Saturday, March 21, 2009

JAAA!! OLEN JAAPANIS!

Orientatsioon sai l2bi:P sel polnud wifit... aga praegu olen peres.. esimest p2eva... see on jaapani keelne klaviatuur.. varsti saan ka oma l2pakaga netti... :P aaga.. siin on MEGAA! i`m in JAPAN! Orientatsioon oli v2ga maaan.. esimene p2ev peres on kinda awkward aga mu pere on ulinummi! ja japsid on uldse maanid.. mingi vaatavad t2nava peal ja itsitavad.. but still..
i`m a stupid gaijin... lol.. ma tahtsin uksp2ev pilte teha suvakatest japsidest.. k8sisin et `shasin wa ii desu ka? ja nad otsisid k6ik oma fotokad v2lja ja tahtsid endast pilti meiega xD lol...gaijins are popular here... aaga jah..
pildid laen ka kunagi siia.. ma ei tea kui tihti ma netti saan.. aga igatahes.. ma olen elus ja siin on megalahe :D
tervitused k6igile.. siin on 20 c sooja :P xD
maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
:*
igatsen.

7 comments:

Mo said...

Lõpuks ;)

Sellest ma ei saa aru mis nad itsitavad :D. sa panid ennast naljakalt riidesse :D? Ei tea, et meil keegi naerma hakkaks kui mõnd teisest rassist näeb.

Meil on parem... õpime siin keeltekoolis Sonobe-senseiga passiivi :D... soe ilm on, lumi maas ja päikesevalgus pimestab tänu lumele

Anonymous said...

!!!!!!!!!!
Ma juba mõtlesingi kuhu sa kadunud oled xD
Igatahes väga väga äge! Kirjuta kindlasti kui midagi põnevat juhtub! Isegi siis kui ei juhtu KIRJUTA ikka eks :)

Siin jah...lumi hakkab vaikselt sulama ja kool saabuma. Ma siin praegu istun õues suure sooja tekiga ja päike paistab näkku ^^

Miss ya :*

Katrin said...

maaaaaaaaaaaan!!!!!!!!
no ei ole kade et on 20c! :)
a ole khuul ja maanitse täiegaaaaaaaaaaa! :D

Anonymous said...

Ma just mõtlesin su peale 15ndal...bon voyage! Ma hetkel jaman kahes kohas korraga, et Jaapanisse saada...
Loodan, et sul seal tegevust jätkub ja naudi iga hetke!
(Meil hakkab siin isegi tasapisi kevad kohale jõudma.)
Kõike paremat!

Sirtsu said...

omg liiisuuuu :D mina maadlen praegu bromopentaanhappega ja sina oled teisel pool maakera having the best time of your life :D ma olen su msnis juba maniakaalset stalkerit mänginud sest ma lihtsalt ei kuule sust mitte muhvigi ja ma lähen täitsa lolliks siis !? me kõik( eesotsas Sirtsuga:D) igatseme juba su väikest udupead ja südantsoojendavat naeratust :')
ole tubliii ! ma saadan sulle oma radioaktiivseid kallisid sinna :*:*

Gerdel said...

I miss you TT.TT So friggin much it's not funny anymore D8 Aga jah... mul on hea meel et sul on maan olla, et k6ik on hea :D Muretsesid ilma asjata jah? ;D <333 Ja lol. -___- Meil sadas lund t2na. NAGU T6SISELT SADAS. Peaaegu et tuisk, EXCEPT lumi ei olnud nagu ATTACK ATTACK ATTACK XD vaid slowly, gently falling on you 8D and making you deliciously wet .... ahahahah, that sounded so wrong ¬.¬ Enivei. Tuisu moodi oli sellep2rast et lund oli FRIGGIN PALJU XD ja kuradi kylm oli O.O Aga jah. Loodan et kevad kunagi siia ka j6uab XD

Love you, bb. And don't you dare forget me. TT.TT <3

Elisabeth said...

OMFG!!! ait222h teile.. see on nii nummi et te k6ik kommenteerite. sest niimoodi kuulen ma teist ka.. luvya!!
ma naersin praegu reaalselt 5 mintsa j2rjest. :D
bromopentaanhape rofl :D
ja naljakad riided.. what?
nad itsitavad sellep2rast et nad n2evad gaijin`i.. nad tahavad kohutavalt gaijin`iga s6brad olla aga keegi ei julge eriti juurde tulla sest nad ei oska inglise keelt..ja siis nad lihtsalt itsitavad ja muigavad ja m6ni teeb pilti jne...
ROFL at lumi :D
ja radioaktiivseid kallisid teile kaaaaa...
igatsen!

 
template by suckmylolly.com flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com