Saturday, March 14, 2009

''Oh my holy banana split with a cherry on top...'' hihi

Täna ma teadvustasin endale lõpuks.. et ma lähen AASTAKS ÄRA.. ja ma kujutan ette kui piilik mul alguses seal peres olla on.. ei julge midagi öelda, ei julge midagi teha, kartes et teed valesti.. o.O Ma ei teaaa kuidas ma sellele maailmale pihta saan seal.. ilma keeleoskuseta...
õudus...

aaga.. SUUR AITÄH IMELISE ''ärasaatmispeo'':/ eest.. :D aaaitähaitäh...
Politseimudelauto on vääga pimp xD
ja see fotoalbum.. o.O maigaad.. that was a surprise xD
Eesti isamaaliste laulude kogumik on MUST HAVE Jaapanis ;P

Aaga... viimased killud eestist jäävad kindlasti väga eredalt meelde...
Minu kallis 11c klass..., kama, silgud, must leib ja vabariigi valge xD

ja tänud Stainale MAAAAANI eest xD
see oli maan (obviously)

Aaaga ma võtan seda nagu väljakutset.

Seeya on the plane xD
:**********************************************************************

6 comments:

Katrin said...

maaaan! ole tugev siis ja ära maane unusta, kui tagasi tuled, siis tuleb suur millimallikaaaaaaaaaas ja kakerdamine, fo sho!
naudi oma trippi ikka maanilt! :)

Elisabeth said...

Hahaaaa
Jaaa.. aitäh :P
I will...
sest mul on ju need 3000 jeeni mis kindlustavad selle, et trip läheks maaaaaanilt xD

JAA kakerdame.. Koos kikuga! Fosho.
ja mmmmmillimmmallikaaaaaas. o.-

Christian said...

Head vahetusaastat veelkord;) Keeleoskus ei ole ju sul päris 0, midagi ikka öelda oskad ju;)Pärast 1,5 aastat keeleõpinguid.

Mo said...

he-heei,
edu sulle, loodan, et saad palju kasu sellest aastast ja käi ikka explorimas ägedaid kohti ;).

Unknown said...

I just have to say that I love love loveeee "sorry sorry"

Kristiina said...

ooo shiiiz kakerdaminee!

fo shizzle.

pane m6nusalt seal japsis :D

 
template by suckmylolly.com flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com