Thursday, April 30, 2009

Nii :D
Vahepeal on nii m6ndagi juhtunud...
mul on praegu iseseisev jaapani keele 6ppimise tund.. ehk siis.. ma v6in teha midaiganes... Just k2isin v6imla k6rval jellyfanta automaadi juures xD mingi tuup tegi must pilti mingi megaobjektiiviga o.O lihtsalt.. niisama :/ ma oleks poseerind.. aga ta oli mingi.. whatever.. hope she didn`t see...
nuud olen kooli arvutis netis... Jellyfanta sain k2tte... See on MAAAN
Eile polnud kooli kuna keisril oli sunna. Omedetou!~
aaga... v6rgutrenn oli ikkagi.. sinna ka ei l2inud.. sest ma ei saanud k6ndida..
MURETSEMISEKS POLE P6HJUST.
mul juhtus v2ike 6nnetus korvpalli m2ngides... kuidagi ma astusin pahkluuga vastu p6randat xD lol.. k6ik kuulsid kuidas jalg murdus o.O
ma olin nati aega pikali maas toibusin valust... aga k6ik olid mingi.. DAIJOUBU? DAIJOUBU? (are you ok)
ma olin mingi.. Ofkoors daijoubu! ja roomasin nurka.. ja hoidsin hinge kinni. xD
p2rast ma lonkasin normaalselt... st.. ma sain k6ndida.. jeei... midagi nagu ei olnud eriti... nati valus...
ja mingi 6htul Kisarazu train stationis oli juba nati valusam.. tsekkasin korra jalga et kuidas on... ja LOL.. jalg oli paistes... mingi... Michelini jalg reaalselt o.O siis ma l2ksin n2rvi o.O lonkasin koju kiiresti... okaasan pani mingi kulmasideme peale.. maitea.. ja ma l2ksin tekialla.. magasin nati.. Ja guess what.. kui ma ules 2rkasin.. ma ei saanud oma jalga liigutada... sest kui ma liigutasin.. siis ma karjusin... V6tsin paar painkillerit.. ja lihtsalt muuzisin.. ootasin et m6juma hakkaks... Vanni muidugi ei saand.. sest ma ei saand voodist pustigi... Ise m6tlesin et omg missiiis kui ma ei saagi enam k6ndida xD aga kuidagi j2in magama... j2rgmine p2ev 2rkasin.. paistetus oli alanend.. ja sain k6ndida.. Yay.. kooli ei pidand ka minema.. tsill... Aga terve p2eva passisin siiski igaks juhuks toas..
T2na veel nati lonkan.. jalg on ikka paistes.. aga kehka tunnis juba m2ngisi sulgpalli.. ja k6ik on v2ga normaalne... praegu on juba palju parem kui hommikul.. ma arvan et ulehomme ma enam ei tunnegi...
nati kahju on sellest v6rgutrennist.. sest ma k2isin laup2eval v6istlusel... olin manager ;P maan eks... Keerasin paar korda punkte ka.. mingitel teiste koolide m2ngus... Me kaotasime ;/ aga uliprolt m2ngisid!!
puhap2eval oli ka v6istlus aga ma ei saand minna sinna... niiet ma tahtsin ekstra eile trenni minna...special prooviv6istlus oli ka eile.. Nuud ei saa ilmselt enne j2rgmist n2dalat igaks juhuks v6rku..
puhap2eval muide.. nad v6itsid uhe mangu.. Maaaaan! aga rly.. nad on megaprod!
See tuup... kellel on Iiah koti kuljes.. ma vist mainisin ukskord... Ta on Yooko Junior highschooli kaaslane... niiet nad on s6brad.. Ja Yooko tutvustas teda mulle uleeile bussipeatuses... Riki :D lol... ta on groovey! andis meile kirsipulgakomme :D ja mingi tsillasime kolmekesi Soga train stationis...t2na hommikul ka.. Lehvitas mulle xD Homme ma kusin talt et kust ta oma Iiahi sai xD
Ja peamine... Ma r22gin jaapani keeles o.O nagu... JAAA :D I can speak japanese xD rofl... imelik on m6elda...
Aga yup... 6psid ja k6ik klassist jne... koghuaeg r22givad et mu japs on megahea xD nende inkaga v6rreldes.. nad 6pivad 5ndat aastat inkat vist...
ja nad ei r22gi.. uldse... Ja ma r22gin ainult jaapani keeles kuna inkast pole mingit kasu.. sest keegi ei saa niikuinii aru... aga see japs on mingi 5 aastase tasemel.. suht.. ;D
aga 6psid ja k6ik utlesid et ma r22gin japsi k6ige paremini... k6igist vahetus6pilastest kes siin koolis on k2inud.. Ja et ma v6ibolla v6in uritada 2 leveli japsi testi teha aasta l6pus... Tavaliselt teevad k6ik 3ndat.. aga et ma v6ibolla suudan 2. ka.
man!
mul on niiiiniiimega hea meel et ma siia kooli sattusin.. see kool on nagu.. Parim!!! 6psid on k6ik niii maaanid :D lol.. mingi utlevad tsau.. ja bussis mingi chatid nendega suvalistel teemadel... ja kui ma midagi ules ei leia.. mingit klassi vms.. siis nad tulevad ja juhatavad mind teise kooli otsa.. isegi kui neil on midagi v2ga t2htsat pooleli... :D
6pilased on ikka veel k6ige maanimad :D i can`t stop repeating...
ja Meitoku High School on ka veel kuulus :P
sest seda kooli kasutatakse filmides ja dramades palju lol xD
1 LITER OF TEARS filmiti siiiin koolis!!! jaaaa o.O ma m6tlesingi et wtf... niituttav xD igatahes... Otsige netist ules see drama... kui te tahate mu kooli n2ha :P
Ja Ryo ka :D.. lol.. tsillas siin koolis ringi kui filmiti... maan eks :P Sawajiri Erika ja Nishikido Ryo... (vms)
ja mingeid veel... Death note`i mingi osa ka vist filmist ... maaaaan eks :D

aaga jamh.. praegu ei tule midagi rohkem meelde.. Mu free lesson l6ppes.. ja ma t6mban tagasi homeroom class`i...
Writing english on viimane tund.. :P Nishikata Senseiga/... st saab nalja.
Olge tublid!
Kallid.

11 comments:

LAURA said...

sa oled samas koolis, kus filmiti 1 Litre of Tears? ma ei suuda uskuda:D

Christian said...

Loodan, et jalg saab kiiresti teveks;) Tahtsin küsida, kas sul on ka spetsiaalne tund, kus sa õpid japsi?
PÄikest

Anonymous said...

Lol @ your leg. :D Küll läheb üle ;)

Oh, lahe, otsi 1 Litre of Tears'i tegelaste homeroom üles :P Ja siis vargsi mine ja istu sinna, kus Ryo istus 8D.

Btw, mis kontserditest on saanud?

Mariliis said...

1 LITER OF TEARS- Sa rääkisid mulle sellest ja ma isegi nägin mõnda lõiku filmist :D Wow o.O

Nii äge, et sa räägid vabalt jaapani keeles!!! Keelekeskond mõjub hästi :D Ma peaks ka minema Venemaale vahetusõpilaseks- saaks ka kunagi vb vene keele selgeks...riiight xD

Elisabeth said...

LOL ma ei oelnud et ma vabalt
r22gin.... Ma ei r22gi kohe uldse uldse vabalt.. :/
aaga jamh.. :P sama kool :D

Lol.. mul on nii umbes 6 spetsiaalset japsi 6ppimis tundi...

Hmm... maitea.. mis klassis ryo oli... K6ik klassid n2evad uhtemoodi v2lja.. A ma olen 2-9 klassis teisel korrusel... :D seda ma m2letan et ryo ja tsikk olid ka teisel korrusel :P
Kontsertitest ei saanud midagi... 6ndal juunil releasitakse dbsk tokyo domei piletid... ja Kattuni lisakontserdite piletite v2ljumisaegu ma veel ei tea... Sa tead?
ee.. iuuu Mari.. miks sa venekeele tahad selgeks saada xD never... o.O

Mariliis said...

Oleks ju kaslik siiski. Suht fail, et ma osakan ainult öelda vene keeles "Ma ei räägi vene keelt" ja seda pärast 4 aastat õppimist!! xD

Ei aga ma arvan, et siis kui sa sealt tagasi tuled, räägid sa kindlasti puhtalt japsi keelt :D Ja praegu on ka siiski wow...ma peaksin seal arvatavasti kasutama kehakeelt xD

Anonymous said...

eem, mul on tunne, et ka need lisakontserdid on väljas juba :P Ainuke võimalus on veel oksjonid... Aga päris-päris kindel ei ole.

Helle! said...

MA OLEN NIIIIII KADEEEE!!! mina saan oma japsi keele vajaduse vaid animutest ja draamadest kätte ning isegi kui neid väljendeid siin kasutan ei saa keegi minust aru XD see on niii halb :p tahan kaa...tõsiselt...sul on Elu Vedanud! Õnne ja jaksu sulle!! ning head paranemist... Igatsen meeletult!! *kalliralli* Võta Viimast! :P

Elisabeth said...

OMMG Ait2h Helle!!!! Sul veab ka :D sa saad animesid ja dramasid etc.. vaadata netist!... Mul puudub access o.O
ainult telekast.. aga praegu tuleb ainult uks normal drama telksist.
:D:D
aga ole megatubli!!!! Kallllliiiiiiid

Mariliis said...

Ma suren siin oodates su järgmist muljetamist :D :D Viimane oli 30.aprill xD

Anonymous said...

Yoo! Ma sain su sõnumi kätte 8D. Nii lahe! Haha, kuid ma ei saanud vastu saata, sest mul pole hetkel krediiti :P.

Igatahes, of koors ma suht ootan enda japsiseiklusi :D Ma ei suuda ära oodata sedagi, mil ma nende inimestega jälle kokku saan, kes suve alguses tagasi lähevad :/. Aasta aega peab neist eemal olema..

 
template by suckmylolly.com flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com