Monday, October 19, 2009

"Kool pani vahetusõpilase n2dalaks seagripihaigega koduaresti"

See oleks nagu mingi hull alajeheartikli pealkiri.. o.O
aga nii on.
T6siselt.'l2ksin t2na kooli.. olin ilgelt 6nnelik et Finally j2lle esmasp2ev.. saab kooli minna niii maaaaaan...
j6udsin kooli... oli kunstitund... ja teise tunni ajal l2ksid k6ik minuklassist homeroomi.. ja öeldi et k6ik on n2dalaks ajaks koolist vabastatud.. AINULT meie klass... hommikul oli kraadimine... k6ik kraadisid end.. Mingi 5 inimest oli 37.0 vms... ja kaks inimest olid kodus seagripiga..
trss sellep2rast.. Anti mingi 50 lk t6lkimist ja v2rke.. Kodutöö ühes6naga..
ja v2lja ei tohi üldse minna... Kodust.. selleks et seagrippi preventida... Hah..
Ma peaks pigem v2lja minema et seda preventida.. mul siin ju k6rvaltoas gripihaige..
Aga REAALSELT terve n2dal.. j2rgmise esmasp2evani ei tohi v2lja minna.. o.o
(muidugi 6psid ei tea kui ma l2hen. aga üksi ikka ei viitsiks.. k6ik klassikaaslased on ju koduarestis pms)
Ma olen VAHETUSÕPILANE.. Ja mul on AINULT 2 kuud veel j22nud.. ma ei saa MITTE ÜHTEGI p2eva raisata.. r22kimata NÄDALAST!!! o.OOOOO

Ja laup2eval on taikusai (spordifestival) ehk siis.. Ma ei pea jooksma.. aga ma ei saa n2ha ka..
oMA TAHAN JOOSTA.... ma olen juba ettevalmistand ju end veits.. ja .. see ju ühendab klassi..... Maitea.. v6ibolla kui mul kuidagi 6nnestub mitte grippi nakatuda.. 2kki ma saaks helistada ooharale ja küsida et 2kki ma saan vaatama minna seda... :) laup2eval.. Aga ma itea. ei usu.. shoei ju seagripis.
veits on kergendus et ei pea jooksma. aga ma juba nii pingutasin sellep2rast ja h22lestasin end juba jooksulainele..
Ja nüüd pole mul enam mingit motivatsiooni 6htuti jooksmas k2ia -.-
pekkis igaljuhul... Yasumi mooooooou yada.

Ja ma ei saa aru miks joostakse selle eest.. o.O me ei saa ju kodus istuda pool elu.. trss influenza l2heb ainult hullemaks... Ma arvan et pigem p6eks l2bi selle paar p2eva oleks haige.. aga siis muutub keha tuvgevamaks.. ja rohkem ei tule.. Siis pole sellist pablamist...
Nüüd ei saa lihtsalt üks klass osa v6tta spordifestivalist... terved inimesed istuvad ilusate ilmadega kodus.. ?! ja pealegi kui olla tervislik ja pesta k2si ja loputada suud ja v2rke.. ei tule mingi influenza.. -.-

ma.. shouganai x.x


l2heb siis kumonitegemiseks.. ^^

1 comments:

Unknown said...

hei! Nii kahju on kuulda sellest :S Kuid vähemalt saad ennast häälestada nüüd kumoni tegemisele:) Kuigi jah, 2 kuud, mis jäänud on,on väga lühike aeg. Kohe peaks sul tulema ju tripp Okinawale. Ja eks sa püüa võta maksimumi Jaapanist nii kaua kui võimalik. Isegi siis kui sul pole just super tingimused selleks.:)
ganbatte! Ja ne(:

 
template by suckmylolly.com flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com