Sunday, October 18, 2009

Heeiii!! :)

Ma ikka ilgelt n2rvan selle v6istluse p2rast.. v6inoh.. kui ma se4llepeale m6tlen siis hakkab k6hus keerama...
K2in siin harjutamas iga 6htu... mingi tundaega s6rki pooltundi sprinti (iga 100 m taga puhkan -.- )
ebamaaaan

AGA... t2na oli maaan p2ev.
K2isin j2lle Tokyos.. (nagu iga pühap2ev) Jesus Lifehouse'is k2isin :D Melliega muuzisime ringi.. r22kisime suvakate inimestega. Ma tahtsin Kirby ja Brandoniga r22kida.. aga Brandon ilmus t2na üksi kohale (btw.. nad on vennad o.o) ja kui brandon veel seal ringi suumis.. siis olin ma r22kimas ühe kirjanikuga.. v6inoh.. Ta pole küll midagi release'inud.. aga kirjutab..
Soovitas ühte raamatut.. how to write fiction :) mitte et ma nüüd kirjutama hakkaks.. aga lihtsalt.. huvitav oleks lugeda.. Neljap2eval lubas Mellie Meitoku kooli tulla.. vaatame club'e jne.. :D niisama tsill.. aga ta lubas mulle ühe raamatu kaasa v6tta.. jaapani raamat aga inglise keelne.. mingi... 'Kokoro' (süda)
Ja ma siis lubasin talle Hitomi Kanehara 'Autofictioni' laenata.. :P
neljap2eval teeme vahetust.. :P
Aga nii hisashiburi! (has been a while) kui ma Melaniega niimoodi r22kida sain.. R22kisime absull k6igest.. koolist, elust, Ükshetk hakkas melanie nutma.. et me peame 2ra minema 2 kuup2rast.. ja k6ik s6brad ja tuttavad.. k6ik j22vad siia.. l2hevad oma eluga edasi.. unustavad meid.. But What are we supposed to do??!!! jubem6elda...
K2isime Kinchicho pargis.. v6tsime l6unasöögi (v6ileiva) ministopist' ja istusime maha.. rääääääääääkisime...
et ma l2hen kunagi austriasse talle külla.. ja et ta tuleb kindlasti eestisse millalgi... Ja et kuidas me koos maailma muutma hakkame.
Appi ma ei kujuta üldse ette milline inimene ma praegu oleks kui poleks siia tulnud.. l6pp ikka kuidas vahetusaasta inimest muudab..
(but im still the same liisu ^^)
Siis... l2ksime Funabashisse.. l2ksime ühte neticafe'sse.. kus sai tasuta juua ja j22tist süüa :P seal r22kisime müüjaga.. mingi tüüp ...6pib ülikoolis sotsioloogiat.. .d groovey
r22kis puhtalt inglise keelt...
a ja siis l2ksime vetsu otsima.. mingisse kaubamajja funabashis.. ja n2gime et mingid kaks tsikki vaatasid meie poole ja sosistasid ja naeratasid.. l2ksime siis juurde küsisime et. Hey'sup :D r22kisime veits. et oleme vahetus6pilased etc.. nad olid mingi shokis et me nendega r22gime... KAWAIIIIIIIIII hüüdsid.. :D r22kisime mingi veerandtundi.. nad tulid v6rguklubist just :D maan. ma siis utlesin ka et tahaks v6rku suumida.. Praegu pole v6rguklubi üldse mu koolis... maitea mis v2rk on... vahepeal oli seagripipuhkus ju.. ja igast v2rke... Bunkasai jumbi...
nüüd l2heneb taikusai (sports fest..) 6hhh.. ei taha m6elda sellepeale..

Aaga.. hostbro.. venna sai seageipi... Magab praegu k6rvaltoas 40 c palavikuga.. vaene laps... kurtis emale et ei saa liigutada.. Pole terve p2eva söönd ka.. isver.. mul tuli salmonelloosiaeg meelde.. jube oli ikka küll.. Ja shoeil on ka esimest korda nii k6rge palavikl..
Ma ka pablan et 2kki saan ka selle.. aga kui ma ikka tervislik olen.. siis pole hullu ;)
ok l6petan nüüd.. jooksen ofurosse.. ja homme kooli YAaayyy! .P
Olge terved ja tublid ,) ja hoidke mulle pöialt hahahahaa

0 comments:

 
template by suckmylolly.com flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com