Tuesday, October 20, 2009

Puhata on isegi maan :)

Tegin t2na 60 lk kumonit.. l2bi une xD
Ärkasin kell 9 ajal... s6in hommikust.. ja tegin kumonit (ehk siis magasin edasi) Hah.. reaalselt..
Uni-Kumon-Uni-Kumon..
huuuh.. :D enam ei viitsi... *ignoorib m6tet et peab toas istuma* L2hen rattaga s6itma xD
vahet pole ma arvan...
Vend on paranemas.. t2na suumis elutoas ringi.. r22kisime.. ta n2itas mulle et ema oli mulle sushi l6unakarbi ostnud... Issand mul on siuke kopp ees juba sushist... Ütlesin korra perele et mulle meeldib sushi.. ja nüüd nad ainult seda ostavadki xD ega..no .. pole vastu.. aga yup.. eriti kauem ei suuda enam xd aalwayys sushi.
T2na uritan minna avastama Honda stationit.. isa utles et see on mingi 3 km kaugusel whereas Kamatori on 1.5 km kaugusel..
(Y) Teistel k6igil l6ppeb praegu kool.. 7 min. p2rast..
aw..
Muide.. v6rkipalliklubi elimineeriti.. sest inimesi on v2he.. ilmselt on veel p6hjuseid.. ma ei tea ju..
M6tlesin et l2heks jalkaklupsi viimaseks kaheks kuuks :D saaks veits joosta, jalgu murda.
*ronib voodist v2lja.. hakkab rattamatkaks s2ttima :D *
Sauudy!

0 comments:

 
template by suckmylolly.com flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com