Thursday, July 16, 2009

Liisu pordib vaikse ookeani 22rde :)

Kes veel ei m2rganud... editisin eelmist posti luhidalt...
Praegu siis ka luhike post.. aga ma lihtsalt tahan opelda mis mind homme ees ootab...
Night Walk!
iga aasta l2heb uks 6petaja oma klassiga ja veel osade tahtjatega.. (aga uldiselt klassist tulevad ainult mingi 10 in. tavaliselt)
night walkile.. .St.. me saame k6ik kooli l2hedal Kamatori stationis kokku kell 8 6htul.. ja jalutame 30 kilomeetrit ule Chiba prefektuuri vaikse ookeani 22rde randa... Me peaks sinna j6udma t2pselt p2ikset6usu ajaks kui k6ik vastu peavad ja liiga pikki pause ei tee... Ja 6ige Japani p2ikset6usu peab ju 2ra n2gema... Me suumime ilutulestiku ja v2rgid kaasa et siis partytada rannas kell 4 hommikul.. t2histada p2ikset6usu ja elluj22mist... 30 km o.O 6udus.. .Yup.. ma tean et maraton on 42km~ ja nad jooksevad seda.. aga no ma pole eriti valmistunud selleks.. ja eilne v6rgutrenn tappis k6ik lihased.. ehk siis hetkel on mul valus istuda, seista, k6ndida, magada.. :) nice!
aaga ootan juba t2iega homset.. Souljaboy tuleb ka kaasa.. (uks japs.. 3 aastast. 6petasime talle souljat... l2hemalt selgitan pikemas postis.. mis on juba enamv2hem valm. kirj. aga eitea millal postida saan.)
ja `Nice teacher` (ka nickname) :D
ok.. jooksen nuud nice teacheri japsi private lessonisse :D
Byeeeee
明日頑張ります!

5 comments:

Stina said...

Pole ammu kontakti saanud!
Vahva tripp v6i mis? Ookean on ikka super.
Ma ise tulin just ka mere 22rest 夏祭りlt. Jah, ma olen ka Jaapanis hetkel ;) Mul juba selle kuu ajaga eesti keel t2iesti metsas. Pea vastu ja tervist!

Christian said...

Kui uue postituse lisad, lae ka mõned uued pildid ülesse, nt ookeanist;))

Elisabeth said...

OOMFG.. japsis?? miks??? Lets meet!! :D eesti keelega on jah jamalugu :D sa ka juba japsi suumid?
Pildid lisan orksi.

Stina said...

Jah, jaapanis :D
See on jaapani saatkonna programm. Tasuta kuuks ajaks jaapanisse! Mul veel n2dal olla. Ikka saadana kahju!
Ent j2rgmine aasta tulen taas ;)Siis ymca...sorri, yfu`ga.

Kokkusaamisega on keerukas...pole 8ldse aega kohe. Tihe graafik. Vabandused!
Sul senini ikka l6bus ja mannavahune? Pead ikka vastu? (kidlasti)
Tervisi!

Elisabeth said...

Heey.. yup.. omg.. mu koolis on ka kuuajased vahetus6pilased.. yfuga.n2dala p2rast l2hevad2ra.. kahju... Mul on k6ik megamegamega... endiselt :D parimat trippi sulle eestisse ja ole tubli!

 
template by suckmylolly.com flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com