Wednesday, July 22, 2009

Shokkkk

varasemat nn pikemat juttu pole siiamaani postitand.. nagu n2ha.. sest iga pe2vaga tuleb sundmusi juurde.. ja ma alati m6tlen et ah kirjutan selle ka veel sinna otsa ja siis postitan.. feeiil... olen oma asjadega niii hiljaks j22nud.. '(meilid,blogid jne...) huh.. Forgive me!
Night walk moodus h2sti... See oli ikka jube o.O pp2rast 15 km m6tlesid k6ik et kohekohe oleme rannas.. ph2h.. pool maad oli veel minna... paar tsikki huppasid mingi auto peale. utlesid むりだよ!
(impossible..)
k2isime mooda conbinisid... 7/11 etc... neelasime energiajooke, kohvi jne... k6ndisime.. ja laulsime... lol... r22kisime v2ga palju v2ga randomitel teemadel... nt.. kusisime Spagettylt et kas sulle meeldivad spagetid vms... (spag. wa suki desu) Hai sukidesu! (jah i like it..) j2rgmisena.. Sukii wa suki? (do you like skiing...) Amari sukijanai... (dont really like it much...) etc.. mulle j2i see spagetiteema meelde... ja ta juuksed olid ka kergelt nagu spagettid.. ehk siis ma panin talle huudnime Spagetty.. ja k6ik kutsusid teda niimoodi hommikul :D Muideks mulle pandi ka huudnimi... Raspberry! Nummmi eks :D apparently Erisabesu on liiga keeruline -.-
maitea kust see tuli. keegi utles erisabesu ja keegi kuulis raspberry etc... keegi 1 aastast vist...
ma pole elusees niipalju vist r22kind... Lihtsalt... See teema `Do you speak jibbrish` tuli ka vahele.. lol see on aegumatu meelelahutus.. kusida japsilt kas ta r22gib jibbrishit.. lol
Ja ma m2letan ka randomeid asju... oeldakse et kui ei maga siis ei m2leta ka.. aga ma m2letan :D niiv6rdkuiv6rd... nt seda m2letan et Gotcha sunnip2ev on 22.aprill ja ta on 18 praegu... Also.. Ma kusisin Souljaboylt et miks poisid ja tudrukud kunagi koos l6unat ei soo.. ta utles Shy boys shy girls :D niinummi :D aa ja harry potter on ikka kuum teema siin... Soulja oskab voldemorti j2rgi teha.. Poseeris meile m6ne pildi jaoks... `voldemort pose` ja lol t2na v6rgus arutasime ka teemal Miks Ron on kakkoi xD
Ahjaa... teemast siis... Nightwalk... mingi hetk kui oli juba valge ja k6ik tuikusid ja silmapiiril olid AINULT RIISIP6LLUD... hakkasin ma millegip2rast kiiremini k6ndima... ei viitsind teisi oodata.. Ilmselt keha energiavarud l2ksid k2iku.. ise ka ei pand t2hele... aaga yup.. ma siis l2ksin eest 2ra ja 5 poissi... Yamamoto, tema s6ber, Souljaboy, Naoki.. ja Spagetty.. hakkasime jooksma... Jooksime eest 2ra.. et j6uda randa varem... (mingi 3-4 km oli veel j22nud) mingil teeristil peatusime.. ootasime teisi j2rgi.. ei teadnud kuhu minna... vahepeal tegin jooksuv6istlust souljaboyga.. (ta on pesapalliklubis.. xD lol..) Ta kiirendas must mooda...P6Him6tteliselt teleportis.. siis aeglustas j2lle kuna oli nii v2sinud...ja siis peatus ja ku`kitas...Ma vudisin tast mooda ja v6itsin :D aaaga yup.. ootasime puhkasime nati... siis saime suuna k2tte... Yamamoto huudis et Estonia must not win.. NIPPON NIPPON! (jaapan jap. keeles) ja hakkasid jooksma... Me sorkisime koos spagettyga kahekesi... Ma tahtsin pilte teha jne... aga maitea see ei olnud mina kes jooksis reaalselt.. P2rast 27 km l2bi 66 k6ndimist.. joosta... see ei ole p2ris mina.. aga ma olin uldse v2ga imelik terve selle nightwalki asja.. mul oli niihea tuju koguaeg.. ja ma kilkasin ees koguaeg tegin k6igist pilte ja k6ik olid mingi.. Eeeh erisabesu.. kuidas sa suudad... Aga ma tean miks" See ei olnud erisabesu! see oli Raspberry... 8) l6puks j6udsime randa.. pooltundi varem kui teised.. Ma jooksin vaikse ookeani lainetesse .. mingi 15 c oli 2kki... ja siis saabus erisabesu. siuke v2simus tuli t2itsal6pp... langesin maha sinna samma liiva sisse ja enam ei liigutanud... hommikust ma ei soonud.. kahju oli.. me l2ksime isegi uhte soogikohta aga ma ei saanud vaadata toitu suda l2ks pahaks... silmeeest oli must ja tulevik tume (kuidas koju saada nt..) aga k6ik tuikusid koos bussipale.. ehk siis ma enamv2hem teadsin kuhu minna :D heh
ai ma pean l6petama... Aa... Pealkiri.. Shokkk :D miks shokk? well.. ma sain t2na teada et ma vahetan pere peale suvevaheaega o.O "rge saage valesti aru.. mu suhted on v2ga head praeguse perega.. aga nad on ainul poolaasta pere... Recently leiti mulle uus pere.. ilmselt koolile l2hemal jne... Ma ei teadnud sellest midagi.. aga see on suht tavaline ma olen kuulnud... M6ndadel on olnud vahetus vahetuspere ajal kui vahetuspere nt reisile l2heb... jne... Mu pere tahtis olla vahetuspere kuni ajani mil Yumichan Ameerikasse s6idab.. (p2rast suvevaheaega) Eks ma ilmselt olin elav n2ide vahetus6pilasest.. ma siis loodan et Yumichan 6ppis mu feilidest :D ja veel uks shokk... MA L2HEN OKINAWALE!"!!!! pange googli pildiotsingusse `Okinawa` saate palju pilte laguunidest ja palmidest.. Ma l2hen sinna novembris.. CAN YOU BELIVE IT???!!!/
Olge maanid!
kallistan.

8 comments:

Liina said...

Eeeh, miks sa Okinawale lähed? :O Mingi YFU värk? Või kooliga seotud? Aga suht lahe see Nightwalk juu, tahaks ise ka proovida :P. Ja tahaks teada, kes su uus vahetuspere siis on~

Christian said...
This comment has been removed by the author.
Christian said...

Okinawa e. Jaapani Hawaii e. paradiisi saar. Sama küsimus, miks ja kui kauaks sa sinna telepordid? Oled sa perre juba kiindunud või võtad rahulikult uude perre siirdumist? Ja kui tuleb täpsemat infi anna teada;) Okinawal tee miljon pilti:P Kuidas koolis muidu läheb, saad juba tundidest osa võtta?- sesmõttes, et kas saad juba aru ka;) Ole tubli! tsau

Elisabeth said...

See on sugise klassiekskursioon... 5 p2eva paradiisis... :)
Pere on tore.. aga tegelt ma olen excited et ma uue pere saan... sest 1. see on koolile l2hemal.. ei pea iga hommiku pool 6 arkama... 2. ma tutvun uute inimestega 3. n2en teistsuguse pere traditsioone ja tavasid... (mu praegune pere on suhteliselt western)4. v6ibolla lastakse mul kaum v2ljas olla... :) 5. v6ibolla saan voodi omale xD (praegu magan madratsil) aga muidugi v6ib k6ik hullem olla.. Praegu on tore.. aga samas...nati igav... maitea.. Kodus on igav... Pere vahetus on j2lle uks katsumus.. ja seiklus... Uuesti sisseelamine jnejne... Aga see saab huvitav olema ma arvan...
Okinawal teen biljon pilti! Koolis on mul sellised spetsiifilised tunnid kus ma ei pea eriti palju 6p. jutust aru saama.. Eks ma saan ikka aru.. aga Rohkem niisama chatist.. ja kui esitatakse mulle kusimusi siis ma saan uldiselt aru ja oskan vastata ka.. Aga no nt kalligraafia tunnis on koguaeg haudvaikus.. me lihtsalt maalime neid kanjisid terve aja... muusikas.. me laulame.. v6i kuulame muusikat.. kunstis ma maalin.. inkas on ingl. keel xD matat ma lihtsalt ei suumi.. isegi kui oleks eesti keeles...-.- Ma kuulsin et mu uus vahetuspere oli hostfamily uhele suve vahetus6pilasele... eitea veel.. aga ma ei taha p2rida ka eriti.. kull aeg n2itab.. a kui ma ise suumima hakkan n2itab see umb et ma tahan juba uut pere et praegune ei k6lba -.- seda ma kull ei taha.. niiet parem lihtsalt vaatan mis elu toob...Olge te ka tublid.

Liina said...

Oot, aga kes su 好きな人 siis on? 8D

Elisabeth said...

秘密8)

Liina said...

Lol :D

Kristiina said...

Okinawal peaks olema ju Ameerika baas. Kui juba käinud oled siis ma ei tea, loodan, et sõdurpoisid sind päris läbi ei tõmmanud a kui lähed veel siis beware! :D

ei ole selline nilbe ometi juuu. jään tasa.

oeh ma kirjan sulle õige pea et lobiseda veits. eile oli keila joal väike jook nii et mul on superuni. kui tuled tagasi teeme sellist pidu et sittagi ei mäleta pärast :D

 
template by suckmylolly.com flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com