Wednesday, October 21, 2009

K2isin kunstimuuseumis ^^

Yup.. :P
Kawamura bijutsukan.. :D Maaaaaan oli.. Isa sai tasuta piletid. sest tal mingid tutvused j2lle.. 8)
Ja mis ma siis seal n2gin..
REAALSEID... p2ris originaalmaale.. o.o
installatsioone ka.. :P
selllistelt inimestelt nagu: Magritt, Rembrandt, Renoir, Monet, Chagall, Malevich, Ernst, Pollock, Warhol, Cornell, Rothko, Newman, Stella, Ray, Duchamp, Picasso, Matisse, Kandinsky.. etc

huuh :D palju oli neid.. palju rohkem.. ma ei m2leta praegu.. Kats.. kui sa tead.. kes oli see kes tegi klaasist installatsioon .. nagu niidid vms oleks klaasi sees.. h2sti peen töö.. Mingi vennad olid aga üks t6mbas minema vms.. :d ma ei m2leta üüldse.. aga igatahes ühte seda klaasinstallatsiooni n2gin ka.

Valik Japsi trad. kunsti oli ka.. nt Tohaku, Hasegawa, Ogata, Yokoyama, Hashimoto....
Ostsin suveniiriks ka ühe h2sti nummi postkaardi... sellise speciali.. 'Gion Shimu In snow' lol.. sounds indian xD tegelt Japsi trad.

hah.. t2itamaakohtades k2isime t2na.. empsiga.. :D mingi suvalises maapoes.. kus oli mingi maakoha oma piim.. ja j22tist tehti ka seal kohapeal :D nummi.. ma siis s6in maasikaj22tist.. emps s6i vanilje..
Cosmost k2isime ka vaatamas.. kuigi seda enam polnud,.. Cosmoseks kutsutakse japsi nn. sügise sakurad.. sellised roosad lilled p6llul... nüüdseks oli juba l2bi.. aga mingi aeg tagasi.. olid terved v2ljad roosad.. Ma v6tsin paar pilti ka.. a mingi.. ainult paar roosat lille j2i peale -.-
shouganai..
T2na oli supperilm. 25c. p2ike paistis.. ma p2evitasin veits :D mingi juurviljapoe ees.. maan.. v2ike soe tuuleiil oli ka.. et palav ei hakkaks.. selline perfect ilm.. eesti suvi.
aga öeldi et see on veits okashii.. (funny) et selline ilm on.. Tavaliselt on palju külmem sellel ajal juba..
seeaasta on mingi imelik sügis..
Ja v6ib juhtuda et ma n2en sügislehti veel detsembrialguses ka.. kui Kyotosse l2hen.. Kyoto on sügisel k6ige ilusam.. aga detsembriks on juba puud raagus ja sügisv2rvid kadund.. (sellep2rast l2hme detsembris.. et siis on v6imalik midagi n2ha ka.. muidu on templid ja shrine'id k6ik liialt rahvast t2is.. ja isegi pilti ei saa normi v6ttta..) 2kki veab .. ja on veel siis sellel ajal ilus .P sügisene.
Igatahes.. 2 n2dala p2rast on OKINAWA! nagu.. m6tlen praegu.. et ma pms l2hen nagu Hawaiile paari n2dala p2rast .D hohoo.. tuleb hakata patareisid varuma... (kaamerale)
Igatsen kooli... jubedalt..
tahan niiniiniiv2ga kooli juba.. kodus on igav.. Kuigi on h2stipalju asju teha..
+ Kumon.. ma olen ikkka veel D leveli l6pus. buhuuuu :'(
Homme pidi melanie mu kooli tulema.. aga lol.. ma ei tohi ise minna xD ehk siis j22b 2ra.. m6tlesin et l2heks suumiks Chibas veits ringi.. aga mellie ütles et tal pole vist raha cibasse tulekuks.. (hah.. Kooli tulekuks oleks. aga chibasse mitte.. Chiba on palju l2hemal) juu ta vist ei viitsin chibasse.. ehk siis suumin vist üksi homme.. Ma ka funabashisse ei taha minna. .mul pole sinnaminekuks raisata.
Aga noh.. eks pühap2eval ikka n2eb..
randomrandomrandom.. on see post j2lle..
ok j22n nüüd magama.. vaatan veel viimase osa hanayoridango kversionit.. siis saab rahulikut kella 10ni muuzida.. Omg.. muide ma n2gin eile 6udukat unes o.O reaaaalselt.. ma pole maitea mis ajast luupainajat n2ind. hah.. ma ei m2leta v2ga t2pselt.. aga n2gin oma eesti klassi... siis tuli mingi kerge maav2rkin.. ja maa eraldas mürki.. ja k6ik said mürgituse ja surid piinarikkasse surma.. ainult mina j2in ellu.. m6eldes l2bi une 'I will not die todayy' hah.. :D
siis l2ksin v2lja avastama mis toimub,.. maailm oli mingi katastroofis... uhtegi inimest polnud.. nagu oleks s6da üle k2ind.. k6ik katki.. laipu t2is... siis mingi hetk leidsin inimesi
mingi 5 naist vms olid ka m6elnud 'I will not die today' maitea.. meil olid mingid teistmoodi organismid vms.. xD me survive'isime.. :D ma ei teadnud neid inimesi.. aga p2rast hakkas p2ris l6bus.. V6itlesime mingi tsunami vastu jne.. Pms.. v6itlesime et ellu j22da.. hah.. :D huvitav oli!
see osa polnudki nagu 6udne.. lihtslt.. nagu arvutim2ngus oleks.. mingi jooksime tsunami eest 2ra.. :D siis hüppasime vette hoidsime mingi tundaega hinge kinni.. ja siis vesi taandus :D ja tuli ming ij2rgmine katastroof vms.. superhiiros.'
hull tuul oli ka vahepeal jne :D hah... hull on see alateadvus ma ütlen..
ok.. ootan siis mis üllatus sel alateadvusel mul t2naseks varuks on..
Headöööd.

3 comments:

Anzz said...

Kui sa alguses Japsi läksid, kas siis klassikaaslased rääkisid sinuga Inglise keeles ka, või pidid ainult Jaapani keeles suhtlema ?

Elisabeth said...

Ei r22kind eriti.. v6i nohl.. üritasid.. ütlesid hello ja sankyuu.. aga mitte eriti.. Ma pingutasin japsi t2nu s6naraamatule :D 3 aasta poisid r22kisid inglise keeles minuga.. need kes oskasid r22kida.. inkas.. tulid minuga r22kima. :)

anzz said...

aa, kust said ? :D Ma pole mitte kuskil näind :/

 
template by suckmylolly.com flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com