Wednesday, April 22, 2009

Ilmselt siiamaani minu elu parim p2ev.(va fakt et hiro andis mulle tühjad patakad ja mul pole mitte ühtegi pilti sellest maanist p2evast j22dvustatud.

Olen tagasi Kisarazus oma voodis praegu... jalad valutavad o.O ja ilge v2simus... aga megamega hea olla siiski. Mulle pole vist siiamaani kohale j6udnud et ma olen reaalselt Jaapanis... ja ilmselt keegi eriti ei tea kui kohutavalt palju ma siia tulla tahtsin. Enivei...
Yumi oli Orisenis (Orientation Center.. ) eilsest saadik... kuna ta l2heb Usasse.. siis tal oli mingi eelorientatwioon seal... ja Saori pidi t2na j2rgi minema sinna.. kuna oli vanemat vaja vms... ja kuna Hiro töötab Tokyos n2dala sees ja n2dalavahetus hakkas otsa saama.. ja ma ilmselgelt tahtsin Tokyot n2ha, otsustasime me k6ik Tokyosse minna t2na... Orisen on teisel pool Yoyogi parki... Yoyogi park on mingi megasuur park keset Tokyot... ühelpool ääres on Harajuku... ja teiselpool on Shibuya...
Yoyogi pargis on üks Meiji Jingu (shrine) ehk siis suuuuuur tempel... jaapanip2rane... aga ka palju muud.. enivei... me läksime k6igepealt oriseni .. hiro l2ks oma tokyo korterisse... ja saori l2ks yumi juurde.. Mina suundusin l2bi Yoyogi pargi harajukule... mulle anti 7 tundi shoppamiseks aega :D lol...
Enne veel v6tsime Lawsonist m6ned onigirid... Aaga jah... ma siis jalutasin l2bi yoyogi pargi... s6in oma onigirit ühe kuuse all xD jne.. Aga kui ma j6udsin yoyogi pargi harajuku poolsesse 22rde... siis ma j2in korra pidama... vaatasin ringi.. m6tlesin et... issandjumal... ma olen Yoyogi pargis praegu o.O sealoli niiiiiiii ilus o.O t2itsapekkis kui maan ilm t2na oli esiteks.. ja teiseks.. Seal oli mingi tiigimoodi asi.. ja purskkaevud jne.... mingid maanid japsid tegid elavat muusikat teiselpool kallast... paar kitarri trumm jne... ülimaaan... ja lol.. Ma hakkasin pillima... Ma hakkasin t2iega nutma.. maitea miks.. õnnest v6i maitea... aga k6ik oli niii t2iuslik.. niii hea. Pms k6ik meik tuli maha ja ma olin nagu mingi titt pargis... :/ üritasin maha rahuneda.. m6tlesin muudele asjadele.. nt.. et mis kell on jne.. siis jalutasin edasi... j6udsin Harajuku stationisse.. ja j2lle.. hakkasin nutma... :D rofl.. ma ei ole ju tavaliselt selline kes mingi pillib lambist... aga see on kirjeldamatu tunne.. kui sa oled tahtnud kuskile niiiniiv2ga minna... Oled n2inud k6iki neid kohti filmides, google maps’ist xD oled kuulnud teistelt... ja siis k6nnid ISE selles samas kohas... Seda ei saa kirjeldada. Ma olin REAALSELT HARAJUKUL o.O Ma siis pühkisin pisarad 2ra.. m6tlesin et no krt missa pillid.. 2kki m6ni Miyavi vms on j2rsku shoppamas siin ja n2eb xD
Ja siis ma jooksin üle tee... muide harajuku on suht suur... mulle ei j6udnud alguses kohale milline see main shopping t2nav on... tegelt neid oli mingi 3... aaga jah.. ma v6tsin k6ige pikema t2nava sihikule.. k6ige fancyma... tegelt ma teisi esialgu ei näindki... Keksisin ringi seal... v6tsin vastu k6ik flaierid ja muu pahna mis mulle n2ppudevahele suruti.. Sest see on HARAJUKU PAHN! Ma raamin need k6ik 2ra kui ma eestisse jõuan xD lol.. aga see t2nav oli reaaaalne o.O ma pole elusees midagi sellist n2ind.. mingi.. Kaubanduskeskused... kuhu mingid tsikid l2ksid 6htukleitidega sisse.. sest see oli nii fancy.. o.O kontsakingad ja roosad mingid h6ljuvad kleidid :/ ma oma skeiditossudega ei julgenud kuskile siseneda xD aaga seriously.. mingid kaubanduskeskuse töötajad v6tsid tsikkidelt üleriided.. xD mingid valged karvased jakid :D ja tsikid l2ksid shoppama siis niimoodi :D klassikaline muusika kostus.. ja kuldsed lühtrid olid laes o.O srsly.. mida nad seal müüvad o.O sest Armanide ja Vuittonide jaoks olid eraldi pilvel6hkujad... lol.. aga eriti paljud inimesed ei sisenenud nendesse... enamus tõmblesid lihtsalt mööda t2navaid... Ja ületee oli ’Kiddieland’ xD ma l2ksin ka sinna.. ostsin omale yukata (mida mul pole xD ) juurde sokid 30 kr eest xD aga need on meganummid sokid.. kuldsete niitide ja sakuraga...
Lol... ma niii tahtsin osta Ipodi skin’i... ehk siis Ipodi kaitse mingi jaapani p2rase pildiga... oli valida ka mingi.. palmidega jne.. :D aga see maksis mingi 360 kr... niiiikahju!!...
Aga p6hiasi seal oli ’Humping-dog-m2lupulk’ xD st.. USB otsas oli v2ike koer kes humpis usb’d... :D ingl. keeles oli kirjutatud ’humping dog’ sinna xD lol.. sai valida mingi 10 eri v2rvi koera vahel.. koera alakeha tegi mehhaanilisi liigutusi usb ühenduse poole... srsly.. kes m6tleb selliseid asju v2lja o.O pool poodi oli neid t2is.. ja inimesed ostsid ka..’
Aga seal müüdi ka Willy Wonka shokolaadi.. Ma nii oleks ostnud... aga see maksis mingi 50 k.r.. :/
J2rgmisena l2ksin ma jalak2ijate t2navale.. mis on tegelt see p6hiline harajuku street.. see mis kuulus on... :D see kus cosplaytajad on ja kus sa v6id end surnuks shopata.. sest k6ik on maan ja odav... P6hiliselt noortele inimestele.. Ja k6ik olid ilusad inimesed kes seal olid o.O va Gaijinid... seal ei olnudki nii palju Gijine kui sellel fancyl t2naval.. ja stationi ümbruses... fancyl t2naval oli iga teine Gaijin (veelkord... Gaijin on v2lismaalane.. ehk siis western)
Mingi hull british accent k6las koguaeg... aga k6ik gaijinid n2gid ühtemoodi v2lja xD Triibuline s2rk, matkaseljakott ja megaobjektiiviga kaamera...
Aaga jah.. keegi ei vaadand mind imelikult et ma olen Gaijin seal... sest reaalselt neid oli niiiii palju o.O lol.. ja ma lugesin kokku ka kui palju poode seal fangirlidele oli... Mina n2gin 5te :D ühte l2ksin sisse ka :D k6ik oli JE maanide pilte t2is xD ja mitte ainult pilte.. igast pahna... Ja paar tsikki.. sahistasid Matsujuni piltide juures... J
Ma v6tsin mingi nurga pealt veel ühe maasikaj22tisekokteili... megahea oli.. ja maksis ainult mingi 10 kr... selle juures oli hulll pik j2rjekord.. sest k6ik surid palavusest... t2iesti selge taevas oli t2na... ja p2ike paistis.. selline perfect ilm et k6ik harajukule meelitada...
Aasee ka et.. ma l2ksin ühte hiphopi poodi sisse.. ja r22kisin mingi niggaga juttu... ta oli reaalne nigga.. t2iesti mustav2rvi. Lol.. ta k2is ka kunagi jaapani koolis :D lol.. ta andis mulle oma numbri xD ütles et.. if you sometimes have time to talk, please call.. xD trsss... :/ I’m in japan.. i should be talking to Japanese... --.-- aga ma v6tsin viisakusest vastu.. sest pood oli ikkagi maan...
Siis lonkisin harajuku eki poole (train station) ja l2ksin Yamanote’i line’ile... j2rgm. Peatuses maha.. mis oli SHIBUYA!!! Shibuya on tuntud oma megaaaaa crossroadsi p2rast... Ma kuulsin et seda ületab iga p2ev mitu miljonit inimest... (ma ei m2letat t2pselt mitu milj.) ja reaalselt... ma vaatasin nati v2lja rongijaama aknast,.. Shibuya megaristmiku poole... see oli nagu laulupidu o.O inimeste meri o.O kõik ületasid ristmiku ja läksid üle tee... j2rgmisel hetkel oli samapalju inimesi ootamas ristmiku 22res igalpool... o.O kust nad k6ik tulevad o.O
Ja kui ma l6puks p2rast poolt tundi jaamas ringisebimist l6puks v2ljapääsu leidsin... :D hakkasin ma j2lle nutma... sest ma olin üks neist mitmest miljonist inimesest kes t2na seda ristmiku ületama hakkas...
Khhhh.. mul läks silme eest mustaks.. ma olin niiiii happpy...ise ka ei usu praegu et ma reaalselt mõned tunnid tagasi seal olin...
Ühesõnaga... tuli roheline tuli.. ja ma astusin paar sammu ja nutsin xD ilge mark oli... mingi gaijin nutab.. Shibuyal muide ma ei n2ind eriti palju gaijine.. ühte ma mäletan ainult... aga ta on m2letamnist väärt... Mingi mees.. selline tüüpiline ameeriklane,.. kandis roosat kleiti, sukapükse.. ja valget põlle... siis kui roheliseks läks keksis ta üle ristmiku... :D kõige ees.. kui inimesed polnud veel reageerida jõudnud :D lol.. mingi performance’it tegi vms.. eitea :P kunstitüüpe oli seal veel...
Aaga kui ma üle tee jõudsin... seisin nati aega.. mõtlesin ise et.. omg ma just ületasin seda ristmikku o.O
Ja lol... läks uuesti roheliseks.. ja ma läksin tagasi xD ... ehksiis ületasin veel korra...
Aga... ma leidsin Disney poe o.O
N2gi v2lja nagu plastikloss :D keset klaasist kaubamaju...
Aga ma läksin sisse.. kuna ma otsisin oma iiahi sõtmehoidjat koti külge.. nagu ma eelmises postis mainisin.. I need an ’Iiah keyring’ :d
Lol... kolme korruse peale oli kaks iiahit.. ja mõlemad olid padja suurused :D
Ja krt.. MINA KEELDUN LILO & STICHI stuffi ostmast.. :D:D KÕIK on lilot ja stichi täis.. või õigemini.. ainult Stichi... või.. lilot.. maitea.. see sinine elukas... KÕ*IK kohad on seda elukat täis... mingi.. bentokarbid ja hamaharjad ja special ’nummid’ sussid etc... Aga ma ajan alati segi o.O kuna ma näen lillat elukat .. mõtlen et.. OH IIAH!! ... tegelt on stich.. :/
Lennujaamas oli ka mingi 4l inimesel Stichi pildiga kohver...
Ühes’naga... nagu arvata oligi.. ma oma iiahit ei leidnud...
Tower Recordsis käisin ka.. Megastore mussi jaoks.. Hull suur pood täis cdsid jne..
Aga neid sai kuulata...
Igalpool olid klapid juures ja oli loogiline.. ehk siis play pause next cd next song etc.. mitte nagu eestis.. ainult üks nupp ja loodad et on õige cd..
Kuulasin Slumdog Millionaire’i soundtracki... tuli kohe meelde kuidas me Sirtsuga seda vaatamas k2isime.. 1 p2ev enne lahkumist... eeek. Ma igatsen eesti kino xD ja Sirtsu ka muidugi...
Igatahes... Ületasin veel korra seda ristmikku.. jaläksin Shibuya stationisse... et tagasi Harajukule sõita.. ja Oriseni poole pöörduda.. sisenesin Yoyogi parki... ja mõtlesin et ma j6uan veel shrine’i juures 2ra k2ia...kõik inimesed l2ksid sinnapoole.. ma l2ksin siis ka.. mingi hetk keeras tee ära.. ma keerasin ka.. ja minu ees oli hiiiiigelsuur värav... Tori gate vms... pms.. kui l2hed sellest läbi siis olen ’pühal maal’ vms.. v2rav oli lihtsalt kaks megapalki ja kolmas üle nende.. nagu triliit.. aga ülemise otsad kaardusid üles.. noh.. nagu kõik jaapanipärased katused jne..
Ja sellest läks läbi killustikuga kaetud tee.. aga see killustik oli vägaväga puhas.
Nagu zen aedades tavaliselt...
Aga... ’htune päike paistis täpselt otse silma... ja otse värava kohalt... ma liikusin siis nati edasi.. värava juurde juba. Ja siis näin kaugel tee lõpus mingit elumaani templit. Aga ma läksin läbi v2rava.. ja tuli hull tuuleiil... hull aukartus tekkis vms...
Kõik oli nii suuur ja võimas.. samas minimalistlik.. weird feeling tekkis...
Aaga templi juures sai soovida midagi.. ja siis oma kirjakese ümbrikuga kuskile puukasti toppida.. Ma siis soovisin.. kirjutasin hullult pika kirja.. Et kellele ma mida soovin :D ja panin posti... veerand tundi oli veel aega.. et oriseni juurde jalutada... Veerand tundi võttis see tulles ka aega enamvähem.. aga ma olin juba poole pargi peal... aga loomulikult mitte õige tee ääres.. niiet.. ma eksisin Yoyogi parki ära xD vahepeal oli täitsa metsik loodus.. mingi...kergelt troopiline Võsa.. mõned palmid.. mõned kased jne.. :D
Aaga jahl.. ma jalutasin niikaua kuni pargi äär tuli.. ning välja sain... kell oli juba 5..
Aga ma sain vähemalt välja... Täiesti tundmatu koht oli... xD rofl... ma sattusin paanikasse.. mõtlesin et lähen mööda pargi äärt pidi... aga eisaand.. mingi tasandiline maantee tuli xcD rofl.. jooksin tagasi parki.. mõtlesin et eek.. äkki pargi sees saan äärest minna... vbolla näen midagi... aga viimasel hetkel nägin midagi tuttavat.. :D me olime Maiaga üks õhtu Orisenis väljas.. uneajal :D käisime jalutamas.. musta aia juures.. main buildingust kaugel.. ja teiselpool aeda sõitis üks mees jalgrattaga... me mingi rääkisime nati.. ja tegime hääöt.. ja mees vaatas üles.. ja ääärepealt oleks posti sõitnud :D rofl.. ühesõnaga.. mul tuli see intsident meelde.. ja ma nägin seda aeda xD.. tasandilisest maanteest teisele poole.. (st vastupidi seal kus minu orienteerimisvõime ütles)... jooksin nati aega aia kõrval... ja lõpuks jõudsin oriseni sissepääsuni... Maaaaan ja ma jäin ainult 2 minutit hiljaks :D lol.
Seal sain Saori ja Yumiga kokku... Yumi ütles et tema inka test läks normilt.. niiet.. loodame parimat J
Aaga.. üks mu soovidest mille ma shrine’i puukasti panin.. oli see et ma saaks kunagi harajukule tagasi minna... :D rofl.. ja kuhu me Yumi ja Saoriga suundusime? xD loomulikult Harajuku stationisse :D
1 soov vähemalt täitus :D aga edasi läksime Shinagawa stationisse.. seal läksime Sushi restorani.. Sõime sushit nati :D mulle ikka ei meeldi Tako. (kaheksajalg) Takoyaki on enamvähem maan..aga tako eraldi.. bleh.. maitset eriti ei tunne.. ja raske on närida... edasi bussi peatusse..grabisime veel ühe jellydrink’i õhtuks xD ja tõmbasime bussipeale.. ja läbi Tokyo Bay Kisarazusse... Vee alt läheb tunnel... maan eks :D
Aga ma ei tundnud hetkekski v2simust või tüdimust vms... sest as long as im in Japan.. i’m a happy person...
Btw... I think I’m starting to get yellow xD Japsindus nakkab :D reaalselt... mu käed on imelikud.. Lol.. That’s what you get from eating too much rice..
a ma loodan et see on lihtsalt Jaapani speciali päikese päevitus :D

Muide.. ma pean mainima et Japsid on täiega stylish... sest reaalselt... Harajukul ei olnud ühtegi japsi kes poleks stiilnne vms... Ainsad ebastiilsed olid gaijinid :D seljatagant nägi kohe ära kas on japs või gaijin (juuksevärvist ei tunne ära sest japsid Harajukul on enamasti brünetid :D ) aaga jah.. kui oli ebastiilne.. siis oli gaijin.. Isegi kodutud on stiilsed... Üks kandis Miki hiirega särki :D Maaaaaaaan

homme jälle kooli ja siis võrku surema ja aaloe jooki tarbima. MAAAAAN!
Sest ka võrgus surra on maaan.. sest võrk on koolis – Jaapanis... ja võrk on maaaan.
Muide... tokyosse sõit maksab kokku mingi 500 kr.. 200 sinna 200 tagasi.. plus 100 kr veel Suica train cardile laadimiseks.. et tokyo siseselt pendeldada... transport on kalliiis..
Aga järgmine trip tokyosse on planeeritud 14 mail.. School Trip Akihabarasse. GIRLY MAN!

Ok.. Jaa neee.. :P
Igatsen*

Rofl olen praegu koolis.. ja inka tund oli Nishikataga.. xD ta on ikka nii koom :D
Aaga.. tahvli peal oli lause.. I know a dog running in the park.. :D ja siis ma ütlesin korra Nishikatale vaikselt et... If you’re talking about a specific dog then it isn’t accurate to say I know A dog.. you have to say I know the dog :D Ta itsitas nati ja siis ütles et... eehee..But this sentence is teaching a different thing... :D Ja see jäigi nii.. ta ei parandand ära.. ja kõik kirjutasin oma vihikutesse I know a dog... :/ nuujah... :D aga inka on ikkagi koom :D sest Nishikata Inka aksent on parim :D ja kui õpilased mingit sõna ei tea.. vms.. siis Nishikata naerab ja küsib kõva häälega No kuidas sa siis ei tea :D:D vms.. lol
Aga nii nunnu :D meil oli praegu Japsi ajalugu...ja me vahetasime kohti klassikaslastega.. kuna mõnel õpsil on eraldi istumiskava.. enivei :D ma istusin Koseki kohale.. mis on täpsel mingi väikse tahvli kõrval.. ja tahvli nurka oli kirjutatud ’Do your best’ Aaaww :D nii nummi...ma siis tegin smaili sinna kõrvale ja ’Ganbarimashou’ :P (let’s do our best)Jaa... terviseõpetuse tunnis vaatasime täna filmi :D rofl.. tsikile meeldis üks tüüp koolist.. ja siis ta tegi pidevalt sellist häbelikku kahtlast nägu (sest ta oli eluhalb näitleja) ja siis näitas poissi kuskil kaugel.. südame kuju sees :D rofl..
n2h.. seda ei saa kirjeldada... o.O aga see oli tõsiselt koom

ROFL SIRTS! SA EI lugenud mu maaane kokku!!! xDxDxD LOL :D miks sa seda tegid? ära seekord loe.. sest ma usun et siin on rohkem veel..

Liine:Eh miks sa ei uuenda??? o.O ok kustutan :)

Loodan veel kunagi netti saada...
Olge maanid :D
TSAUUUUUUU

8 comments:

Anonymous said...

Haha, mai tea, ei viitsi hästi enam :P Nii palju on vahele jäänud nagunii :D.

AGA OMFG!!! SA OLID HARAJUKUL JA SHIBUYAS!! No wonder, et nutma hakkasid :P Haha. Midagi ostsid siis ka? (Peale jäätisekokteilide jne).

Nngh, tahaks ka!

Anonymous said...

kas sul kuskil mingis albumis pildid ka on? (netis)
väga tahaks näha:D

Mariliis said...

OMG! Ma ise ka ei suuda uskuda, et sa oled JAAPANIS. Ma just ise ükspäev mõtlesin sulle helistada ja kokku saada. Ja siis tuli mulle meelde, et sa oled Jaapanis xD
Fail Mariliis. Fail.

Ja siis ma stalkisin natuke Googles, et näha sinu maja live's :D

Aga superäge kuubis :D Ja sa ostsidki endale Iiahi võtmehoidja! Tubli!!!! Kui sa nüüd saaksid selle päris Iiahi :D :D :D

Ole tubli Liisu! Love you ^^

PS! Järgmine kord sa PEAD tegema pilte!!!! :)

Elisabeth said...

ROFL :D loomulikult... teen pilte.. seekord oli lihtsalt epic feil patareidega...

Lol.. mariii.. Jaa >D saame kokku.. ja l:hme kinno >P ja Rahva raamatu kohvikusse kaaa :P man *buhuuuuu* igatsen...

Aga lol.. ma ei ostnud Iiahi v6tmehoidjat.. nagu ma utlesin ainsad viiahid olid padjasuurused... niiet ma ei ostnud.. muu lilla oli Stich :D
^.^
aaga ma ostsin k6rvar6ngad.. ja yukata sokid.. ma isegi mainisin vist... entrys.. minuteada :/
Lol
Pildid on Orkutis... >) minu kontol.. Elisabeth sau.

Mariliis said...

Ahjaa!!! Damn, aga siis läheb ostmiseks padi xD

Igatahes, ma nüüd orkutisse, su pilte vaatama :D :D

Täna oli siin megasuperilus päev. Nagu 17 kraadi, mis on Eesti kohta väääga palju :D Muidugi ei ole võrreldav teie ilmaga seal, kuid siiski megahea. Homme ma lihtsalt panen oma suure tooli keset aeda, päikse kätte ja magan seal. Terve päeva :D

Kristiina said...

Millegipärast on siin ka Disney pood. Need britid täiega humpivad Floridat siin ja mingi vägistavad mikit iga võimauls nad saavad.Maan on ilgelt pissed, sest talle käib veel ERITI pinda, plus ta ei talu Disneyt.

Kui sa ei leia sealt iiahit siis ma siin nägin vist ükskord. tahad?

ülimaan on ikka. trsss

Elisabeth said...

Lol.. eei ma tahan Japsi iiahit xD
Aga ait2h >P

Kristiina said...

hehee seda võis arvata

 
template by suckmylolly.com flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com