Tuesday, March 10, 2009

OMG Happyy :P


5 päeva jäänud.. ja mul on peaaegu asjad koos :P

Ma sain Yumile ülinunnu pluusi :D selline valge xD hästinunnu.. eesti on peale kirj. ja väike eesti kaardi kontuur ka.

Hirole saingi maani lipuvärvides murumütsi xD lol ma juba kujutan teda ette seda kandmas...
emale ja vanaemale sain võinoad.. ja ühe fliisist eesti kirjaga salli...

Ma avastasin kalevi Draakoni kummikommide tagant et 'Toodetud Tšehhis' MISMÕTTES? miks Tšehhis? Kalevjuuu.. Lähen viin japsidele tsehhi komme ja ütlen et.. Jajaa... eesti stuff! :D eeii :/

What's with the snow storm we were having here in Tallinn yesterday??! :/
no.. nädala pärast on mul igatahes kevad ^^ xD
Take that Alaver!! -.-

7 comments:

Anonymous said...

Seda et... ma lähen sinu asemel, eks? :D

Elisabeth said...

Lol ;D I don't think so...
Mis teed üldse? hisashiburi xD

Anonymous said...

ひさしぶりだよね~
えと。。。 しけんのけっかを待ちます。。。
でも、日本語は難しい。 ですから、今から日本語に話しませんよ!

Ehk siis. Omg, sa varsti lähed juba juuu!!! o.O

Elisabeth said...

Lol
Võibolla mõne kuu pärast saan ma nendest kanjidest ka aru xD

Anonymous said...

Eeh? Need on mingid ülialgelised kanjid ju :D. Nihongo omasid ikka tead.
待ちます on machimasu :P (mis on grammatiliselt vale ja peaks mul olema tegelikult kirjutatud kui matteimasu... aga jah :D.)
ja 話しませんよ on hanashimasenyo.
今 - ima.
8)

Elisabeth said...

lol kle sa tead küll et ma ei suumi kanjisid.. üldse xD

Anonymous said...

Haha, no siis varsti hakkad suumima ;) Rohkem kui mina >.>

 
template by suckmylolly.com flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com