Monday, March 30, 2009

MAAAAAAN!!!! MA OLEN NETIS... ja praegu on esmaspäev!!!

xD



ma ronisin mingi kaubamaja kaheksandale korrusele minineticafe'sse 100 jeeni 30 mintsa xD



sain nettttttiii!!! god... Ureshiiiii desuuuu,.....






nüüd saan tihemini netti.... aga rahaeest...



jaaa.... mul on täpitähed... niitore!! ^^^^






T2hendab... Ma k2isin t2na Chibas!!!!!



see on ikka julmalt suur linn o.O



Koolivormi ostmas... YFU maksab kinni.....



kingad on koledad xD aga muidu on nummi...



kingad sain ka mingi k6ige suurema size'i üldse xD FEIL.



j2rgmine esmasp2ev l2hen koooliii... jeeee



o.O I've never been happy to go to school bf.. (except 1. grade)






Ma panin t2hele.. et linnas on suht palju gaijin'e.. ja eile ma avastasin.. miks ja kuidas nad siia said xD



Ma k2isin nende barbecue party'l xD



Ma l2ksin mingi lambist ühte parki... v6tsin oma starbucksi kohvi (mille ma actually ostsin 7/11st) xD aga jamh.. seal ma istusin... ja mingid gaijinid tulid minujuurde.... et... Hey'sup`? wanna join our barbecue party xD ja siis ma l2ksin... m6ned japsid olid ka...



aga enamuselt ameeriklased... üks põhja shotimaalt ja üks austraaliast... if not mistaken...



aaga jah... nendelt sain ma teada selle neticafe kohta.. ja also keitaide kohta (japside special highteck moblad) ma peaks ühe suumima,.. sest koolis on vaja xD



ma sain seal esimest korda jaapani real sushit xD



lol.. iroonia... Ameeriklaste barbecue partyl xD



aga nüüd ma saan pilte ka lisada niiet... mõned pildid barbecue partyst... :D












rofl xD



actually.. there where quite many japanese.. now that i think about it xD

3 comments:

Mariliis said...

Ägeeš! Ma just nägin sind unes muide! Ma nägin, et sa sõidad jalgrattaga Jaapanis kuskil kirsipuude alleel ja just hakkab päike loojuma. Kõik oli ilusas roosakas-oranžikas valguses. Aga sa rääkisid jaapani keeles kui ma su juurde tlin ja sa ei tundnud mind ära xD Loodan et kui sa kunagi sealt kaugelt maalt tagasi jõuad siis sa ikka tunned mind veel ära ^^

Nojah...sina oled seal naudid elu sushi keskel ja mina pabistan end hulluks katsete tulemuste pärast xD Ma tuleksin sinu juurde iga kell :D :D Mind täiega üllatab, et inimesed on nii vabad kuidagi...julged ja tulevad kohe suhtlema. Muidug see on igati lahe, lihtsalt Eestis seda eriti ei kohta niiet veidi harjumatu :D Aga täiega maan!!!

Sa oled õnnelik seal and that shows :D Ma olen mingi täielik stalker- iga päev vaatan kas sa oled midagi kirjutanud *punastab* xD

MUIDE! Sa võid oma aadressi anda ja siis ma saan sulle midagi teleportida :D :D

Mo said...

OMFG!!!
ma olen nüüd niiiiiiii kade.
Eestis pole nii tšille inimesi nii palju kusagilt tänava pealt võtta, samas ma arvan, et varsti hakkab tüütama:D.

The trip of a lifetime

Elisabeth said...

Maaaaaan Mari!!! xD kallistan
Ooo... ja kle.. anna mulle ka oma õige aadress siis ma saan ka saata....
:P minu aadressi leiad eestpoolt blogis.... Kui ma pere sain teada... siis sain aadressi ka...
:P aga lisa sinna ka 'Japan' xD
Lol... uni xD

ma n2gin sind muide ka üksp2ev unes.. a ma ei m2leta enam... Me pidime vist terve klassiga jaapanisse ekskursioonile minema vms xD ja sa olid kaasas... aga ma j2in lennukist maha... rofl..
:D
Jaaa.. inimesed on tsillid.
aga 2rge olge kadedad.. eestis on ka hea.

 
template by suckmylolly.com flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com