naljakas on leida oma nalju
surbaiboo :D DBSK :D Kui ma oleks Jaapanis, siis ma arvan, et
ma rööviks kasvõi kuskilt need tvxq kontserti piletid :D
Igastahes ülilahe sul seal.;D
Sorry ;D

Mariliis said...

OMFG.
Ma lihtsalt loen ja imestan :D Sa oled seal kaugel ja saad nii hästi hakkama. Ja kõik on nii superlahe :D Like you were in some kind of paradise :)

Täiega äge!! Kõik need koolivormid ja stuff on täpselt nii nagu filmides, mida sa mulle oled näidanud. Deja vu xD

Ma oleksin raudselt kuskile laua alla pugenud kui ma oleks pidanud sinu asemel terve kooli ees speech'i pidama o.O

Grosses et bises! (prant. k) ^^

Unknown said...

heheeii!

Liisu see koolivorm on küll supperluks ju :D muide ma tahtsin igaks juhuks öelda, et järgmine kord kijuta igale jaapanikeelsele sidesõnalegi tõlge taha, sest minusugused võhikud ei saa muidu mitte mõhkugi aru :P aga ilgelt tahaks :D see on ikka megalahe, et sa nii palju attentionit saad seal :P ja palunpalun tšekka oma meiiilbokssi !!

SSS.(Sinu Sõber Sirts)

Unknown said...

aahjaah ma tahtsin ka sulle oma kaastunnet avaldada, seoses kõnepidamisega.. täitsa peppus ma oleks pülksi lasknud :D aga tundub,et sa said suurepäraselt hakkama, niiet kaastunnet siinpuhul vist vaja ei olegi :P mida sa siis täpsemalt ütlesid seal?

Elisabeth said...

LOL xD jaa. >D
surbaiboo... MINE KOREASSE!! ma NII L2HEKSxD
jaaa.. maikujuta ette.. muide dbsk pileteid m@@akse netis.. aga mingi 7000 kr eest... :/
aga mul pole niipalju pappi...
lol.. ee.. ma olin suht rahulik isegi.. sest maitea.. ma olen juba siiamaani niipalju marki maha teind siin jaapanis... aga k6ik on mingi.. Kawaiii olnud ikkgi.. kawaii - nummi.. ma kirjutasin tegelt iga s6na taha.. aga uhe korra.. edaspidi ma ei kirjutand samale s6anale...
pms.. ma hakkasin n:rvama alles siis kui ma laval olin xD ma @tlesin lihtsalt et... tere ja et kes ma olen, kust tulen, ja mis on mu purpose .;D
lol:D

:) said...

veits random on nii vanasse postitusse kommenteerida, aga see, et kust sa eesti-japsi sonaraamatu said? Oleks ka vaja, ja mida sa nagu tapsemalt raakisid seal kones :P

 
template by suckmylolly.com flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com