Friday, July 24, 2009

OOOMMMFFG o.O

Ma tulin just v6rkpallist.. r22kisin m6ne klassikaaslasega koridoris juttu... vetsust l2bi.. ja Bang... tulin vetsust v2lja igalpool kaamerad... ma olin mingi wtf... Drama filmimine oli k2sil.. Mind muidugi ei filmitud.. keegi ei pand mind eriti t2hele algul.. Aga ma n2gin Kato Rosat OMA SILMAGA o.O!!! Tahtsin internetiruumipoole jalutada.. l2ksin kaameratest mooda.. kiikasin uhte tuppa.. (uks oli lahti) ja seal istus Kyo Nobuo.. poseeris mingi antiiktooli peal.. LOL xD rofl srsly. Ukse ees seisis Kato Rosa... kollases seelikus...
ma l2ksin mooda tegin suured silmad.. Ja Kyo Nobuo lehvitas mulle.. noogutas peaga korra.. ja naeratas XD Haaaaha.. (I like being gaijin.) Ma ei tea temast eriti.. aga ma olen m6ndades filmides n2ind.. V6ite googeldada neid nimesid...Aaga jah... JE`st on Nakayama Yuma kuskil koolipeal.. ja Uks tuup veel B.I Shadow bandist.. Ei ole eriti into B.I.Shadow.. aga noh..nad on JE`st peab olema 6nnelik et keegi JE`st minuga uhes koolis praegu on o.O Ilmselt on nad kuskil peidus.. muidu k6ik tsikid jookseksid...JE (Johhny`s Entertainment) Lol.. praegu olen arvutiruumis... :D I feeel special... (teisip2eval n2gin oma kooli telekas... :D see sama drama.. Kell 10pm 8nda channeli pealt... KOishite Akuma..xD (also.. vampire boy vms..)... kergelt Twilight-ish... Suht halvasti tehtud ka.. xD aga FUnnnyyy!!!!ja minu kool :)
ok... l2hen CHibasse nuud.... BYeeee

0 comments:

 
template by suckmylolly.com flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com