Tuesday, May 26, 2009

----.---- seee laul o.O

See laulon mind juba 4 p2eva kummitand.

o.O

(tegelt.. siin pole flashi niiet ma ei saand kuulata kas ma postisin 6ige laulu xD ) loodan o.O

See ja j2rgm. n2dal on test week.. Bijutsut pole :( v6rk on :)

v6rk on maaaaaanh. Sempaid joinisid ka... ehk siis mingid tuubid kes meitoku kooli juba l6petasid.. ja v6rgu klubis k2isid... Hulllult maanilt m2ngivad v6rku.. aga Spike`id / strike`id... maitea kuidas neid kutsutakse.. aga needon こわい 6udsad...sest kui sempai spike`i alla j22d siis oled invaliid... Nad huppavad v6rgu ees 6hku ja siis suruvad t2ie j6uga palli teisele poole.. Vaene p6rand ma utleks selle kohta o.O Eile uritas uks v6rgutsikk n2oga palli vastu v6tta... p2rast nuttis pool tundi ja nina oli verine... o.O srsly... Im glad Im in the same team with them :D Nad on tegelt koomid :D mingi lollitavad aga jamh... Spike on jube. Ma ka uritan siin spike`i harjutada.. k6ik koolis m6tlevad et see on ju minujaoks nii lihtne eks.. kui olen ule 170 cm. aaga no ei o.O 6igel ajal tuleb hupata... 6hku!

... aaga no vaatab.. 2kki aasta l6puks juba suumin nati... :)

j2rgm. n2dal l2hme v6ibolla paari v6rgutsikiga tokyosse `m2ngima` -.- (means... shoppama ringi tuuseldama.. purikuraid tegema, j22tist sooma, paljupalju japsi r22kima etc.. :D ) ehk siis Harajuku, Shinjuku, Akiba, Shibuya etc.... I wanna go to the disneyland!! o.O ma s6idan sellest alati mooda kui ma tokyosse l2hen... :D manh.

^^じゃね

5 comments:

Anonymous said...

Kui sa tahad öelda "hirmus/hirmutav" siis see on こわい mitte こあい :P.
Mis mõttes sa jälle Tokyosse saad?? :D Mina kaaaaa!

Ja muideks, seda laulu ma ei näe.. :P Ainult mingi Search on seal :D.

Elisabeth said...

ebamaaan.. lol.. jah こわい.. maitea miks mul koai on xD

Kristiina said...

aitra oleks nii tahtnud sulle pileteid saataaaaa!
NII VIHANE :[

Mariliis said...

Damn!!! You have to go to Disneyland!!! :D Ja Tokyo...nagu mis mõttes...meie istume siin koolis ja see tüüp, sina btw, oled kuskil Tokyos šoppamas -.- xD

Mul tuleb järg. neljapäev eksam...scared...really like :D Aga sina seal- have fun!

Miss you ^^

Elisabeth said...

Lol.. ma ei k2i eriti tihti Tokyos shoppamas...
ja tegelt ka asi ei ole lust ja lillepidu.. .Ma 6pin siin samamoodi nagu te k6ik... ja pressure on ka peal. .sest mida rohkem ma 6pin seda rohkem ma jaapanlastega suhelda saan... See pole l6bureis xD
Ma istun ka koolis Mari :D
Aaga.. Edu eksamil! o.O Mul on j2rgm. n2dal Test week... ehk siis koguaeg on testid... :D m6nus.
but I will.. have fun :D
You too.

 
template by suckmylolly.com flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com