Saturday, March 28, 2009

Esimene n2dal peres moodunud ja elu on ilus!

Tsekkige eelmiste postide komentaare sest ma vastan osadele komentaaridele kommenteerides.
:D
aga jah... elu on ilus ja ma uldse ei kadesta teid xD
thanks for the time difference... ma l2hen siin tavaliselt kella 9-10 ajal magama ja 2rkan kella 7 ajal xD host-mom kokkab h2sti o.O
AGA Elu on see... kui sa saad minna kella 8-ajal 6ue p2ikse k2tte jalgrattaga s6itma... ja sa ei ole unine :D v6tad v2ikse onigiri ja sojaj22tise Lawsonist ja l2hed parki p2ikest v6tma.. aga tead.. tuleb valvel olla.. sest m6ned julgemad japsid tulevad telefoninumbrit vms kusima (mul pole t2pit2hti) xD
Seriously! ma olen nagu Tohoshinki Pariisis.. xD inimesed ei tunne mind aga teevad v2lja. m6ni karjub kawaiii.. enamus lihtsalt vahivad.. :\
lol.. t2na tulid 2 japsi minu juurde.. utlesid.. you i like your feizz can you giv mi your telefoun numbaa.. xD rofl...ag nummi
aa.. mul on juba m6ned s6brad...
Kisarazu keskkooli poiste tenniseklubist....
uksp2ev ma s6itsin selest koolist mooda ja j2in pidama ja vaatama nati kuidas nad m2ngivad..
uks tuu`p hakkas minuga r22kima.. helouu ai am Tomo(something) no me siis r22kisime nati pool japsis pool ingl. keeles... ja l6puks ta kutsus min tennist m2ngima koos nendega.. ma siis l2ksin.. r22kisim juttu etc... uksp2ev k2isin veel.. siis ma ei m2ngind. niisama vaatasin.. aga ma sain uhe teise tu`u`biga tuttavaks.... Yuusuke vms xD pms ta kutsus mind v6istlust vaatama.. t2na k2isin v6istlusel... nad kaotasid aga pole hullu xD
lol.. me istusime asfaldi peal.. ringis.. mina ja 5 japsi... kisarazu kooli poisid... sis oli mingi kakskummend meetrit vahet ja olid itsitavad tsikid kisarazu koolist... ja kui ma selja taha vaatain siis k6ik kilkasid ja lehvitasid xD rofl seriously! ma tergin neist k6igist pilte aga ma ei saa neid enne uploadida vist.. kui mu host-dad oma netikaardi minu l2pakasse instalib.. sis ma saan tema kaarti kasutada... aga ainult n2dalavahetusteti sest ta elab tokyos n2dala sees... suht t66kas...
aaga... t6siselt.. k6ik on liiga maan siin... v6ibolla mul lihtsalt vedas... aaga jamh xD k6ik tundub isegi loogiline... olen juba kergelt 2ra harjunud... except for a few things...
aga prugikaste pol nagu mittte kskil.. ma pean mingi kaks tundi mooda linn ringi tuulama.. enne kui ma prugikasti leian.. automaatide juures on aga need on ainult purkide jaoks.. nad sorteerivad siin prugi nagu mingi 10ks eri liigiks v2hemalt...
ja sellest ma ei saa ka aru et kui nad pms elavad kahekesi majas.. ema ja tutar.. miks neil eraldi susse on vaja vetsu jaoks... sussid puutuvad ju ka vetsu environmentiga kokku -.-
nad koristavad ka r2igelt palju.. mingi iga p2ev imevad tolmu etc.. xD
aga muu on maaan...
rly.. you have to come to japan! sest ma ei sa eriti midagi kirjeldada.. isegi pildid... k6ik on palju maanim in real life......
aa.. vanad mehed hakkavad minuga p2ris vthti t2nava peal r22kima xD mingi oo... konnichiwaa x__________x genki desu kaaa~?
:/
aa.. ja siin on hulllult kulm tegelt...
v2ljas on mingi 15 c ui p2eva paistab p2ike siiis 20 vahest ule...
aga toas on SAMAPALJU nad ei ku`ta...
hommikuti on hullult kulm sest p2ike veel ei paista...
kui on n6me ilm siis v6ibolla 13 c ja sis me oleme k6ik mingi 10 kampsuniga .. o.O
aa.. ja.. Japsivann on MAAAN! rly... me k2ime iga 6htu vannis.. ja see on niiiiii maaaan... xD okok..
Minu linnas on umb 1milj. inimest... aga see tundub nagu pp2rnu vms.. pms.. ma s6idan iga p2ev rattaga linna l2bi... ja inimesi pole uldse palju... o.O maitea kus nad k6ik on.. vahest on t2iesti inimtuhi..
aga jamh.. linn on nummi... ja inimesed on v2ga s6bralikud...
asee.. mu maja k6rval on shrine.. o.O mul on mingi biljoon pilti sellest.. siin mingi paari ruutkilometri raadiuses on mingi 5 shrine`i.. nad on niiii prettyy`d... eile lasi mingi munk mind shrine`i sisse. pidin jalan6ud 2ra v6tma aia ees xD
aaga jah.. uldiselt vist ei lasta inimesi shrine`i sisse..
for those who don`t know. Shrine on jaapani tempel... vms. selle juures on ka tavaliselt mingi minisurnuaed etc..
aa..
for my dear fangirls: xD
ma k2isin uksp2ev kaubamajas.... rongijaama taga... see on huuuge.. ja lol.. ma l2ksin uksest sisse. ja terve TERVE ukseesine kuni toidupoeni v2lja.. oli filled with things with korean idols xD
ma tegin iseg m6ned videod... Lol... Seal oli mingi big bangi, dbsk, suju etc.. piltidega kruuse pastakaid, telefonijubinaid, pudelihoidjaid, pinaleid, sokke, rahakotte.... Everything o.O
aa.... isegi vihmavarjud korea moviestar`idea... xD lol.. ma ostsin m6ned big bangi pastakad ja muud stuffi... r22kisin nati muujaga.. ta oli ka koreast p2rit tegi mulle mingi 200 kr ulatuse discounti xD maan... ,ma tegin tast pilti ka.. poseeris mulle xD
aa.. ja seal olid vanad inimesed ka.. vahtisid neid pilte xD lol. ma tegin salaja paar pilti ka... uhest vanamehest kes lappas mingeid pilte... ja uks vana nane ka... vaatas rahakotte vist.. tohoshinki pildiga xD ja plaate dvdsid muudi ka seal...
aga enamus sellest kohast oli kinda weird.. Lee Jun Ki pildiga sokid.. ja kiri juures `I love you` :/
xDv rofl.... igast jama oli.. reaalselt.. o.O bigbangi salfr2tihoidja etc... see oli rooosa ka! xD


aga pms.. m v6in t2navapeal teha uksk6ik mida... v.a. break the law..
Nad arvavad et see on khuul sest ma olen gaijin xD
lol... ma pakkusin uksp2ev uhele suvakale tu`u`bile bussipeatusesmingit riisikommi vms.. maitea mis see oli.. ma just ostsin.. ma mulle ei maitsend... ta oli mingi... OMFG II DESU KA?
ja lol.. kui ma naeratan kellegile.. siis nad naeratavad vastu ja on 2hmi t2is xD
kui ma midagiei oska v6i ei saa teha siis japsid jooksevad kohe kohale et aidata...
xD
Aaaa...
aga see on weird et...mingi k6ik naisteajakirjad on t2is mingite tsikkide pilte... kes uritavad kaalu kaotada...
st mingi.. before ja afte pildid xD
uhes oli et... Before 42 kg... After 37,2 kg.. seriously.. tsikk kes oli pildil 42kg n2gi v2lja nagu ta hakkaks kohe surema sest ta oli nii kont. teisel pildil ta lihtsalt uppus riietesse. ja juures oi et ONLY IN 2 WEEKS!!! Yayyy...
-.-
hulllud..
aaga jah.. ma hakkan nuud 後癖n`i vaatama.. niiet.. I@m going.. mul on homme ka veel internett.. niiet kui tuleb midagi meeelde siis kirjutan siia ;D
aga. olge maanid siis!
Kallistan...

-----------------
mul on maan eesti keel eks.. -.- gomen!

7 comments:

Christian said...

Hei, hei! Sul ikka temperatuuriga veab: siin on ikka veel 0-i lähedane. Miljoni elanikuga? Kas on mingeid kõrgeid hooneid ka, ärilinnaosa vms? Koolis oled käinud, ma mõtlen sellega tutvunud? Kui kaugel su majast see kool on muidu? On plaanis lähiajal ka kuhugile trippima minna? Jaapnani keelt õpid ka juba või hakkad seda kooli minnes tegema? Sooja päikest siis:)

Kairit said...

Ma olen lihtsalt liiga kade :S
Ma ei küsi midagi, sest arvatavasti su vastused ajaksid mind kadedusest lõhki. :P

Elisabeth said...

ei ma pole veel oma kooli linnaski k2inud.. kool algab alles kahe n2dala p2rast.. ja nagu ma utlesin.. mu linn on nagu suur p2rnu. ei mingeid k6rgeid hoonesi... muide.., ma laadisin m6ned pildid orksi xD
:D
kool on mingi 40 km kaugusel...
trippima .. mm.. eitea xD lol.. maybe...
ma tripin igap2ev ringi...

haha see if you`re still jelous after I come back and have to repeat the year :/
aga ma 6pin siin ka ikka k6vasti japsi.. niiet ei ole ainult lust ja lillepidu...

Anonymous said...

Wheee! Nii lahe :D Ma täiega ootan, et saaks Jaapanisse minna xD (arvata on). Meil tulid uued Hosei õpilased. mingi 15-16 poissi ja u. 5 tüdrukut. Hullult lahedad 8D.
Yamapi elukohta ka tead juba?? :D kusjuures, KAT-TUN lisas kontserdeid, nii et sul on veel võimalus minna (algsed on vist välja müüdud, nii et sa pead ruttu ostma, kui tahad minna! (ja ma tean, et sa tahad!)) Aga täiega lahedat elu sulle seal!! Ja vaata, et japsi õpid! :D

Gerdel said...

D: I'm just really jealous and sad right now. Miss you.

XD *bricked*

Elisabeth said...

aawwww.. KALLLISTAB KÕIKI!!! i miss ya toooo....

Elisabeth said...

ahjaa.. Kat-tun xD mul on vaja enne DBSK kontserdi pilet v2lja osta.. kuigi ma kardan et on v2ljamuudud.... :/
kuigi hulllulu tahaks minna.. mul see rescue kummitab iga p2ev.. ja 7 days battle on jaaaaaaaaaaaa hea lugu xD

 
template by suckmylolly.com flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com