Thursday, May 21, 2009

Say mmmaaaaaaaaan 8)

Rofl...
sunnnip2evaj2rgsed p2evad on olnud maaanid :D
j2rgmisel p2eval tuli Luna minujuurde ja andis mulle sunnakingi.. vabandas et ta ei teadnud 6iget p2eva.. jne.. Ta kirjutas mulle INGLISE KEELES KIRJA O.O
ulimaaaaan! Japs kirjutab inkas kirja.. utles et ta eelmine 6htu oli s6naraamatu abil kirjutand :D
kaks lehekulge v2ga vigast teksti roosal paberil.. aga see oli niiiniii nummi ma oleks 22repealt nutma hakand... Kirjutas et ta tahaks et ma talle inglise keelt 6petaks... ja et tema ema valis kingituse ja loodab et mulle meeldib jnejne... nuuummmiii! kink oli vanaroosa lehvik... lillemustriga.. uliilus.. kvaliteetne ka... Lehvikucase oli ka juures.. see ka lilleline.. k6ik oli mingi neljas pakendis xD
aaga jamh.. ma 6petan talle nuud inkat... Ta unistus on stjuardessiks saada aga ta ei suumi eriti inkat praegu.. (uldse keegi meie klassist ei suumi.. ja meie klass on ingl. keele eri) xD
Ta 6petab mulle Japsi ka nati :D
man..
T2na l6petasin Jap. keele B leveli... うれしいい!!!
Eile ma liitusin Bijutsu clubiga...
kunstiklubi.. ma oli kaar joonistust ma teind.. ja ma pidin n2itama midagi alguses.. ja k6ik l2ksid p66rdesse ja olid mingi.. MMAaaan -.0
uldse kunstiinimesed on koos.. nad on nii maanid xD mingi 6petasin eestikeelt neile.. jne...
:D
ja t2na lol... ma l2ksin kunstiklassi poole ja mingid kolmanda aasta maanid karjusid mulle Heey Miss Erisabesu.. Beri Kjuuto *kramp* xD
ma nuud jooksen.. tund on juba peal... :D
Byeeeees!.

4 comments:

Mo said...

keelevahetus on väga hea :).
Aga räägi, kuidas seal sushi on? ja kuidas muidu toit on, kuidas erineb meie eestis olevast jaapani toidust:D?

Mõttekääbus said...

OOHAI! Ma sain verificationi tööle! Kommentariomaania. Sa ilmselt ei saanud seda maili kätte, milles ma õnnitlesin ja sinu personaalset blogisissekannet eksponeerisin, eks sa nüüd leiad mu küberruumist. Tore, et su sünnipäev ikka korda läks, või noh, paremaks pööras. Mina oma asjadega jäin ka hiljaks, halb. Aga küll sa näed... küll sa näed. *mwghahahha*

Elisabeth said...

HAHAAA xD m6ttek22bus... lol :D
lol.. mnjh.. maisaand k2tte.. sest hotis oli postkast t2is.. ehk siis enamuse sellest moodustas uks post paari pildiga mille uks japs klassi6de saatis.
aga mmaaan! kommentariomaania.
Chiiil

Elisabeth said...

Toit on maan.. aga sushi maitseb nagu puhas wasabi...
kui vahest leiab ilma wasabita sushit siis see on miljonkorda parem kui eestis.

 
template by suckmylolly.com flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com