Thursday, July 30, 2009

Dedicated to my dear Canon.

OMFG Ma olen absoluutselt vaimustuses oma uuest kaamerast.. I had to make a new post for this.

K2isin t2na Chibas... tegin megapalju pilte ilusatest inimestest... aga mingi 200 meetri tagant... et inimesed ei n2eks mu kaamerat... ega mind... (lol.. yup... ma ei n2e ka oma silmaga neid inimesi.. aga kaamera n2eb.. ja teeb neist portreepilte... Lol.. see kaamera on perfect for stalking xD mitte et see mul plaanis oleks.. aga lihtsalt niihea on lihtsaslt kl6psutada kaamerat.. ja saada ilusaid puhtaid emotsiooniga fotosid.
Ilu Canon!

btw.. Mu uue hostfamily nimi on Yamamoto xD rofl.. coincidence lol :D
who gets it... Cookies!

Nautige eesti leiget p2ikest!
ma olen juba neeger o.O

4 comments:

Liina said...

Siin sajab ><. Mis Canon sul on? Pane need pildid ka üles, täiega tahaks näha :P.

Ps! mu word verification kommentaari postitamiseks on "illsibil". Heh :P.

mammu said...

Jaa! Just, ma tahan ka täiega näha pilte!!!!! :D:D:D

Kristiina said...

kas sa said peegelkaamera vä?

ma sain sünnaks olympuse YAYUH. suht maan on nüüd :D

Elisabeth said...

Oh maaan Kiku... o.O
Um.. see ei ole peegelkaamera.. peegel on liigasuuur.. ja m2ssamine objektiividega.. Ma sain Canon Sx10is... googeldage pilte aga seer n2eb suurem ja impressivim v2lja live`is :D Ma leian et see on asendus suurele peegelkaarerale ja hunnikule objektiividele...
Aint mul on vaja v2lklamp juurde osta.. nati tugevam.. sellel on attachimis koht olemas... Objektiivi cap on ebamaan ainult...Lol liina.. Mu kommentaari vertif word on Deadie :)

 
template by suckmylolly.com flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com