Saturday, April 18, 2009

Appiiii!!! Give me time!!! xDxD it goes toooo fast...

Isver nii palju on vahepeal juhtunud... Pole aega neticafessegi minna... lol... Ma liitusin v6rkpalliklubiga xD Ja loomulikult m6tlesin mina t ma saan nüüd mõnel päeval pärast koolinati v6rku mängida... ja tsillida klubikaaslastega... xD aaaga... tegelt oli nii... et läksin kohale... alguses luges klubivanem (mingi tsikk) ergutusk6tne vms.. (ta peab seda igap2ev tegema) sest nad IGA P2EV 4 TUNDI TRENNI o.O ühesõnaga.. ma läksin sinna surema...
Võeti välja kõige fancy’m võrgutehnika üldse... mingi pool tundi m66deti kas v6rk on ikka millimeetrit2psuselt 6igel k6rgusel xD ja palle oli mingi 100 ringis xD ja siis hakkasime soojendusega pihta.... 27 saaliringi jooksmisega.... 10 sörki, 15 kiiret ja 2 tagurpidi (selg ees) teistel olid veel veepudelid k2es raskuseks... aga mulle ei j2tkund veepudeleid sel hetkel... (thank god) pms.. .me jooksime ära selle.. ja kõik olid siruli maas keset saali, higi voolas.. ja keei ei viitsind enam liigutada.... ja siis hakkasime venitama... st.. pool tundi venitasime.. ja k6igile tehti p6hjalik massaaz xD rofl... siis hüppenööriga hüppamine.... 2kordseid mingi arv..maim2lta.. noh et ühe hüppekoraga teeb nöör kaks tiiru... aga ma ei oska 2kordset.. sis ma tegin lihtsalt 150 ühekordset xD siis tuli treener...mingi reaalne treener.. mitte kooliõps xD 20 aastat oli võrku mängind.. hull pro... luges mingid s6nad peale... ja siis hakkasime palliga igast harjutusi tegema.. mingi... blokiharjutusi... et pead hüppama v6rgu vasakust nurgast paremale.. ja blokima k6ik pallid mis v6rgu kohale visati... teiselt poolt... jne... Pms... m2ngima me ei hakanudki xD... terve 4 tundi l2ks mingi hüplemise peale... mis loomulikult tuleb kasuks.. aga pole üldse fun xD Pms... ma ütlesin treenerile et ma hakkan k2ima siis ki ma saan... mingi poole ajast 2kki.. n2dalas.. vbolla v2hem xD enivei... vaatab kui kaua ma vastu pean.. sest eile õhtul olid mu randmed sinised... mingid julmad sinikad olid.. nagu mingi hull lööve... aga hommikuks oli enamv2hem normaalne... lihtsalt megavalus oli :/ aa.. seeka et...p2rast seda hullu soojendust... sain ma spagaadi maha xD MAAAAAAN o.O maimäletagi millal ma viimati seda tegin... mingi 6 aastaselt äkki.. :/
Aaaaga.. koolis on ikkkagi maan xD ja mu klassikaaslased on siiski maanid.. tsikid on algusest peale.. aga ma avastasin et poisid on ka t2iega koomid :D
Ma k2in osade maanidega kõrgemas matas.... :D lol... niiiihea on olla matageenius xD rofl...
Rly... sest neil pole niipalju matat olnud nagu meil eestis..
Ja selles kõrgema mata rühmas on 3 tüdrukut kokku xD üks on veel minu klassist.... Poisse on mingi 5 minu klassist... poisid istuvad eespool... ja ma istun kõige taga.... see tüdruk minu klassist istub mu ees.. aga ta on v2ga imelik... üldse kellegagi ei räägi.. aga telepordib ringi...Nagu mu kass... reaalselt.. kummitus!! o.O xD aga kui ma temaga räägin.. siis ta ikka naeratab ja vastab mulle vaikse häälega..
Poisid on nagu tääielikud vastandid xD pms.. minu klassi poisid koguaeg räägivad kõva häälega juttu... ja ülejäänud naeravad.. xD ja õps tuleb kontrolllib kas nende ülesanded on tehtud.. ja kõik on tehtud Koguaeg!!! Aga ma ei saa aru millal nad neid teevad.. sest nad tõmblevad koguaeg.. xD mingi... hullult madala häälega naeravad see on nii koom xD lol.. Õps üritab ka vahepeal paar ingl. Keelset sõna kirjutada et ma ka aru saaks.. (aga kuna need teemad on mul varem läbitud siis pole eriti raske aru saada).. ja ükspäev vaatas üks klassi poiss eespoolt minupoole taha.. randomly.. :D ja siis me vaatasime tõtt xD mingi suht kaua :D suht igav oli ilmselt xD aga ma hakkasin esimesena naerma.. ja vaatasin mujale :D phail. Aaga jah.. mata on groovey...
Muide... neil on keemia esimest aastat... Ma ei teadnud seda... ma rääkisin keemia õpsiga enne esimest tundi.. ütlesin et ... Ma pole keemias eriti tugev.. (jap.keeles)... ja ta oli mingi.. Ah pole hullu... tule kohale.. siis vaatame xD ja ma läksin kohale... ja teema oli mingi... Jätke meelde.. H on vesinik xD O on hapnik! Ja siis ma ütlesin tunni lõpus et.. eem.. ma olen kemmi õppind mingi 4 aastat... xD ja ta oli mingi.. OMG eeh? Ja nüüd ma käingi bijutsus... kemmi asemel... Bijutsu - kunst... :D aga seal käib vähe inimesi sest keegi eriti ei ole valind kunsti.. sest kõik tahavad ikkagi ülikooli saada... aga ikkagi on groovey... mingi akrüülmaale teevad seal... :D
Aaaasee... :D kehka... :D rofl.. kehka on kõige koomim üldse.... Ma loomulikult arvasin et kehka on mingi hull.. sest kooli kompleksis on staadion xD aga tuleb välja et staadion on ainult kooli klubide jaoks.. vms.. :/ Ühesõnaga.. kõik panid oma punased püksid jalga ja hakkas kehka.. saalis... Aaa.. riietevahetamine on veits koom. Riideid vahetatakse klasssis.. kõik koos...
Tsikid mingi topivad oma trenniriided koolivormile peale.. ja siis üritavad vormiriided sealt alt kuidagi kätte saada.. et jumalaeest keegi ei näeks midagi... aga poisid.. tõmbavad klassis bokserite väel ringi xD ja kõik on jumala harjunud... niipeabki...
A ja v6rgutrenni jaoks on meil eraldi 2 riietusruumi.... võrk on ainult tsikkidele... ühes ruumis on korraga mingi 4 tsikki... mitteühtegi akent.. ja uksel on 4 lukku xD ja riietevahetamine käib samamoodi nagu tsikkidel klassiruumis :D
Aaaaga jah... kehka.. :D mingi vanamees annab kehkat meile.. Kõik õpsid on meessoost üldiselt.. paar erandit.... me pidime mingeid balletiharjutusi tegema.. ttsikid kõik karjusid.. Daameeeee iiiieeee... Dekinaaaii.... blahblah.. ülesõnaga.. mingi.. Eeeeii ei taha.. misasja.. minaeiteee seda... etc... ja õps oli mingi.. eem.. ok :/ ainult rahu! :D
Ja tsikid istusid ikka veel maas ja itsitasid...
Mingi hetk me tegime need harjutused ära .. nagu mingi soojendus vms.. ainult et harjutuste sisu oli mingi.. tõsta käsi... tee plaks... ükskakskolmneli xD kestis mingi paar mintsa... tsikid istusid jälle maha... ja õps rääkis mis teemad tulevad... see poolaasta vms.... ja kõik tsikid olid jälle... EEEEIII EIEIEIEIE:: EI TAHA SEDAAA:.. JAAA MAAAN.. see on maaaan.. eeee... see on nõme.. jne... xD
Ja tund oli läbi...
xD
ajalugu oli ka rofl :D ma sain nati aru... Õps ütles ’Homo Sapiens’... ja rofl.. pool klassi itsitas... Kas nad pole nagu homo sapiensi enne kuulnud w? :O Õps: Jaa...Me kõik oleme homo sapiens... ja tsikid ikka veel itsitasid :/ eitea...
Jap. Language :D
Hahaa... 6ps kirjutas tahvlile ’Tomodachi’ hiraganas... ’Elisabeth... Yondekudasai’ vms... elisabeth.. loe...
Ma olin mingi.. eem.. ’tomodachi?’ ja 6ps küsis mult et.. kuidas eesti keeles tomodachi on... Ma ütlesin ’S6ber’ ...klass oli hetkeks haudvaikuses... ja 6ps ütles automaatselt.. ’Eeh?’
Ja klass naeris :D
Aaaga v6rkpallist veel nati :D
Võrgu trenni poolepeal oli mul küll tunne et.. eeh wtf miks ma pidin ennast kohe kirja panema!! Mul oli ju võimalus enne vaadata.. xD aga ma m6tlesin et... spordiklubiga peab liituma.. kuna kehka on nii lebo.. ja p6hitoit on Pockey.. xD
Ja muud spordiklubid on ebamaanid... Kõik see klubindus on nagu mingi hullul.. profitasemel.. Iga p2ev on klubi harjutamine... ma ei kujutaks ette kui ma peaks iga päev mingit natüürmorti peksma..
Gymnastics’ club’i introduction oli eriti maan... 3 aasta maanid hüppasid... ja tegid õhus mingi 4 saltot.. o.O also... Mingid nöörid rippusid kõrgel õhus... nad hüppasid õhku võtsid kahest nöörist kinni ja tegid nn ’õhus peapeal seisu’ o.O ma tegin paar vidot ka sellest.. aga see oli nii kaugel.. et vist ei tulnud v2ga normi klaviteediga..
Aaga Pärast võrku oli ülimaan olla... mingi r22kisime igast teemadel... riietusruumis... Üks tsikk küsis et mis japsi mussi ma kuulan jne.. ja siis kõik mingi küsisid et.. Kas sulle meeldib Arashi?? Ma käisin arashi kontserdil... (mingi aeg tagasi) Kat tun meeldib?? News??... Yamapit tead??? Ta on maan.. eks? xD Ma olin mingi... eeeem... xD teantean.... Tsikid on mingid hullud fangirlid xD aa.. üks mainis tohoshinkit ka.. ja siis kõik tsikid ütlesid oma fav.memberi...
Ja siis läksime ostsime aaloejooki kooli vending machine’ist.. koolis on mingi 20 vending machine’i.. :D maaaan... mingi... kuuuma latte’t saab ka purgis.. automaadist :D
Aga õues oli pime... aga sooeeee... nii maan... Jalka klubi maanid tõmbasid veel ringi... me jalutasime veel nati võrguklubi tsikkidega... ja siis ma läksin bussipeatusse... Mõnus väsimus oli.. tähistaevas oli ka mingi 18 kraadi oli ikka veel sooja.. ja külm aaloejook.. Aaahahh niiii maaaaaaan :D:D aa.. ja bussipeatuses... mingi tüüp sõitis rattaga mööda.. lehvitas mulle.. ma lehvitasin vastu... ja pärst 100 meetrit tüüp keeras otsa ringi.. tuli bussi peatuse poole tagasi. Ja hakkas minuga rääkima :D no nagu ikka tavaliselt..et.. mnjh.. oled õpilane jah.. kust tuled kuhu lähed jne :D ma rääkisin oma võrgutrennist.. ta ütles et ta läheb ka koju... Ütles oma nime ka.. aga japsi nimedega on kehvad lood... üldse ei jää meelde.. Aga tüüp oli 20 aastane... Ütles ’Deito’ (date) ma olin mingi.. mökmök... maisaand aru mis ta mõtles..Ma küsisin et.. *mou ichido’ ja ta küsis et.. Kareshi o imasu ka.. vms.. maimäleta... Pms tahtis vist teada kas mul on deito vms.... lol :D üldse.. kui japsid midagi teada tahavad.. siis nad ütlevad ühe sõna.. ja arvavad et ma saan kohe aru... Ma võin ju sõnast aru saada aga ka ei tea ikkagi mis nad tahavad... ja ma küsin alati et.. *What about it?’ ja mulle üritatakse see s’na halvas inglise keeles lahti seletada.. duh -.-
Aa.. aga buss tuli ja ma ütlesin .. et nice talking to ya. Ja läksin.. Ta ütles Jaa ne... :D Sel päeval küsiti mult 4 korda kas mul on boyfriend... :D aga ülejäänud olid klassi tsikid.. kes küsisid... :D lol.. ühed küsisid veel et... Mis sa meie klassist arvad.. Are there any kakkoi ppl :D (means ’Cool’) xD ja ma ütlesin et... um... dunno... Probably nai xD (probably not... ) tegelt... kõik on maaaanid... :D
Aga õhtuti liiguvad ringi kõike maanimad inimesed... st.. kõik kellel on mingid hobid jne... rongijaamad on inimesi täis alati... high schooli õpilastel lõppevad klubid sellel ajal.. ja kõik liiguvad kodupoole.. või hängivad veel linnas ringi nati.. Lol... mingi rong seisis minu perrooni vms.. juures.. aga see oli vale.. minu rongini oli veel nati aega.. Rong hakkas liikuma.. ja mingid tüübid lehvitasid mulle rongist... ja siis tegid rongi akna lahti!! Ja lehvitasid välja... karjusid k midagi aga ma ei saand aru.. niimaan :D ma lehvitasin vastu—aga tõsiselt.. ja ei soovita akent lahti teha kui rong liigub.. sest need on kiired rongid.. perroonidelon mingid minipoed veel.. vägapalju vendingmachine’e... ja inimesi.. rongid ja perroonid on vägaväga teistsugused eesti omadest... isegi ma ütleks et väiksemad.. eestis on nagu mingi.. ilgelt pikad perroonid.. ja inimesi ilgelt vähe... aga japsi rongijaamades on ilgelt hubane tunne...pingid.. ja maanid inimesed.. ja ma ütleks et väiksemad... Rongid on ka nagu trammid :D aga suuuremad.. ja tasapinnalised... ja rongi sisenedes ei ole võimalik kuhugi alla kukkuda :D sest rongi ja perrooni vahe on mingi 5 cm xD
Seestpoolt on rongid nagu bussid :D
Mulle t2iega meeeldib rongiga sõita :D aga viimaselajal käib veits pinda et ma nii kaugel elan.. sest K6ikidele kooli klubidesse kuulujatele tullakse kooli juurde mingite maaanide hondadega j2rgi... ja ma ootan mingi 45 mintsa üksi bussipeatuses -.- Need hondad on reaalselt maaanid... nad on hoopis teistsugused kui need siin eestis :D nagu mingid laevad... :D mu lemmik on valge.. millel on kuldne stange.. Honda märk on ka kuldne... :P eile nägin 3me sellist kooli läheduses.. jalgpalliklubist läksid mingid maanid sellistega koju..
Aga japsidelon v2ga palju veidrusi... Siin on k6ik ikka nii erinev... Nt... Anna-chan ja Mado-chan kutsusid mind ükspäev kuskile kooli lähedale mingi söögikohta vms.. et lähme ükspäev!
Ja ma siis ütlesin et.. tavaiksö.. aga millal... nad ütlesid et.. vahet pole.. millal sul aega on.. ma ütlesin et .. Ma saan õhtul teada et mios päeviti võrkpall on (lol.. igapäev).. et homme r22gime siis vms..
Järgmine päev ma ütlesin et... tavaiks.. Ikimashouka :P et. Lähme siis... nt täna peale kooli.. ma ei lähe täna võrku.. ja nad olid mingi.. hmm.. täna..eeetooo... Mado ütles et.. tal on migni klubivärk vist... ja siis anna tõi oma märkmiku... ja küsisid mis päeviti mul sobib.. ma ütlesin et ükskõik millal.. aga et esmaspäeviti tahaks võrku minna sest pühapäeval ma ei hakka võrgus käima...
Ja lõpuks me leppisime kokku aja.. 26 mai xD lol.. yup.. selleni on rohkem kui kuuaega aega... :D
Maitea miks nii kaugel.. aaga jah... japsid planeerivad kõik mingi mitu kuud ette ära... Ja olümpiamängud.. mille nad korraldavad 7 aasta pärast... :D sellest räägitakse koguaeg tv’s... ja kõik on juba õhinas ja tõmblevad ringi... ja klassi ekskursioon... mis toimub ka kuu aja pärast.. me kirjutasime üles bussi istumisplaani xD lol.. et kõik ikka teaks kuuaega ette ära kellega nad koos bussis istuvad Ö:D Ekskursioon kestab ühe päeva... Tokyosse.. Akihabara :P maan...

Aaga... GUESS WHO’S GOING TO HARAJUKU TOMORROW!!!!
Maan... aga ma teen palju pilte.. ja siis järgm. Nv üritan ul’ida...Omg... 4 MicrosoftWordi lehekülge juba o.O ok aitab :D
ma uploadin m6ned pildid orksi... hiro arvutis ei n2e previewd niiet siia ei saa postida praegu..
Jaaa neeee.. olge tublid!

3 comments:

Anonymous said...

Haha, vaata, et sa mingite kuulsustega siis ikka Harajukul kokku põrkad! :D

Kusjuures, mind ka täiega häirib, kui jp ütlevad ühe sõna ja siis eeldavad, et ma saan kohe aru, mida nad öelda tahtsid :D. Ja kui ma küsin, et "what about it?" siis osad ei saa sellest küsimusest aru ja teised hakkavad mingi ülipikalt lahti seletama :P.

Pildid on ülilahedad *-*

PS! viitsid, eemalda mu link enda blogist ära, 1. ma seda ngn ei uuenda enam ja 2. ma tegin selle privaatseks, sest ma ei soovi, et keegi sugulastest mul selle üles leiab :P.

Christian said...

Hei! See sissekanne oli üks naljakamaid, eriti meeldis esimene pool, kus ma olin kõveras maas naermas:D Mõtlesin just, et kui käiksid kõik tunnid läbi oleksid tagasitulles proff:D Jah, pildid on megahead.

Unknown said...

ma võtsin vaevaks ja lugesin kõik su 18 "maani" ära. ma isegi imestan, et neid nii vähe tuli :P aga no täielik komöödia ikka :D keep blogging liisu, minu vähemalt pühapäeva õhtu viimased minutid on siis meeldivalt sisustatud :)

 
template by suckmylolly.com flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com