Wednesday, April 8, 2009

...hiro arvutis...

I now officially have japanese friends.. Aki, midori, marina, anna, yooko... Yooko andis mulle isegi uhe oma purikura pildi :P (for sirts: purikura - pildiseeria mida saab teha special photoboothides... ja piltidele saab lisada v2ikseid ikoone lilli sudameid.. saab kirjutada juurde etc xD n2ide minust ja host sis`ist mu orksis)
koolis on k6ik maan peale mu homeroom teacheri.. Klassijuss on reallly scary!!! o.O
a man who never smiles :/
ma andsin talle omiyaged eestist (omiyage - suveniir) ja tuup ainult pobises korra thanks.. ja siis m6lises et Earrings are prohibited in our school sest ma unustasin oma uhe k6rvar6nga k6rva...mida ma kunagi 2ra ei v6ta... o.O
ulejaanud 6psid on mingi.. Kawaiiii... Ohayou gozaimasuuu!!! o.O (nummi......, Tere hommikust xD )
lol.. vms..
aaga... t2na oli usna n6me p2ev. Ikkagi maan sest ma olen jaapanis.. aga jaapani kohta ebaman. ma pidin postkaarte ostma p2rast kooli t2na... Sogas (station kus ma kooli minnes maha l2hen) ei olnud. ja siis ma maksin 180 yen`i et minna chibasse... ja Chiba.. migni hull shoppingu linn xD SEAL K ei olnud.... Igast jamaoli.. aga suveniire ega postkaarte vms.. ei olnud uldse o.O seega ma lihtsalt kulutasin aega ja raha..
l2ksin koju.. ja kodus sain teada et eile v2lja tulnud 16 mai Kat-tun`i kontserdipiletid on k6ik v2ljamuudud... Asin... Ma ei saand dbsk`le.. nuud ma ei saa kattun`ile kaaa o.O =.= ebaman.
bleh... but at least i`m in japan... and havin good time...
t2na oli soogiks mingi weird aga hea thing... riis (surprise) -.- kana ja toores muna... nimi on mingi otonako vms... Otona vms..on mother.. ja ko on child... ehk siis Kana... ja muna ;P
nummi.
t2na 6ppisin 2ra umb 4 kanjit xD
and got closer to some schoolmates... Tegime pilkte.. ja ma jagasin nati eesti shoksi jne..
aa... ja uhed poisid... tulid minu juurde... Hello, can you spak japanese xD (ma olen juba nagu tervele koolile kuulutand et I chotto speak japanese.. (natuke).. ).. aaga jah.. Ma kordasin end.. Poisid itsitasid xD ja uks kusis... Do you like coca cola... xD no ma siis vastasin.. mm.. well.. Yeah it`s okay.. sukidesu (i like it) ja siis ta naeratas ja vastas.. I love coke >D Iiiineee.... xD
itsitasid.. ja lahkusid...
a ja ma sain t2na teada.. et jaapanis eksisteerivad ka ossid.. hiinas ei pidavat olema ned.. aga jaapanis on kull xD t2na n2gin.. m6tlesin t j22n auto alla sest kummivilin oli v2ga k6va... poorasin kummivilina poole.. ja mingid japsi ossid bouncsid mingi 200 meetri kaugusel minust ,mooda... mingi bemmilaadse autoga.. jah siin on ka saksa autosid.. aga suht v2he.. minuarust on peaaegu k6igil aotoomanikel japsidel hondad xD

aa.. ja see vetsuv2rk k2ib nati pinda... igal pool kus on western style`is vets.. on see soojustatud... siin on igalpool niii palav.. v.a. 66sel...
mingi... tuigud v2ljas ringi.. sest p2ike paistab lagip2he.. ja koolivorm on mingi megapaks... s2hed kuskile kohvikusse vetsu...ja see on nagu saun.. o.O ja nad ku`sivad et is estonia that rich to have a central heating? ise kutavad vetse ja omavad taksosid mis on iseavanevad.. ja monoraile and other expensive unimportant things... ja talvel magavad sulejopedes o.O

BUT STILLL>>> I`m soooo glad i`m in japan.. and i really don`t want to think that i have to leave someday...
jaaa neee...

2 comments:

Anonymous said...

Harrooo! Sa saaksid vabalt veel pileti läbi oksjonite. Tokyos Harajuku tänaval kuskil vist müüakse ka... Ja kui väga tahad, võid LJs silma peal hoida "müügiosakonnas" :D, seal alati müüakse, vb küll veits kallima hinnaga...
Tead, et Jin'i Care läheb uuele albumile?? 8D
Igatahes :D. Su esimene koolipäev tundus suht lahe :D, kohe näha, et sinust saab populaarne tegelane seal ;). Hoia siis ikka eestlaste maine kõrgel seal :D!

Mo said...

:D jap-ossid.Nice, ma kardan et neil on võimsamad kõlarid kui meie ossidel

 
template by suckmylolly.com flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com