Thursday, April 2, 2009



Täna käisin jälle starbucksis :)
Mulle tehti kohvi välja... (jälle ei mäleta nime) üks ettekandja... tuli minuga rääkima.. ikka sama teema... xD where are you from.. etcetc.. ja siis ma rääkisin et ma olen vahetusõpilane.. jne.. ja ta oli mingi.. Oh University-exchange student?
ma: Iie, High school xD
tüüp: WTF?? RLY`? xD
ma: hai xD
tüüp: sumimasen xD Ja, ne :P
ma : Arigatou gozaimasu!!!
xD

millegipärast kõik arvavad et ma olen vanem... :/ neticafes ka... rääkisin et ma olen vahetusõpilane etc... ja et Juu-nana sai desu (17 aastane)ja kõik olid mingi MÖHH EIOLE -.-
Tänane ilm oli muide supper.. Eestlased päevitaks juba selle ilmaga...
ma olin ka pluusiväel.. ja palav oli... Muidu ikka jakiga..
sest siin on tuuline.

aga mu õde Yumi on ikka nii nummi.. Me katsime lauda... avasime laualina sahtli köögis... ja nägime seal mingit rätikuhoidjat millel oli kass peal vms :D Võtsime laualina.. ta ta oli mingi.. ''KAWAIIII!!!'' Byee:) ja lehvitas sellele kassipildile xD ja siis panime sahtli kinni :D
xD

Käisin täna tennist vaatamas jälle... aga pidin enne trenni lõppu ära minema.... ja siis olin nati kurb..
aga nevermind :D

Ma lähen nüüüüd...
Saudy! olge tublid!

Kawaiii xD Apita department store :P mulle pakuti ananassi seal...



8)

4 comments:

Mariliis said...

Hei!!!! Ma mõtlesin, et update'n sulle natukene ka mis siin juhtunud on :) Ma sain TIK'i sisse!!!!!!! Party party party xD Ülimegamaan kuubis! Ma olin juba paanikas, et raudselt ei saa ja peab arvatavasti kuskile Westholmi minema. Aaahh...kui hea :)
Siis kui sa tagasi tuled siis me teeme ühe vägeva peo :D

Ma just istun koolis, peaks varsti sööma minema, kuid mõtlesin sulle enne teatada :D Õues on külm ja sajab vihma aga samas on kõik imeilus :D
Imelik, et ma nii õnnelik olen, et saan kuskil snoobi-koolis jätkata xD

Tervitusi ja kallistusi sulle sinna kaugele unistustemaale ^^

Kristiina said...

man siis sa saad ju täiega saket panna kui keegi ei usu et oled alla 20 hahaaaa

ja mitte vähe maane ei tiirle ümber eh ;D


jah mu elu käib ainult kahe asja ümber!

Elisabeth said...

lOL.. siin ma saaks saket panna ka siis kui ma oleks 12... gaijinid saavad kõike.. :d

Hahaaaa... maanid ja alko xD niipeabki.

MARIIIII!!! MAAN! ma teadsin et sa saad tik'i.. Party? minugipoolest xD
niiiäge... :D
Tervitusi ka sinna külmale maale.. siin on r2igelt palav... ma ssuren juba ppraegu... o.O
kallid.

Katrin said...

yeyyyaaaaa! maaaan oled, ma mingi lol'in iga lause kohta umbes :D
see jelly-slash-fanta oli parim ikka :D

a, btw, tere tulemast uutele TIKlastele! (random, i know :D)

 
template by suckmylolly.com flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com